Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piast

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPiastów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-31
  • ZamawiającyGmina Miasto Piastów
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-15
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00085630
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego

Piastów GT-1 w miejscowości Piastów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Piastów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 2

1.5.2.) Miejscowość: Piastów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-820

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 22 77 05 200

1.5.8.) Numer faksu: 22 77 05 200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umpiastow@piastow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piastow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego

Piastów GT-1 w miejscowości Piastów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aa0bd30-a39c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085630

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010230/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie otworu poszukiwawczo - rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Go-spodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.10 „Udostępnianie wód termalnych w Polsce”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.piastow.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: : W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przyużyciu
miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty
elektronicznej - zamowieniapubliczne@piastow.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentówelektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przyich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz
Warunkachkorzystania zelektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Burmistrz Miasta Piastowa, ul. 11 Listopada 2, 05-820 Piastów;• administrator
wyznaczył inspektora danych osobowych w Urzędzie Miejskim, kontakt: adres e-mail iod@piastow.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wykonaniu otworu poszuki-wawczo - rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów.
Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Piastów GT-1 w miejscowości Piastów zgodnie z zatwierdzonym „Projektem robót geologicznych na wykona-nie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów” oraz „Dodatkiem nr 1 do „Projektu robót geologicznych na wykonanie otworu poszu-kiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”.
Celem projektowanych prac jest rozpoznanie występowania i wykształcenia utworów wodono-śnych, określenie parametrów hydrogeologicznych oraz mineralizacji, wydajności i temperatury wód w utworach jury dolnej poprzez odwiercenie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Pia-stów GT-1 o głębokości 1 940 m (+/-10%).
Projektowane parametry otworu badawczego Piastów GT-1:
• temperatura wody: 43-47℃;
• wydajność: 120 m3/h;
• mineralizacja: 90 g/dm3.
Roboty geologiczne będą wykonywane zgodnie z „Projektem robót geologicznych na wykonanie otworu poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Pia-stów”, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Mazowieckiego Nr PE-I.7430.50.2020.ES z dnia 26.08.2020 r. oraz „Dodatkiem nr 1 do „Projektu robót geologicznych na wykonanie otwo-ru poszukiwawczo – rozpoznawczego wód termalnych Piastów GT-1 w miejscowości Piastów”. (dalsza część opisu SWZ)

4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zakres robót objętych zamówieniami o których mowa wyżej może dotyczyć robót z branży: budowlanej.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

cena – waga kryterium 60 %;
doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu - waga kryterium 20%;
doświadczenie Kierownika Wiertni - waga kryterium 10%;
termin płatności faktur - waga kryterium 10%.

Kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu
Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg punktacji:
Zamawiający przyzna za doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu niżej wymienione punkty:
Doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu Ilość pkt.
Pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy wykonaniu 3 otworów geotermalnych 0
Pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy wykonaniu 4 otworów geotermalnych 5
Pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy wykonaniu 5 otworów geotermalnych 10
Pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy wykonaniu 4 otworów geotermalnych 20
Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 20.
UWAGA!!! Pełnienie funkcji Kierownika Ruchu Zakładu przy wykonaniu więcej niż 6 otworów geotermal-nych będzie oceniane jako kierowanie pracami wiertniczymi przy wykonaniu 6 otworów geotermalnych.
UWAGA!!! Doświadczenie dotyczy wybranych osób, wskazanych w załączniku nr 7 do SWZ stanowiącym wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kryterium doświadczenie Kierownika Wiertni
Sposób oceny ofert w kryterium doświadczenie Kierownika Wiertni. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg punktacji:
Zamawiający przyzna za doświadczenie Kierownika Wiertni niżej wymienione punkty:
Doświadczenie Kierownika Wiertni Ilość pkt.
Pełnienie funkcji Kierownika Wiertni przy wykonaniu lub rekonstrukcji 1 otworu geotermalnego 0
Pełnienie funkcji Kierownika Wiertni przy wykonaniu lub rekonstrukcji 2 otworów geotermalnych 2
Pełnienie funkcji Kierownika Wiertni przy wykonaniu lub rekonstrukcji 3 otworów geotermalnych 5
Pełnienie funkcji Kierownika Wiertni przy wykonaniu lub rekonstrukcji 4 otworów geotermalnych 10
Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 10.
UWAGA!!! Pełnienie funkcji Kierownika Wiertni przy wykonaniu więcej niż 4 otworów geotermalnych będzie oceniane jako kierowanie pracami wiertniczymi przy wykonaniu 4 otworów geotermalnych.
UWAGA!!! Doświadczenie dotyczy wybranych osób, wskazanych w załączniku nr 7 do SWZ stanowiącym wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Kryterium termin płatności faktur
Sposób oceny ofert w kryterium termin płatności faktur. Wartość punktowa za ww. kryterium wyliczona jest wg punktacji:
Wykonawca podaje termin płatności faktur w dniach: 14, 21 lub 30 dni.
Zamawiający przyzna za poszczególne terminy płatności faktur niżej wymienione punkty:
14 dni - 0 pkt.;
21 dni - 5 pkt.;
30 dni - 10 pkt.
Maksymalna ilość uzyskanych punktów w ww. kryterium wynosi 20.
Wymagany / oceniany przez Zamawiającego minimalny termin płatności faktur to 14 dni.
Wymagany / oceniany przez Zamawiającego maksymalny termin płatności faktur to 30 dni.
UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego terminu płatności faktur lub zaoferuje inny, wymagany / oceniany przez Zamawiającego jego oferta zostanie odrzucona.
Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Kierownika Ruchu Zakładu

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie Kierownika Wiertni

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności faktur

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywil-nej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 12 000 000,00 złotych (słownie: dwanaście milionów złotych);
• zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - roboty budowlane polegające na odwierceniu lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości nie mniejszej niż 1 200 m.
UWAGA!!! Wykonawca przedstawi dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie
- skieruje do realizacji zamówienia osoby odpowiedzialne za świadczenie robót, posiadające kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, tj. min.:
1 Kierownika Ruchu Zakładu - posiadającego uprawnienia Kierownika Ruchu Zakładu wykonującego roboty geologiczne metodą otworową wynikające z ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze, posiadającego co najmniej pięcioletnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Ruchu Zakładu oraz pełnił funkcję Kierownika Ruchu Zakładu podczas wykonywania co najmniej 3 otworów geotermalnych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert;
2 Kierowników Wiertni - posiadających uprawnienia wyższego dozoru ruchu w specjalności wiertniczej, posiadającego co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji Kie-rownika Wiertni wykazane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert oraz peł-nił funkcję Kierownika Wiertni podczas wykonywania lub rekonstrukcji co najmniej 2 otwo-rów wiertniczych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t. w okresie ostatnich 5 lat przed ter-minem składania ofert, z czego co najmniej 1 był otworem geotermalnym;
4 Wiertaczy - posiadających uprawnienia dozoru ruchu w specjalności wiertniczej,
posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie w sprawowaniu funkcji wiertacza wykazane w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert oraz pełniących funkcję wiertacza podczas wykonywania lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości co najmniej 1200 m p.p.t. w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert.
UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza łączenia wyżej wskazanych funkcji w zakresie uprawnień i doświadczenia tj. nie dopuszcza, aby jedna osoba sprawowała więcej niż jedną funkcję w trakcie realizacji zadania stanowiącego przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu.
Jako otwór geotermalny Zamawiający rozumie otwór z którego eksploatowana woda ma ustabilizowaną temperaturę na wypływie nie mniejszą niż 20oC.
• wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wyko-nawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dyspono-wania tymi zasobami: - Wykonawca spełni warunek jeżeli dysponuje tj. urządzenie wiertnicze o zdolności technicznej wykonania otworu wiertniczego o głębokości 1940 m (+/-10%), wy-posażone w system oczyszczania płuczki (co najmniej: koryta płuczkowe, sita wibracyjne, wirówkę dekantacyjną, mud-cleaner z hydrocyklonami),
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowa-nia, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Informacje zawarte w oświadczeniu, stanowi
wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w
postępowaniu.
b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to, maja potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
c) W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem o którym mowa w pkt. 1
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego
podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się a jego zasoby.
1) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o
którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie wskazanym przez Zamawiającego.
Informacje zawarte w oświadczeniu, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe – wg załącznika nr 3 do SWZ.
a) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2019 roku, poz. 369), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę
częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wg załącznika nr 6 do
SWZ;
b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.
125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez
Zamawiającego w 11 pkt. 1 SWZ, o którym mowa w § 2 ust. 1 pkt 7 oraz § 3 rozporządzenia Ministra
Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z
2020 roku, poz. 2415);
c) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzony nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: d) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 12 000 000,00 złotych;
e) wykaz robót budowlanych tj. roboty budowlane polegające na odwierceniu lub rekonstrukcji co najmniej 2 otworów wiertniczych o głębokości nie mniejszej niż 1 200 m. wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ;
f) dowody określające, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie;
UWAGA!!! Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
g) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg załącznika nr 7 do SWZ;
h) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami – według wzoru określonego w załączniku nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, także
oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia
tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w
jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przystępując do przetargu Wykonawca zobowiązany jest w terminie do dnia składania ofert, do godz. 10.00 wnieść wadium w wysokości: 300 000,00 złotych (trzysta tysięcy złotych).
3) Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku, poz. 310, 836 i 1572).
4) Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego. Nr konta: Bank Pekao S.A. Oddział w Pruszkowie, Nr rachunku:
92 1240 5497 1111 0010 7489 5048. W tytule przelewu należy wpisać znak sprawy postępowania.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
Spółka cywilna dołącza ww. pełnomocnictwo lub dokument, z którego wynika ww.
pełnomocnictwo: poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki cywilnej lub
uchwałę.
Konsorcjum dołącza ww. pełnomocnictwo lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię
umowy regulującej współpracę konsorcjum, z której wynika pełnomocnictwo.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia, o których mowa w rozdz. 11 ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w
zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty
oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - wg
załącznika nr 9 do SWZ.
4) Zgodnie z art. 445 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegających się o realizację
zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art.455 i załącznikiem nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-31 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-02

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI