III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokumenty/uprawnienia geodezyjne uprawniające go do świadczenia usług bądź dysponował osoba z takimi uprawnieniami. Na powierdzenie w/w warunków zamawiający wymaga przedłożenia: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ - Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje wymogów w tym zakresie. Potwierdzeniem sytuacji finansowej lub ekonomicznej wykonawcy będzie: - Oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - zał. B do SIWZ
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
W postępowaniu mogą brac udział wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum jedną usługę obejmującej swoim zakresem usługi geodezyjne dotyczące regulacji prawnej nieruchomości gminnych (dot. zadań od 1-10) lub usługi geodezyjne dotyczące opracowania map do celów projektowych (dot. zadań od 11-15) o wartości co najmniej 2.000,00 zł (brutto) i udokumentowanie, że usługi te zostały wykonane w sposób należyty.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - składane wraz z ofertą -Oświadczenie dot. grup kapitałowych -Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane wraz z ofertą
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - składane wraz z ofertą - Wykaz usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ - wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Do oferty wykonawca dołączy aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, wzór załącznik B i C, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt VII.1 SIWZ. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt VII 1 SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: b) ofertę przetargową (wzór - zał. A) c) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów. d) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. 5. Dokumenty należy sporządzić zgodnie ze wzorami dołączonymi do SIWZ w sposób wymieniony w pkt. XI. 6. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający będzie żądał: a) wykazu usług, o których mowa w pkt V.2.1) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, b) wykazu osób, o których mowa w pkt. V.2.2) SIWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z imionami i nazwiskami tych osób oraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 2) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji b) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, przekazane zamawiającemu, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: - kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; - firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; - ceny, terminu płatności FV. Po wyborze oferty najkorzystniejszej, a przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, którego oferta będzie najkorzystniejsza, przedłożenia: dokumentów uprawniających go do świadczenia usług (kopia uprawnień)
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość ewentualnych zmian w umowie w zakresie przedłużenia terminu wykonania zamówienia czy zamiany zakresu zamówienia w przypadku: 1.1. Wystąpienia okoliczności siły wyższej np. zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne typu: pożar, powódź, huragany, długotrwale utrzymująca się pokrywa śnieżna itp. uniemożliwiających terminową realizację zadań określonych w siwz. 1.2. Z powodu działań osób trzecich, uniemożliwiających terminowe wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron np. przedłużające się procedury administracyjnie, brak zgód mieszkańców, postępowania sądowe. 2. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek Wykonawcy, który uzyska pozytywna opinie Zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminowa realizację prac. Zamawiający zastrzega, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót będzie równy kresowi przerwy. 3. Zakres zamówienia może ulec zmianie w przypadku braku zgód właścicieli działek ewentualnie innych ich roszczeń. 4. Pozostałe zmiany zawartej umowy, możliwe są wyłącznie gdy zachodzą okoliczności określone w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla ich ważności, zachowania formy pisemnej.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-01, godzina:
09:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
j.polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków finansowych, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z udzielenia części zamówienia.
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 14484/1687 do działki ewid. nr 14819/8 włącznie - km 3+420 do km 4+620) – do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
termin zapłaty za FV |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Jamne – P. Potok w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od działki 16232/1 do działki ewid. nr 14484/1341 włącznie – km 0+010 do km 0+490 ) – aktualizacja operatu ewidencji gruntów istniejącej drogi gminnej (działka nr 16210/2) + podział działki 14484/542 do uregulowania w postępowaniu sądowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
cena |
60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału nieruchomości drogi gminnej Gorcowe w Ochotnicy Dolnej (zakres opracowania od działki ewid. nr 8329/5 włącznie do działki ewid. nr 8248/73 włącznie i od działki nr 8248/73 do 15582/3 włącznie, km 2+390 do km 2+890 i km 2+890 do km 4+370) - do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym (podziały nieruchomości, mapy do celów prawnych, mapy sytuacyjno wysokościowe, wykazy zmian)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego drogi gminnej Potok Groński w Ochotnicy Górnej (zakres opracowania od drogi powiatowej do działki ewid. nr 16085 włącznie) do regulacji stanu prawnego istniejącej drogi gminnej poprzez wydanie decyzji Wojewody w trybie obowiązujących przepisów oraz w postępowaniu sądowym ( podziały nieruchomości, mapy jednostkowe oraz mapy sytuacyjno wysokościowe)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej podziału działki ewid. nr działki 11833/1 uregulowania prawa własności nieruchomości na rzecz gminy i ewentualne ustalenie linii brzegowej na tej działce .
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno pomiarowej ustalenia linii brzegowej na działce ewid. nr 16227/4 w Ochotnicy Dolnej – boisko przy SP Skrodne i uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej – mapy do celów prawnych działek ewid. nr 7121/5, 7121/4, 16248/56, 16248/57 w celu uregulowania stanu prawnego drogi gminnej Młynne - Chrobaki w Ochotnicy Dolnej oraz podział do celów sądowych
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działek ewid. nr 5342/3, 5342/4, 5341/1, 5341/2, 5340, 5343/2 położonych w Tylmanowej przeznaczonych do zamiany nieruchomości (projekt Velo Dunajec)
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie dokumentacji geodezyjno prawnej drogi Zaziąbły w Tylmanowej ( działka ewid. nr 1029/8) do uregulowania prawa własności nieruchomości w postępowaniu sądowym (mapa do celów prawnych )
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Sporządzenie operatu geodezyjno pomiarowego podziału działki ewid. nr 3969/1, położonej w Tylmanowej zajętej pod drogę gminną Kotelnica, oraz podział działki do celów sądowych w celu uregulowania prawa własności nieruchomości.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363920 Jamne w Ochotnicy Górnej w km 3+430 – 3+630, 3+700 – 3+910, oraz 4+200 – 4+620”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Remont drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+390- 2+890”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363935 Jamne – Pierdułowski Potok w Ochotnicy Górnej w km 0+010 – 0+110, 0+110 – 0+490, 1+010 – 1+220, 1+440 – 1+690”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie map do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa drogi gminnej nr K363887 Gorcowe w Ochotnicy Dolnej w km 2+890 – 4+370”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1:500 dla zadania pn. „Odbudowa mostu żelbetowego na pot. Młynne w ciągu drogi gminnej nr K363914 Młynne – Chrobaki w km 0+000 w miejscowości Ochotnica Dolna wraz z odbudową umocnień przyczółków na wlocie i wylocie”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71330000-0, 79421200-3, 71354300-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Termin zapłaty za faktury |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Wymagany termin wykonania zamówienia: do 30.09.2019 r. Uwagi dot. zadań od 11 do 15: - Mapy do celów projektowych należy opracować w taki sposób aby powierzchnia i numeracja działek była jak najbardziej aktualna (po podziałach i regulacjach opisanych zadaniami 1,2,3,4 i 7), - w przypadku otrzymania dofinansowania na remont/odbudowę zadań (11-15), konieczne będzie niezwłoczne opracowanie mapy do celów projektowych na konkretny zakres objęty dofinansowaniem (stosując aktualną numeracje działek) - w takim przypadku termin wykonania zadania zostanie skrócony do 2 miesięcy od daty informacji o dofinansowaniu.