Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg Miejskich w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-11-13
  • Numer ogłoszenia608956-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 608956-N-2020 z dnia 2020-11-13 r.

Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 16252400000000, ul. Wilczak  17 , 61-623  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 616 477 200, e-mail zamowienia.publiczne@zdm.poznan.pl, faks 618 201 709.
Adres strony internetowej (URL): www.zdm.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://zdm.poznan.pl/pl/zamowienia-powyzej-30-tys

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie-osobiście lub za pośrednictwem poczty lub kuriera
Adres:
Zarząd Dróg Miejskich - Kancelaria pok. 08, przy ul. Wilczak 17, 61-623 Poznań

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania
Numer referencyjny: DZ.RO.341.93.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 o łącznej ilość robót do wykonania w latach 2021 – 2023 w zadaniach: - oznakowanie poziome 688 050 m², - usuwanie oznakowania 2 450 m², - montaż PEO 12 150 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt. 3 SIWZ nr ref. DZ. RO.341.93.2020 oraz w załącznikach do SIWZ. Przedmiot zamówienia został podzielony na 9 części - zadania szczegółowo opisane zostały w SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233221-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie czynności określonych w formularzach cenowych (załączniki nr 2 do SIWZ) i im podobnych na warunkach wynikających z umowy dla zamówienia podstawowego z zastrzeżeniem zmian terminów realizacji oraz cen jednostkowych po przeprowadzonych negocjacjach.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie etapami wskazanymi w pkt. 3.2 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:a) wykonania (dotyczy tylko projektów zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej:- w przypadku ubiegania się o jedno lub dwa zadania spośród zadań od nr 1 do nr 7 należycie minimum dwóch robót polegających na wykonaniu w warunkach miejskich oznakowania poziomego cienkowarstwowego o zakresie rzeczowym większym niż 20 000 m² (każda z robót).- w przypadku ubiegania się o zadanie nr 8 lub 9, należycie minimum dwóch robót o zakresie rzeczowym większym niż 2 500 m² każda z robót w tym:- jednej polegającej na wykonaniu w warunkach miejskich oznakowania poziomego chemoutwardzalnego grubowarstwowego, - drugiej polegającej na wykonaniu w warunkach miejskich oznakowania poziomego chemoutwardzalnego natryskowego typu spray, b) dysponowania niezbędnymi do wykonania zamówienia urządzeniami i zasobami o wskazanych poniżej cechach i zapewniającymi niżej określoną minimalną wydajność:: - w przypadku ubiegania się o jedno zadanie spośród zadań od nr 1 do nr 7 wykonawca musi dysponować:- malowarką samobieżną 1 szt. do oznakowania cienkowarstwowego, hydrodynamiczną z elektronicznym sterowaniem znakowania z możliwością regulowania szerokości malowanego pasa, wyposażoną w system pneumatyczny do wykonania odblasku i wydajności min. 1000 m2/dzień,- malowarkami 2 szt. do wykonywania przejść i drobnych elementów oznakowania cienkowarstwowego, ze sterowaniem ręcznym, wyposażonymi w system pneumatyczny do wykonywania odblasku wraz z urządzeniem ręcznym do równoczesnej aplikacji farby i mikrokul,- pojazdem z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażoną w oznakowanie z folii odblaskowej typu 2 , znaki C-9, C-10 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową, - pojazdem z oznakowaniem pulsacyjnym,- sprzętem do usuwania oznakowania poziomego cienkowarstwowegoW przypadku ubiegania się o dwa zadania Wykonawca musi wykazać posiadanie dwukrotnie większej ilości malowarek do malowania przejść.- w przypadku ubiegania się o zadanie nr 8 lub 9 wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi urządzeniami technicznymi:-urządzeniem do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii cienkowarstwowej z mas chemoutwardzalnych sprayplastik,-urządzeniem do mechanicznego wykonania oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej z mas chemoutwardzalnych- pojazdem z przyczepą z oznakowaniem pulsacyjnym do zabezpieczania robót na drogach o dużym natężeniu ruchu wyposażoną w oznakowanie z folii odblaskowej typu 2 , znaki C-9, C-10 i zmienną strzałkę świetlną kierunkową, - pojazdem z oznakowaniem pulsacyjnym, - sprzętem do usuwania oznakowania grubowarstwowego metodą wodną (waterblasting)
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowego dokumentu w formie elektronicznej pod wskazanym w formularzu ofertowym adresem, Zamawiający samodzielnie pobierze go z bazy danych);Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. a, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych, w zakresie określonym w pkt. 9.1.2 a) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ).b) wykaz urządzeń technicznych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w pkt. 9.1.2 lit. b SIWZ wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami (wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca składa wraz z ofertą:1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 4 do SIWZ;2) wypełnione i podpisane zobowiązanie do udostępnienia zasobów – załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy);3) wyceniony formularz cenowy, sporządzony w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwa). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości stanowiącej sumę wadiów na poszczególne zadania, na które składa ofertę. Wadia dla poszczególnych Zadań wynoszą:- zadanie nr 1 – 5 000,00 zł- zadanie nr 2 – 5 000,00 zł- zadanie nr 3 – 5 000,00 zł- zadanie nr 4 – 5 000,00 zł- zadanie nr 5 – 4 000,00 zł- zadanie nr 6 – 3 000,00 zł- zadanie nr 7 – 4 000,00 zł- zadanie nr 8 – 6 000,00 zł- zadanie nr 9 – 5 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany takie mogą wystąpić w przypadku:a) konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust.1 pkt. 2 ustawy (jeżeli ich wykonanie jest niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy):- przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania dodatkowych robót budowlanych, - zmiana wynagrodzenia (wynagrodzenie zostanie ustalone na podstawie kosztorysu na roboty dodatkowe sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o ceny jednostkowe podane w wycenionym przez Wykonawcę formularzu ofertowym). W przypadku braku danej ceny jednostkowej, zostanie ona ustalona na podstawie negocjacji w oparciu o Katalog Nakładów Rzeczowych, przy czym cena nie może być wyższa niż średnie ceny robót publikowane w informacyjnym zestawie cen robót Orgbud-Serwis Poznań ul. Stablewskiego 43 za dany kwartał. Jeżeli w przywołanej publikacji nie będzie wystarczających danych Wykonawca winien skorzystać z Katalogu Norm Nakładów Rzeczowych lub innych ogólnie stosowanych katalogów lub kalkulacji indywidualnej oraz z informacyjnego zestawu cen czynników produkcji.b) konieczności wykonania zamiennych robót budowlanych w stosunku do robót będących przedmiotem umowy lub odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji ich części – zmiana zakresu przedmiotu umowy, wynagrodzenia wykonawcy i ewentualnie terminów jej realizacji, w przypadku konieczności zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zastosowania rozwiązań zamiennych, zastępczych lub równoważnych, które nie mogły być przewidziane przez zamawiającego pomimo dołożenia należytej staranności Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu prac, wyłącznie w zakresie niezbędnym do zgodnego z projektem budowlanym, obowiązującymi standardami, wymaganiami technicznymi oraz normami, prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Obliczenie wartości robót podlegających zamianie, o którą zmienione (pomniejszone lub zwiększone) zostanie wynagrodzenie należne Wykonawcy, nastąpi na podstawie zamiennego formularza cenowego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o założenia jak w pkt. a). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, określonego w § 2 ust. 1 umowy poprzez wydłużenie odpowiednio o czas konieczny dla wprowadzenia tych zmian.c) udzielenie przed terminem zakończenia przedmiotu zamówienia podstawowego, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas niezbędny do wykonania robót na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy,d) wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do których wykonawca był zobowiązany – przedłużenie terminów realizacji umowy o czas konieczny na usunięcie awarii i podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ,e) wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwi wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części- przedłużenie terminów realizacji umowy o czas, w którym niemożliwe było podjęcie realizacji zamówienia zgodnie ze standardami określonymi w SIWZ,f) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują opóźnienie rozpoczęcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia w szczególności przedłużenia procedury uzyskania zatwierdzenia przez Miejskiego Inżyniera Ruchu wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu, zmian Budżetu Miasta np. nie zostaną zabezpieczone wymagane środki finansowe – zmiana terminów realizacji umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja czynności objętych przedmiotem zamówienia, zmiana zakresu umowy np. umniejszenie,g) wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie robót budowlanych zgodnie z normami techniczno-budowlanymi wymienionymi w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych opisujących przedmiot zamówienia – przedłużenie terminów realizacji umowy o liczbę dni, w których niemożliwa była realizacja zadań objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z warunkami określonymi w STWiORB,h) podjęcia przez wykonawcę decyzji o powierzeniu podwykonawcom realizacji części zamówienia, która miała być realizowana siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o rezygnacji z planowanego podwykonawstwa na rzecz wykonania części zamówienia siłami własnymi wykonawcy i/lub decyzji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy – zmiana zakresu podwykonawstwa, z zastrzeżeniem postanowień § 9 ust. 26 wzoru umowy w sprawie zamówienia w zw. z art. 36b ust. 2,i) w przypadkach i na warunkach określonych w postanowieniach art. 15r ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.).j) zmiany przepisów prawa w poniżej wskazanym zakresie:1) stawki podatku od towarów i usług,2) wysokości minimalnego wynagrodzenia albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne- zmiana wynagrodzenia jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez wykonawcę, na zasadach wskazanych w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Grunwald
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie Grunwald wraz z ulicami ze Strefą Płatnego Parkowania zlokalizowaną na Grunwaldzie - w ilości 99 850 m².
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Jeżyce
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie Jeżyce wraz z ulicami ze Strefą Płatnego Parkowania zlokalizowaną na Jeżycach poza Śródmiejską SPP-Jeżyce - w ilości 99 450 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Nowe Miasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie Nowe Miasto - w ilości 105 900 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Stare Miasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie Stare Miasto z wyłączeniem ulic Śródmiejskiej SPP -St. Miasto - w ilości 98 550 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Wilda
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie Wilda wraz ze SPP - Wilda - w ilości 90 200m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Ulice o dużym natężeniu ruchu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w rejonie ulic o dużym natężeniu ruchu : DK 92, Krzywoustego, Zamenhofa - w ilości 68 150 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7 Nazwa: Śródmiejska SPP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 na terenie śródmiejskiej SPP ( obejmująca St. Miasto oraz część Jeżyc ) - w ilości 90 550 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8 Nazwa: trwałe oznakowanie ulic miasta Poznania wraz z oznakowaniem SPP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w zakresie trwałego oznakowania ulic miasta Poznania wraz z oznakowaniem SPP - w ilości 17 850 m²
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 9 Nazwa: trwałe oznakowanie obiektów rowerowych na ulic miasta Poznania wraz z oznakowaniem SPP
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie oznakowania poziomego ulic miasta Poznania z użyciem sprzętu i materiałów wykonawcy w latach 2021 – 2023 w zakresie trwałego oznakowania obiektów rowerowych na ulic miasta Poznania wraz z oznakowaniem SPP - w ilości 17 550 m²,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233221-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 90,00
termin wykonania oznakowania w trybie interwencyjnym 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do prac wykończeniowych - Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do wykończeń (malowanie). Inwestycja na terenie Poznania - budynek biurowo-magazynowy. Termin rozpoczęcia prac do uzgodnienia. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI