Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie otworu do zrzutu wody z poziomu 170 m na poziom 270 m w PS „Jan Kanty” dla
Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBytom
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Termin składania wniosków2021-05-28
ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Data publikacji ogłoszenia2021-05-13
Numer ogłoszenia2021/BZP 00053685
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00053685 z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane Wykonanie otworu do zrzutu wody z poziomu 170 m na poziom 270 m w PS „Jan Kanty” dlaSpółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie otworu do zrzutu wody z poziomu 170 m na poziom 270 m w PS „Jan Kanty” dlaSpółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział w Czeladzi Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.srk.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript:Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersjibeta),zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze stronydostawcyJava, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania1366x786.11.5.2.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet,2) komputer klasy PCkomputer klasy PCz jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8,Windows 10 (bezwsparcia dla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Tak
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-CZOK-0007/21-1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odwiercenie otworu spływowego zgodnie z projektem technicznym sporządzonym przezWykonawcę oraz „Projektem zrzutu wody z poziomu 170 m na poziom 270 m przy szybie„Witold I” wykonanym przez Przedsiębiorstwo Usługowo Inżynieryjne „Argo” zwany w dalszejczęści „Projektem”. Otwór spływowy TS-1/2021 o średnicy Ø 305 mm, zarurowany ruramiokładzinowymi Ø 219,8 mm, o grubości ścianki 8,8 mm, skręcanymi z odcinków 3,0 m lubkrótszych. Przestrzeń pomiędzy ścianą otworu i rurami należy uszczelnić przez wypełnieniemleczkiem cementowym. Otwór o głębokości ok. 100 m będzie wiercony pionowo w dół lubpionowo do góry i połączy Przekop do pokładu 214 poz. 170 m z Przekopem głównym dopokładu 301, 302. na poz. 270 m. Miejsce wiercenia znajduje się ok. 40m od szybu materiałowo– zjazdowego „Witold I”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45255500-4 - Roboty wiertnicze i górnicze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeliwykonawca wykaże się:a. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegającą na wykonaniu robót górniczych wzakresie wiercenia podziemnych otworów wiertniczych o łącznej wartości 300 000,00 zł bruttowraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie.b.dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lubkierowanie robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia:• stwierdzone kwalifikacje osobyśredniego dozoru ruchu w specjalności górniczej zgodnie z rozporządzeniem MinistraŚrodowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawie kwalifikacji w zakresiegórnictwa i ratownictwa górniczego lub wiertniczej zgodne z wcześniejszymi obowiązującymiaktami prawnymi w tym zakresie - 1 osoba na każdą zmianę, • stwierdzone kwalifikacjewymagane dla osób pełniących dozór nad pracownikami w specjalności górniczej zgodnie zrozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) w sprawiekwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymiobowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - co najmniej 1 osoba na dobę, • brygadziścibrygad - przodowy brygady górników wykonujących prace związane z zabudową i przebudowąurządzenia wiertniczego, drążeniem otworu oraz obsługą maszyn i urządzeń wiertniczychzgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) wsprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymiobowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - co najmniej 1 osoba na każdej zmianie, •pracownicy brygady - wiertacze wykonujący prace związane z zabudową i przebudowąurządzenia wiertniczego, drążeniem otworu oraz obsługą maszyn i urządzeń wiertniczych,zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 2 sierpnia 2016 r. (Dz. U. poz. 1229) wsprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub zgodne z wcześniejszymiobowiązującymi aktami prawnymi w tym zakresie - co najmniej 2 osoby na każdej zmianie naktórej prowadzone są roboty wiertnicze.• osoby posiadające uprawnienia geologa górniczego minimumjedna osoba.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunkówudziału w postępowaniu dotyczy podstaw wykluczenia z art. 108 i 109 ust. 1 ust. 5, 7, 8 i 10;stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego obraku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innychpodmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3)zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnychzasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotówstanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycjizasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu októrych mowa w pkt 8.1.2 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okresudostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasobyprzy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, nazdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniudotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlanelub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lubhandlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony niewcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzeczktórych roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przezwykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenieusług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanychprzez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie zzałącznikiem nr 4 do SWZ.9.2.4. oświadczenie wykonawcy w celu potwierdzenia braku podstawwykluczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Oświadczenie zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące gwarancji na wykonanieprzedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotoweśrodki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia wwyznaczonym terminie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.23.1.1. po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie ofertydodatkowe niepodlegające odrzuceniu, lub co najmniej dwie oferty niepodlegające odrzuceniugdy zamawiający zrezygnował z negocjacji 23.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowanebędzie kryterium ofert – zgodnie z zapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylkocena,23.1.3.sposób oceny ofert w toku aukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczaniepostąpień na punktową ocenę oferty, z uwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciemaukcji,23.1.4. w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowyprzydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej,wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszejoferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czaspozostały do zakończenia aukcji,23.1.5. aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniejjednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenieco najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejnądziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczbydogrywek,23.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1 %ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.23.2 AdresPortalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcja elektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/23.2.1.Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji Wykonawców: a) Zaproszeniedo udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymi komplet: login i hasło(umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłane Wykonawcom zapośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy, wskazany w formularzuofertowym.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
14 300,00 złotych (słownie: czternaście tysięcy trzysta złotych 0/100)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie októrym mowa w pkt. 9.1.1) składa każdy z wykonawców. Oświadczenie te potwierdzi brakpodstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakimkażdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunkudo treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkachwynikających wprost z przepisów Ustawy prawo zamówień publicznych oraz w przypadkuwystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w § 23 załącznika nr 2 do SWZ(PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWNE)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-28 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-28 09:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-26
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
wg kryterium określonego w pkt 21. SWZ
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych - Czechowice-Dziedzice
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania26-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie dwóch kominków wentylacyjnych.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.