Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie odwodnienia zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpitalnej 2 wraz z kolorystyką elewacji i robotami towarzyszącymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871552417
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Curie-Skłodowskiej 5-7
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpgn@mpgn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Grudziądzki Park Przemysłowy Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762272847
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Waryńskiego 32-36
1.11.4.) Miejscowość: Grudziądz
1.11.5.) Kod pocztowy: 86-300
1.11.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: gz@gpp.grudziadz.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie odwodnienia zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpitalnej 2 wraz z kolorystyką elewacji i robotami towarzyszącymi
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5979b66f-a76b-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041843
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w Postępowaniu odbywa się przy użyciuśrodkówkomunikacjielektronicznej.2.Zamawiający informuje, iż będzie komunikował się zwykonawcami zapomocąPlatformy zakupowej:https://platformazakupowa.pl/pn/gpp_grudziadz .3.Zamawiającyinformuje, iż wzakresie pytań dotyczących funkcjonowania Platformy zakupowej należykontaktowaćsię z CentrumWsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod numer 221010202,cwk@platformazakupowa.pl.4.Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania iodbierania korespondencjielektronicznej opisane zostały w Regulaminieplatformazakupowa.pl(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin). 5. Zamawiającyokreślawymagania sprzętowo aplikacyjneumożliwiające pracę na Platformie zakupowej:6. stały dostępdosieci Internet ogwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,7. komputer klasy PClubMAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jegonowszawersja,jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lubichnowszewersje,8.zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku InternetExplorerminimalniewersja 100.,9. włączona obsługa JavaScript,10. zainstalowany program AdobeAcrobatReader lubinnyobsługujący format plików .pdf11. Platforma działa według standarduprzyjętegowkomunikacjisieciowej - kodowanie UTF8,12. Oznaczenie czasu odbioru danychprzezplatformęzakupową stanowidatę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasulokalnegoserwerasynchronizowanego zzegarem Głównego Urzędu Miar.13. Maksymalny rozmiarjednegoplikuprzesyłanego zapośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,wycofaniaofertywynosi 150 MBnatomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.14.Zamawiającyinformuje, żeinstrukcje korzystania z Platformy zakupowej znajdują się wzakładce„Instrukcje dlaWykonawców" nastronie internetowej podadresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.15. Wykonawca,przystępując doniniejszegoPostępowania:16. akceptuje warunki korzystania zplatformazakupowa.plokreślone wRegulaminiezamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem wzakładce „Regulamin"oraz uznaje gozawiążący,17. zapoznał i stosuje się do Instrukcji składaniaofert/wnioskówdostępnepodlinkiem:https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jestMiejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Nieruchomościami Sp. z.o.o.2) administrator wyznaczyłInspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail:m.bojarska@mpgn.pl3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,prowadzonym w trybie podstawowym.4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lubpodmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawyPZP5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 latod dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przezPanią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowymokreślonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego.7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będąpodejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.8) posiada Pani/Pan:a) napodstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku,gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłkumoże zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celusprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonegopostępowania o udzielenie zamówienia);b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowaniaPani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianąwyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jegozałączników);c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawodo ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celuzapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwaczłonkowskiego);d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdyuzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;9) nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięciadanych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyżpodstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10)przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODOprzetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dlaprzedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/61/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odwodnienia zewnętrznej kanalizacji deszczowej oraz remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Szpitalnej 2 wraz z kolorystyką elewacji i robotami towarzyszącymi zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia i dokumentacją techniczną (Załącznik nr 1 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna: posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynków, o wartości brutto, co najmniej 200 000,00 zł każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą brały udział w realizacji zamówienia, to jest:- 1 osoba, która przyjmie obowiązki kierownika budowy i posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń,- 1 osoby która przyjmie obowiązki kierownika robót dla robót sanitarnych z odpowiednimi branżowo uprawnieniami - dysponowanie 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważnych - do bezpośredniego wykonawstwa -dysponowanie 8 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę do bezpośredniego wykonawstwa5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności dotejsamej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencjiikonsumentów (Dz. U. z 2007 r. poz. 331 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębnąofertę,ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczeniaoprzynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjamipotwierdzającymiprzygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału wpostępowaniuniezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniknr 9 doSWZ2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji iInformacji oDziałalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych niewcześniejniż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lubewidencji3)Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którymmowa w art.125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanychprzezzamawiającego, o których mowa w:1) art. 108 ust. 1 ustawy PZP,2) art. 109 ust 1 pkt 4, 5, 7ustawyPZP
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż wokresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz zpodaniemich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty tezostaływykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostaływykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumentysporządzoneprzez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawcaz przyczynniezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiedniedokumenty -załącznik nr 5 do SWZ.2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacjizamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a takżezakresuwykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymiosobami -załącznik nr 6 do SWZ.3) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczonyododpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotemzamówieniaze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 6 000,00 zł PLN2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto MPGN Sp. z o.o. w Banku BGŻ BNP Paribas S.A. O/G-dz. nr rachunku 34 2030 0045 1110 0000 0075 0370 z dopiskiem „Wadium – BZP/61/21”.6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takimprzypadkuWykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniualbodoreprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pełnomocnictwowinnobyć załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnieubiegających się oudzieleniezamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1SWZ, składa każdyzWykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczeniaorazspełnianiewarunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazujespełnianiewarunkówudziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzieleniezamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które robotybudowlanewykonająposzczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brakpodstawdowykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegającychsięozamówienie.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 10 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy