Wykonanie operatów szacunkowyh

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów szacunkowyh
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-11-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-29
  • Numer ogłoszenia604028-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 604028-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku: wykonanie operatów szacunkowyh
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 05065839600000, ul. Borsucza  2 , 15-569  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 740 39 51, , e-mail przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, , faks 85 740 39 82.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowyh
Numer referencyjny: OR.272.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Niewodnica Nargilewska gm. Juchnowiec Kościelny - 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 19 czerwca 2020 r. nr AR.6740.3.3.2020 (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działki nr 65/8 o pow. 0,0001 ha, działka nr 65/9 o pow. 0,0365 ha, działka nr 65/11 o pow. 0,0015 ha, BI1B/00260036/9, sygn. 71.2020;2. działka nr 66/1 o pow.0,0150 ha, BI1B/00093765/6, sygn. 72.2020;3. działka nr 67/1 o pow.0,0601 ha, BI1B/00159181/9, sygn. 73.2020;4. działka nr 69/1 o pow.0,0404 ha, BI1B/00231328/1, sygn. 74.2020;5. działki nr 81/8 o pow.0,0039 ha, działka nr 81/10 o pow.0,0045 ha, BI1B/00113626/7, sygn. 75.2020;6. działka nr 83/6 o pow.0,0037 ha, BI1B/00037394/4, sygn. 76.2020.7. działka nr 84/6 o pow.0,0286 ha, BI1B/00051964/5, sygn. 77.2020.8. działki nr 68/1 o pow. 0,0010 ha, działka nr 74/1 o pow.0,0020 ha, działka nr 88/1 o pow.0,0028 ha, nr brak informacji o KW, sygn. 78.2020;2.Obręb Supraśl gm. Supraśl - 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 30 lipca 2020 r. nr AR.6740.3.4.2020 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 18/6 o pow.0,0237 ha, BI1B/00000921/0, sygn. 81.2020;2. działka nr 18/11 o pow. 0,0012 ha, BI1B/00085180/2, sygn. 82.2020;3.Obręb Zaścianki gm. Supraśl - 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 29 listopada 2019 r. nr AR.6740.3.16.2019 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 59/58 o pow.0,0095 ha, BI1B/00028627/1, sygn. 83.2020;4.Obręb Choroszcz gm. Choroszcz - 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 4 września 2020 r. nr AR.6740.3.5.2020 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 735/35 o pow.0,1129 ha, działka nr 735/37 o pow. 0,0466 ha, działka nr 1199/2 o pow. 0,0618 ha, brak informacji o KW, sygn. 85.2020;2. działka nr 1199/3 o pow. 0,2661 ha, brak informacji o KW, sygn. 86.2020;Łącznie: 20 działekCzęść BWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do aktualizacji opłat rocznych nieruchomości z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych jako działki numerami:gmina Dobrzyniewo Duże obręb Fasty:1. działka nr 279/6 o pow. 2,6668 ha – BI1B/00083835/5;2. działka nr 279/3 o pow. 0,7187 ha – BI1B/00212398/3;3. działka nr 279/5 o pow. 0,0136 ha – BI1B/00213023/1;4. działka nr279/10 o pow. 0,1575 ha – BI1B/00214061/6; gmina Dobrzyniewo Duże obręb Krynice;1. działka nr 30/2 o pow. 1,2180 ha – BI1B/00009130/1;2. działka nr 29/2 o pow. 0,0312 ha - BI1B/00226078/5;3. działka nr 29/3 o pow. ,0,0470 ha - BI1B/00226078/5;4. działka nr 29/4 o pow. 0,3086 ha - BI1B/00226078/5;5. działka nr 30/4 o pow. 0,0313 ha - BI1B/00226078/5;6. działka nr 30/5 o pow. 0,0085 ha - BI1B/00226078/5;7. działka nr 31/2 o pow. 0,0227 h - BI1B/00226078/5;gmina Michałowo obręb Michałowo;1. działka nr 202 o pow. 0,1053 ha - BI1B/00000727/0;2. działka nr 343/8 o pow. 0,3884 ha - BI1B/00002661/3;3. działka nr 343/9 o pow. 1,3063 ha - BI1B/00002661/3;4. działka nr 343/7 o pow. 0,4264 ha – BI1B/00206887/3;5. działka nr 343/1 o pow. 0,0196 ha – BI1B/00163086/4;gmina Michałowo obręb Kobylanka;1. działka nr 393/18 o pow. 0,5977 ha - BI1B/00106155/2;2. działka nr 393/19 o pow. 0,0290 ha - BI1B/00106155/2;gmina Michałowo obręb Sokole;1. działka nr 42/2 o pow. 0,0584 ha - BI1B/000129898/9;2. działka nr 42/6 o pow. 0,1449 ha - BI1B/000129898/9;3. działka nr 69/1 o pow. 0,3968 ha - BI1B/00110246/8.Łącznie 21 działek.Część CWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie:1. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 12 lutego 2019r. nr G-I.6831.109.2018 (pod drogę gminną) - obręb Porosły, gm. Choroszcz, 2 działki o nr: działka 71/1 o pow. 0,0070 ha i nr 71/3 o pow.0,0024 ha, księga wieczysta BI1B/00064056/1, sygn. akt GKNII.683.48.2020;2. Decyzja Wójta Gminy Juchnowiec Kościelny z 19 stycznia 2015 r. nr POR.6831.67.2014 (pod drogę gminną) - obręb Olmonty, gm. Juchnowiec Kościelny, działka nr 3/45 o pow. 0,0397 ha, księga wieczysta BI1B/00122087/2, sygn. akt GKNII.683.49.2020;3. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 29 kwietnia 2019 r. nr G-I.6831.115.2018 (pod drogę gminną) - obręb Klepacze, gm. Choroszcz, 3 działki o nr: działka nr 493/13 o pow. 0,0030 ha, działka nr 493/17 o pow.0,0150 ha, działka nr 494/9 o pow.0,0036 ha, księga wieczysta BI1B/00104982/4, sygn. akt GKNII.683.70.2020;4. Decyzja Burmistrza Łap nr GN.7430-1/11/08 z 15 kwietnia 2008 r (pod drogę gminną) obręb m. Łapy, gm. Łapy, działka o nr 227/4 o pow. 0,0116 ha, księga wieczysta BI1B/00066831/2, sygn. akt GKNII.683.79.2020;5. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 7 sierpnia 2019 r. nr G-I.6831.33.2019 (pod drogę gminną)obręb m. Choroszcz, gm. Choroszcz, działka nr 1628/15 o pow. 0,1371 ha, księga wieczysta BI1B/00128335/8, sygn. akt GKNII.683.80.2020;6. Decyzja Burmistrza Czarnej Białostockiej nr GP.6831.11.2020 z 10 czerwca 2020r. (pod drogę gminną) obręb m. Czarna Białostocka, gm. Czarna Białostocka, działki o nr: 1494/2 o pow. 0,0087 ha, 1494/4 o pow.0,0083 ha, nr 1508/3 o pow. 0,0201 ha, nr 1508/5 o pow. 0,0201 ha, księga wieczysta BI1B/00128583/1, BI1B/00130027/3 - sygn. akt GKNII.683.84.2020;Łącznie 12 działekCzęść DWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do ustalenia ich ceny sprzedaży, nieruchomości oznaczone jako działki numerami:1. obręb Rumejki, gmina Juchnowiec Kościelnydziałka nr 151/1 o pow. 0,5000 ha, 2. obręb Rzędziany, gmina Tykocindziałka nr 180/29 o pow. 0,0615 ha,działka nr 181/7 o pow. 0,0569 ha.Księgi wieczyste dla w/w nieruchomości w trakcie zakładania – złożone wnioski do wydziału IX Sądu Rejonowego.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min.:• jedno zamówienie - umowę dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne, wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych – dotyczy części A;• jedno zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów z tytułu trwałego zarządu i wieczystego użytkowania. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części B;• jedno zamówienie - umowa dotyczące wyceny gruntów do ustalenia odszkodowania za grunty przejęte pod drogi publiczne, wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej, w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, bądź art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami – dotyczy części C;• jedno zamówienie – umowa, dotyczące wyceny gruntów do ustalenia ich ceny sprzedaży. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części D;• UWAGA ! Jedną umowę należy traktować jako jedno zamówienie;• oraz Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dotyczy oferty ocenionej najwyżej - Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa opisanych w punkcie V SIWZ: - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wszelkie zmiany umowy będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-06, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część AWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm):1.Obręb Niewodnica Nargilewska gm. Juchnowiec Kościelny - 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 19 czerwca 2020 r. nr AR.6740.3.3.2020 (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działki nr 65/8 o pow. 0,0001 ha, działka nr 65/9 o pow. 0,0365 ha, działka nr 65/11 o pow. 0,0015 ha, BI1B/00260036/9, sygn. 71.2020;2. działka nr 66/1 o pow.0,0150 ha, BI1B/00093765/6, sygn. 72.2020;3. działka nr 67/1 o pow.0,0601 ha, BI1B/00159181/9, sygn. 73.2020;4. działka nr 69/1 o pow.0,0404 ha, BI1B/00231328/1, sygn. 74.2020;5. działki nr 81/8 o pow.0,0039 ha, działka nr 81/10 o pow.0,0045 ha, BI1B/00113626/7, sygn. 75.2020;6. działka nr 83/6 o pow.0,0037 ha, BI1B/00037394/4, sygn. 76.2020.7. działka nr 84/6 o pow.0,0286 ha, BI1B/00051964/5, sygn. 77.2020.8. działki nr 68/1 o pow. 0,0010 ha, działka nr 74/1 o pow.0,0020 ha, działka nr 88/1 o pow.0,0028 ha, nr brak informacji o KW, sygn. 78.2020;2.Obręb Supraśl gm. Supraśl - 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 30 lipca 2020 r. nr AR.6740.3.4.2020 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 18/6 o pow.0,0237 ha, BI1B/00000921/0, sygn. 81.2020;2. działka nr 18/11 o pow. 0,0012 ha, BI1B/00085180/2, sygn. 82.2020;3.Obręb Zaścianki gm. Supraśl - 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 29 listopada 2019 r. nr AR.6740.3.16.2019 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 59/58 o pow.0,0095 ha, BI1B/00028627/1, sygn. 83.2020;4.Obręb Choroszcz gm. Choroszcz - 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 4 września 2020 r. nr AR.6740.3.5.2020 (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją:1. działka nr 735/35 o pow.0,1129 ha, działka nr 735/37 o pow. 0,0466 ha, działka nr 1199/2 o pow. 0,0618 ha, brak informacji o KW, sygn. 85.2020;2. działka nr 1199/3 o pow. 0,2661 ha, brak informacji o KW, sygn. 86.2020;Łącznie: 20 działekPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część BWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do aktualizacji opłat rocznych nieruchomości z tytułu użytkowania wieczystego, oznaczonych jako działki numerami:gmina Dobrzyniewo Duże obręb Fasty:1. działka nr 279/6 o pow. 2,6668 ha – BI1B/00083835/5;2. działka nr 279/3 o pow. 0,7187 ha – BI1B/00212398/3;3. działka nr 279/5 o pow. 0,0136 ha – BI1B/00213023/1;4. działka nr279/10 o pow. 0,1575 ha – BI1B/00214061/6; gmina Dobrzyniewo Duże obręb Krynice;1. działka nr 30/2 o pow. 1,2180 ha – BI1B/00009130/1;2. działka nr 29/2 o pow. 0,0312 ha - BI1B/00226078/5;3. działka nr 29/3 o pow. ,0,0470 ha - BI1B/00226078/5;4. działka nr 29/4 o pow. 0,3086 ha - BI1B/00226078/5;5. działka nr 30/4 o pow. 0,0313 ha - BI1B/00226078/5;6. działka nr 30/5 o pow. 0,0085 ha - BI1B/00226078/5;7. działka nr 31/2 o pow. 0,0227 h - BI1B/00226078/5;gmina Michałowo obręb Michałowo;1. działka nr 202 o pow. 0,1053 ha - BI1B/00000727/0;2. działka nr 343/8 o pow. 0,3884 ha - BI1B/00002661/3;3. działka nr 343/9 o pow. 1,3063 ha - BI1B/00002661/3;4. działka nr 343/7 o pow. 0,4264 ha – BI1B/00206887/3;5. działka nr 343/1 o pow. 0,0196 ha – BI1B/00163086/4;gmina Michałowo obręb Kobylanka;1. działka nr 393/18 o pow. 0,5977 ha - BI1B/00106155/2;2. działka nr 393/19 o pow. 0,0290 ha - BI1B/00106155/2;gmina Michałowo obręb Sokole;1. działka nr 42/2 o pow. 0,0584 ha - BI1B/000129898/9;2. działka nr 42/6 o pow. 0,1449 ha - BI1B/000129898/9;3. działka nr 69/1 o pow. 0,3968 ha - BI1B/00110246/8.Łącznie 21 działek.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część CWykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących:nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie:1. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 12 lutego 2019r. nr G-I.6831.109.2018 (pod drogę gminną) - obręb Porosły, gm. Choroszcz, 2 działki o nr: działka 71/1 o pow. 0,0070 ha i nr 71/3 o pow.0,0024 ha, księga wieczysta BI1B/00064056/1, sygn. akt GKNII.683.48.2020;2. Decyzja Wójta Gminy Juchnowiec Kościelny z 19 stycznia 2015 r. nr POR.6831.67.2014 (pod drogę gminną) - obręb Olmonty, gm. Juchnowiec Kościelny, działka nr 3/45 o pow. 0,0397 ha, księga wieczysta BI1B/00122087/2, sygn. akt GKNII.683.49.2020;3. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 29 kwietnia 2019 r. nr G-I.6831.115.2018 (pod drogę gminną) - obręb Klepacze, gm. Choroszcz, 3 działki o nr: działka nr 493/13 o pow. 0,0030 ha, działka nr 493/17 o pow.0,0150 ha, działka nr 494/9 o pow.0,0036 ha, księga wieczysta BI1B/00104982/4, sygn. akt GKNII.683.70.2020;4. Decyzja Burmistrza Łap nr GN.7430-1/11/08 z 15 kwietnia 2008 r (pod drogę gminną) obręb m. Łapy, gm. Łapy, działka o nr 227/4 o pow. 0,0116 ha, księga wieczysta BI1B/00066831/2, sygn. akt GKNII.683.79.2020;5. Decyzja Burmistrza Choroszczy z 7 sierpnia 2019 r. nr G-I.6831.33.2019 (pod drogę gminną)obręb m. Choroszcz, gm. Choroszcz, działka nr 1628/15 o pow. 0,1371 ha, księga wieczysta BI1B/00128335/8, sygn. akt GKNII.683.80.2020;6. Decyzja Burmistrza Czarnej Białostockiej nr GP.6831.11.2020 z 10 czerwca 2020r. (pod drogę gminną) obręb m. Czarna Białostocka, gm. Czarna Białostocka, działki o nr: 1494/2 o pow. 0,0087 ha, 1494/4 o pow.0,0083 ha, nr 1508/3 o pow. 0,0201 ha, nr 1508/5 o pow. 0,0201 ha, księga wieczysta BI1B/00128583/1, BI1B/00130027/3 - sygn. akt GKNII.683.84.2020;Łącznie 12 działekPrzedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-17
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części:Część DWykonanie operatów szacunkowych nieruchomości gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa do ustalenia ich ceny sprzedaży, nieruchomości oznaczone jako działki numerami:1. obręb Rumejki, gmina Juchnowiec Kościelnydziałka nr 151/1 o pow. 0,5000 ha, 2. obręb Rzędziany, gmina Tykocindziałka nr 180/29 o pow. 0,0615 ha,działka nr 181/7 o pow. 0,0569 ha.Księgi wieczyste dla w/w nieruchomości w trakcie zakładania – złożone wnioski do wydziału IX Sądu Rejonowego.Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyczyszczenie oczka wodnego, długość koło 11 metrów, szerokość 5 metrów. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI