Wykonanie koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce – z podziałem na 4 części – III Postępowanie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKobierzyce
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-03-02
  • ZamawiającyGmina Kobierzyce
  • Data publikacji ogłoszenia2021-02-22
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00009441
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce – z podziałem na 4 części – III Postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobierzyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Pałacowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Kobierzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713698151

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ugk.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce – z podziałem na 4 części – III Postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92c0b583-74fe-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00009441

2.6.) Wersja ogłoszenia: 02

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-02-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001374/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Kobierzyce

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy Logintrade 2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym komunikacji między Zamawiającym a Wykonawcami jest Platforma dostępna pod adresem https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne. 3. Instrukcja obsługi platformy w niniejszym postępowaniu dostępna jest na stronie https://ugk.logintrade.net/rejestracja/ w zakładce INSTRUKCJE pliki: Rejestracja Wykonawcy na Platformie, Zadawanie pytań do postępowania oraz Udział w trybie podstawowym bez negocjacji.4. Wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na platformie:  Dopuszczalne przeglądarki internetowe: a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,b) Google Chrome 31c) Mozilla Firefox 26d) Opera 18 Pozostałe wymagania techniczne: a) dostęp do sieci internet; b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax; c) włączona obsługa JavaScript; d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s; e) zainstalowany Acrobat Reader; f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy. 6. Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowych środkach dowodowych, przedmiotowych środkach dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przesłania na Platformę.7. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020r. poz. 2452). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: .pdf.8. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: pkosim@ugk.pl9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Platformy przetargowej. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń, z wyłączeniem ofert, za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: pkosim@ugk.pl. Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 31.12.2020r. ((DZ.U. 2020 r., poz. 2452).10. Zamawiający nie dopuszcza sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ.11. W razie wystąpienia jakichkolwiek problemów dot. platformy przetargowej prosimy o kontakt z działem Helpdesk Logintrade: 71 787 37 27, e-mail: helpdesk@logintrade.net

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Dane osobowe oferentów i osób, których dane są przekazywane, określone w ofercie są przetwarzane w sposób określony w załączniku nr 3 do umowy, z którą oferenci zobowiązują się zapoznać.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły dostępne w załączniku nr 3 do umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RŚZiZP.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Kobierzyce.CZĘŚĆ 1: Wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych pomiędzy miejscowościami Małuszów - Krzyżowice - Żerniki Małe.Należy wykonać koncepcję projektową budowy ciągu pieszo – rowerowego wspólnego wzdłuż drogi powiatowej nr 1950 D Małuszów – Krzyżowice i dalej drogi gminnej Krzyżowice – Żerniki Małe.2. Wstępny szacowany przebieg tras przedstawiono na załącznikach graficznych (Załącznik nr 7 do SWZ).3. Do wykonawcy zamówienia należy:1) Opracowanie na mapie zasadniczej w skali 1:500 - 1:1000, 2 wariantów wstępnych koncepcji tras ciągów pieszo - rowerowych dla każdej z powyższych pozycji, przedstawienie ich do zaopiniowania Zamawiającemu.2) Wprowadzenie uwag Zamawiającego do wybranego wariantu koncepcji projektowej.3) Udział w ok. 4 spotkaniach konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, siedzibie Zarządców dróg lub w formie wideokonferencji. W przypadku części 4 - w 6 spotkaniach, także w siedzibie wrocławskiego oficera rowerowego i Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych.4) Sporządzenie domiarów w charakterystycznych punktach w terenie w celu określenia odległości od istniejącego drzewostanu i innych przeszkód, które mogą nie być zainwentaryzowane na mapach.5) Przedstawienie na mapie zasadniczej w kolorze w skali 1:500 proponowanych tras ciągów pieszo- rowerowych wraz z precyzyjną legendą.6) Analiza działek, na których zaproponowana będzie trasa ciągów pieszo-rowerowych (nr działki, obręb, powierzchnia wykupu, klasa gruntu).7) W przypadku konieczności poprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego przez działki nie będące własnością Gminy Kobierzyce opracowanie zestawienia przedstawiającego w jakim zakresie należałoby pozyskać działki i wskazanie przybliżonego kosztu wykupu działek.8) Przedstawienie aktualnych uwarunkowań wynikających z dokumentów planistycznych.9) Wskazanie kolizji z: infrastrukturą techniczną, roślinnością przydrożną, ciekami wodnymi oraz przedstawienie sposobu rozwiązania tych kolizji.10) Wstępna propozycja organizacji ruchu drogowego.11) Wskazanie ilości zjazdów do wykonania oraz ich lokalizacji.12) Oszacowanie kosztów:1. wykonania projektów ciągów pieszo - rowerowych,2. budowy ciągów pieszo - rowerowych.13) Wykonanie opracowania zawierającego powyższe elementy składającego się z części opisowej i graficznej. Do części graficznej należy dołączyć oprócz w/w mapy zasadniczej charakterystyczne przekroje konstrukcji drogowych i mapę poglądową. Przekroje winny obejmować każdy przyjęty rodzaj rozwiązania, w tym skrzyżowania z rowami.14) Wykonanie w formie elektronicznej projektu opisu przedmiotu zamówienia na wybór projektanta zadania.15) Wykonawca winien sporządzić koncepcję uwzględniając wytyczne ujęte w Standardach projektowych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej województwa dolnośląskiego, przyjęte przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego Uchwałą Nr 1987/V/16 w dniu 22 marca 2016 r. z poprawkami przyjętymi Uchwałą NR 4710/V/17 z dnia 28 grudnia 2017 r.16) Zamawiający wskazał na załącznikach graficznych szacowane przebiegi tras. Należy przyjąć, że mogą one ulec korektom wynikającym z analiz na etapie opracowania a tym samym mogą ulec zmianie długości tras o +/- 15%.17) Ostateczne wersje koncepcji należy sporządzić w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (pliki dwg., doc., pdf) na nośniku danych. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z wykonaniem koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Kobierzyce.CZĘŚĆ 2: Wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych pomiędzy miejscowościami Żerniki Małe - Tyniec Mały.Należy wykonać koncepcję projektową budowy ciągu pieszo – rowerowego wspólnego wzdłuż drogi gminnej Żerniki Male – Tyniec Mały, a na odcinku istniejącego chodnika w Tyńcu Małym drogę dla rowerów.2. Wstępny szacowany przebieg tras przedstawiono na załącznikach graficznych (Załącznik nr 7 do SWZ).3. Do wykonawcy zamówienia należy:1) Opracowanie na mapie zasadniczej w skali 1:500 - 1:1000, 2 wariantów wstępnych koncepcji tras ciągów pieszo - rowerowych dla każdej z powyższych pozycji, przedstawienie ich do zaopiniowania Zamawiającemu.2) Wprowadzenie uwag Zamawiającego do wybranego wariantu koncepcji projektowej.3) Udział w ok. 4 spotkaniach konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, siedzibie Zarządców dróg lub w formie wideokonferencji. W przypadku części 4 - w 6 spotkaniach, także w siedzibie wrocławskiego oficera rowerowego i Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych.4) Sporządzenie domiarów w charakterystycznych punktach w terenie w celu określenia odległości od istniejącego drzewostanu i innych przeszkód, które mogą nie być zainwentaryzowane na mapach.5) Przedstawienie na mapie zasadniczej w kolorze w skali 1:500 proponowanych tras ciągów pieszo- rowerowych wraz z precyzyjną legendą.6) Analiza działek, na których zaproponowana będzie trasa ciągów pieszo-rowerowych (nr działki, obręb, powierzchnia wykupu, klasa gruntu).7) W przypadku konieczności poprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego przez działki nie będące własnością Gminy Kobierzyce opracowanie zestawienia przedstawiającego w jakim zakresie należałoby pozyskać działki i wskazanie przybliżonego kosztu wykupu działek.8) Przedstawienie aktualnych uwarunkowań wynikających z dokumentów planistycznych.9) Wskazanie kolizji z: infrastrukturą techniczną, roślinnością przydrożną, ciekami wodnymi oraz przedstawienie sposobu rozwiązania tych kolizji.10) Wstępna propozycja organizacji ruchu drogowego.11) Wskazanie ilości zjazdów do wykonania oraz ich lokalizacji.12) Oszacowanie kosztów:1. wykonania projektów ciągów pieszo - rowerowych,2. budowy ciągów pieszo - rowerowych.13) Wykonanie opracowania zawierającego powyższe elementy składającego się z części opisowej i graficznej. Do części graficznej należy dołączyć oprócz w/w mapy zasadniczej charakterystyczne przekroje konstrukcji drogowych i mapę poglądową. Przekroje winny obejmować każdy przyjęty rodzaj rozwiązania, w tym skrzyżowania z rowami.14) Wykonanie w formie elektronicznej projektu opisu przedmiotu zamówienia na wybór projektanta zadania.15) Wykonawca winien sporządzić koncepcję uwzględniając wytyczne ujęte w Standardach projektowych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej województwa dolnośląskiego, przyjęte przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego Uchwałą Nr 1987/V/16 w dniu 22 marca 2016 r. z poprawkami przyjętymi Uchwałą NR 4710/V/17 z dnia 28 grudnia 2017 r.16) Zamawiający wskazał na załącznikach graficznych szacowane przebiegi tras. Należy przyjąć, że mogą one ulec korektom wynikającym z analiz na etapie opracowania a tym samym mogą ulec zmianie długości tras o +/- 15%.17) Ostateczne wersje koncepcji należy sporządzić w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (pliki dwg., doc., pdf) na nośniku danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z wykonaniem koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Kobierzyce.CZĘŚĆ 3: Wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych pomiędzy miejscowościami Domasław – Księginice.Należy wykonać koncepcję projektową budowy ciągu pieszo – rowerowego wspólnego wzdłuż drogi powiatowej Domasław – Księginice, a na odcinku przebiegającym wewnątrz miejscowości Księginice chodnik. 2. Wstępny szacowany przebieg tras przedstawiono na załącznikach graficznych (Załącznik nr 7 do SWZ).3. Do wykonawcy zamówienia należy:1) Opracowanie na mapie zasadniczej w skali 1:500 - 1:1000, 2 wariantów wstępnych koncepcji tras ciągów pieszo - rowerowych dla każdej z powyższych pozycji, przedstawienie ich do zaopiniowania Zamawiającemu.2) Wprowadzenie uwag Zamawiającego do wybranego wariantu koncepcji projektowej.3) Udział w ok. 4 spotkaniach konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, siedzibie Zarządców dróg lub w formie wideokonferencji. W przypadku części 4 - w 6 spotkaniach, także w siedzibie wrocławskiego oficera rowerowego i Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych.4) Sporządzenie domiarów w charakterystycznych punktach w terenie w celu określenia odległości od istniejącego drzewostanu i innych przeszkód, które mogą nie być zainwentaryzowane na mapach.5) Przedstawienie na mapie zasadniczej w kolorze w skali 1:500 proponowanych tras ciągów pieszo- rowerowych wraz z precyzyjną legendą.6) Analiza działek, na których zaproponowana będzie trasa ciągów pieszo-rowerowych (nr działki, obręb, powierzchnia wykupu, klasa gruntu).7) W przypadku konieczności poprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego przez działki nie będące własnością Gminy Kobierzyce opracowanie zestawienia przedstawiającego w jakim zakresie należałoby pozyskać działki i wskazanie przybliżonego kosztu wykupu działek.8) Przedstawienie aktualnych uwarunkowań wynikających z dokumentów planistycznych.9) Wskazanie kolizji z: infrastrukturą techniczną, roślinnością przydrożną, ciekami wodnymi oraz przedstawienie sposobu rozwiązania tych kolizji.10) Wstępna propozycja organizacji ruchu drogowego.11) Wskazanie ilości zjazdów do wykonania oraz ich lokalizacji.12) Oszacowanie kosztów:1. wykonania projektów ciągów pieszo - rowerowych,2. budowy ciągów pieszo - rowerowych.13) Wykonanie opracowania zawierającego powyższe elementy składającego się z części opisowej i graficznej. Do części graficznej należy dołączyć oprócz w/w mapy zasadniczej charakterystyczne przekroje konstrukcji drogowych i mapę poglądową. Przekroje winny obejmować każdy przyjęty rodzaj rozwiązania, w tym skrzyżowania z rowami.14) Wykonanie w formie elektronicznej projektu opisu przedmiotu zamówienia na wybór projektanta zadania.15) Wykonawca winien sporządzić koncepcję uwzględniając wytyczne ujęte w Standardach projektowych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej województwa dolnośląskiego, przyjęte przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego Uchwałą Nr 1987/V/16 w dniu 22 marca 2016 r. z poprawkami przyjętymi Uchwałą NR 4710/V/17 z dnia 28 grudnia 2017 r.16) Zamawiający wskazał na załącznikach graficznych szacowane przebiegi tras. Należy przyjąć, że mogą one ulec korektom wynikającym z analiz na etapie opracowania a tym samym mogą ulec zmianie długości tras o +/- 15%.17) Ostateczne wersje koncepcji należy sporządzić w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (pliki dwg., doc., pdf) na nośniku danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z wykonaniem koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych na terenie gminy Kobierzyce.CZĘŚĆ 4: Wykonanie koncepcji projektowej budowy ciągów pieszo-rowerowych pomiędzy miejscowościami Wysoka - Wrocław.Należy wykonać koncepcję projektową wydzielenia chodnika i drogi dla rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 1951D i ul. Ołtaszyńskiej we Wrocławiu, wzdłuż Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych w dowiązaniu do istniejących ciągów w rejonie ronda Ojca Pio we Wrocławiu oraz projektowanych przez DSDiK na drodze wojewódzkiej Bielany – Łany – Długołęka. W zadaniu należy uwzględnić pas rezerwy pod przyszłe poszerzenie drogi i linię tramwajową.2. Wstępny szacowany przebieg tras przedstawiono na załącznikach graficznych (Załącznik nr 7 do SWZ).3. Do wykonawcy zamówienia należy:1) Opracowanie na mapie zasadniczej w skali 1:500 - 1:1000, 2 wariantów wstępnych koncepcji tras ciągów pieszo - rowerowych dla każdej z powyższych pozycji, przedstawienie ich do zaopiniowania Zamawiającemu.2) Wprowadzenie uwag Zamawiającego do wybranego wariantu koncepcji projektowej.3) Udział w ok. 4 spotkaniach konsultacyjnych w siedzibie Zamawiającego, siedzibie Zarządców dróg lub w formie wideokonferencji. W przypadku części 4 - w 6 spotkaniach, także w siedzibie wrocławskiego oficera rowerowego i Wrocławskiego Toru Wyścigów Konnych.4) Sporządzenie domiarów w charakterystycznych punktach w terenie w celu określenia odległości od istniejącego drzewostanu i innych przeszkód, które mogą nie być zainwentaryzowane na mapach.5) Przedstawienie na mapie zasadniczej w kolorze w skali 1:500 proponowanych tras ciągów pieszo- rowerowych wraz z precyzyjną legendą.6) Analiza działek, na których zaproponowana będzie trasa ciągów pieszo-rowerowych (nr działki, obręb, powierzchnia wykupu, klasa gruntu).7) W przypadku konieczności poprowadzenia ciągu pieszo-rowerowego przez działki nie będące własnością Gminy Kobierzyce opracowanie zestawienia przedstawiającego w jakim zakresie należałoby pozyskać działki i wskazanie przybliżonego kosztu wykupu działek.8) Przedstawienie aktualnych uwarunkowań wynikających z dokumentów planistycznych.9) Wskazanie kolizji z: infrastrukturą techniczną, roślinnością przydrożną, ciekami wodnymi oraz przedstawienie sposobu rozwiązania tych kolizji.10) Wstępna propozycja organizacji ruchu drogowego.11) Wskazanie ilości zjazdów do wykonania oraz ich lokalizacji.12) Oszacowanie kosztów:1. wykonania projektów ciągów pieszo - rowerowych,2. budowy ciągów pieszo - rowerowych.13) Wykonanie opracowania zawierającego powyższe elementy składającego się z części opisowej i graficznej. Do części graficznej należy dołączyć oprócz w/w mapy zasadniczej charakterystyczne przekroje konstrukcji drogowych i mapę poglądową. Przekroje winny obejmować każdy przyjęty rodzaj rozwiązania, w tym skrzyżowania z rowami.14) Wykonanie w formie elektronicznej projektu opisu przedmiotu zamówienia na wybór projektanta zadania.15) Wykonawca winien sporządzić koncepcję uwzględniając wytyczne ujęte w Standardach projektowych i wykonawczych dla infrastruktury rowerowej województwa dolnośląskiego, przyjęte przez Zarząd Województwa Dolnośląskiego Uchwałą Nr 1987/V/16 w dniu 22 marca 2016 r. z poprawkami przyjętymi Uchwałą NR 4710/V/17 z dnia 28 grudnia 2017 r.16) Zamawiający wskazał na załącznikach graficznych szacowane przebiegi tras. Należy przyjąć, że mogą one ulec korektom wynikającym z analiz na etapie opracowania a tym samym mogą ulec zmianie długości tras o +/- 15%.17) Ostateczne wersje koncepcji należy sporządzić w 2 egz. w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (pliki dwg., doc., pdf) na nośniku danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym może dotyczyć prac związanych z wykonaniem koncepcji projektowych budowy ciągów pieszo - rowerowych na terenie gminy Kobierzyce. Zamówienia te zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru umowy z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Kryteria oceny ofert przez Zamawiającego: cena oraz doświadczenie zawodowe projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń.Udzielenie zamówienia nastąpi Wykonawcy, którego oferta nie będzie odrzucona oraz będzie ofertą najkorzystniejszą na podstawie kryteriów: ceny oraz doświadczenia zawodowego projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń, tj. uzyska największą ilość pkt. łącznie (C +D = O). Wartość punktowa obliczona zostanie z dokładnością do 2 miejsc po przecinku

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp1.2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:a) zdolności technicznej lub zawodowej tj.:• w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej: opracowanie jednego projektu budowlanego ciągu pieszo - rowerowego lub drogi dla rowerów o długości powyżej 500 m, zakończonego uzyskaniem decyzji w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji lub pozwolenia na budowę lub przyjętym zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. oraz opracowanie jednego projektu organizacji ruchu drogowego w drodze publicznej klasy nie niższej niż powiatowa wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa powyżej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.oraz• dysponuje personelem posiadającym uprawnienia i doświadczenie w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.: Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia: projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń Zamawiający dopuszcza, aby w celu spełnienia ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wskazał te same realizacje oraz ten sam personel dla każdej części

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy pzp. 4. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy pzp, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy pzp, dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. 5. Zamawiający nie będzie żądał od wykonawcy przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania dot. art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy pzp, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia tj.: (Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków).1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;obejmujący co najmniej: opracowanie jednego projektu budowlanego ciągu pieszo - rowerowego lub drogi dla rowerów o długości powyżej 500 m, zakończonego uzyskaniem decyzji w sprawie zezwolenia na realizację inwestycji lub pozwolenia na budowę lub przyjętym zgłoszeniem wykonania robót budowlanych. oraz opracowanie jednego projektu organizacji ruchu drogowego w drodze publicznej klasy nie niższej niż powiatowa 2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;Wymagane jest dysponowanie przez Wykonawcę na potrzeby tego zamówienia: projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń 2. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób określony w przepisach wydanych na podstawie art. 70 ustawy pzp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

10. Do oferty Wykonawca załącza:11.1 Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2a) w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców;11.2 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; 11.3 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;11.4 W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostepniającego zasoby, Wykonawca składa zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędne zasoby na potrzeby realizacji tego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów (Załącznik nr 3). Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik nr 2b).11. W sytuacji kiedy oferta zawiera chronione tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (DZ.U.2020., poz. 1913), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnica przedsiębiorstwa, to informacje te mają być zawarte w osobnym pliku i zawierać wyraźne zastrzeżenie, że nie mogą być udostępniane. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z postanowieniami art.18 ust.3 Pzp.Szczegóły dostępne w SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Oferta wspólna1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.5. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.6. W przypadku, o którym mowa pkt 5, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa art. 125 ust.1 ustawy pzp tj. oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, określone zostały w załączniku nr 4 do SWZ.1. Poza przypadkami wskazanymi w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy PZP Zamawiający przewidział następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w formie pisemnego aneksu:1) zmiana terminów wykonania opracowania koncepcji lub części umowy z powodu:a) przestojów lub opóźnień w wykonywaniu przedmiotu niniejszej umowy z powodów niezależnych od Wykonawcy, np. przedłużające się uzyskiwanie niezbędnych dokumentów od organów administracji publicznej, a co nie wynikło z winy lub zaniechania Wykonawcy,b) wydłużenie terminu realizacji usługi gdy w trakcie wykonywania prac projektowych zajdzie konieczność dokonania dodatkowych badań, ekspertyz lub uzyskania odstępstw w rozumieniu Ustawy Prawo budowlane,c) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,d) działania siły wyższej, mające bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług; przez siłę wyższą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne o nadzwyczajnym charakterze, niezależne od Stron, niemożliwe lub nadzwyczaj trudne do przewidzenia którego, skutkom nie dało się zapobiec (lub byłoby to nadmiernie utrudnione) – np. klęski żywiołowe, wojny, pożary, strajki generalne, zamieszki, e) przebywania z powodu COVID – 19 na kwarantannie osoby wyznaczonej do realizacji zadania, o czas, na jaki ta osoba przebywała na kwarantannief) uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczącymi skrócenia terminu,2) zmiana zakresu prac projektowych, pierwotnie przyjętych założeń projektowych, a w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub wynikających z potrzeby dostosowania założeń projektowych w możliwie najlepszy, najbardziej optymalny sposób adekwatny do celu jakiemu ma służyć projektowana ścieżka rowerowa.,3) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym,4) poprawienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,5) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku wprowadzenia nowej stawki VAT,6) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych;.2. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, ale nie stanowią zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia zgody na ich bezwarunkowe wprowadzenie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-03-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Przetargowa LOGINTRADE

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-03-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-31

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Szczegóły postępowania dostępne w SWZ.
2021-02-22 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci - Żarów, Świdnica
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę instalacji fotowoltaicznych i modernizację sieci. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI