Wykonanie miejsc postojowych, z remontem drogi i naprawą chodników przy budynku nr...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie miejsc postojowych, z remontem drogi i naprawą chodników przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym K - 0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-02
  • ZamawiającyJednostka Wojskowa Nr 6021
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-11
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00054048
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie miejsc postojowych, z remontem drogi i naprawą chodników przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym K - 0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261848051

1.5.8.) Numer faksu: 261847577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka Wojskowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie miejsc postojowych, z remontem drogi i naprawą chodników przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym K - 0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1ca8080-8a5b-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00054048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ZAMAWIAJĄCY będzie przekazywał WYKONAWCOM informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert ZAMAWIAJĄCY będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego WYKONAWCY. WYKONAWCA jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, gdyż system
powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM. ZAMAWIAJĄCY, określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2
GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
1) Administratorem danych osobowych wykonawcy jest: Jednostka Wojskowa Nr 6021, ul. Żwirki i
Wigury 9/13, 00-909 Warszawa,
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD), z którym wykonawca może
skontaktować poprzez adres e-mail: ozgst.iodo@ron.mil.pl.
Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami danych osobowych będą
osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18-19
oraz art. 74-76 ustawy Pzp. Dane osobowe będą przechowywane na czas przewidziany przepisami
prawa. Obowiązek podania przez danych osobowych bezpośrednio dotyczących wykonawcy jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego. konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp. W
odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
Wykonawca posiada:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przysługuje:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit.c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 08/2022/TP/INFR

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2113944,91 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:

Wykonanie miejsc postojowych, z remontem drogi i naprawą chodników przy budynku nr 1 w kompleksie wojskowym K - 0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7,
45331220-4,
45421153-1,
45421151-7.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: załączniki
do SWZ tj.: Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Przedmiar Robót oraz nr 9 tj.: Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą zostanie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą
liczbę punktów według w/w kryteriów w skali 0 – 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres oferowanej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się WYKONAWCY, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
1.3. Sytuacji finansowej lub ekonomicznej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż: 1 300 000,00 zł (jeden milion trzysta tysięcy złotych 00/100 gr.).
W przypadku wartości posiadanych środków finansowych wyrażonych w innej walucie, Zamawiający, w celu oceny spełnienia ww. warunku, dokona przeliczenia tych wartości wg. kursu z dnia otwarcia ofert na podstawie Tabeli kursów średnich NBP publikowanych na stronie internetowej: http://www.nbp.pl/home.aspx?c=/ascx/archa.ascx
1.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. ZAMAWIAJĄCY uzna spełnienie tego warunku, jeżeli WYKONAWCA:
1.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał 2 (dwa) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robocie budowlanej w zakresie remontu dróg i naprawy chodników o wartości, co najmniej 500 000,00 zł (każda z tych robót budowlanych), wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze WYKONAWCA nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
W przypadku wartości występujących w innych walutach niż PLN Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP), z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Średnie kursy walut dostępne są pod następującym adresem: www.nbp.pl/home.aspx?f=/Kursy/kursy.html
W przypadku WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek określony wyżej:
 musi spełnić w całości co najmniej jeden z WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
 może wykazać dowolny WYKONAWCA spośród WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.4.2. Wykaże dysponowanie pracownikami reprezentującymi niżej wymienione specjalności:
1) 3 (trzema) osobami posiadającymi uprawnienia (wraz z aktualnym zaświadczeniem Izby Inżynierów Budownictwa) do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 30 września 2019 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 695) lub równoważne z uprawnieniami w niżej wymienionym zakresie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących aktów prawnych lub których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.:
a) kierownik robót posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe,
b) kierownik robót posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej,
c) kierownik robót posiadający min. 5 letnie doświadczenie oraz uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej (kierownik robót o specjalności elektrycznej).
Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj.: m.in. w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa.
2) monterami instalacji elektrycznych (2 os.), posiadającymi min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
3) monterami instalacji sanitarnych (2 os.) posiadającymi min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
4) robotnikami drogowymi (3 os.) posiadającymi min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
5) stolarz (1 os.) posiadający min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
6) monter instalacji klimatyzacji i wentylacji (2 os.) min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
7) murarz (1 os.) posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
8) tynkarz (1 os.) posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
9) operator maszyn drogowych (1os.) posiadająca min. 5 letnie doświadczenie w zawodzie,
10) pracownik utrzymania terenów zielonych (1os.) posiadająca min 5 letnie doświadczenie w zawodzie.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z WYKONAWCÓW, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, ZAMAWIAJĄCY może, na każdym etapie postępowania, uznać, że WYKONAWCA nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez WYKONAWCĘ sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych WYKONAWCY w inne przedsięwzięcia gospodarcze WYKONAWCY może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.: oświadczenia WYKONAWCY o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu WYKONAWCY w zakresie przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, zgodnie z załączonym wzorem załącznik nr 5 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: ZAMAWIAJĄCY wzywa WYKONAWCĘ, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, wymaganych do ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych tj.:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli WYKONAWCA z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
Jeżeli WYKONAWCA powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi WYKONAWCAMI, wykaz o którym mowa dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu WYKONAWCA ten bezpośrednio uczestniczył.
2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową WYKONAWCY, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) wykazu osób, skierowanych przez WYKONAWCĘ do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wymagane złożenie do oferty:
a) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ;
b) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ ,
c) Oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ;
d) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych a WYKONAWCA w Formularzu Oferty wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w odniesieniu do WYKONAWCY, WYKONAWCY wspólnie ubiegającego się o zamówienie, jak również w odniesieniu do podmiotów udostępniających zasoby; w przypadku wskazania przez WYKONAWCĘ dostępności ww. dokumentów pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, ZAMAWIAJĄCY może żądać od WYKONAWCY przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez ZAMAWIAJĄCEGO dokumentów;
e) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby;
f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy;
g) zobowiązania, w przypadku gdy WYKONAWCA polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wraz z pełnomocnictwami, jeżeli prawo do podpisania danego zobowiązania nie wynika z dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 21 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100).
2. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: 02.03.2022r. do godz. 10.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego);
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
4. W przypadku wnoszenia przez WYKONAWCĘ wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Jednostka Wojskowa Nr 6021,
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie ZAMAWIAJĄCEGO, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku gdy WYKONAWCA nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
7. ZAMAWIAJĄCY zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta powinna zawierać: pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. umowa o współdziałaniu). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania WYKONAWCÓW w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy oraz oświadczenie WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany:
1) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności o której mowa w § 4 ust. 6 umowy. Zmiany te nie mogą wprowadzać kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy;
2) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia w sytuacji gdy, ma go zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
3) terminu zakończenia umowy odpowiednio co najmniej o okres trwania przyczyn, w przypadku wystąpienia:
a) opóźnienia w przekazaniu terenu budowy przez Zamawiającego,
b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
c) opóźnienia w zakresie dokonywania odbiorów częściowych lub odbiorów końcowych przez Zamawiającego,
d) opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
e) braku możliwości wykonywania robót (w strefie przekazania placu budowy) z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, wypadki drogowe powstałe w strefie robót) mające bezpośredni wpływ na terminy wykonywania robót,
f) przerwy w wykonaniu robót budowlanych spowodowanej wyjątkowo niesprzyjającymi warunkami atmosferycznymi (odbiegającymi od naturalnie występujących w danej porze roku, wymagana opinia instytutu meteorologicznego),
g) okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót, w szczególności mogących spowodować niszczenie robót lub powodujących konieczność ich wstrzymania ze względu na konieczność zachowania wymogów technologii określonych w dokumentacji takich jak temperatura, wilgotność, inne. Fakt ten musi być potwierdzony pisemnie przez inspektora nadzoru. Opóźnienia, muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru i zaakceptowane przez Zamawiającego,
h) przeszkód w gruncie (w tym: niewybuchy, wykopaliska, niezinwentaryzowane sieci, przeszkody geologiczne),
i) zawieszenia przez Zamawiającego wykonania zakresu robót,
j) jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia jednej lub obu Stron,
inne określone w informacja dodatkowych.

Ponadto: Zgodnie z art. 15 r. ustawy z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych WYKONAWCA niezwłocznie poinformuje ZAMAWIAJACEGO o wpływie okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19 na należyte wykonanie Umowy załączając stosowne oświadczenia lub inne dokumenty, które potwierdzą stan faktyczny podany w informacji. ZAMAWIAJĄCY przekaże WYKONAWCY swoje stanowisko wraz z uzasadnieniem w terminie 14 dni liczonym od dnia otrzymania oświadczenia lub dokumentów. Jeśli ZAMAWIAJĄCY uzna, że takie okoliczności mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie Umowy w uzgodnieniu z WYKONAWCĄ dokona zmiany Umowy m.in. poprzez: zmianę terminu wykonania Umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania Umowy lub jej części, zmianę sposobu wykonywania dostaw i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia WYKONAWCY – o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej Umowy,

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/ozgst

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-02 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Od WYKONAWCY, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą ZAMAWIAJĄCY przed podpisaniem umowy żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto przedstawionej przez WYKONAWCĘ. ZAMAWIAJĄCY ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, wymaga złożenia oferty po odbyciu przez WYKONAWCĘ wizji lokalnej.
Uwaga! ZAMAWIAJĄCY odrzuci ofertę WYKONAWCY, jeżeli: […] „została złożona bez odbycia wizji lokalnej lub bez sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u ZAMAWIAJĄCEGO, w przypadku gdy ZAMAWIAJĄCY tego wymagał w dokumentach zamówienia”. Podstawa prawna: art. 226 ust. 1 pkt. 18) ustawy Pzp. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie stosunku pracy osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierownik robót w specjalności budownictwo drogowe (1 osoba), monter instalacji elektrycznych (2 osoby),monterami instalacji sanitarnych (2 osoby),robotnicy drogowi (3 osoby),stolarz (1 osoba), monter instalacji klimatyzacji i wentylacji (2 osoby), murarz (1 osoba), tynkarz (1 osoba), operator maszyn drogowych (1osoba), pracownik utrzymania terenów zielonych (1osoba), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320). Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia ZAMAWIAJĄCEGO w zakresie kontroli spełniania przez WYKONAWCĘ wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawiera załącznik nr 9 do SWZ tj.: Projektowane postanowienia umowy.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygady zbrojarskiej - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygady zbrojarskiej Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Modernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej "Na Przedwiośniu"
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa "Parku rekreacyjno-sportowego" przy ul. Skrytej w Plewiskach-etap II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni nieutwardzonej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI