IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
nie dotyczy
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
nie dotyczy
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
nie dotyczy
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
nie dotyczy
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
nie dotyczy
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
nie dotyczy
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
nie dotyczy
Wstępny harmonogram postępowania:
nie dotyczy
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
nie dotyczy
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
nie dotyczy
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
nie dotyczy
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
nie dotyczy
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
nie dotyczy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana (uznana za najkorzystniejszą) przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, w wysokości 5 % ceny ofertowej (łącznie z podatkiem VAT). 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w: - pieniądzu - należy wpłacać przelewem na konto: Bank PEKAO S.A. nr: 74 1240 2975 1111 0010 4312 6805 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga : Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w wekslach z poręczeniem wekslowym banku, przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego oraz przez ustanowienie zastawu rejestrowego. 2) Zamawiający dokona zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w następujący sposób i terminach: - 70% zabezpieczenia zostanie zwrócona w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane, - 30% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócona nie później niż w 15 dniu po upływie okresu rękojmi za wady.
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SIWZ wzór umowy (załącznik nr 4). 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy (tzw. zmiany kontraktowe) w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Warunki określono również poniżej: 1) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej; b) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy (np. wstrzymanie, zawieszenie, przerwa w realizacji Inwestycji). Termin wykonania umowy ulega odpowiednio zmianie o okres trwania okoliczności celem ukończenia przedmiotu umowy w sposób należyty. Zmiana terminu realizacji Inwestycji nie wpływa na zmianę wynagrodzenia. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w następstwie: a) zmiany będącej skutkiem działań organów państwowych (ustawowa zmiana obowiązującej stawki podatku VAT lub wprowadzenie nowego podatku), b) zmiany, rezygnacji, bądź wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji; jeżeli miana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Pzp , w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1b tej ustawy , Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. W tym celu zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postępowaniach SIWZ . Ponadto nowy podwykonawca o którym wyżej mowa nie może podlegać wykluczeniu w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ust. 1 lub art. 24 ust. 5 ustawy Pzp wskazane w SIWZ . W tym celu Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć stosowne dokumenty wymagane w postanowieniach SIWZ ( oświadczenie analogiczne do tego które było składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego) .Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie w trakcie realizacji umowy nowego podwykonawcy, nie stanowi zmiany umowy o ile zmiana ta nie spowoduje wprowadzenia dodatkowego zakresu/części zamówienia realizowanego przez podwykonawcę/ów. Zmiana poprzez wprowadzenie/zgłoszenie w trakcie realizacji umowy nowego zakresu/części zamówienia realizowanego w podwykonawstwie, który nie został wskazany w Ofercie, stanowi zmianę umowy i musi być poprzedzona zawarciem aneksu do umowy. Zmiana poprzez rezygnację ze wskazanego w Ofercie zakresu/części zamówienia nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. Zmiana, rezygnacja lub wprowadzenie dalszego Podwykonawcy nie stanowi zmiany umowy i nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. c) Zmianie podlegają także wszelkie nieistotne postanowienia w stosunku do treści oferty, w tym m.in.: - Zmiana osób wyznaczonych do kontaktów, współpracy ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego (w przypadku braku możliwości wykonywania wskazanych czynności przez te osoby) - zmiana ta nie wymaga zawarcia aneksu do umowy; - zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy, (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) - zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. d) konieczność realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych, o których mowa w art. 144 ust 1 pkt. 1 ustawy Pzp lub dokonywanie zmian w oparciu o art. 144 ust 1 pkt. 3 lub 6 ustawy Pzp, o ile dodatkowe dostawy, usługi lub roboty budowlane lub dokonywane zmiany mają wpływ na termin wykonania zamówienia. 3. Przekształcenie Wykonawcy w związku z sukcesją generalną, przekształceniami, dziedziczeniem spółek handlowych zgodnie z KSH, a także sukcesją z mocy prawa, zgodnie z obowiązującymi przepisami (następstwa prawne), zmiana nazwy Wykonawcy - winno nastąpić w formie aneksu do umowy. 4. W przypadku wystąpienia okoliczności skutkujących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron występuje z wnioskiem na piśmie o dokonanie takiej zmiany. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dokonane w sposób zgodny z ustawą Prawo zamówień publicznych wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności - aneks do umowy, z zastrzeżeniem przypadków określonych w niniejszym paragrafie, w których wskazano, że nie jest wymagane zawarcie aneksu do umowy. 6. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna. 7. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2018-03-07, godzina:
09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Ofertę należy sporządzić na Formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) 2. Do oferty należy dołączyć: 1) Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do SIWZ, które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, które należy złożyć w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie – jeśli dotyczy. 4) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 1) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz.U. z 2017, poz. 570); 2) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty; 3) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia lub spełniania warunków udziału w postępowaniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 4) W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy (brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. Ogłoszenie o zamówieniu umieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych dnia 20.02.2018r
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Zadanie nr 1 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 9 km. 29 przy ul. Żytniejw ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 9 km. 29 przy ul. Żytniej 1.1. Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 4,80 m2; roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – warstwa gr 5 cm + 7 cm – 3,30 m2 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – 3,30 m2 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II – 18,42 m3 rury pełne PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8 – 4,46 mb montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm – 1 szt. powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 1.2 Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla: Zadanie nr 2 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 116 przy ul. Wrzosowejw ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 116 przy ul. Wrzosowej 2.1. Zakres robót obejmuje rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 lub żużlowej 14x14 na posypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 5,91 m2 wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 3,0 m, szerokość 0,8-1,5 m 10% objętość wykopu ) – 0,36 m3 zagęszczenie piasku w zasypywanym wykopie warstwami: podsypka – 1,18 m3, rury PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8 – 3,94 mb powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową, wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. 2.2 Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla Zadanie nr 3 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 635 przy ul. Perliczej w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 635 przy ul. Perliczej 3.1 Zakres robót obejmuje wykonanie: roboty remontowe – frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 1 km – warstwa gr. 5 cm + 7 cm – 2,40 m2 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – 0,67 m2 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat I-II. Wykop mechaniczny pod asfaltem 90% - 1,19 m3 wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat. III-IV z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym; głębokość do 3,0 m, szerokość 0,8-1,5 m 10% objętości wykopu pod asfaltem ) – 0,13 m3 rury PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8- 3,43 mb, rura ochronna stalowa fi 273 mm – 2 mb, zagęszczenie piasku z zasypywanym wykopie warstwami: podsypka, obsypką i zasypka – 1,32 m3 powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych. 3.2 Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:Zadanie nr 4 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 597 obręb Kosowska Niwa przy ul. Sokolej w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 597 obręb Kosowska Niwa przy ul. Sokolej 4.1 Zakres robót obejmuje wykonanie mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – 4,5 m2, rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych z płyt betonowych 35x35x5 na podsypce piaskowej – 3,99 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 4,5 m2 rura PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8 – 5,44 mb powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową, wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 4.2 Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:Zadanie nr 5 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 90/3 km 60 przy ul. Podleśnej w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 90/3 km 60 przy ul. Podleśnej 5.1 Zakres robót obejmuje wykonanie mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm - 5,01 m2 nawierzchnia z mieszane mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 5,01 m2 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat. I-II. – 8,31 m3 rury PVC-U 160/4,7 mm SN 8 – 7,08 mb powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 5.2 Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót (jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:Zadanie nr 6 – Odcinek DN 160 mm do działki 2831/4 obręb Blanowice ul. Wyspiańskiegow ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki 2831/4 obręb Blanowice ul. Wyspiańskiego 6.1 Zakres robót obejmuje wykonanie wykopy jamiste wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,40 m2 na odkład w gruncie kat III – 9,92 m3, pełne umocnienie ścian wykopów z rozbiórką balami drewnianymi w gruntach suchych I-IV; wykop o szerokości 1 m i głębokości do 3,0 m – 19,76 m2 przeciski sterowane z żerdzią pilotową z rur PE o śr. DN 200-250 mm; długość przycisku do 20 m, grunt kat III-IV – 6,5 m montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm – 1 szt. rury PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8-6,50 mb przejście przez ściany komór tulejami stalowymi „PS” przy grubości ścian do 20 cm - otwór o śr. nominalnej 210 mm – 2 szt. powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 6.2. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót ( jako materiał pomocniczy do kalkulacji ceny ) które stanowią załącznik do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:Zadanie nr 7 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 229 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej 37w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 229 obręb Kosowska Niwa przy ul. Nowowiejskiej 37 7.1. Zakres robót obejmuje wykonanie: roboty remontowe – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na głębokość do 5 cm – 7,4 m rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 3,33 m2 mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – 3,33 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 3,33 m2 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat I-II – 6,76 m3 rury z PCY-U fi 160/4,7 mm SN 8 – 5,29 mb powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 7.2. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót ( jako materiał pomocniczy ) które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
„Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV dla:Zadanie nr 8 – Odcinek DN 160 mm do działki nr 4/3 km 65 przy ul. Szklarskiej w ramach zadania pn.: „Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej w mieście Zawiercie.” |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PCV: Odcinek DN 160 mm do działki nr 4/3 km 65 przy ul. Szklarskiej 8.1. Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej 14x12 cm lub żużlowej 14x14 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 2,70 m2 mechaniczne rozebranie nawierzchni z kruszywa kamiennego o grubości 15 cm – 2,70 m2 nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowo – żwirowych warstwa wiążąca asfaltowa – grubość po zagęszczeniu 4 cm – 2,70 m2 wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0,60 m3 na odkład w gruncie kat I-II – 13,46 m3 montaż studzienki rewizyjnej o śr. 1200 mm – 1 szt. rury PCV-U fi 160/4,7 mm SN 8 – 7,36 mb powykonawcza inspekcja rurociągu kamerą przemysłową wykonanie pomiarów geodezyjnych powykonawczych 8.2. Szczegółowy zakres robót określa: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót ( jako materiał pomocniczy ) które stanowią załączniki do SIWZ. Ponadto, obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określa także załączony do SIWZ wzór umowy
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45111200-0, 45231300-8, 45233140-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 90
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena |
60,00 |
Gwarancja i rękojmia |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:nie dotyczy