IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały określone w § 16 wzoru umowy (załącznik nr 8 do specyfikacji).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-02-04, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Wstępny projekt podziału nieruchomości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10243,90
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 69268,29
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek wraz ze wstępnym projektem podziału: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 56910,57
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: Do 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 42276,42
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek: Powyżej 1 ha wraz ze wznowieniem znaków granicznych, ustaleniem granic lub wyznaczeniem punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13008,13
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek do dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 33170,73
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Wznowienie znaków granicznych, ustalenie granic lub wyznaczenie punktów granicznych ujawnionych uprzednio w operacie ewidencji gruntów dla działek powyżej dziesięciu punktów lub znaków granicznych do wznowienia lub wyznaczenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 21138,21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Rozgraniczenie działki z jedną działką sąsiednią |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7154,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Wykaz zmian gruntowych do ujawnienia zmian oznaczeń w księdze wieczystej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 14634,15
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Wykonanie operatu zniesienia oznaczeń działek do jednej działki |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4227,64
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 2601,63
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
12 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Porównanie mapy katastralnej z mapą ewidencyjną wraz z badaniem ksiąg wieczystych |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 6585,37
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
13 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Aktualizacja operatu ewidencji gruntów i budynków mająca na celu uregulowanie przebiegu granicy działki ewidencyjnej z obrysem budynku lub zmianę użytku zgodnie z faktycznym stanem użytkowania. |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 10975,61
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
14 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania - do 1 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3902,44
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
15 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Pomiar sytuacyjno - wysokościowy mający na celu ustalenie granic faktycznego władania nieruchomością lub jej częścią oraz sposobu jej zagospodarowania – powyżej 1 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3089,43
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
16 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Regulacja stanu prawnego - wydzielenie odrębnego ciała hipotecznego z działki ewidencyjnej A) do dwóch działek w nowym stanie; B) za każdą następną działkę w nowym stanie |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 35121,95
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
17 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Okazanie na gruncie położenia punktów granicznych wywłaszczonej nieruchomości do dziesięciu punktów |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1951,22
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
18 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Mapa stanu prawnego nieruchomości - z określeniem oznaczenia i powierzchni nieruchomości wywłaszczonej na mapie ewidencyjnej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 7154,47
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
19 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Kompilacja mapy ewidencyjnej z planem realizacyjnym będącym podstawą wywłaszczenia |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1300,81
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
20 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) - do 1 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 68292,68
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
21 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Ustalenie linii brzegowej jednej nieruchomości na podstawie art. 220 ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2268 z późn. zm.) - powyżej 1 ha |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 4878,05
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
22 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Podział geodezyjny działek w celu realizacji roszczeń wynikających z art. 136 ust. 3 ugn: A) do dwóch działek; B) za każdą następną działkę powstałą po podziale |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 8130,08
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
23 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Analiza prawidłowości odtworzenia dokumentacji geodezyjnej wraz z badaniem księgi wieczystej |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 5365,85
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".
Część nr: |
24 |
Nazwa: |
Wykonanie prac geodezyjnych - Aktualizacja mapy sytuacyjno - wysokościowej mająca na celu określenie przebiegu linii brzegowej jednej nieruchomości |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 8 do specyfikacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354300-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16260,16
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Okres odpowiedzialności z tytułu rękojmi |
20,00 |
Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia |
20,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Uwaga: 1. Kwota podana w pkt 3 zawiera w sobie zamówienia o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 2. Prawidłowy zapis pkt 4) winien brzmieć: "Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 17 grudnia 2019 r., lub do wcześniejszego wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Terminy wykonania poszczególnych prac geodezyjnych dla każdej części zamówienia zostały określone w § 1 wzoru umowy".