Wykonanie PFU dla zadania pn. : „Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie PFU dla zadania pn. : „Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZabrze
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-04-30
  • ZamawiającyŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU
  • Data publikacji ogłoszenia2024-04-16
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00286332
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie PFU dla zadania pn. :
„Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB SERCA W ZABRZU

1.3.) Oddział zamawiającego: Śląskie Centrum Chorób Serca w Zabrzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001071806

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie-Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32/479-36-68

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sccs.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sccs.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie PFU dla zadania pn. :
„Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdd22621-fbbe-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286332

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028767/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.7 Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją - przygotowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Adres strony internetowej (platformy Zamawiającego), na której udostępnione będzie: ogłoszenie o zamówieniu, SWZ, zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz do składania ofert, wniosków o wyjaśnienia treści SWZ, dokumentów, informacji i innych czynności związanych z postępowaniem: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
4. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Śląskie Centrum Chorób Serca z siedzibą w Zabrzu (41-800) przy ul. Marii Curie Skłodowskiej 9, tel. (32) 47-93-800, fax. (32) 47-93-766, email: sekretariat.ekonomiczny@sccs.pl .
2. Inspektor ochrony danych osobowych w Śląskim Centrum Chorób Serca , tel. (32) 47-93-859, email: iod@sccs.pl .
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71 ust. 1 i 72 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa PZP”,
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 43/EZP/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) dla zadania pn.: „Utworzenie Kompleksowego centrum diagnostyki i leczenia, w tym mechanicznym wspomaganiem krążenia i transplantacją u dzieci z krańcową niewydolnością serca i płuc”

4.2.6.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z zapisami SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej- Zamawiający stawia warunek w tym zakresie:
posiadają ubezpieczenie od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie niższą niż 1.000.000,00 zł,
2) zdolności technicznej lub zawodowej- Zamawiający stawia następujący warunek w tym zakresie by wykonawcy:
a. zdolność zawodowa rozumiana jako wykonanie w okresie 3 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej (projektów budowlanych i wykonawczych) w zakresie budowy i/lub rozbudowy i/lub przebudowy budynku szpitala, na podstawie których uzyskana została prawomocna decyzja o pozwoleniu na budowę/rozbudowę/przebudowę budynku o wartości wyliczonej wg kosztorysów inwestorskich na kwotę minimum 50.000.000,- zł każdy i powierzchni użytkowej min. 6.000 m2 dla każdego budynku wynikającej z projektu budowlanego lub PFU,
b. zapewniają osoby do realizacji zamówienia o poniższych kwalifikacjach zawodowych, uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego:
a) Projektant w specjalności architektonicznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
b) Technolog szpitalny
Wymogi - doświadczenie zawodowe w postaci udziału w charakterze technologa w okresie ostatnich 5 lat w co najmniej trzech procesach projektowania i/lub w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych: budowy i/lub przebudowy i/lub rozbudowy 3 budynków szpitalnych . Posiadanie wyższego wykształcenia technicznego lub budowlanego lub architektonicznego.
c) Projektant w specjalności konstrukcyjnej do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie konstrukcji
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności obiektów o kubaturze min. 30.000 m3.
d) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
e) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji elektrycznej niskoprądowej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
f) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji audiowizualnej
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej systemów AV i transmisji sygnału dla 3 budynków szpitalnych.
Poprzez system AV i transmisji sygnału Zamawiający rozumie co najmniej system obejmujący urządzenia do prezentacji wielkoformatowej obrazu, urządzeń do transmisji obrazu i dźwięku po sieci IP, wideokonferencji, systemów nagłośnienia oraz centralnego systemu sterowania urządzeniami AV.
g) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wodno-kanalizacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
h) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie wentylacyjno-klimatyzacyjnym
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności dla 3 budynków szpitalnych.
i) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji centralnego ogrzewania
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. specjalności i zakresie dla 3 budynków szpitalnych.
j) Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń do przygotowania programu funkcjonalno-użytkowego w zakresie instalacji gazów medycznych
Wymogi - co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w wykonywaniu programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej, w tym wykonanie w okresie ostatnich pięciu latach co najmniej trzech programów funkcjonalno-użytkowych i/lub dokumentacji projektowej w ww. zakresie dla 3 budynków szpitalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie art.125 ust.1

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami .
2) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

brak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dla uznania formalnej poprawności oferta musi ponadto zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
2) Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
3) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.
5) Oświadczenie Wykonawcy z art.7 .

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z zapisami SWZ , umowa z wyznaczonym pełnomocnikiem

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

. Strony dopuszczają zmiany umowy w następującym zakresie:
1) wydłużenia terminu realizacji Umowy wynikającego z niezawinionych przez Wykonawcę opóźnień w uzyskaniu uzgodnień, decyzji, pozwoleń itp. lub zmiany przepisów prawa mającej wpływ na treść PFU o okres tych opóźnień,
2) możliwa jest zmiana terminów wykonania umowy jeżeli zmiana terminu nie wynika z winy Wykonawcy, a jego zmiana nie będzie większa niż o 6 miesięcy,
3) do dnia odbioru przez Zamawiającego koncepcji końcowej możliwa jest zmiana rozwiązań przedstawionych w wymaganiach stanowiących załączniki do SWZ będących podstawą opracowania PFU pod warunkiem zachowania opisanych funkcji, przy czym jeśli zmiana ta może zostać powiązana z wydłużeniem terminu umowy, to nie może być on dłuższy niż 3 miesiące.
4) Możliwa jest zmiana osób skierowanych do realizacji zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że będą spełnione wymagania w zakresie uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia,
2. Niezależnie od powyższego zmiana Umowy może nastąpić w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-30 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sccszabrze.ezamawiajacy.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-30 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-29

NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy podwykonawcy na wykonanie stanu zero budynku 250 m2 - Knurów
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania04-10-2025
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Firma zleci wykonanie stanu zero budynku 250 m2 na ławach fundamentowych. Inwestycja na terenie miejscowości Knurów. Rozpoczęcie prac pod koniec października. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI