Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nowej nakładki drogi gminnej dz. ewid. nr 147 i 210 Niedźwiedza-Nowa Wieś
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĘBNO
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Dębno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000540357
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 240
1.5.2.) Miejscowość: Wola Dębińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-852
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@gminadebno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadebno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie nowej nakładki drogi gminnej dz. ewid. nr 147 i 210 Niedźwiedza-Nowa Wieś
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aac1031a-b4bc-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00110333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019408/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie nowej nakładki drogi gminnej dz. ewid. nr 147 i 210 Niedźwiedza-Nowa Wieś
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: komunikacja odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie zakupowej, pod
adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno;
2) Wykonawca na platformie bez zalogowania może zapoznać się z dokumentacją postępowania oraz
zadać pytanie do Zamawiającego;
3) złożenie oferty w postępowaniu możliwe jest tylko przez wskazaną platformę;
4) zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .jpg, ze szczególnym wskazaniem na .pdf. W przypadku
niemożności dołączenia plików w innych formatach zaleca się skompresowanie plików do paczki .zip
oraz dołączenie ich do systemu;
5) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę: data oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany
wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu – zegarem Głównego
Urzędu Miar;
6) w postępowaniu oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane)
składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie składania oferty, wniosku w tym
przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RWI.271.9.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie nowej nakładki drogi gminnej dz. ewid. nr 147 i 210 Niedźwiedza-Nowa Wieś”
Zakres robót obejmuje min:
1) Skropienie nawierzchni asfaltem-5475,0m2
2) Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 5 cm, masa grysowa, samochód do 5t-5817,0m2 Krot. 1,25
3) Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanką asfaltowa, wbudowanie mechaniczne, grysowo-żwirowa, samochód 5-10t 50kg/m2-252,2t
4) Mechaniczne plantowanie terenu równiarkami samojezdnymi, grunt kategorii IV ścięcie poboczy-1400,0m2
5) Podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu 8 cm, dosypanie poboczy-1400,m2
6) Przepusty rurowe pod zjazdami, rury betonowe Fi 40 cm-12,0m
7) Przepusty rurowe pod zjazdami, ścianki czołowe dla rur Fi 40 cm-4,0szt
8) Ścieki z elementów betonowych, podsypka piaskowa, prefabrykat o grubości 20 cm-remont istniejącego umocnienia rowów Typ kolejowy-20,0m
9) Roboty ziemne wykonywane koparkami przedsiębiernymi, z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km, koparka 0,25m3, kategoria gruntu III roboty rozbiórkowe-50,0m3
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na
zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego
warunki udziału w postępowaniu.
2. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile
wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca
byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00289898/01 z dnia 2021-11-29
2021-11-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
a) że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności
jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 zadanie w zakresie remontu/lub
budowy, przebudowy, rozbudowy drogi o wartości min. 100 000,00 zł brutto.
b) dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy na podstawie art. 455 ustawy
Pzp, która może nastąpić w formie aneksu pod rygorem nieważności, w następujących
przypadkach:
1. okoliczności skutkujące koniecznością zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, takie
jak:
a) konieczność wykonania nieprzewidzianych zamówień dodatkowych, nieobjętych
zamówieniem podstawowym, a które są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu
umowy,
b) wystąpienia nadzwyczajnych warunków atmosferycznych i zdarzeń losowych, które istotnie
utrudniają lub uniemożliwiają prowadzenie robót w umówiony sposób,
c) zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania decyzji, zgód lub innych
dokumentów, które te przepisy narzucają,
d) następstw działania organów administracji,
e) wystąpienie innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00289898/01 z dnia 2021-11-29
2021-11-29 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
skutkujących niemożliwością prowadzenia prac (np. brak możliwości dojazdu na teren
prowadzenia robót, protesty mieszkańców itp.),
2. okoliczności skutkujące zmianą wartości umowy tj.:
a) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w trakcie realizacji zamówienia,
b) w przypadku wystąpienia robót, których rozliczenie zostało opisane w § 8 niniejszej umowy;
zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniu społecznemu lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, zmiany
zasad gromadzenia i wysokości wpłat do PPK.
3. Zmiany sposobu spełnienia świadczenia:
a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy,
o ile posłużenie się podwykonawcą będzie mogło doprowadzić do skrócenia terminu wykonania
przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy
wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w
porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie może dotyczyć czynności, które zgodnie z
SIWZ muszą być wykonane przez Wykonawcę osobiście;
b) Powierzenie wykonania części zamówienia w trakcie realizacji umowy podwykonawcy.
4. Wprowadzeniu robót zamiennych w przypadkach określonych w §8 ust. 2
5. Zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia przez Wykonawcę w przypadku
nieprzewidzianych zdarzeń losowych między innymi takich jak: śmierć, choroba, ustanie
stosunku pracy pod warunkiem, że osoby zaproponowane będą posiadały takie same
kwalifikacje jak osoby wskazane w umowie;
4) Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy
pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-20 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/gminadebno
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-20 12:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-19