Wykonanie opracowania p.t. Wprowadzenie stref ruchu uspokojonego w Warszawie – wytyczne...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie opracowania p.t. Wprowadzenie stref ruchu uspokojonego w Warszawie – wytyczne i kierunki rozwoju.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-26
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00136039
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie opracowania p.t. Wprowadzenie stref ruchu uspokojonego w Warszawie – wytyczne i kierunki rozwoju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Bankowy 3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-950

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48224431400

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniabzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie opracowania p.t. Wprowadzenie stref ruchu uspokojonego w Warszawie – wytyczne i kierunki rozwoju.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-452d2ac9-9f84-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00136039

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022722/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.65 Wykonanie opracowania pt. „Wprowadzenie stref tempo 30 w Warszawie - wytyczne i kierunki rozwoju”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.um.warszawa.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określone w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): określone w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/AB/271/I-43/22

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 431300,81 PLN

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100000 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opracowania p.t. Wprowadzenie stref ruchu uspokojonego w Warszawie – wytyczne i kierunki rozwoju.
2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określony został we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ oraz w Załączniku nr 1 do Umowy „Opis przedmiotu zamówienia”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia wskazanych w pkt. 12.2.2. lit. b) i d) SWZ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
I. Zdolność techniczna i zawodowa
Za spełniającego warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawcę, który:
1. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie), należycie wykonał co najmniej dwa opracowania z zakresu uspokajania ruchu drogowego, w szczególności wprowadzenia stref ruchu uspokojonego, stref tempo 30 lub stref zamieszkania, z czego przynajmniej jedno dotyczyło miasta powyżej 100 000 mieszkańców.

2. wykaże, iż dysponuje zespołem osób zdolnych do realizacji usługi, posiadających następujące minimalne kwalifikacje:
a) Kierownik Projektu, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie i w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert koordynował realizację co najmniej jednego opracowania z zakresu uspokajania ruchu drogowego, w szczególności wprowadzenia stref ruchu uspokojonego, stref tempo 30 lub stref zamieszkania dla miast powyżej 100 000 mieszkańców;
b) Specjalista w zakresie inżynierii ruchu drogowego, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie inżynierii ruchu drogowego, inżynierii komunikacyjnej lub urbanistyki oraz jest autorem lub współautorem minimum dwóch publikacji naukowych z okresu ostatnich 5 lat, z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenach miejskich lub organizacji ruchu drogowego na terenach miejskich lub uspokajania ruchu drogowego na terenach miejskich (przez publikacje naukowe należy rozumieć: artykuły w czasopismach naukowych, pozycje książkowe, opublikowane wystąpienia na konferencjach tematycznych);
c) Projektant z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert był autorem lub współautorem co najmniej trzech projektów budowy lub przebudowy drogi publicznej (w mieście powyżej 100 tys. Mieszkańców), w których zakres wchodziło także uspokajanie ruchu drogowego, w szczególności wprowadzenia stref ruchu uspokojonego, stref tempo 30 lub stref zamieszkania;
d) Audytor Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego (BRD), osoba posiadającą ważny certyfikat Audytora Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego, wydany na podstawie art. 24n ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2021.1376 t.j.); który w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert dla miasta powyżej 100 tysięcy mieszkańców, na drogach układu podstawowego (drogi krajowe, wojewódzkie, powiatowe): zrealizował audyt/audyty bezpieczeństwa ruchu drogowego obejmujący/e co najmniej 5 lokalizacji;
e) Specjalista w zakresie architektury krajobrazu, który posiada wykształcenie wyższe magisterskie oraz w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert brał udział w opracowaniu co najmniej jednego projektu przebudowy przestrzeni miejskiej zawierają-cym drogi publiczne w mieście powyżej 100 tys. mieszkańców w zakresie zagospodarowania istniejącej przestrzeni publicznej, ze szczególnym uwzględnieniem zieleni i małej architektury – jako autor, współautor lub inna osoba odpowiedzialna za napisanie całości lub części dokumentu;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie określa podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz usług – przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku 4 do SWZ na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
b) dowody, że wykazane w oświadczeniu usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej są:
– referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego usługi zostały wykonane;
– oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów;
c) wykaz osób wyznaczonych do realizacji zamówienia - przygotowany wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SWZ, na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt. 12.2.2. lit. a), b), c), d), e) SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta składa się z:
a) wypełnionego zdefiniowanego przez Zamawiającego w systemie Formularza oferty – zakres danych wypełnianych przez Wykonawcę w systemie został określony w pkt. 23 i 25 SWZ;
b) załączonego do oferty w systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SWZ);
c) załączonego do oferty w systemie oświadczenia Wykonawcy stanowiącego potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SWZ);
d) w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych Podmiotów, załączonych do oferty w systemie:
– oświadczeń, o których mowa w lit. b) i c) dotyczących każdego Podmiotu,
– zobowiązanie każdego Podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające, że stosunek łączący Wykonawcę z Podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określające w szczególności:
• zakres dostępnych Wykonawcy zasobów Podmiotu udostępniającego zasoby;
• sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów Podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
• czy i w jakim zakresie Podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą;
e) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, załączonego do oferty w systemie:
– oświadczenia, o którym mowa w lit. b) i lit. c) dotyczącego każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie,
– oświadczenia z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (sporządzonego wg wzoru określonego w Załączniku nr 3 do SWZ).

2. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą podmiotowych środków dowodowych tj.:
a) Wykaz dodatkowego doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, o których mowa w pkt. 12.2.2. lit. b) i d) SWZ - do pozacenowego kryterium oceny ofert określonego w pkt. 26.2. SWZ - o treści zgodnej z Załącznikiem nr 6 do SWZ (dokument nie podlega uzupełnieniu).

3. Inne oświadczenia lub dokumenty
a) w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy, dokument (np. pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
b) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – dokument zawierający dowody, o których mowa w pkt. 18 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

określone w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.um.warszawa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-08

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki - Piastów
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania13-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę nadbudówkę piętra i remont łazienki. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI