Wykonanie operatów szacunkowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie operatów szacunkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBiałystok
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-11-05
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-28
  • Numer ogłoszenia615453-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 615453-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.

Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku: wykonanie operatów szacunkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Białostocki - Starostwo Powiatowe w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny 05065839600000, ul. Borsucza  2 , 15-569  Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 740 39 51, , e-mail przetargi@st.bialystok.wrotapodlasia.pl, , faks 85 740 39 82.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Adres:
Starostwo Powiatowe w Białymstoku, ul. Borsucza 2, 15-569 Białystok

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie operatów szacunkowych
Numer referencyjny: OR.272.21.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część A Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie: 1. Decyzja Burmistrza Supraśla z dnia 15 grudnia 2015 roku RGGN.6831.49.2015 obręb Grabówka gm. Supraśl działka o nr 297/4 o pow. 0.0992 ha, działa nr 297/11 o pow. 0.1029 ha, działka nr 297/14 o pow. 1529 ha; Księga wieczysta nr BI1B/00029964/2, sygn. akt GKN.683.122.2019; Część B Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Chodory gm. Turośń Kościelna – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.7.2011 z 11 lipca 2013 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 99/1 o pow. 0,0028 ha, BIIB/00099267/7, sygn. 109.2014; 2. działka nr 76 o pow. 0,0039 ha, brak informacji o KW, sygn. 112.2014; 2.Obręb Łapy II gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.12.2016 z 24 października 2016 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 697/1 o pow.0,0008 ha, brak informacji o KW, sygn. 53.2017 3.Obręb Czaplino gm. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.18.2016 z 6 września 2016 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 53/25 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 345.2016; 4.Obręb Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.28.2018 z 8 marca 2018 r. i decyzja Wojewody Podlaskiego z 30 sierpnia 2019r. AB-II.7821.6.2019.ED utrzymująca w mocy (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 191/39 o pow.0,0012 ha, BI1B/00107605/9, sygn. 124.2019 2.działka nr 191/41 o pow.0,0050 ha, BI1B/00196684/6, sygn.125.2019; 3.działka nr 192/1 o pow.0,0050 ha, BI1B/00218261/6, sygn.126.2019. Łącznie 7 działek Część C Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Zabłudów gm. Zabłudów – 36 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 1/18 o powierzchni 0,1328ha, ark.3, brak informacji o KW, sygn.akt.163.2019; 2. działka nr 8/33 o powierzchni 0,0044ha - ark.3, BI1B/00241865/0, 8/31 o powierzchni 0,0105 ha ark.3, BI1B/00239270/5, sygn.akt.164.2019; 3. działka nr 3/3 o powierzchni 0,0292ha, działka nr 3/5 o powierzchni 0,0571ha – ark.18, BI1B/00052127/3, sygn.akt.165.2019; 4. działka nr 4/35 o powierzchni 0,0022ha, działka nr 4/37 o powierzchni 0,0128ha - ark. 9, BI1B/00048027/1 sygn.akt.166.2019; 5. działka nr 4/39 o powierzchni 0,0021ha, działka nr 4/41 o powierzchni 0,0111ha - ark. 19,BI1B/0048025/7 sygn.akt.167.2019; 6. działka nr 9/3 o powierzchni 0,0127ha - ark.20, BI1B/00259178/6, sygn.akt.168.2019; 7. działka nr 9/5 o powierzchni 0,0154ha, działka nr 11/11 o powierzchni 0,0473ha – ark.20, działka nr 5/12 o powierzchni 0,0511ha –ark.3, BI1B/00099449/7, sygn.akt.169.2019; 8. działka nr 10/20 o powierzchni 0,0609ha-ark.20, BI1B/00090490/6, sygn.akt.170.2019; 9. działka nr 12/8 o powierzchni 0,0096ha-ark.21, BI1B/00235426/6, działka nr 7/29 o powierzchni 0,0291ha,działka nr 8/35 o powierzchni 0,0470ha – ark.19, działka nr 13/2 o powierzchni 0,0079ha, działka nr 14/5 o powierzchni 0,0077ha - ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.171.2019; 10. działka nr 15/12 o powierzchni 0,0197ha-ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.172.2019; 11. działka nr 6/24 o powierzchni 0,0123ha, działka nr 6/25 o powierzchni 0,0119ha – ark.3, BI1B/00224609/3 sygn.akt.173.2019; 12. działka nr 8/37 o powierzchni 0,0226ha – ark. 3, BI1B/00207075/5, sygn.akt.174.2019; 13. działka nr 4/43 o powierzchni 0,0010ha, działka nr 4/45 o powierzchni 0,0106ha–ark.19, BI1B/00048026/4 sygn.akt.175.2019; 14. działka nr 5/14 o powierzchni 0,0040ha - ark.19, BI1B/00057917/3, działka nr 5/16 o powierzchni 0,0076ha-ark.19, BI1B/00050791/4, sygn.akt.176.2019; 15. działka nr 5/20 o powierzchni 0,0094ha - ark.19, brak informacji o KW, sygn.akt.177.2019; 16. działka nr 6/31 o powierzchni 0,0126ha - ark.19, BI1B/00208336/0, sygn.akt.178.2019; 17. działka nr 6/33 o powierzchni 0,0167ha - ark.19, BIIB/00208337/7, sygn.akt.179.2019; 18. działka nr 6/22 o powierzchni 0,0199ha, działka nr 6/27 o powierzchni 0,0148ha, działka nr 6/29 o powierzchni 0,0180ha - ark.3, BI1B/00085200/9, sygn.akt.180.2019; 19. działka nr 1/16 o powierzchni 0,0082ha - ark.18, BI1B/00045224/1, sygn.akt.181.2019; 20. działka nr 5/18 o powierzchni 0,0077ha - ark.19, BI1B/00176251/6, sygn.akt.182.2019; 21. działka nr 4/47 o powierzchni 0,0203ha - ark.19, BI1B/00138475/4, sygn.akt.185.2019. Część D Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Pasynki gm. Zabłudów – 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 514/1 o powierzchni 0,0029ha, BI1B/00121002/6, sygn.akt.141.2019; 2. działka nr 588/3 o powierzchni 0,0022ha, BI1B/00070516/9, sygn.akt.142.2019; 3. działka nr 532/1 o powierzchni 0,0521ha, BI1B/00025381/3, sygn.akt.143.2019; 4. działka nr 565/1 o powierzchni 0,1135ha, BI1B/00124858/2, sygn.akt.144.2019; 2.Obręb Zagruszany gm. Zabłudów – 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 2/1 o powierzchni 0,0527ha, BI1B/00051673/8, sygn.akt.145.2019; 2. działka nr 3/1 o powierzchni 0,0285ha, działka nr 9/1 o powierzchni 0,0316ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,1329ha, działka nr 5/1 o powierzchni 0,1705ha, BI1B/00164057/2, sygn.akt.146.2019; 3. działka nr 4/1 o powierzchni 0,0082ha, BI1B/00034186/2, sygn.akt.147.2019; 4. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0156ha, BI1B/00019679/4, sygn.akt.148.2019; 5. działka nr 8/1 o powierzchni 0,0151ha, BI1B/00048685/1, sygn.akt.149.2019; 6. działka nr 10/1 o powierzchni 0,0165ha, BI1B/00057735/3, sygn.akt.150.2019; 7. działka nr 11/1 o powierzchni 0,0184ha, BI1B/00023871/1 , sygn.akt.151.2019; 8. działka nr 12/1 o powierzchni 0,0197ha, działka nr 29/1 o powierzchni 0,0013ha, BI1B/00044885/5, sygn.akt.152.2019; 9. działka nr 7/1 o powierzchni 0,1403ha, BI1B/00074206/1, sygn.akt.153.2019. 3.Obręb Kucharówka gm. Zabłudów – 6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 102/1 o powierzchni 0,0421ha, BI1B/00210325/7, sygn.akt.154.2019; 2. działka nr 104/3 o powierzchni 0,0451ha, BI1B/00048240/0, sygn.akt.155.2019; 3. działka nr 104/5 o powierzchni 0,0206ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 4. działka nr 106/1 o powierzchni 0,0214ha, BI1B/00253852/3, sygn.akt.157.2019; 5. działka nr 108/1 o powierzchni 0,0301ha, BI1B/00128228/5, sygn.akt.158.2019; 6. działka nr 110 o powierzchni 0,02ha, BI1B/00024517/9, sygn.akt.183.2019. 4.Obręb Kowalowce gm. Zabłudów – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 18/17 o powierzchni 0,0774ha, działka nr 18/19 o powierzchni 0,0892ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 2. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0276ha, działka nr 2/1 o powierzchni 0,0173ha, działka nr 2/2 o powierzchni 0,0162ha, BI1B/00118556/0, sygn.akt.159.2019; 3. działka nr 5/1 o powierzchni 0,0152ha, BI1B/00256612/0, sygn.akt.160.2019; 4. działka nr 22/1 o powierzchni 0,0253ha, brak informacji o KW, sygn.akt.161.2019; 5. działka nr 1/3 o powierzchni 0,1316ha, BI1B/00029963/5, sygn.akt.162.2019. Łącznie 31 działek Część E Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących: nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: OBRĘB OGRODNICZKI, GMINA SUPRAŚL: 1. 948/44 o powierzchni 0,1270 ha, 2. 948/41 o powierzchni 0,1565 ha, 3. 948/43 o powierzchni 0,0852 ha, 4. 948/48 o powierzchni 0,2092 ha, 5. 948/31 o powierzchni 0,2168 ha, 6. 948/37 o powierzchni 0,0780 ha, 7. 948/47 o powierzchni 0,2982 ha, 8. 948/33 o powierzchni 0,0740 ha, 9. 948/34 o powierzchni 0,0283 ha, 10. 948/36 o powierzchni 0,1298 ha, 11. 948/28 o powierzchni 0,1016 ha, 12. 948/40 o powierzchni 0,1381 ha, 13. 948/42 o powierzchni 0,0751 ha, 14. 948/32 o powierzchni 0,0066 ha, 15. 948/35 o powierzchni 0,2921 ha, 16. 948/11 o powierzchni 0,5586 ha, 17. 948/20 o powierzchni 0,3002 ha, 18. 948/21 o powierzchni 0,3002 ha, 19. 948/26 o powierzchni 1,8080 ha, 20. 948/39 o powierzchni 0,1090 ha, 21. 948/46 o powierzchni 3,6577 ha, 22. 948/45 o powierzchni 0,0636 ha, 23. 948/29 o powierzchni 0,0640 ha. Przedmiot zamówienia musi posiadać co najmniej dwuletnią gwarancję dla każdej z części.

II.5) Główny kod CPV: 71319000-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał min.: • 1 zamówienie – umowę, dotyczące wyceny gruntów przejętych pod drogi w trybie art. 98 ustawy o gospodarce nieruchomościami bądź specustawy drogowej. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części A • po 1 zamówieniu – umowie do każdej z części B, C oraz D (w przypadku składnia oferty jednocześnie na część B, C o raz część D należy wykazać się 3 wykonanymi zamówieniami), dotyczącymi wyceny gruntów przejętych pod drogi publiczne; wyceny te winny być wykonane na zamówienie organów administracji publicznej i w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami w trybie przepisów ustawy z dnia z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych; • 1 zamówienie – umowe, dotyczące wyceny gruntów związku z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. Wycena winna być wykonana na zamówienie organów administracji publicznej w związku z prowadzonymi przez nie postępowaniami administracyjnymi – dotyczy części E; • UWAGA ! Jedną umowę należy traktować jako jedno zamówienie; • oraz Wykonawca wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca spełni ten warunek, jeżeli wyznaczone przez niego osoby do realizacji powyższego zamówienia posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania szacowania nieruchomości.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający informuje, iż dokumentem potwierdzającym spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania (na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy) jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, który Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy tj. określonych poniżej. Potwierdzających spełnianie warunków uczestnictwa opisanych w punkcie V SIWZ: - wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; - wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; oraz dokumenty potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania; - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Zamawiający uzyska za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty wykonawca załącza pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-05, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: część A
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część A Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie: 1. Decyzja Burmistrza Supraśla z dnia 15 grudnia 2015 roku RGGN.6831.49.2015 obręb Grabówka gm. Supraśl działka o nr 297/4 o pow. 0.0992 ha, działa nr 297/11 o pow. 0.1029 ha, działka nr 297/14 o pow. 1529 ha; Księga wieczysta nr BI1B/00029964/2, sygn. akt GKN.683.122.2019;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: część B
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część B Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Chodory gm. Turośń Kościelna – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.7.2011 z 11 lipca 2013 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 99/1 o pow. 0,0028 ha, BIIB/00099267/7, sygn. 109.2014; 2. działka nr 76 o pow. 0,0039 ha, brak informacji o KW, sygn. 112.2014; 2.Obręb Łapy II gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.12.2016 z 24 października 2016 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 697/1 o pow.0,0008 ha, brak informacji o KW, sygn. 53.2017 3.Obręb Czaplino gm. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.18.2016 z 6 września 2016 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 53/25 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 345.2016; 4.Obręb Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.28.2018 z 8 marca 2018 r. i decyzja Wojewody Podlaskiego z 30 sierpnia 2019r. AB-II.7821.6.2019.ED utrzymująca w mocy (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 191/39 o pow.0,0012 ha, BI1B/00107605/9, sygn. 124.2019 2.działka nr 191/41 o pow.0,0050 ha, BI1B/00196684/6, sygn.125.2019; 3.działka nr 192/1 o pow.0,0050 ha, BI1B/00218261/6, sygn.126.2019. Łącznie 7 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: część C
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część C Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Zabłudów gm. Zabłudów – 36 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 1/18 o powierzchni 0,1328ha, ark.3, brak informacji o KW, sygn.akt.163.2019; 2. działka nr 8/33 o powierzchni 0,0044ha - ark.3, BI1B/00241865/0, 8/31 o powierzchni 0,0105 ha ark.3, BI1B/00239270/5, sygn.akt.164.2019; 3. działka nr 3/3 o powierzchni 0,0292ha, działka nr 3/5 o powierzchni 0,0571ha – ark.18, BI1B/00052127/3, sygn.akt.165.2019; 4. działka nr 4/35 o powierzchni 0,0022ha, działka nr 4/37 o powierzchni 0,0128ha - ark. 9, BI1B/00048027/1 sygn.akt.166.2019; 5. działka nr 4/39 o powierzchni 0,0021ha, działka nr 4/41 o powierzchni 0,0111ha - ark. 19,BI1B/0048025/7 sygn.akt.167.2019; 6. działka nr 9/3 o powierzchni 0,0127ha - ark.20, BI1B/00259178/6, sygn.akt.168.2019; 7. działka nr 9/5 o powierzchni 0,0154ha, działka nr 11/11 o powierzchni 0,0473ha – ark.20, działka nr 5/12 o powierzchni 0,0511ha –ark.3, BI1B/00099449/7, sygn.akt.169.2019; 8. działka nr 10/20 o powierzchni 0,0609ha-ark.20, BI1B/00090490/6, sygn.akt.170.2019; 9. działka nr 12/8 o powierzchni 0,0096ha-ark.21, BI1B/00235426/6, działka nr 7/29 o powierzchni 0,0291ha,działka nr 8/35 o powierzchni 0,0470ha – ark.19, działka nr 13/2 o powierzchni 0,0079ha, działka nr 14/5 o powierzchni 0,0077ha - ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.171.2019; 10. działka nr 15/12 o powierzchni 0,0197ha-ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.172.2019; 11. działka nr 6/24 o powierzchni 0,0123ha, działka nr 6/25 o powierzchni 0,0119ha – ark.3, BI1B/00224609/3 sygn.akt.173.2019; 12. działka nr 8/37 o powierzchni 0,0226ha – ark. 3, BI1B/00207075/5, sygn.akt.174.2019; 13. działka nr 4/43 o powierzchni 0,0010ha, działka nr 4/45 o powierzchni 0,0106ha–ark.19, BI1B/00048026/4 sygn.akt.175.2019; 14. działka nr 5/14 o powierzchni 0,0040ha - ark.19, BI1B/00057917/3, działka nr 5/16 o powierzchni 0,0076ha-ark.19, BI1B/00050791/4, sygn.akt.176.2019; 15. działka nr 5/20 o powierzchni 0,0094ha - ark.19, brak informacji o KW, sygn.akt.177.2019; 16. działka nr 6/31 o powierzchni 0,0126ha - ark.19, BI1B/00208336/0, sygn.akt.178.2019; 17. działka nr 6/33 o powierzchni 0,0167ha - ark.19, BIIB/00208337/7, sygn.akt.179.2019; 18. działka nr 6/22 o powierzchni 0,0199ha, działka nr 6/27 o powierzchni 0,0148ha, działka nr 6/29 o powierzchni 0,0180ha - ark.3, BI1B/00085200/9, sygn.akt.180.2019; 19. działka nr 1/16 o powierzchni 0,0082ha - ark.18, BI1B/00045224/1, sygn.akt.181.2019; 20. działka nr 5/18 o powierzchni 0,0077ha - ark.19, BI1B/00176251/6, sygn.akt.182.2019; 21. działka nr 4/47 o powierzchni 0,0203ha - ark.19, BI1B/00138475/4, sygn.akt.185.2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: część D
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część D Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Pasynki gm. Zabłudów – 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 514/1 o powierzchni 0,0029ha, BI1B/00121002/6, sygn.akt.141.2019; 2. działka nr 588/3 o powierzchni 0,0022ha, BI1B/00070516/9, sygn.akt.142.2019; 3. działka nr 532/1 o powierzchni 0,0521ha, BI1B/00025381/3, sygn.akt.143.2019; 4. działka nr 565/1 o powierzchni 0,1135ha, BI1B/00124858/2, sygn.akt.144.2019; 2.Obręb Zagruszany gm. Zabłudów – 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 2/1 o powierzchni 0,0527ha, BI1B/00051673/8, sygn.akt.145.2019; 2. działka nr 3/1 o powierzchni 0,0285ha, działka nr 9/1 o powierzchni 0,0316ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,1329ha, działka nr 5/1 o powierzchni 0,1705ha, BI1B/00164057/2, sygn.akt.146.2019; 3. działka nr 4/1 o powierzchni 0,0082ha, BI1B/00034186/2, sygn.akt.147.2019; 4. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0156ha, BI1B/00019679/4, sygn.akt.148.2019; 5. działka nr 8/1 o powierzchni 0,0151ha, BI1B/00048685/1, sygn.akt.149.2019; 6. działka nr 10/1 o powierzchni 0,0165ha, BI1B/00057735/3, sygn.akt.150.2019; 7. działka nr 11/1 o powierzchni 0,0184ha, BI1B/00023871/1 , sygn.akt.151.2019; 8. działka nr 12/1 o powierzchni 0,0197ha, działka nr 29/1 o powierzchni 0,0013ha, BI1B/00044885/5, sygn.akt.152.2019; 9. działka nr 7/1 o powierzchni 0,1403ha, BI1B/00074206/1, sygn.akt.153.2019. 3.Obręb Kucharówka gm. Zabłudów – 6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 102/1 o powierzchni 0,0421ha, BI1B/00210325/7, sygn.akt.154.2019; 2. działka nr 104/3 o powierzchni 0,0451ha, BI1B/00048240/0, sygn.akt.155.2019; 3. działka nr 104/5 o powierzchni 0,0206ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 4. działka nr 106/1 o powierzchni 0,0214ha, BI1B/00253852/3, sygn.akt.157.2019; 5. działka nr 108/1 o powierzchni 0,0301ha, BI1B/00128228/5, sygn.akt.158.2019; 6. działka nr 110 o powierzchni 0,02ha, BI1B/00024517/9, sygn.akt.183.2019. 4.Obręb Kowalowce gm. Zabłudów – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 18/17 o powierzchni 0,0774ha, działka nr 18/19 o powierzchni 0,0892ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 2. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0276ha, działka nr 2/1 o powierzchni 0,0173ha, działka nr 2/2 o powierzchni 0,0162ha, BI1B/00118556/0, sygn.akt.159.2019; 3. działka nr 5/1 o powierzchni 0,0152ha, BI1B/00256612/0, sygn.akt.160.2019; 4. działka nr 22/1 o powierzchni 0,0253ha, brak informacji o KW, sygn.akt.161.2019; 5. działka nr 1/3 o powierzchni 0,1316ha, BI1B/00029963/5, sygn.akt.162.2019. Łącznie 31 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: część E
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część E Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących: nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: OBRĘB OGRODNICZKI, GMINA SUPRAŚL: 1. 948/44 o powierzchni 0,1270 ha, 2. 948/41 o powierzchni 0,1565 ha, 3. 948/43 o powierzchni 0,0852 ha, 4. 948/48 o powierzchni 0,2092 ha, 5. 948/31 o powierzchni 0,2168 ha, 6. 948/37 o powierzchni 0,0780 ha, 7. 948/47 o powierzchni 0,2982 ha, 8. 948/33 o powierzchni 0,0740 ha, 9. 948/34 o powierzchni 0,0283 ha, 10. 948/36 o powierzchni 0,1298 ha, 11. 948/28 o powierzchni 0,1016 ha, 12. 948/40 o powierzchni 0,1381 ha, 13. 948/42 o powierzchni 0,0751 ha, 14. 948/32 o powierzchni 0,0066 ha, 15. 948/35 o powierzchni 0,2921 ha, 16. 948/11 o powierzchni 0,5586 ha, 17. 948/20 o powierzchni 0,3002 ha, 18. 948/21 o powierzchni 0,3002 ha, 19. 948/26 o powierzchni 1,8080 ha, 20. 948/39 o powierzchni 0,1090 ha, 21. 948/46 o powierzchni 3,6577 ha, 22. 948/45 o powierzchni 0,0636 ha, 23. 948/29 o powierzchni 0,0640 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI