Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2022r.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowodwór
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-06-20
  • ZamawiającyGmina Nowodwór
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-03
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00192950
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2022r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowodwór

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020109

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowodwór 71A

1.5.2.) Miejscowość: Nowodwór

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-503

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818661018

1.5.8.) Numer faksu: 818661019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nowodwor.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowodwor-ebiuletyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2022r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aaf8e078-e318-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00192950

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044628/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg gminnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugnowodwor.e-biuletyn.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https:/ / epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: • Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminu ePUAP.
• Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (dotyczy miniPortalu oraz ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny):  Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Nowodwór, Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór, tel. 81 8661018, fax 81 8661019 ;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Nowodwór jest Pan Stanisław Rudnicki Nowodwór 71A, 08-503 Nowodwór; dane kontaktowe:
nr telefonu: 818661003, adres poczty elektronicznej: z.kryzys@nowodwor.eurzad.eu
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
znak PZP 271.4.2022 pn.: „Wykonanie nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Nowodwór w 2022r.” prowadzony w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji ;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019r. Pzp (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.);
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO **;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZP 271.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni asfaltowych wraz z pracami przygotowawczymi na następujących drogach gminnych:
1. Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych Nr 119148L znajdującej się na dz. nr geod. 19 w m. Nowodwór od km 0+000 do km 0+290 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 5cm 290mx4,7m = 1363 m²
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 10cm 290mx4,7m = 1363 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 290mx4,5m = 1305 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 290mx4,5m = 1305 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 290mx4,5m = 1305 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233142-6, 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )

2. Modernizacja (remont) drogi gminnej Nr 119079L znajdującej się na dz. nr geod. 152 i drogi Nr 119084L znajdującej się na dz. geod. nr 156 w m. Jakubówka od km 0+000 do km 0+475 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 6cm 105mx5,2m + 370x3,2m = 1730 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 105mx5,0m + 370mx3m= 1635 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 105mx5,0m + 370mx3m= 1635 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 105mx5,0m + 370mx3m= 1635 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 5233300-2, 45233200-145233142-6, 4, 45233100-0 )

3. Modernizacja (remont) drogi gminnej Nr 103038L znajdującej się na dz. nr geod. 848/1 w m. Grabów Rycki od km 0+000 do km 0+530 .
Do zakresu robót wchodzą:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 530mx4,7m = 2491 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 530mx4,7m = 2491 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 530mx4,7m = 2491 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233142-6, 45233200-1, 45233100-0 )

4. Modernizacja (remont) dróg gminnych Nr 119147L znajdującej się na dz. nr geod. 41 i droga Nr 119232L znajdującej się na dz. geod. nr 94 od km 0+000 do km 0+850 .
Do zakresu robót wchodzą:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 850mx4,0m = 3400 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 850mx4,0m = 3400 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 850mx4m = 3400 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233142-6, 45233200-1, 45233100-0 )

5. Modernizacja (remont) drogi gminnej Grabów Szlachecki – Niedźwiedź znajdującej się na dz. geod. Nr 619 w m. Grabów Szlachecki od km 0+000 do km 0+670 .
Do zakresu robót wchodzą:
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni bitumicznej 670mx5,8m = 3886 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 670mx5,8m = 3886 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 670mx5,8m = 3886 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233200-145233142-6, 4, 45233100-0 )

6. Modernizacja (remont) drogi gminnej w m. Trzcianki Nr 119173L znajdującej się na dz. geod. nr 93/1 od km 0+000 do km 0+350 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 5cm 350mx5,2m = 1820 m²
- wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-63mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 10cm 350mx5,2m = 1820 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 350mx5,0m = 1750 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 350mx5,0m = 1750 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 350mx5m = 1750 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233142-6, 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )

7. Modernizacja (remont) drogi gminnej Nr 119053L znajdującej się na dz. geod. 1329 w m. Grabów Szlachecki od km 0+000 do km 0+855 .
Do zakresu robót wchodzą:
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z mieszanki tłuczniowej 0-31,5mm, gr. warstwy po
zagęszczeniu 10cm 855mx3,2m = 2736 m²
- mechaniczne oczyszczenie nawierzchni tłuczniowej 855mx3,0m = 2565 m²
- mechaniczne skropienie emulsją asfaltową 855mx3,0m = 2565 m²
- wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4cm 855mx3m = 2565 m²
CPV (Wspólny Słownik Zamówień : 45233142-6, 45233300-2, 45233200-1, 45233100-0 )

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału
w postępowaniu.
• O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
• zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
• uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
• sytuacji ekonomicznej lub finansowej
• zdolności technicznej lub zawodowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: – oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wadium w wysokości 10.000,00 zł

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Złożenie oświadczenia zgodnie z art. 125 ust. 1 oraz – oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-20 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: • Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-20 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-18

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego - Jakubowice Murowane
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania26-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli do oddziału przedszkolnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI