IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-10-19, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
część A |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w podziale na następujące części: Część A Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości, wymienionych poniżej, które przejęte zostały pod drogi w trybie przepisów ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 roku o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych - w celu ustalenia za nie wysokości odszkodowania; przy wycenie wartości nieruchomości należy uwzględnić między innymi przepisy wynikające z rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 września 2004 roku w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U. Nr 207, poz. 2109 z późn. zm): 1. Obręb Niewodnica Kościelna gmina Turośń Kościelna – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.12.2018 z dnia 08.08.2018r. (droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 71/4 o pow.0,0303 ha, BI1B/00065149/7, sygn. akt 118.2018; 2. Obręb Gąsówka Skwarki gmina Łapy – 14 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.9.2018 z dnia 19.07.2018r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 70/4 o pow.0,0012 ha, działka nr 77/3 o pow.0,0015 ha, działka nr 77/4 o pow.0,0012 ha, brak informacji o księdze wieczystej, sygn. akt 104.2018, 2. działka nr 369/1 o pow.0,0047 ha, działka nr 366/1 o pow.0,0035 ha, BI1B/00202593/7, sygn. akt 105.2018, 3. działka nr 145/3 o pow.0,0015 ha, BI1B/00202593/7, sygn. akt 106.2018, 4. działka nr 146/3 o pow.0,0059 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 107.2018, 5. działka nr 147/3 o pow.0,0033 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 108.2018, 6. działka nr 87/3 o pow.0,0015 ha, BI1B/00237525/4, sygn. akt 109.2018, 7. działka nr 161/7 o pow.0,0019 ha, BI1B/00140755/8, sygn. akt 110.2018, 8. działka nr 161/5 o pow.0,00036 ha, BI1B/00140754/1, sygn. akt 11.2018, 9. działka nr 162/3 o pow.0,0020 ha, BI1B/00030519/8, sygn. akt 112.2018, 10. działka nr 110/4 o pow.0,0033 ha, BI1B/00128636/8, sygn. akt 113.2018, 11. działka nr 109/4 o pow.0,0011 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 114.2018, 3. Obręb Gąsówka Skwarki gmina Łapy – 12 działek, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.8.2018 z dnia 19.07.2018r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 67/8 o pow.0,0302 ha, BI1B/00030325/1, działka nr 67/10 o pow. 0,0063 ha, brak informacji o KW, działka nr 93/14 o pow. 0,0053 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 98.2018, 2. działka nr 234/1 o pow.0,0131 ha, działka nr 236/1 o pow.0,0030 ha, działka nr 252/1 o pow.0,0034 ha, działka nr 69/17 o pow.0,0058 ha BI1B/00202592/0, sygn. akt 99.2018, 3. działka nr 251/3 o pow.0,0323 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 100.2018, 4. działka nr 69/13 o pow.0,0014 ha, działka nr 69/14 o pow.0,0012 ha, BI1B/00134199/7, sygn. akt 101.2018, 5. działka nr 54/16 o pow.0,0013 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 102.2018, 6. działka nr 93/12 o pow.0,0067 ha, BI1B/00058919/4, sygn. akt 103.2018, 4. Obręb Łapy gmina Łapy – 2 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.3.12.2016 z dnia 24.10.2016r.(droga gminna), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 474/2 o pow.0,0429 ha, działka nr 475/1 o pow. 0,0030 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 55.2017; 5. Obręb Hryniewicze gmina Juchnowiec Kościelny – 3 działki, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.32.2017 z dnia 12.09.2017r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 67/14 o pow.0,0033 ha, BI1B/00120269/8, działka nr 88/1 o pow. 0,0146 ha, BI1B/00234396/9,działka nr 77/27 o pow.0,0054 ha brak informacji o KW, sygn. akt 719.2017, 6. Obręb Lewickie gmina Juchnowiec Kościelny – 1 działka, decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej nr AR.6740.32.2017 z dnia 12.09.2017r.(droga powiatowa), wycena prawa własności i ograniczonych praw rzeczowych, o ile istnieją: 1. działka nr 330/2 o pow.0,0088 ha, brak informacji o KW, sygn. akt 719.2017. Łącznie 33 działki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
część B |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w podziale na następujące części: Część B Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: • nieruchomości gruntowych niezabudowanych, uprzednio wywłaszczonych na rzecz Skarbu Państwa – w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym o ich zwrot w trybie przepisów rozdziału 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami, oznaczonych jako działki nr: 1. 1243/4 o pow. 0,0590 ha – GKNII.6821.2.31.2015, 1243/1 o pow. 0,0119 ha – GKNII.6821.2.31.2015 – obręb 18 Pieczurki, m. Białystok do ustalenia zwaloryzowanego odszkodowania; 2. 297/41 o pow. 0,0185 ha - GKNII.6821.94.2017 – obręb Porosły gm. Choroszcz; 3. 297/43 o pow. 0,0184 ha - GKNII.6821.95.2017 – obręb Porosły gm. Choroszcz; Łącznie 4 działki
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
część C |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w podziale na następujące części: Część C Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych, dotyczących: nieruchomości gruntowych wydzielonych pod drogi publiczne w trybie przepisów art. 98 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o gospodarce nieruchomościami na podstawie: 1. Decyzji Burmistrza Wasilkowa z 25 października 2017r. nr BGGN.6831.83.2016.KW • obręb Katrynka, gm. Wasilków, 1 działka: nr działki: 11/10 o pow. 0,0477 ha, księga wieczysta BI1B/00095377/3 sygn. akt GKNII.683.117.2018 2. Decyzji Burmistrza Choroszczy z 12 lipca 2017r. nr G-I.6831.27.2017 • obręb Żółtki, gm. Choroszcz, 1 działka: nr działki: 514/4 o pow. 0,0324 ha, księga wieczysta BI1B/00247968/4 sygn. akt GKNII.683.116.2018 3. Decyzji Burmistrza Czarnej Białostockiej z 22.06.2017r. nr GP.6831.10.2017 m. Czarna Białostocka – działka nr 1321/7 o pow. 0,0187 ha, działka nr 1321/10 o pow. 0,0086 ha, działka nr 1322/7 o pow. 0,0096 ha, działka nr 1322/10 o pow. 0,0043 ha, BI1B/00148696/2, spr. 13/2018; 4. Decyzji Burmistrza Choroszczy z 20 lutego 2001r. Nr G.IV.7414/61N/00 (+ zalecenia z wyroku z dn. 10.05.2018r. sygn. akt II SA/Bk 156/18) • POROSŁY, gm. Choroszcz, 1 działka, sygn. akt 266.2016 306/42 o pow. 0,0142 ha. 5. Decyzji Burmistrza Choroszczy z 20 lutego 2001r. Nr G.IV.7414/61M/00 (+ zalecenia z wyroku z dn. 14.06.2018r. sygn. akt II SA/Bk 236/18) • POROSŁY, gm. Choroszcz, 1 działka, sygn. akt 267.2016 306/40 o pow. 0,0142 ha. Łącznie 8 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
część D |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w podziale na następujące części: Część D Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), niezbędnych w prowadzonych postępowaniach, dotyczących: nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa, przeznaczonych do przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości, oznaczonych jako działki nr: ŁAPY II, GM. ŁAPY 1. 479/11 o pow. 0,0040 ha - GKNII.6825.1.2018;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
część E |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości (wartość rynkową), położonych na terenie powiatu białostockiego, niezbędnych w prowadzonych postępowaniach administracyjnych w podziale na następujące części: Część E Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości, gruntowych, stanowiących własność Skarbu Państwa w celu aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste, oznaczonych jako działki numerami: ŁAPY II, GM. ŁAPY: 230/111 o pow. 0,1535 ha, 230/112 o pow. 0,2189 ha, 230/17 o pow. 0,1160 ha, 230/11 o pow. 0,1219 ha, 230/52 o pow. 0,1577 ha, 230/16 o pow. 0,1046 ha, 230/13 o pow. 0,1462 ha, 230/51 o pow. 0,1136 ha, 230/10 o pow. 0,1253 ha, 230/19 o pow. 0,1433 ha, 230/30 o pow. 0,0698 ha, 230/18 o pow. 0,1274 ha, 230/12 o pow. 0,1344 ha, 230/55 o pow. 0,1199 ha, 230/14 o pow. 0,1677 ha, 230/28 o pow. 0,1314 ha, 230/26 o pow. 0,1605 ha, 230/53 o pow. 0,1277 ha, 230/54 o pow. 0,1238 ha, 230/21 o pow. 0,0971 ha, 230/38 o pow. (po podziale zrid działka nr 230/147), 230/37 (po podziale zrid działka nr 230/145), 230/44 (po podziale zrid działka nr 230/155), 230/43 (po podziale zrid działka nr 230/153), 230/36 (po podziale zrid działka nr 230/143), 230/41 (po podziale zrid działka nr 230/149), 230/86 (po podziale zrid działka nr 230/159), 230/85 (po podziale zrid działka nr 230/157) Łącznie 28 działek
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71319000-7,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-22
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena ofertowa brutto |
60,00 |
okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: