Wykonanie pomieszczenia dla archiwum zakładowego wraz z wyposażeniem w Miejskim...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie pomieszczenia dla archiwum zakładowego wraz z wyposażeniem w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSosnowiec
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2020-03-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiejski Zakład Usług Komunalnych
  • Data publikacji ogłoszenia2020-02-13
  • Numer ogłoszenia512132-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512132-N-2020 z dnia 2020-02-13 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych: Wykonanie pomieszczenia dla archiwum zakładowego wraz z wyposażeniem w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 27681549000000, ul. Plonów  22/I , 41-200  Sosnowiec, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 291 79 22, e-mail sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.mzuk.sosnowiec.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej.
Adres:
41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1 - sekretariat, pokój nr 20.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie pomieszczenia dla archiwum zakładowego wraz z wyposażeniem w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i wybuduj” z nadzorem autorskim.
Numer referencyjny: ZP25/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie pomieszczenia dla archiwum zakładowego wraz z wyposażeniem w Miejskim Zakładzie Usług Komunalnych w Sosnowcu w formule „zaprojektuj i ybuduj” z nadzorem autorskim. 1). Stan istniejący: Dzięki przebudowie przeprowadzonej w 2019 roku, istniejące pomieszczenie stacji wymienników znajdującej się w parterowym budynku magazynowym zostało zmniejszone i oddzielone poprzez wymurowanie ściany od nowej wymiennikowni, a stare i nieprzydatne urządzenia ciepłownicze zdemontowano. W ten sposób z byłego pomieszczenie wymiennikowni o wymiarach wewnętrznych 11,7 m x 4,35 m i średniej wysokości 4,60 m powstało wydzielone pomieszczenie z odrębnym wejściem, w którym zamawiający zamierza zlokalizować archiwum zakładowe. Pomieszczenie po przebudowie musi spełniać wszystkie wymogi stawiane pomieszczeniom archiwum zakładowego. 2). Zakres zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy (modernizacji) pomieszczenia na archiwum zakładowe wraz z kompletnym wyposażeniem (roboty budowlane, wykończeniowe, elektryczne, instalacyjne i wyposażeniowe) w oparciu o wytyczne zamawiającego oraz wizje w terenie. Zamówienie obejmuje również nadzór autorski nad realizacja zamówienia. 3). Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia: 3.1. Wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla przebudowy pomieszczenia byłego węzła cieplnego dla potrzeb archiwum zakładowego z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie Prawo budowlane( tekst jednolity Dz.U. 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawie Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. 2019. poz. 1065), Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. 2013. poz. 1129), Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. z 2003 r. nr 169 poz. 1650). Wszystkie rozwiązania projektowe muszą być ponadto uzgodnione z Zamawiającym. 3.2. Sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.3. Sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich. 3.4. Wykonanie wersji elektronicznej ww. opracowań na płycie CD – pliki scalone w formacie PDF oraz przedmiar robót i kosztorys inwestorski w formacie PDF. 3.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3.6. Uzyskanie dla projektu budowlanego uzgodnień, pozwoleń lub opinii innych organów wymaganych przepisami. 3.7. Wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z zaprojektowaną i uzgodnioną dokumentacją projektowo-kosztorysową, obejmującego: • przebudowę części pomieszczenia byłej wymiennikowni z przeznaczeniem na archiwum zakładowe wraz z jego powiększeniem poprzez przesunięcie wewnętrznej ściany nienośnej w stronę magazynu oraz wykonaniem wejścia z zewnątrz • wykonanie instalacji elektrycznej, oświetlenia, oświetlenia awaryjnego, wentylacji, ogrzewania i klimatyzacji, przeciwpożarowej oraz alarmowej w pomieszczeniu przeznaczonym dla archiwum zakładowego • wyposażenie pomieszczenia archiwum ( min. regały przesuwne oraz pozostałe niezbędne wyposażenie) 3.8. Przekazanie wymaganych dokumentów koniecznych do użytkowania, przeszkolenie użytkownika w zakresie podstawowej obsługi urządzeń i wyposażenia, 3.9. Usługa serwisowe w okresie gwarancyjnym – wymagany czas realizacji na usuniecie awarii – 24 godziny od momentu zgłoszenia. Wykonawca zobowiązany jest do podania formy zgłoszenia i potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia z podaniem osób odpowiedzialnych za potwierdzenie zgłoszenia ich nr telefonów, faksów i poczty elektronicznej. 3.10. Nadzór autorski nad realizacją zamówienia. 4). Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Przyjęte rozwiązania mają być nowoczesne, ergonomiczne, przyjazne środowisku i powinny zapewnić oszczędności w kosztach utrzymania obiektu. Rozwiązania projektowe powinny być na każdym etapie konsultowane i akceptowane przez Zamawiającego. Istniejące budynki nie są obiektami zabytkowymi i nie podlegają ochronie konserwatorskiej Akceptacja i sprawdzenie przez zamawiającego złożonej dokumentacji projektowej pod względem merytorycznym i pod względem kompletności nastąpi w przeciągu 7 dni od daty jej złożenia. Po zakończeniu prac zasadniczych należy wykonać wszelkie niezbędne prace wykończeniowo-budowlane w celu przywrócenia normalnego użytkowania w budynku objętym inwestycją (magazyn). Rozwiązania materiałowe powinny spełniać wszystkie wymagania wynikające z przepisów (posiadać aprobaty, atesty, deklaracje zgodności, certyfikaty), a rozwiązania techniczne powinny odpowiadać aktualnym przepisom oraz być zgodne z aktualnymi standardami i poziomem wiedzy. 5). Szczegółowy opis: 5.1. Roboty demontażowe i rozbiórkowe • demontaż istniejących drzwi wejściowych stalowych - 1 szt. • demontaż schodów stalowych - 1 szt. • skucie nierówności posadzki betonowej - ok. 50 m2 • rozbiórka naświetla z luksferów - ok. 7,0 m2 • rozbiórka ściany wewnętrznej od strony magazynu (ściana gr 1,5 c z cegły pełnej) o wymiarach ok. 9,0 m na 4,6 m - ok. 42,0 m2 5.2. Roboty budowlane i instalacyjne 5.2.1. Zakłada się zaprojektowanie i wykonanie wydzielonego pomieszczenia archiwum zakładowego o wymiarach ok. 8,0 m x 5, 5 m ( powierzchnia ok. 44 m2 ) do przechowywania archiwaliów na regałach przesuwnych w ilości 750 mb dokumentów formatu A-4. 5.2.2. Wymurowanie ściany od strony magazynu wraz z tynkami, wykonanie sufitów podwieszanych (z materiałów niepalnych). Przegrody muszą spełniać wymogi ochrony przeciwpożarowej. 5.2.3. Wykonanie wejścia (schodów) wraz z zadaszeniem 5.2.4. Wykonanie naświetla w miejsce rozebranych luksferów 5.2.5. Wykonanie posadzki z żywicy epoksydowej (materiał o odpowiedniej odporności ogniowej), po przygotowaniu podłoża, wraz z systemem jezdnym regałów 5.2.6. Wyremontowanie pozostałych ścian i położenie gładzi gipsowych od wewnątrz oraz pomalowanie ścian archiwum. Wykonanie remontu pokrycia dachowego nad pomieszczeniem archiwum i nowej wymiennikowni. 5.2.7. Montaż drzwi zewnętrznych do pomieszczenia archiwum ( antywłamaniowych i o odpowiedniej odporności ogniowej) 5.2.8. Wykonanie instalacji elektrycznej dla potrzeb oświetlenia (ogólnego i awaryjnego) wraz z montażem źródeł światła- wewnątrz i na zewnątrz. 5.2.9. Wykonanie instalacji elektrycznej gniazd wtykowych. 5.2.10. Montaż w pomieszczeniu archiwum systemu wentylacji i klimatyzacji z możliwością grzania oraz utrzymywania zadanej wilgotności, krotności wymiany i filtracji powietrza. 5.2.11. Wykonanie instalacji związanych z ochroną przeciwpożarową (wykrycie pożaru, alarmowanie o pożarze itp...) wraz z wyposażeniem w niezbędny sprzęt p.pożarowy. 5.2.12. Wykonanie system kontroli dostępu z określonymi poziomami dostępu, wejścia/wyjścia, czasu pracy, monitoringu otwarcia drzwi. 5.3. Wyposażenie archiwum • System regałów przesuwnych i stacjonarnych do przechowywania archiwaliów w ilości 750 mb dokumentów formatu A4 – napęd ręczny wraz z niezbędnymi elementami ułatwiającymi dostęp (drabinki, podesty itp...). • Dodatkowe wyposażenie według tabeli wskazanej w SIWZ. Przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia: 1. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. 2019. poz. 1065), 2. Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz. U. 2018, poz. 1935). 3. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389 z późniejszymi zmianami). 4. Obwieszczenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 10 maja 2013 roku w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t. j. Dz. U. 2013, poz. 1129 z późniejszymi zmianami). 5. Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku- Prawo ochrony środowiska. (tekst jednolity: Dz. U. 2019. poz.1396 z późniejszymi zmianami). 6. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120, poz.1126). 7. Ustawa z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 701 z późn. zm.) 8. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 6 lutego 2003 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 Nr 47 poz. 401). 9. Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (tekst jednolity: Dz. U. 2003 nr 169 poz. 1650), 10. Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 roku w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. nr 109 poz. 719), 11. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych ( Dz. U. Nr 14 poz. 67). 12. Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach. (tekst jednolity: Dz. U. 2020 poz. 164 z późn. zm.). 13. Materiał pomocniczy: Budynek Archiwum. Wskazówki dla uczestników budowlanego procesu inwestycyjnego. Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych. Warszawa 2016. Dodatkowe wytyczne inwestorskie dotyczące przedmiotu zamówienia: • w trakcie prowadzenia robót wykonawczych wszystkie przełączenia i wyłączenia instalacji z eksploatacji należy wcześniej uzgadniać z upoważnionym przedstawicielem inwestora w celu zminimalizowania niedogodności wynikających z prowadzonych prac. • Złom z demontażu pozostaje do dyspozycji zamawiającego. • Ze względu na fakt , iż prace prowadzone będą w budynku eksploatowanym ( czynny magazyn), w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenia BHP oraz zabezpieczenie przed zniszczeniem znajdujących się tam przechowywanych materiałów i elementów wyposażenia. • Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania i przywrócenia terenu do stanu pierwotnego. • Wszelkie odpady i pozostałości budowlane należy wywieźć z terenu zamawiającego i utylizować zgodnie z przepisami dotyczącym zagospodarowania odpadów. • Wykonawca zobowiązany jest uruchomić wszystkie instalacje w zakresie przedmiotu zamówienia i dokonać ich regulacji. • Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inwestorowi w 2 egz. niezbędne dokumenty, w tym : a) dokumentację powykonawczą b) dokumentację techniczno- ruchową zamontowanych urządzeń, c) atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne na zastosowane materiały i urządzenia, karty gwarancyjne producenta na zastosowane urządzenia, d) protokoły z dokonywanych prób i pomiarów, e) instrukcję bezpieczeństwa pożarowego w związku ze zmianą funkcji części dotychczasowego pomieszczenia wymiennikowni na archiwum zakładowego. - Załącznikiem do opisu przedmiotu jest: - Program Funkcjonalno Użytkowy, - Lokalizacja archiwum na mapie zasadniczej, - Mapa zasadnicza, - Rzut przyziemia z nowo wybudowaną wymiennikownią Wymagania zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób na podstawie umowy o pracę. 1) Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze czasu pracy zgodnym z zakresem powierzonych im zadań 2) Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia z tym, że każda godzina wykonywanej pracy przez każdego pracownika Wykonawcy /podwykonawcy/ musi być realizowana w ramach umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga, aby zatrudnienie na podstawie umowy o pracę przy realizacji zamówienia trwało w całym okresie wykonywania zamówienia, a zatrudnione osoby zobowiązane będą do osobistego wykonywania pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli spełniania warunków określonych w SIWZ przez wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 5) Wykonawca/podwykonawca w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na umowę o pracę zaangażowanych w realizację przedmiotowego zamówienia. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 6) Wykonawca/podwykonawca jest zobowiązany do okazania Zamawiającemu, na każdorazowe wezwanie Zamawiającego, oryginału oświadczenia potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, w odniesieniu do których Zamawiający zastrzegł obowiązek zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę w terminie 3 dni od daty otrzymania wezwania. 7) Wykonawca w przypadku niezatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji zamówienia na umowę o pracę osób, w odniesieniu do których zamawiający postawił ten wymóg, w terminie określonym w ust. 4 pkt. 5 i 6, będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej na zasadach określonych we wzorze umowy – zał. do SIWZ. 8) Zamawiający przewiduje także możliwość przeprowadzania kontroli przez przedstawicieli zamawiającego lub upoważnione osoby trzecie na miejscu wykonania przedmiotu zamówienia. 9) W uzasadnionych przypadkach, nie leżących po stronie Wykonawcy oraz w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę (podwykonawcę) przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca (podwykonawca) będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania, co do sposobu zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia, 10) zmiana osób, o których mowa w pkt. 9) nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawi korektę oświadczenia dotyczącego osób wykonujących zamówienie do wiadomości Zamawiającego). 11) Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania zmiany pracowników na wniosek Zamawiającego, w przypadku zaistnienia uzasadnionych zarzutów Zamawiającego, co do osoby pracownika Wykonawcy, obowiązek określony powyżej dotyczy także podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w SIWZ. 12) Zamawiający nie dopuszcza naruszenia postanowienia art. 22 §12 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.), tj. zastąpienia umowy o pracę - wynikającą wprost z treści art. 22 § 1* tejże ustawy, umowami cywilnoprawnymi

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71240000-2
71245000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: Roboty budowlane dla pomieszczenia archiwum zakładowego należy wykonać do 30 czerwca 2020 roku, przy czym termin ich realizacji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Projekt budowlany należy sporządzić w terminie 6 tygodni od daty podpisania umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy UPzp
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku: zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy UPzp.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Określenie warunków: a) Doświadczenie zawodowe: Wykonawca powinien wykazać w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonej odpowiadającej swoim zakresem przedmiotowi zamówienia tj. wykonania w ramach jednego zamówienia robót budowlanych w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia - minimum dwóch robót o wartości brutto co najmniej 150 000, 00 PLN każda lub jednej o wartości brutto co najmniej 300 000,00 PLN z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów określających, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty (referencje). Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia (zał. nr 2 do SIWZ) i dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty. b) Kadra techniczna: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia tj. 1) Projektantem - minimalna liczba osób: 1 osoba - minimalne kwalifikacje zawodowe: uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; minimalne doświadczenie zawodowe: staż minimum 3 lata po otrzymaniu uprawnień; uczestniczył w opracowaniu lub sprawdził minimum 2 dokumentacje projektowe w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia; 2) Kierownikiem robót o specjalności konstrukcyjno-budowlanej - minimalna liczba osób: 1 osoba - minimalne wymagania: posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno- budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia. UWAGA: 1. Zamawiający nie dopuszcza przedstawienia tej samej osoby do pełnienia kilku funkcji (więcej niż jednej) z wymienionych powyżej. 2. Przez minimalne doświadczenie na stanowisku, gdzie wymagane są uprawnienia budowlane rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień w realizacji podobnych zadań. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: informacje potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Potencjał kadrowy” oraz dowodów spełniania wymagania co do wykazanego w oświadczeniu doświadczenia, rozumiane jako referencje lub inne tożsame z nimi dowody.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: -- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia lub dokumenty: -- dowody określające czy wykazane w oświadczeniu „Doświadczenie Wykonawcy” roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. -- informacje potwierdzające posiadanie kwalifikacji zawodowych i uprawnień osób wskazanych w oświadczeniu: „Potencjał kadrowy” oraz dowodów spełniania wymagania co do wykazanego w oświadczeniu doświadczenia, rozumiane jako referencje lub inne tożsame z nimi dowody.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji dla robót budowlanych 20,00
Termin wykonania robót budowlanych 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
4) Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w następujących przypadkach: a) Zmiany kluczowego personelu Zamawiającego lub Wykonawcy, w tym zmiana kierownika budowy - spełniającego wymagania zawarte w SIWZ po uzgodnieniu z Zamawiającym. b) Zmiany warunków realizacji zamówienia z przyczyn, których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej, zmian w zasadach finansowania. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego terminu o okres niezbędny do realizacji tych robót. c) Zmiany podwykonawcy – na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy, wprowadzenie nowego podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zmiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń podwykonawcy wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. d) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki podatku VAT.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
Zgodnie z obowiązującymi przepisami w przedmiotowym zakresie
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-02, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję podwykonawcy do wykonania przyłączy elektrycznych zew - Chorzów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję firmy podwykonawczej do wykonania przyłączy elektrycznych zew. Prace na terenie Aglomeracji Śląskiej. Budynki użyteczności publicznej. Szczegóły do uzgodnienia po kontakcie mailowym.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI