Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie opróbowania 269 punktów pomiarowych sieci monitoringu diagnostycznego wód podziemnych w 2022 r. na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie opróbowania 269 punktów pomiarowych sieci monitoringu diagnostycznego wód podziemnych w 2022 r. na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-57bfdd41-a39c-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00085288
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 11 SWZ - Sposób komunikacji, pkt 12 SWZ - Opis sposobu przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów oraz pkt 14 SWZ - Sposób i termin składania i otwarcia ofert.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 22 SWZ - Dane osobowe
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 22 SWZ - Dane osobowe
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.29.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie opróbowania 269 punktów pomiarowych sieci monitoringu diagnostycznego wód podziemnych w 2022 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych z podziałem na dwie (2) części:
Część 1 – Rejon A (135 punktów pomiarowych),
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie opróbowania 269 punktów pomiarowych sieci monitoringu diagnostycznego wód podziemnych w 2022 roku na obszarze wybranych jednolitych części wód podziemnych z podziałem na dwie (2) części:
Część 2 – Rejon B (134 punkty pomiarowe).
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-23
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zgodnie z zapisami pkt 4.7 SWZ
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.
1. dla części 1 i 2 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej trzy (3) usługi, z których każda polegała na wykonaniu opróbowania minimum 50 punktów badawczych sieci monitoringu wód podziemnych (przez punkty badawcze Zamawiający rozumie otwory nieczynne wymagające wykonania pompowania oczyszczającego sprzętem przewoźnym).
UWAGA:
Wykonawca może wykazać się tym samym doświadczeniem, w więcej niż jednej części postępowania, pod warunkiem, że wskazane usługi spełniają warunki określone dla danej części zamówienia (pkt 7.4.1 SWZ).
Zamawiający nie dopuszcza sumowania usług wykonywanych w ramach kilku umów dla jednego lub różnych podmiotów w celu spełniania wymagań określonych w pkt 7.4.1. SWZ. W przypadku usług wykonywanych, należy podać zakres tej części usługi, która już została wykonana.
2. dla części 1 i 2 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej następującym sprzętem:
.2.1. trójnóg z wyciągarką (wymóg techniczny – możliwość opuszczania pomp do 100 m p.p.t)
- minimum 3 szt.,
2.2. pompy głębinowe o różnych wydajnościach: 1.0–8.0 m3/godz. – minimum 4 szt., każda o innej wydajności,
2.3. pompa typu MP-1 z przetwornicą do regulacji obrotów o wydajności 0,2–2,0 m3/godz. do rur
o średnicy 2 cale – minimum 1 szt.,
2.4. pompy spalinowe odśrodkowe z możliwością regulacji obrotów, wydajności od 0,25–6,0 m3/godz. – minimum 3 szt.,
2.5. pompki akumulatorowe 12 V – minimum 3 szt. w tym jedna 3 stopniowa, do rur 1,5 cala,
2.6. generatory prądu – minimum 3 szt., w tym jeden min. 3kW.,
2.7. sprzęt do terenowych oznaczeń parametrów fizykochemicznych: termometr, pehametr, konduktometr, tlenomierz – minimum 3 komplety,
2.8. cele przepływowe – minimum 3 szt.,
2.9. cyfrowe aparaty fotograficzne – minimum 3 szt.,
2.10. odbiorniki GPS – minimum 3 szt.,
2.11. zestaw do spawania i cięcia gazowego – minimum 1 komplet,
2.12. termometry elektryczne z rejestracją temperatury do monitorowania warunków transportu próbek – minimum 4 szt.;
3. dla części 1 i 2 - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje lub przy realizacji zamówienia będzie dysponował, co najmniej 3 osobami wyznaczonymi do poboru próbek wód podziemnych, przeszkolonymi z zakresu funkcjonowania systemu zarządzania zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2005 lub PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02P oraz poboru próbek wód podziemnych zgodnie z normą PN-ISO 5667-11:2017-10E.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z pkt 9.4 SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z pkt 9.5 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z pkt 10 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami § 8 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy"
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-22 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-22 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-20
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak