IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2019-11-05, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
część A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część A Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie: 1. Decyzja Burmistrza Supraśla z dnia 15 grudnia 2015 roku RGGN.6831.49.2015 obręb Grabówka gm. Supraśl działka o nr 297/4 o pow. 0.0992 ha, działa nr 297/11 o pow. 0.1029 ha, działka nr 297/14 o pow. 1529 ha; Księga wieczysta nr BI1B/00029964/2, sygn. akt GKN.683.122.2019;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
część B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część B Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Chodory gm. Turośń Kościelna – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.03.7.2011 z 11 lipca 2013 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 99/1 o pow. 0,0028 ha, BIIB/00099267/7, sygn. 109.2014; 2. działka nr 76 o pow. 0,0039 ha, brak informacji o KW, sygn. 112.2014; 2.Obręb Łapy II gm. Łapy – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.12.2016 z 24 października 2016 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 697/1 o pow.0,0008 ha, brak informacji o KW, sygn. 53.2017 3.Obręb Czaplino gm. Choroszcz – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.18.2016 z 6 września 2016 r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 53/25 o pow.0,0020 ha, brak informacji o KW, sygn. 345.2016; 4.Obręb Ignatki gm. Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.28.2018 z 8 marca 2018 r. i decyzja Wojewody Podlaskiego z 30 sierpnia 2019r. AB-II.7821.6.2019.ED utrzymująca w mocy (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1.działka nr 191/39 o pow.0,0012 ha, BI1B/00107605/9, sygn. 124.2019 2.działka nr 191/41 o pow.0,0050 ha, BI1B/00196684/6, sygn.125.2019; 3.działka nr 192/1 o pow.0,0050 ha, BI1B/00218261/6, sygn.126.2019. Łącznie 7 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
część C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część C Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Zabłudów gm. Zabłudów – 36 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 1/18 o powierzchni 0,1328ha, ark.3, brak informacji o KW, sygn.akt.163.2019; 2. działka nr 8/33 o powierzchni 0,0044ha - ark.3, BI1B/00241865/0, 8/31 o powierzchni 0,0105 ha ark.3, BI1B/00239270/5, sygn.akt.164.2019; 3. działka nr 3/3 o powierzchni 0,0292ha, działka nr 3/5 o powierzchni 0,0571ha – ark.18, BI1B/00052127/3, sygn.akt.165.2019; 4. działka nr 4/35 o powierzchni 0,0022ha, działka nr 4/37 o powierzchni 0,0128ha - ark. 9, BI1B/00048027/1 sygn.akt.166.2019; 5. działka nr 4/39 o powierzchni 0,0021ha, działka nr 4/41 o powierzchni 0,0111ha - ark. 19,BI1B/0048025/7 sygn.akt.167.2019; 6. działka nr 9/3 o powierzchni 0,0127ha - ark.20, BI1B/00259178/6, sygn.akt.168.2019; 7. działka nr 9/5 o powierzchni 0,0154ha, działka nr 11/11 o powierzchni 0,0473ha – ark.20, działka nr 5/12 o powierzchni 0,0511ha –ark.3, BI1B/00099449/7, sygn.akt.169.2019; 8. działka nr 10/20 o powierzchni 0,0609ha-ark.20, BI1B/00090490/6, sygn.akt.170.2019; 9. działka nr 12/8 o powierzchni 0,0096ha-ark.21, BI1B/00235426/6, działka nr 7/29 o powierzchni 0,0291ha,działka nr 8/35 o powierzchni 0,0470ha – ark.19, działka nr 13/2 o powierzchni 0,0079ha, działka nr 14/5 o powierzchni 0,0077ha - ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.171.2019; 10. działka nr 15/12 o powierzchni 0,0197ha-ark.21, brak informacji o KW, sygn.akt.172.2019; 11. działka nr 6/24 o powierzchni 0,0123ha, działka nr 6/25 o powierzchni 0,0119ha – ark.3, BI1B/00224609/3 sygn.akt.173.2019; 12. działka nr 8/37 o powierzchni 0,0226ha – ark. 3, BI1B/00207075/5, sygn.akt.174.2019; 13. działka nr 4/43 o powierzchni 0,0010ha, działka nr 4/45 o powierzchni 0,0106ha–ark.19, BI1B/00048026/4 sygn.akt.175.2019; 14. działka nr 5/14 o powierzchni 0,0040ha - ark.19, BI1B/00057917/3, działka nr 5/16 o powierzchni 0,0076ha-ark.19, BI1B/00050791/4, sygn.akt.176.2019; 15. działka nr 5/20 o powierzchni 0,0094ha - ark.19, brak informacji o KW, sygn.akt.177.2019; 16. działka nr 6/31 o powierzchni 0,0126ha - ark.19, BI1B/00208336/0, sygn.akt.178.2019; 17. działka nr 6/33 o powierzchni 0,0167ha - ark.19, BIIB/00208337/7, sygn.akt.179.2019; 18. działka nr 6/22 o powierzchni 0,0199ha, działka nr 6/27 o powierzchni 0,0148ha, działka nr 6/29 o powierzchni 0,0180ha - ark.3, BI1B/00085200/9, sygn.akt.180.2019; 19. działka nr 1/16 o powierzchni 0,0082ha - ark.18, BI1B/00045224/1, sygn.akt.181.2019; 20. działka nr 5/18 o powierzchni 0,0077ha - ark.19, BI1B/00176251/6, sygn.akt.182.2019; 21. działka nr 4/47 o powierzchni 0,0203ha - ark.19, BI1B/00138475/4, sygn.akt.185.2019.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
część D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część D Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1.Obręb Pasynki gm. Zabłudów – 4 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 514/1 o powierzchni 0,0029ha, BI1B/00121002/6, sygn.akt.141.2019; 2. działka nr 588/3 o powierzchni 0,0022ha, BI1B/00070516/9, sygn.akt.142.2019; 3. działka nr 532/1 o powierzchni 0,0521ha, BI1B/00025381/3, sygn.akt.143.2019; 4. działka nr 565/1 o powierzchni 0,1135ha, BI1B/00124858/2, sygn.akt.144.2019; 2.Obręb Zagruszany gm. Zabłudów – 13 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 2/1 o powierzchni 0,0527ha, BI1B/00051673/8, sygn.akt.145.2019; 2. działka nr 3/1 o powierzchni 0,0285ha, działka nr 9/1 o powierzchni 0,0316ha, działka nr 1/1 o powierzchni 0,1329ha, działka nr 5/1 o powierzchni 0,1705ha, BI1B/00164057/2, sygn.akt.146.2019; 3. działka nr 4/1 o powierzchni 0,0082ha, BI1B/00034186/2, sygn.akt.147.2019; 4. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0156ha, BI1B/00019679/4, sygn.akt.148.2019; 5. działka nr 8/1 o powierzchni 0,0151ha, BI1B/00048685/1, sygn.akt.149.2019; 6. działka nr 10/1 o powierzchni 0,0165ha, BI1B/00057735/3, sygn.akt.150.2019; 7. działka nr 11/1 o powierzchni 0,0184ha, BI1B/00023871/1 , sygn.akt.151.2019; 8. działka nr 12/1 o powierzchni 0,0197ha, działka nr 29/1 o powierzchni 0,0013ha, BI1B/00044885/5, sygn.akt.152.2019; 9. działka nr 7/1 o powierzchni 0,1403ha, BI1B/00074206/1, sygn.akt.153.2019. 3.Obręb Kucharówka gm. Zabłudów – 6 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 102/1 o powierzchni 0,0421ha, BI1B/00210325/7, sygn.akt.154.2019; 2. działka nr 104/3 o powierzchni 0,0451ha, BI1B/00048240/0, sygn.akt.155.2019; 3. działka nr 104/5 o powierzchni 0,0206ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 4. działka nr 106/1 o powierzchni 0,0214ha, BI1B/00253852/3, sygn.akt.157.2019; 5. działka nr 108/1 o powierzchni 0,0301ha, BI1B/00128228/5, sygn.akt.158.2019; 6. działka nr 110 o powierzchni 0,02ha, BI1B/00024517/9, sygn.akt.183.2019. 4.Obręb Kowalowce gm. Zabłudów – 8 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej AR.6740.3.6.2019 z 13 sierpnia 2019 r. (droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 18/17 o powierzchni 0,0774ha, działka nr 18/19 o powierzchni 0,0892ha, BI1B/00020693/8, sygn.akt.156.2019; 2. działka nr 6/1 o powierzchni 0,0276ha, działka nr 2/1 o powierzchni 0,0173ha, działka nr 2/2 o powierzchni 0,0162ha, BI1B/00118556/0, sygn.akt.159.2019; 3. działka nr 5/1 o powierzchni 0,0152ha, BI1B/00256612/0, sygn.akt.160.2019; 4. działka nr 22/1 o powierzchni 0,0253ha, brak informacji o KW, sygn.akt.161.2019; 5. działka nr 1/3 o powierzchni 0,1316ha, BI1B/00029963/5, sygn.akt.162.2019. Łącznie 31 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
część E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości w podziale na następujące części: Część E Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących: nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: OBRĘB OGRODNICZKI, GMINA SUPRAŚL: 1. 948/44 o powierzchni 0,1270 ha, 2. 948/41 o powierzchni 0,1565 ha, 3. 948/43 o powierzchni 0,0852 ha, 4. 948/48 o powierzchni 0,2092 ha, 5. 948/31 o powierzchni 0,2168 ha, 6. 948/37 o powierzchni 0,0780 ha, 7. 948/47 o powierzchni 0,2982 ha, 8. 948/33 o powierzchni 0,0740 ha, 9. 948/34 o powierzchni 0,0283 ha, 10. 948/36 o powierzchni 0,1298 ha, 11. 948/28 o powierzchni 0,1016 ha, 12. 948/40 o powierzchni 0,1381 ha, 13. 948/42 o powierzchni 0,0751 ha, 14. 948/32 o powierzchni 0,0066 ha, 15. 948/35 o powierzchni 0,2921 ha, 16. 948/11 o powierzchni 0,5586 ha, 17. 948/20 o powierzchni 0,3002 ha, 18. 948/21 o powierzchni 0,3002 ha, 19. 948/26 o powierzchni 1,8080 ha, 20. 948/39 o powierzchni 0,1090 ha, 21. 948/46 o powierzchni 3,6577 ha, 22. 948/45 o powierzchni 0,0636 ha, 23. 948/29 o powierzchni 0,0640 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-20
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: