Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria jesienna opróbowania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria jesienna opróbowania
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ae55fab-ef66-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00131515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - Sposób komunikacji, pkt. 14 SWZ - Opis sposobu przygotowania ofert oraz
wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów oraz pkt. 16 SWZ - Sposób i termin składania i otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt. 24 SWZ - Dane osobowe
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt. 24 SWZ - Dane osobowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.98.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria jesienna opróbowania.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
- załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;
- załączniku nr 1a do SWZ - Wykaz punktów badawczych (lokalizacje);
- załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta z najniższą ceną brutto
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:
1. wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi, z których każda polegała na wykonaniu opróbowania minimum 45 punktów badawczych sieci monitoringu wód podziemnych (przez punkty badawcze Zamawiający rozumie otwory nieczynne wymagające wykonania pompowania oczyszczającego sprzętem przewoźnym).
UWAGA:
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonywanych w ramach kilku umów dla jednego lub różnych podmiotów w celu spełniania wymagań określonych w pkt 8.2.1. SWZ. W przypadku usług wykonywanych, należy podać zakres tej części usługi, która już została wykonana.
2. dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem:
2.1. trójnóg z wyciągarką (wymóg techniczny – możliwość opuszczania pomp do 100 m p.p.t)
- minimum 3 szt.,
2.2. pompy głębinowe o różnych wydajnościach: 1.0–8.0 m3/godz. – minimum 4 szt., każda o innej wydajności,
2.3. pompa typu MP-1 z przetwornicą do regulacji obrotów o wydajności 0,2–2,0 m3/godz. do rur
o średnicy 2 cale – minimum 1 szt.,
2.4. pompy spalinowe odśrodkowe z możliwością regulacji obrotów, wydajności od 0,25–6,0 m3/godz. – minimum 3 szt.,
2.5. pompki akumulatorowe 12 V – minimum 3 szt. w tym jedna 3 stopniowa, do rur 1,5 cala,
2.6. generatory prądu – minimum 3 szt., w tym jeden min. 3kW.,
2.7. sprzęt do terenowych oznaczeń parametrów fizykochemicznych: termometr, pehametr, konduktometr, tlenomierz – minimum 3 komplety,
2.8. cele przepływowe – minimum 3 szt.,
2.9. cyfrowe aparaty fotograficzne – minimum 3 szt.,
2.10. odbiorniki GPS – minimum 3 szt.,
2.11. zestaw do spawania i cięcia gazowego – minimum 1 komplet,
2.12. termometry elektryczne z rejestracją temperatury do monitorowania warunków transportu próbek – minimum 4 szt.;
3. dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował, co najmniej 3 osobami wyznaczonymi do poboru próbek wód podziemnych, posiadającymi aktualne zaświadczenia potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294).