Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz uzyskanie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód rzeki Samy, Strugi Sokołowskiej, Rzeki Ciemnicy, Kanału Ulgi I, Rzeki Mała Wełna, Kanału Mosińskiego i Kościańskiego Kanału Obry, rzeki Samicy Stęszewskiej na terenie działania Zarządu Zlewni w Poznaniu
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-06-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPaństwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2020-05-29
  • Numer ogłoszenia545272-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 545272-N-2020 z dnia 2020-05-29 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu: Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód rzeki Samy, Strugi Sokołowskiej, Rzeki Ciemnicy, Kanału Ulgi I, Rzeki Mała Wełna, Kanału Mosińskiego i Kościańskiego Kanału Obry, rzeki Samicy Stęszewskiej na terenie działania Zarządu Zlewni w Poznaniu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Chlebowa  4/8 , 61-003  Poznań, woj. brak, państwo Polska, tel. +48(61)8567700, , e-mail emilia.kowalska@wody.gov.pl, , faks +48(61)8525731.
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.woddy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.poznan.wody.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.poznan.wody.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
/pgwwp-po/SkrytkaESP (za pomocą skrzynki ESP)

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Złożenie oferty w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
PGW WP Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, ul. Chlebowa 4/8, 61-003 Poznań, Polska

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód rzeki Samy, Strugi Sokołowskiej, Rzeki Ciemnicy, Kanału Ulgi I, Rzeki Mała Wełna, Kanału Mosińskiego i Kościańskiego Kanału Obry, rzeki Samicy Stęszewskiej na terenie działania Zarządu Zlewni w Poznaniu
Numer referencyjny: ROZ.2810.60.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą oraz uzyskanie pozwoleń wodnoprawnych na szczególne korzystanie z wód rzeki Samy, Strugi Sokołowskiej, Rzeki Ciemnicy, Kanału Ulgi I, Rzeki Mała Wełna, Kanału Mosińskiego i Kościańskiego Kanału Obry, rzeki Samicy Stęszewskiej na terenie działania Zarządu Zlewni w Poznaniu..dla obiektów hydrotechnicznych:Część 1. Nadzór Wodny Szamotuły:1. Zbiornik Wodny Radzyny – zbiornik retencyjny na rzece Samie na terenie gmin Kaźmierz i Szamotuły. Elementy zbiornika : zapora czołowa zbiornika nr 1 (dolnego) wraz z budowlą upustową w km 20+830 rzeki Samy (klasa ważności III), zapora czołowa zbiornika nr 2 (górnego) wraz z budowlą upustowo przelewową w km 23+540 rzeki Samy (klasa ważności IV).Część 2. Nadzór Wodny Oborniki:1. Struga Sokołowska- zastawka w km 6+141, pow. obornicki, gm. Rogoźno, obr. Tarnowo m. Karolewo (piętrzenie >1,0 m)Nadzór Wodny Wągrowiec:2. Rzeka Ciemnica – zastawki: w km 9+100, pow. wągrowiecki, gm. Wągrowiec, obr. Potulice; w km 10+600, pow. chodzieski, gm. Budzyń, obr. Brzeźno Nowe; w km 12+600, pow. chodzieski, gm. Budzyń, obr. Brzeźno Nowe; (piętrzenie <1,0 m)Nadzór Wodny Gniezno:3. Kanał Ulgi I – zastawka w km 0+470 (podpiętrzenie jeziora Maciejak), pow. wągrowiecki, gm. Skoki, obr. Skoki, (piętrzenie <1,0 m)4. Mała Wełna – zastawka podpiętrzająca Jezioro Biskupickie, zlokalizowana w km 58+530 rzeki, pow. gnieźnieński, gm. Kłecko, obr. Biskupice Jezierne, (piętrzenie < 1,0 m)Część 3. Nadzór Wodny Kościan:1. Kanał Mosiński - jaz w km 8+820, pow. poznański, gm. Mosina, m. Bolesławiec, (piętrzenie >1,0 m)2. Samica Stęszewska – jaz podpiętrzający Jezioro Niepruszewskie, zlokalizowana w km 23+680 cieku, pow. poznański, gm. Dopiewo, obr. Podłoziny, (piętrzenie <1,0 m)Nadzór Wodny Gostyń:3. Kościański Kanał Obry – jaz w km 54+154, pow. gostyński, gm. Borek Wlkp, obr. Jeżewo, (piętrzenie >1,0 m)Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie operatów wodnoprawnych o których mowa w ustawie Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) i których elementy oraz zakresy określa szczegółowo art. 408 i 409 ww. ustawy, 2) wykonanie instrukcji gospodarowania wodą o których mowa w art. 409a ustawy Prawo wodne z dn. 20 lipca 2017 r. i których elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z dn. 10 września 2019 r., poz. 1725),3) przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych, skompletowanie wymaganych załączników,oraz 4) niezwłoczne i bezpłatne uzupełnianie przez Wykonawcę operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą do czasu zakończenia procedury i uzyskania powyższych prawomocnych pozwoleń wodnoprawnych.

II.5) Główny kod CPV: 71322000-1
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
100

II.9) Informacje dodatkowe: Uwaga: Oferty, oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a składane wpostaci elektronicznej należy opatrzeć kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Wybór sposobukomunikacji w postępowaniu dokonany przez Wykonawcę powinien uwzględniać bieżącą sytuacjęfaktyczną i prawną, oraz zasady bezpieczeństwa Wykonawcy jak i pracowników Zamawiającego. Nie jestwolą zamawiającego ograniczanie uprawnień wykonawców w tym zakresie. W przypadku brakumożliwości złożenia przez wykonawców ofert, wniosków i innych dokumentów w postaci elektronicznejzamawiający umożliwia ich złożenie również w sposób tradycyjny. Otwarcie ofert jest jawne, każdy możeuczestniczyć w sesji otwarcia ofert. Zamawiający umożliwia uczestnictwo w otwarciu ofert poprzeztransmisję online - szczegóły w treści SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na wykonaniu operatów wodnoprawnych z instrukcjami gospodarowania wodą na szczególne korzystanie z wód (piętrzenie wód budowlami piętrzącymi, o których mowa w § 3 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 20.04.2007 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budowle hydrotechniczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 2007 r. Nr 86, poz. 579), na podstawie których wydano prawomocne decyzje - pozwolenia wodnoprawne
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
(Fragment treści pkt 11 SIWZ) UWAGA: niżej wymieniony dokument w punkcie 11.3.2 składa: -każdywykonawca, składający samodzielnie ofertę; -każdy z wykonawców występujących wspólnie ; -innypodmiot, na którego zasobach wykonawca polega w celu spełniania warunków udziału wpostępowaniu, w zakresie w jakim powołuje się na zasoby tego podmiotu; -także każdypodwykonawca (o ile jest znany), któremu zamierza się powierzyć wykonanie części zamówienia.11.3.2 odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia brakupodstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 26 ust. 6Ustawy, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych.11.4 Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania pozaterytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 11.4.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w: 1) punkcie 11.3.2składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkaniapotwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 11.4.2 Dokument, októrym mowa w punkcie 11.3.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. 11.4.3 Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w punkcie 11.3.5 niniejszej IDW (SIWZ) zastępuje się je dokumentemzawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionychdo jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przednotariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowegolub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lubFirefox https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=d485a15...11 z 22 07.05.2020, 13:59miejsce zamieszkania tej osoby. 11.4.4 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonegoprzez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, wktórym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, którejdokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Wykonawcasamodzielnie (bez wezwania) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowejZamawiającego informacji, o której mowa w punkcie 20.5 niniejszej IDW (SIWZ), przekazujeZamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą dozakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Fragment treści pkt 9 SIWZ) 9.6Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16–20 lub art. 24ust. 5 pkt 1) ustawy, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczającedo wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonejprzestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lubnaprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ściganiaoraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiedniedla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemupostępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy,będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się oudzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.9.7 Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególneokoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie pkt. 9.6powyżej. 9.8 W przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 19 ustawy, przed wykluczeniemwykonawcy, zamawiający zapewnia temu wykonawcy możliwość udowodnienia, że jego udział wprzygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia nie zakłóci konkurencji. Zamawiający wskazujew protokole sposób zapewnienia konkurencji. 9.9 Wykluczenie wykonawcy następuje wg zasad, októrych mowa w art. 24 ust. 7 ustawy pzp. „spełnia – nie spełnia”.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających: spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, określonych przez Zamawiającego – w tym celu Wykonawca złoży: - wykaz usług z wyszczególnieniem usług opisanych w punkcie 9.2.3 niniejszej IDW, wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszej IDW oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na ofertę składają się następujące oświadczenia, dokumenty izałączniki: Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - sporządzony na podstawie wzorustanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszej IDW (SIWZ). Oświadczenie dotyczące spełnianiawarunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru Załącznik nr 2 do niniejszej IDW (SIWZ). Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia zpostępowania na podstawie art. 25a ust. 1 Ustawy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 doniniejszej IDW (SIWZ). 11.1.4 Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celupotwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązaniepodmiotu trzeciego (w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem) alboinny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnieniawobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby,warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniachstanowiących Załącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), Wykonawca, któryzamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania brakuistnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informację opodwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ). Wprzypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia stanowiąceZałącznik nr 2 oraz Załącznik nr 3 do niniejszej IDW (SIWZ), składa każdy z Wykonawców wspólnieubiegających się o zamówienie. Formularz cenowy sporządzony zgodnie i zuwzględnieniem wymagań punktu 22 IDW (SIWZ). Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertędo reprezentowania firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innychdokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność zoryginałem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, załączająoświadczenie, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawiezamówienia publicznego. Wadium należy wnieść zgodnie z pkt 14 IDW (SIWZ). (Fragmenttreści pkt 12 SIWZ) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Jeżelioferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonympostępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego,Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie, złożenia umowy regulującej współpracę tychWykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, niemoże być k
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
14.2 Wadium należy wnieść w wysokości:części 1 - Nadzór Wodny Szamotuły 800,00 złczęści 2 - Nadzory Wodne: Oborniki, Wągrowiec, Gniezno 800,00 złczęści 3 - Nadzory Wodne: Gostyń, Kościan 1 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy:1) z powodu działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,2) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego,3) w przypadku wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych usług nieobjętych zamówieniem podstawowym, jeśli stały się niezbędne, a zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych i spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów Zamawiającego, a wartość takiej zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy,4) w przypadku, gdy konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, a wartość zmiany nie przekracza 50% wartości Umowy, pod warunkiem, że zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy,5) jeśli łączna wartość zmian jest mniejsza od 10% wartości Umowy i zmiany te nie prowadzą do zmiany charakteru Umowy,6) z powodu rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy np. wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z Umowy planowanymi pracami,7) z powodu zmiany terminów realizacji przedmiotu Umowy np. w wyniku limitowania posiadanych środków finansowych i konieczności dostosowania wartości wykonywanych zadań do planu wydatków budżetowych,8) z powodu zmiany obowiązującej stawki VAT, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodowała zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę,9) w przypadku wystąpienia innych okoliczności nieingerujących w treść przedmiotu zamówienia, których nie można przewidzieć w momencie jej zawarcia.Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez strony Protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionej powyżej. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego umowę
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-06-09, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Nadzór Wodny Szamotuły
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór Wodny Szamotuły:1. Zbiornik Wodny Radzyny – zbiornik retencyjny na rzece Samie na terenie gmin Kaźmierz i Szamotuły. Elementy zbiornika : zapora czołowa zbiornika nr 1 (dolnego) wraz z budowlą upustową w km 20+830 rzeki Samy (klasa ważności III), zapora czołowa zbiornika nr 2 (górnego) wraz z budowlą upustowo przelewową w km 23+540 rzeki Samy (klasa ważności IV).Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie operatów wodnoprawnych o których mowa w ustawie Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) i których elementy oraz zakresy określa szczegółowo art. 408 i 409 ww. ustawy, 2) wykonanie instrukcji gospodarowania wodą o których mowa w art. 409a ustawy Prawo wodne z dn. 20 lipca 2017 r. i których elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z dn. 10 września 2019 r., poz. 1725),3) przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych, skompletowanie wymaganych załączników,oraz 4) niezwłoczne i bezpłatne uzupełnianie przez Wykonawcę operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą do czasu zakończenia procedury i uzyskania powyższych prawomocnych pozwoleń wodnoprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części 1 - Nadzór Wodny Szamotuły 800,00 zł


Część nr: 2 Nazwa: Nadzory Wodne: Oborniki, Wągrowiec, Gniezno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część 2. Nadzór Wodny Oborniki:1. Struga Sokołowska- zastawka w km 6+141, pow. obornicki, gm. Rogoźno, obr. Tarnowo m. Karolewo (piętrzenie >1,0 m)Nadzór Wodny Wągrowiec:2. Rzeka Ciemnica – zastawki: w km 9+100, pow. wągrowiecki, gm. Wągrowiec, obr. Potulice; w km 10+600, pow. chodzieski, gm. Budzyń, obr. Brzeźno Nowe; w km 12+600, pow. chodzieski, gm. Budzyń, obr. Brzeźno Nowe; (piętrzenie <1,0 m)Nadzór Wodny Gniezno:3. Kanał Ulgi I – zastawka w km 0+470 (podpiętrzenie jeziora Maciejak), pow. wągrowiecki, gm. Skoki, obr. Skoki, (piętrzenie <1,0 m)4. Mała Wełna – zastawka podpiętrzająca Jezioro Biskupickie, zlokalizowana w km 58+530 rzeki, pow. gnieźnieński, gm. Kłecko, obr. Biskupice Jezierne, (piętrzenie < 1,0 m)Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie operatów wodnoprawnych o których mowa w ustawie Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) i których elementy oraz zakresy określa szczegółowo art. 408 i 409 ww. ustawy, 2) wykonanie instrukcji gospodarowania wodą o których mowa w art. 409a ustawy Prawo wodne z dn. 20 lipca 2017 r. i których elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z dn. 10 września 2019 r., poz. 1725),3) przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych, skompletowanie wymaganych załączników,oraz 4) niezwłoczne i bezpłatne uzupełnianie przez Wykonawcę operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą do czasu zakończenia procedury i uzyskania powyższych prawomocnych pozwoleń wodnoprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,93
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części 2 - Nadzory Wodne: Oborniki, Wągrowiec, Gniezno 800,00 zł


Część nr: 3 Nazwa: Nadzory Wodne: Gostyń, Kościan.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Nadzór Wodny Kościan:1. Kanał Mosiński - jaz w km 8+820, pow. poznański, gm. Mosina, m. Bolesławiec, (piętrzenie >1,0 m)2. Samica Stęszewska – jaz podpiętrzający Jezioro Niepruszewskie, zlokalizowana w km 23+680 cieku, pow. poznański, gm. Dopiewo, obr. Podłoziny, (piętrzenie <1,0 m)Nadzór Wodny Gostyń:3. Kościański Kanał Obry – jaz w km 54+154, pow. gostyński, gm. Borek Wlkp, obr. Jeżewo, (piętrzenie >1,0 m)Zakres zamówienia obejmuje:1) wykonanie operatów wodnoprawnych o których mowa w ustawie Prawo wodne z dnia 20 lipca 2017r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 310 i 284) i których elementy oraz zakresy określa szczegółowo art. 408 i 409 ww. ustawy, 2) wykonanie instrukcji gospodarowania wodą o których mowa w art. 409a ustawy Prawo wodne z dn. 20 lipca 2017 r. i których elementy oraz zakres określa szczegółowo Rozporządzenie Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 21 sierpnia 2019 r. w sprawie zakresu instrukcji gospodarowania wodą (Dz. U. z dn. 10 września 2019 r., poz. 1725),3) przygotowanie wniosków o wydanie pozwoleń wodnoprawnych, skompletowanie wymaganych załączników,oraz 4) niezwłoczne i bezpłatne uzupełnianie przez Wykonawcę operatów wodnoprawnych i instrukcji gospodarowania wodą do czasu zakończenia procedury i uzyskania powyższych prawomocnych pozwoleń wodnoprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71322000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 100
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wadium należy wnieść w wysokości:części 3 - Nadzory Wodne: Gostyń, Kościan 1 000,00 zł






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę pękniętej szyby w kominku- Ustka
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wymianę pękniętej szyby w kominku. Drzwi-łamane- rozm 38/39na33/34 oraz założenie uszczelki na całość. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI