„Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”, „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap”, „Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza” oraz „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierpc
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Miasto Sierpc
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-08
  • Numer ogłoszenia567382-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567382-N-2018 z dnia 2018-06-08 r.

Gmina Miasto Sierpc: „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”, „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap”, „Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza” oraz „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sierpc, krajowy numer identyfikacyjny 611015483 , ul. Piastowska   11 a , 09-200  Sierpc, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 024 275 86 86, e-mail r.goszczycki@um.sierpc.pl, faks 024 275 86 33.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.sierpc.pl/bipkod/004

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, w zaklejonej kopercie
Adres:
Urząd Miejski w Sierpcu; Ul. Piastowska 11a; 09-200 Sierpc

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej”, „Przebudowa ul. Mikołajczyka”, „Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap”, „Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza” oraz „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”.
Numer referencyjny: WIF.271.11.2018.RG
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
4


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Część I – realizację robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej: - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 9 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1188 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 13 szt. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. 2) Część II – realizację robót związanych z przebudową ul. Mikołajczyka: - rozbiórkę istniejącego chodnika i zjazdów – powierzchnia ok. 462 m2; - rozbiórkę istniejących krawężników betonowych o długości ok. 176 mb i obrzeży betonowych o długości ok. 35 mb; - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3 km (materiał pozostaje do dyspozycji Zamawiającego); - wykonanie korytowania pod chodnik o głębokości 15 cm i zjazdy o głębokości 20 cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 7 km – powierzchnia razem ok. 462 m2; - wykonanie chodnika o konstrukcji: kostka brukowa betonowa szara o gr. 6 cm, cementowo – piaskowa podsypka o gr. 5 cm, warstwa odcinająca z piasku o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 335 m²; - wykonanie zjazdów indywidualnych o konstrukcji: kostka brukowa betonowa kolorowa czerwona o gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 31,5 o gr. 15 cm, warstwa odcinająca o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 130 m²; - ustawienie krawężnika betonowego wtopionego na ławie betonowej – długość ok. 176 mb; - ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – długość ok. 35 mb; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 10 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1275 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 15 szt. 3) Część III – realizację niżej wymienionych robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,080 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: około 413,0 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 413,0 m²; - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, na szerokości 0,5 m obustronnie, średnia gr. 2,5 cm: około 80,0 m²; 4) Część IV – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,200 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm: około 68,88 m²; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm: około 50,11 m²; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych (trylinka) o gr. 15 cm: około 26,18 m²; - rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 19,65 m; - rozebranie ław pod krawężniki z betonu: około 18,23 m³; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (kanalizacja sanitarna +deszczowa): szt. 14; - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych: szt. 7; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych: szt. 2; - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3,0 km (teren targowiska miejskiego przy ul. Targowej w Sierpcu): około 38,05 m³; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm na całej szerokości chodnika: około 139,73 m²; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na zjeździe: około 11,48 m²; - wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 7,0 km: około 23,26 m³; - wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem: około 18,23 m³; - ustawienie krawężnika betonowego (wystający + wtopiony) o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej mechanicznie o gr. 10 cm (chodnik +zjazd): około 151,21 m²; - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (pod zjazdem): około 11,48 m²; - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej: około139,73 m²; - ułożenie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej: około 11,48 m²; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego: około 10,0 t; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum): około 1279,00 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 4 cm: około 1279,00 m²; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm: około 11,40 m²; - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernym: około 10,26 m³; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm: około 6,84 m²; - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm: około 5,70 m; - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu: szt. 2; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 25 cm (obsypka): około 6,84 m²; - uzupełnienie, zasypanie i zagęszczenie wykopu: około 7,52 m³. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. 5) Część V – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową ul. Miłobędzkiej: a) wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych: około 0,708 km; b) wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni wraz z transportem gruntu na odległość do 10 km: około 197,27 m³; c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych: około 3540,0 m²; d) wykonanie warstwy wzmacniającej z mieszanki kruszyw naturalnych 0/31,5 mm o CBR=min. 20% gr. 20 cm, na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; e) skropienie podbudowy z mieszanki z kruszyw naturalnych łamanych pod ułożenie warstwy ścieralnej emulsją asfaltową w ilości 0,5-0,7 kg/m²: około 3327,60 m²; f) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni drogi: około 2670,05 m²; g) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 20 cm na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; h) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 3186,00 m²; i) wyrównanie poboczy kruszywem łamanym gr. 15 cm: około 708,00 m²; j) ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych: szt. 4; k) montaż tarcz znaków drogowych odblaskowych: szt. 9. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: a) projekt techniczny dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; c) Przedmiar robót dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym. UWAGA: Wykonawca robót jest zobligowany własnym staraniem i na własny koszt przygotować i zatwierdzić projekt tymczasowej organizacji ruchu dla przedmiotowej inwestycji. Roboty będą oznakowane i zabezpieczone wg niniejszego projektu.

II.5) Główny kod CPV: 45233222-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
45111220-6
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-10-15
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-15
2018-09-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; 2) Zamawiający będzie wymagał, aby wykonawcy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie: a. Dla części I: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (brutto); b. Dla części II: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000,00 PLN (brutto); c. Dla części III: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN (brutto); d. Dla części IV: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN (brutto). e. Dla części V: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego o łącznej wartości nie niższej niż 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100); 3) aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (wymagane dla wszystkich pięciu części zamówienia).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie: - Dla części I: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (brutto); - Dla części II: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 130.000,00 PLN (brutto); - Dla części III: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 25.000,00 PLN (brutto); - Dla części IV: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub utwardzeniu terenu (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) chodnika, zjazdów, drogi, placów o łącznej wartości nie mniejszej niż 80.000,00 PLN (brutto). - Dla części V: co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie drogi o nawierzchni z betonu asfaltowego (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane) o łącznej wartości nie niższej niż 300.000,00 PLN brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100); 2) oświadczenie o dysponowaniu jedną osobą do kierowania robotami w specjalności inżynieryjnej drogowej (wymagane dla wszystkich pięciu części zamówienia).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Dowód wniesienia wadium; 2) Pełnomocnictwo /oryginał/ osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów; 3) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi; 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego – Załącznik nr 4 (jeżeli dotyczy).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Część I - 1 500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część II - 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część III - 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część IV- 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert. Część V – 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) do upływu terminu składania ofert; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; przelewem na rachunek bankowy; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 144. ust. 1. pkt 2)–6) ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przewiduje możliwość dokonania w umowie następujących istotnych zmian: 1) terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie a) Zamawiającego; b) w przypadku wystąpienia epidemii lub działań rządowych; c) w przypadku wystąpienia siły wyższej powodującej powstanie zdarzenia losowego, którego nie można było przewidzieć, a które zagraża bezpieczeństwu ludzi lub ich zdrowiu lub na skutek którego powstała szkoda w znacznych rozmiarach; d) trudności w nabyciu materiałów i urządzeń, wynikających z długotrwałego spadku podaży tych towarów lub innych przyczyn niezależnych od obu Stron umowy; e) wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych robót budowlanych, nieobjętych zamówieniem podstawowym; f) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy;, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót; g) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; h) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; i) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; j) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; k) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) wysokości wynagrodzenia, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana dotyczy; b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2. ust. 3.-5. ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; d) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych; jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 3) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego Podwykonawców. 4) zmiany Podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac, b) zmiana Podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 5) zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy. 2) zmiany Wykonawcy, w przypadku gdy: a) Wykonawcę ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 3) zmiany podwykonawców w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) zmiana zakresu powierzonych prac; b) zmiana podwykonawcy musi być zaakceptowana przez Zamawiającego. 4) zmiany w wysokości rat wynagrodzenia 3. Powyższe zmiany mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej umowy, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie, stosownie do zdarzenia lub okoliczności stanowiących podstawę żądania zmiany.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Część I – realizację robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Nałkowskiej: - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 9 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1188 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 13 szt. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45111300-1, 45111220-6, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa ul. Mikołajczyka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Część II – realizację robót związanych z przebudową ul. Mikołajczyka: - rozbiórkę istniejącego chodnika i zjazdów – powierzchnia ok. 462 m2; - rozbiórkę istniejących krawężników betonowych o długości ok. 176 mb i obrzeży betonowych o długości ok. 35 mb; - wywiezienie gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3 km (materiał pozostaje do dyspozycji Zamawiającego); - wykonanie korytowania pod chodnik o głębokości 15 cm i zjazdy o głębokości 20 cm wraz z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 7 km – powierzchnia razem ok. 462 m2; - wykonanie chodnika o konstrukcji: kostka brukowa betonowa szara o gr. 6 cm, cementowo – piaskowa podsypka o gr. 5 cm, warstwa odcinająca z piasku o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 335 m²; - wykonanie zjazdów indywidualnych o konstrukcji: kostka brukowa betonowa kolorowa czerwona o gr. 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa o gr. 3 cm, podbudowa z kruszywa łamanego 0 – 31,5 o gr. 15 cm, warstwa odcinająca o gr. 10 cm – powierzchnia ok. 130 m²; - ustawienie krawężnika betonowego wtopionego na ławie betonowej – długość ok. 176 mb; - ustawienie obrzeża betonowego 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej – długość ok. 35 mb; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego – ok. 10 ton; - wykonanie nawierzchni o grubości 4 cm masą asfaltową AC11S – powierzchnia ok. 1275 m2; - regulacja studni i zaworów – ok. 15 szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45111300-1, 45111220-6, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Część III – realizację niżej wymienionych robót związanych z wykonaniem nakładki asfaltowej na ul. Pogodnej – I etap: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,080 km; - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni: około 413,0 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 413,0 m²; - uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 mm, na szerokości 0,5 m obustronnie, średnia gr. 2,5 cm: około 80,0 m²;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Przebudowa jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4) Część IV – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową jezdni i chodnika ul. Sienkiewicza: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym: około 0,200 km; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 50x50x7 cm: około 68,88 m²; - rozebranie chodnika z płyt betonowych o wym. 35x35x5 cm: około 50,11 m²; - rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych sześciokątnych (trylinka) o gr. 15 cm: około 26,18 m²; - rozebranie krawężników betonowych o wym. 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 19,65 m; - rozebranie ław pod krawężniki z betonu: około 18,23 m³; - regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych (kanalizacja sanitarna +deszczowa): szt. 14; - regulacja pionowa studzienek dla kratek ściekowych ulicznych: szt. 7; - regulacja pionowa studzienek telefonicznych: szt. 2; - wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji na odległość do 3,0 km (teren targowiska miejskiego przy ul. Targowej w Sierpcu): około 38,05 m³; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 15 cm na całej szerokości chodnika: około 139,73 m²; - koryta wykonywane mechanicznie gł. 20 cm na zjeździe: około 11,48 m²; - wywiezienie ziemi samochodami samowyładowczymi na odległość do 7,0 km: około 23,26 m³; - wykonanie ławy pod krawężniki betonowej z oporem: około 18,23 m³; - ustawienie krawężnika betonowego (wystający + wtopiony) o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej: około 270,0 m; - wykonanie warstwy odcinającej zagęszczanej mechanicznie o gr. 10 cm (chodnik +zjazd): około 151,21 m²; - wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw łamanych gr. 15 cm (pod zjazdem): około 11,48 m²; - ułożenie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 6cm (szara) na podsypce cementowo-piaskowej: około139,73 m²; - ułożenie zjazdu z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm (czerwona) na podsypce cementowo-piaskowej: około 11,48 m²; - wyrównanie lokalnych nierówności nawierzchni mieszanką asfaltu lanego: około 10,0 t; - mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum): około 1279,00 m²; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego typu AC 11S – warstwa ścieralna gr. 4 cm: około 1279,00 m²; - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 5 cm: około 11,40 m²; - wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernym: około 10,26 m³; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 15 cm: około 6,84 m²; - kanały z rur PVC łączonych na wcisk o śr. zewn. 200 mm: około 5,70 m; - studzienki ściekowe z gotowych elementów betonowe o śr. 500 mm z osadnikiem bez syfonu: szt. 2; - kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 25 cm (obsypka): około 6,84 m²; - uzupełnienie, zasypanie i zagęszczenie wykopu: około 7,52 m³.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45111300-1, 45111220-6, 45111200-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa ul. Miłobędzkiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:5) Część V – realizację niżej wymienionych robót związanych z przebudową ul. Miłobędzkiej: a) wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych: około 0,708 km; b) wykonanie wykopów w gruntach kat. I-V związanych z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni wraz z transportem gruntu na odległość do 10 km: około 197,27 m³; c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod wykonanie warstw konstrukcyjnych: około 3540,0 m²; d) wykonanie warstwy wzmacniającej z mieszanki kruszyw naturalnych 0/31,5 mm o CBR=min. 20% gr. 20 cm, na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; e) skropienie podbudowy z mieszanki z kruszyw naturalnych łamanych pod ułożenie warstwy ścieralnej emulsją asfaltową w ilości 0,5-0,7 kg/m²: około 3327,60 m²; f) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 10 cm na wzmocnieniu istniejącej nawierzchni drogi: około 2670,05 m²; g) wykonanie podbudowy z mieszanki kruszyw naturalnych łamanych 0/31,5 mm gr. 20 cm na odcinku ulicy z poszerzeniami konstrukcji jezdni i z nową konstrukcją na całej szerokości jezdni: około 657,55 m²; h) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego z AC 11S – warstwa ścieralna gr. 5 cm: około 3186,00 m²; i) wyrównanie poboczy kruszywem łamanym gr. 15 cm: około 708,00 m²; j) ustawienie słupków z rur stalowych dla znaków drogowych: szt. 4; k) montaż tarcz znaków drogowych odblaskowych: szt. 9. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty: a) projekt techniczny dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”; c) Przedmiar robót dla zadania pn. „Przebudowa ul. Miłobędzkiej”. Podstawą realizacji robót będzie wizja lokalna z dokonaniem niezbędnych pomiarów inwentaryzacyjnych oraz uzgodnienia z Zamawiającym.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45111300-1, 45111200-0, 45233120-6, 45233140-2, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-09-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sierpc: Wykonanie przebudowy dróg powiatowych zniszczonych w okresie jesienno-zimowym
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Sierpc: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Św. Wawrzyńca w Sierpcu
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja elewacji budynku szkolnego - strona zachodnia, w zakresie odbudowy elementów ściennych.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja dróg na terenie Gminy Wiązowna
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI