Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria wiosenna opróbowania.
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoWarszawa
WojewództwoMazowieckie
Rodzaj zamówieniaUsługi
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-05-05
ZamawiającyPaństwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
Data publikacji ogłoszenia2021-04-27
Numer ogłoszenia2021/BZP 00041859
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041859 z dnia 2021-04-27
Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria wiosenna opróbowania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut Badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria wiosenna opróbowania.
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 12 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 14 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - DANE OSOBOWE
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.67.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opróbowania 90 punktów pomiarowych sieci monitoringu operacyjnego wód podziemnych w 2021 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych – seria wiosenna opróbowania.2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:a) załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia”;b) załączniku nr 1a do SWZ - Wykaz punktów badawczych (lokalizacje);c) załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-06-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.5) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający stawia warunki w powyższym zakresie zgodnie z pkt. 2 ogłoszenia.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolność techniczną lub zawodową. Wykonawca spełni warunki, jeżeli wykaże, że:1) wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy (3) usługi, z których każda polegała na wykonaniu opróbowania minimum 50 punktów badawczych sieci monitoringu wód podziemnych (przez punkty badawcze Zamawiający rozumie otwory nieczynne wymagające wykonania pompowania oczyszczającego sprzętem przewoźnym). UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonywanych w ramach kilku umów dla jednego lub różnych podmiotów w celu spełniania wymagań określonych w pkt 8.2.1. SWZ. W przypadku usług wykonywanych, należy podać zakres tej części usługi, która już została wykonana;2) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem:1. trójnóg z wyciągarką (wymóg techniczny – możliwość opuszczania pomp do 100 m p.p.t) - minimum 3 szt., 2. pompy głębinowe o różnych wydajnościach: 1.0–8.0 m3/godz. – minimum 4 szt., każda o innej wydajności,3. pompa typu MP-1 z przetwornicą do regulacji obrotów o wydajności 0,2–2,0 m3/godz. do rur o średnicy 2 cale – minimum 1 szt.,4. pompy spalinowe odśrodkowe z możliwością regulacji obrotów, wydajności od 0,25–6,0 m3/godz. – minimum 3 szt., 5. pompki akumulatorowe 12 V – minimum 3 szt. w tym jedna 3 stopniowa, do rur 1,5 cala, 6. generatory prądu – minimum 3 szt., w tym jeden min. 3kW., 7. sprzęt do terenowych oznaczeń parametrów fizykochemicznych: termometr, pehametr, konduktometr, tlenomierz – minimum 3 komplety, 8. cele przepływowe – minimum 3 szt., 9. cyfrowe aparaty fotograficzne – minimum 3 szt., 10. odbiorniki GPS – minimum 3 szt., 11. zestaw do spawania i cięcia gazowego – minimum 1 komplet,12. termometry elektryczne z rejestracją temperatury do monitorowania warunków transportu próbek – minimum 4 szt.;3) dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował, co najmniej 3 osobami wyznaczonymi do poboru próbek wód podziemnych, posiadającymi aktualne zaświadczenia potwierdzające przeszkolenie przez organy Państwowej Inspekcji Sanitarnej, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SWZ (Wykaz usług);Dowodami, o których wyżej mowa, są:a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego usługi były wykonywane, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji bądź innych dokumentów, o których wyżej mowa;2) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi – na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SWZ (Wykaz narzędzi);3) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacją o ich kwalifikacjach zawodowych, oraz podstawie do dysponowania tymi osobami - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SWZ (Wykaz osób) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli:a) może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 11.1. SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków;b) podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.1. SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z § 7 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-05 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-05 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-03
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów bezpieczeństwa w budynkach
Lokalizacja zleceniamazowieckie
Data dodania25-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów bezpieczeństwa w budynkach.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.