Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie pomostu stałego oraz pomostu kaskadowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Serock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015570119
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 21
1.5.2.) Miejscowość: Serock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-140
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.piekarzewski@serock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.serock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie pomostu stałego oraz pomostu kaskadowego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b26dd49-eca8-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00211743
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023157/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Zagospodarowanie terenu pod przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na wypożyczalnię sprzętu wodnego z kontenerem usługowym w m. Zegrze
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://serock.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock;
2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź email: piotr.glen@wiknet.net.pl.
3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 poz. 1129 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.).
4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.
Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.26.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pomostu stałego do siedzenia, pomostu kaskadowego, schodów łączących poziomy podestu kaskadowego oraz podświetlenia nawierzchni siedziska na terenie działek nr ewid. 152 i 146/3 obr. Jadwisin, zgodnie z dokumentacją projektową autorstwa firmy Studio Ogrody Pracownia Architektury Krajobrazu Anna Kanclerz, ul. Moniuszki 40, 05-200 Wołomin, stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ.
2) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie elementów zagospodarowania terenu wg etapu 3, tj.:
- wykonanie pomostu (podestu) stałego do siedzenia o konstrukcji drewnianej, zlokalizowanego w czaszy zbiornika z wejściem od strony podestu kaskadowego schodami położonymi wzdłuż zewnętrznych linii podestu; pomost usytuowany równolegle do podestu kaskadowego wzdłuż linii brzegu; parametry pomostu stałego: pale fundamentowe z rur stalowych ø 244,48/8 mm i długości od 4m i 7m; głęb. wbicia od 3,5m p.p.t. do 5m p.p.t. w rozstawie 1,7m x 1m; ustrój nośny w konstrukcji drewnianej, układ legarowy oparty na palach, połączenia śrubowe; legary poprzeczne 80x180 mm; podest z desek ryflowanych, gat. modrzew syberyjski, gr. 60 mm (antypoślizgowy); barierki ochronne wysokości min. 1,1m drewniane; szerokość pomostu 2,0m; długość pomostu 14,2 m; powierzchnia pomostu 28,4 m2; wyniesienie konstrukcji nad dno zbiornika 1,5m;
- wykonanie pomostu (podestu) kaskadowego o konstrukcji drewnianej i powierzchni 42,6 m2; podest zlokalizowany na skarpie nad czaszą zbiornika wodnego; ustrój nośny w konstrukcji drewnianej, układ legarowy oparty na palach z połączeniami śrubowymi; pomost drewniany z bali ryflowanych gr. 60mm - antypoślizgowy, zabezpieczonych systemowo przed wpływami czynników atmosferycznych; szerokość podestu 1,0 m; fundamentowanie mikropalami stalowymi o średnicy ø 244,48/8 mm i długości od 4m do 7m; parametry podestu kaskadowego: długość poziomu środkowego 11,2 m; długość pomostu górnego i dolnego po 14,2 m; szerokość pomostów 1 m; ograniczenie boczne schodami z barierkami; ustrój nośny legarowy z bali 80x180 mm, łączenia śrubowe, oparty na palach fundamentowych oraz kotwieniu betonowym wzdłuż góry skarpy; pokład podestu antypoślizgowy z bali ryflowanych, gr. 60 mm, gat. modrzew syberyjski;
- wykonanie schodów w konstrukcji drewnianej typu drabiniastego o parametrach: szerokość schodów b=1,5m, stopnica szerokości 30 cm, grubości 5 cm; odległość stopnic 17,5 cm; belki policzkowe grubości 6 cm szt. 2; balustrada od strony zewnętrznej wys. 1,10 m; belki policzkowe oparte na belkach spocznikowych wspartych na palach fundamentowych; schody łączą wszystkie poziomy podestu kaskadowego.
- wykonanie podświetlenia nawierzchni drewnianej siedziska pomostu stałego – 12 opraw do wbudowania w ścianę o mocy max. 10W, źródło światła LED, temperatura barwowa 4000K, materiał aluminium, odporność mechaniczna IK09, parametry techniczne oprawy wg opisu zawartego w Projekcie oświetlenia terenu (str. 11);
- wykonanie innych robót towarzyszących (roboty przygotowawcze i zabezpieczające: wycinka małej roślinności, wyznaczenie lokalizacji pali fundamentowych).
3) Rodzaj robót budowlanych należy zidentyfikować na podstawie przygotowanego przedmiaru robót. Ilości robót budowlanych wskazane w przedmiarze robót mogą nieznacznie różnić się od tych wynikających z przekazanej dokumentacji projektowej. Wycenę należy sporządzić w oparciu o dokumentację projektową, ewentualną wizję lokalną w terenie z uwzględnieniem zapisów SWZ dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia.
4) Udostępniona dokumentacja projektowa zawiera opisy elementów zagospodarowania terenu nieobjętych zamówieniem tj. elementy rekreacyjne zabawowe, pomost pływający, umocnienie brzegu gabionami kamiennymi i narzutem kamiennym, wykonanie slipu betonowego do wodowania łódek, nawierzchnie.
5) Warunki realizacji zadania i założenia inwestycyjne. Nieruchomość objęta zadaniem stanowi teren Skarbu Państwa w zarządzie PGW Wody Polskie. Teren jest nieogrodzony z zapewnionym dostępem pieszym od strony ulicy Pułku Radio. Istnieje możliwość alternatywnego dostępu kołowego po terenie działki nr ewid. 111/306 stanowiącej drogę prywatną. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie przeprowadzić roboty budowlane objęte etapem 3 projektu zagospodarowania terenu wymienione w pkt 2. Obecnie na terenie działek nr ewid. 111/49, 152, 153 i 146/3 obr. Jadwisin prowadzone są prace budowlane związane z realizacją etapu 1 i 2.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45244200-1 - Mola
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45242100-6 - Budowa infrastruktury sportów wodnych
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
45242000-5 - Budowa infrastruktury wypoczynkowej na terenach nadwodnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
- 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 150.000,00 zł brutto każda polegające na zagospodarowaniu terenu publicznego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku:
1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Oryginał pełnomocnictwa opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub kopia potwierdzona notarialnie, opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza, powinny być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczą,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3) Spółka cywilna jest kwalifikowana jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dlatego jej wspólnicy zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w tym wspólnicy spółki cywilnej) składają wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy zawierające wskazanie które dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-01 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://serock.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-01 12:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-30
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Pełna nazwa zamówienia: Wykonanie pomostu stałego oraz pomostu kaskadowego w ramach zadania pn. Zagospodarowanie terenu pod przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania budynku magazynowego na wypożyczalnię sprzętu wodnego z kontenerem usługowym w m. Zegrze.
2) Zamawiający określa wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności związane z wykonaniem pomostu stałego i kaskadowego oraz operatorów maszyn (np. koparki).