Wykonanie prac geodezyjnych (24 części)

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie prac geodezyjnych (24 części)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKraków
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-25
  • Numer ogłoszenia503253-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 503253-N-2019 z dnia 2019-01-25 r.

Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych: Wykonanie prac geodezyjnych (24 części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków, Urząd Miasta Krakowa, Oddział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny 351554353, ul. plac Wszystkich Świętych   3-4 , 31-004  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48126161508, e-mail info@um.krakow.pl, faks +48126161236.
Adres strony internetowej (URL): http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.bip.krakow.pl/?sub_dok_id=20896

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. 2016 r. poz. 1020 z póżn. zm.), Zamawiający dopuszcza składanie ofert – sekcja III.7) pkt A.1 i pkt B ogłoszenia – w niniejszym postępowaniu oraz oświadczeń o niepodleganiu wykluczeniu i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3 ogłoszenia pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej podpisanych własnoręcznym podpisem
Adres:
Urząd Miasta Krakowa, Plac Wszystkich Świętych 3-4, Kancelaria Magistratu (parter), stanowisko nr 1.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac geodezyjnych (24 części)
Numer referencyjny: OR-10.271.156.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych zgodnie z przepisami: ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2204 z późn. zm.), ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity. Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.), Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości (Dz. U. z 2004 r. Nr 268, poz. 2663), Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 5 września 2013 r. w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz. U. 2013 poz. 1183) oraz ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne. (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.

II.5) Główny kod CPV: 71354300-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 447642,28
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, maksymalnie do 100% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu podobnych usług – w stosunku do tych opisanych w niniejszym postępowaniu w szczególności we wzorze umowy. Warunki, na jakich będą udzielone ww. zamówienia, będą odpowiadały warunkom określonym w niniejszym postępowaniu we wzorze umowy.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-17
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-12-17

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Kwota podana w sekcji II.6 ogłoszenia zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (sekcja II.7. ogłoszenia). 2. Prawidłowy zapis sekcji II.8. winien brzmieć: " Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy". 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) w trakcie realizacji zamówienia, na podstawie umowy o pracę osób, wykonujących w ramach przedmiotu zamówienia czynności, których realizacja nie wymaga posiadania uprawnień zawodowych do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.). Wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Uwaga! 1) Wymóg ten nie dotyczy składających oferty osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zobowiążą się do osobistego świadczenia przedmiotu zamówienia oraz wspólników spółek osobowych, którzy zobowiążą się do osobistego świadczenia tych prac na rzecz spółki. 2) Wymóg zatrudnienia nie dotyczy również osób posiadających uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, realizujących osobiście przedmiot zamówienia, o ile osoby te stanowią zasób własny Wykonawcy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, w zakresie posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, tj. dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii odpowiednio w zakresie określonym: 1. dla części 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 i 23 - w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) 2. dla części 14, 15 i 24 - w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 2101 z późn. zm.) UWAGA! Zamawiający dopuszcza wykazanie spełniania łącznie dwóch ww. warunków przez jedną osobę, jeżeli którakolwiek z przewidzianych do realizacji zamówienia osób posiada takie kompetencje.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnień niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, na potwierdzenie spełniania warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. UWAGA: Wykonawcy, którzy będą ubiegać się o uzyskanie dodatkowych punktów w kryterium oceny ofert dotyczącym doświadczenia osoby wskazanej do realizacji zamówienia, odpowiednio dla części zamówienia, na którą złożą ofertę, i wykażą na tym etapie spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia, dla tych części nie będą wzywani do wykazania spełniania tego warunku, w trybie art. 26 ust. 2 ustawy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
A. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 2. Pełnomocnictwo umocowujące do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. B. W celu uzyskania dodatkowych punktów kryterium, o którym mowa w pkt 19.4. specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: Wykaz osób – według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli dotyczy. C. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3) ogłoszenia, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, w odniesieniu do warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia – jeżeli dotyczy. Uwaga! Zgodnie z art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceniając, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy i art. 24 ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu kryteriów selekcji lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w sekcji III.1.3) ogłoszenia. D. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie trzech dni od daty zamieszczenia na stronie http://www.bip.krakow.pl/?dok_id=20896 (pod odnośnikiem dotyczącym przedmiotowego postępowania) informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania: oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z którymkolwiek z pozostałych Wykonawców, którzy złożyli w postępowaniu odrębne oferty. Zamawiający w załączniku nr 3 do specyfikacji zamieścił wzór oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z którego może skorzystać Wykonawca. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Uwaga! 1. Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2. W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (co oznacza brak powiązań zarówno kapitałowych jak i osobowych w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów – tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego. E. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2. W takim przypadku – oprócz dokumentów wymienionych w sekcji III.3), III.5) i III.7) ogłoszenia – Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w sekcji III.7) pkt E.1. ogłoszenia. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. Warunki dotyczące zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, muszą spełniać łącznie. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 4.1. każdy z osobna oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokument wskazany w sekcji III.7. pkt D ogłoszenia. 4.2. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wskazane w sekcji III.3 ogłoszenia oraz dokumenty wskazane w sekcji III.5.1) ogłoszenia składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 4.3. dokumenty wskazane w sekcji III.7) pkt A.2., w sekcji III.7) pkt B oraz w sekcji III.7) pkt C ogłoszenia – jeżeli dotyczy. 4.4. dokument, o którym mowa w sekcji III.7) pkt A.1. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. członkowie konsorcjum) odpowiadają solidarne za konsekwencje powstałe w sytuacji, gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego nie jest możliwe z przyczyn lezących po stronie któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym któregokolwiek z członków konsorcjum).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 16 wzoru umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Wstępny projekt podziału nieruchomości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10243,90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69268,29
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56910,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: Do 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42276,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: Powyżej 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13008,13
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33170,73
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 7 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21138,21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 8 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Rozgraniczenie działki z jedną działką sąsiednią
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7154,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 9 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14634,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 10 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4227,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 11 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2601,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 12 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6585,37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 13 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków mająca na celu uregulowanie przebiegu granicy działki ewidencyjnej z obrysem budynku lub zmianę użytku zgodnie z faktycznym stanem użytkowania.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10975,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 14 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania - do 1 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3902,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 15 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania – powyżej 1 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3089,43
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 16 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej A) do dwóch działek w nowym stanie; B) za każdą następną działkę w nowym stanie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35121,95
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 17 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do dziesięciu punktów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1951,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 18 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7154,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 19 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Kompilacja mapy ewidencyjnej z planem realizacyjnym będącym podstawą wywłaszczenia
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1300,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 20 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) - do 1 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 68292,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 21 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) - powyżej 1 ha
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 22 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ugn: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8130,08
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 23 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Analiza prawidłowości odtworzenia dokumentacji geodezyjnej wraz z badaniem księgi wieczystej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5365,85
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".


Część nr: 24 Nazwa: Wykonanie prac geodezyjnych - Aktualizacja mapy sytuacyjno - wysokościowej mająca na celu określenie przebiegu linii brzegowej jednej nieruchomości
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16260,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi 20,00
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż kortów tenisowych
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuje brygad do montażu kortów tenisowych. Inwestycje po posesje publiczne, obiekty sportowe. Możliwość podjęcia pracy od zaraz na terenie całej Polski.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Józefosławiu na odcinku od ulicy Olchowej do ulicy Cyraneczki wraz z rozbiórką istniejącego przepustu i budową mostu na Kanale Jeziorki, budową sieci elektrycznej oświetlenia drogowego oraz budową sieci kanalizacji deszczowej” w ramach zadania „Projekt + budowa ul. Olchowej oraz fragmentu ul. Ogrodowej od Rowu Jeziorki do ul. Olchowej w Józefosławiu, o dł. 320m wraz z oświetleniem i odwodnieniem – poprawa infrastruktury" oraz Budowa drogi gminnej ul. Olchowej w Józefosławiu na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Wilanowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem” w ramach zadania „Projekt + budowa ul. Olchowej oraz fragmentu ul. Ogrodowej od Rowu Jeziorki do ul. Olchowej w Józefosławiu, o dł. 320m wraz z oświetleniem i odwodnieniem – poprawa infrastruktury .”
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa sprzętu komputerowego
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa drogi gminnej ul. Ogrodowej w Józefosławiu na odcinku od ulicy Olchowej do ulicy Cyraneczki wraz z rozbiórką istniejącego przepustu i budową mostu na Kanale Jeziorki, budową sieci elektrycznej oświetlenia drogowego oraz budową sieci kanalizacji deszczowej” w ramach zadania „Projekt + budowa ul. Olchowej oraz fragmentu ul. Ogrodowej od Rowu Jeziorki do ul. Olchowej w Józefosławiu, o dł. 320m wraz z oświetleniem i odwodnieniem – poprawa infrastruktury" oraz Budowa drogi gminnej ul. Olchowej w Józefosławiu na odcinku od ulicy Ogrodowej do ulicy Wilanowskiej wraz z oświetleniem i odwodnieniem” w ramach zadania „Projekt + budowa ul. Olchowej oraz fragmentu ul. Ogrodowej od Rowu Jeziorki do ul. Olchowej w Józefosławiu, o dł. 320m wraz z oświetleniem i odwodnieniem – poprawa infrastruktury .”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI