Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzeleczki
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-12
  • ZamawiającyGMINA STRZELECZKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-27
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00137937
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b317926b-c219-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137937

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie jednego odwiertu wierconego dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w m. Dziedzice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Strzeleczki) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@strzeleczki.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem XXXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem XXXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.IV.271.19.2022.MM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie jednego otworu wierconego (podstawowego) do poboru wód podziemnych dla potrzeb ujęcia wód podziemnych dla wodociągu wiejskiego w miejscowości Dziedzice. Głównym celem jest sprawdzenie poziomu wodonośnego, wydajności oraz jakości wody. Projektowanie ujęcie będzie zaopatrywać okoliczne miejscowości w wodę do picia i na potrzeby bytowe. Obszar robót położony jest w granicach działki ewidencyjnej nr 37/3 obręb 0002 Dziedzice, gm. Strzeleczki, powiat krapkowicki. Na terenie projektowanego ujęcia nie były prowadzone wcześniej badania geologiczne. W projekcie założono możliwość wykonania odwiertu w dwóch wariantach:
I wariant - płytkie studnie ok. 37 m ppt (czwartorzęd) – ujęte w dokumentacji technicznej nieuwzględnienie do realizacji;
II wariant – głębokie studnie ok. 90 m ppt (trzeciorzęd), zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia wg wariantu II.
Zapotrzebowanie na wodę wynosi 50 m3/h.
Lokalizacja planowanego otworu została zaznaczona na mapie w projekcie geologicznym. Szczegółowa lokalizacja otworu może się zmienić w obrębie działki 37/3 w porozumieniu Wykonawcy z Zamawiającym.

Wykonanie odwiertu należy wykonać w następujący sposób:
1. Wiercenie trzema kolumnami rur osłonowych:
- do głębokości 15,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 20”, usuniętej z otworu po zafiltrowaniu,
- do głębokości 37,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 18”, pozostawionej w otworze po zafiltrowaniu,
- do głębokości 90,0 m ppt w stalowej rurze osłonowej Ø 16”, usuniętej z otworu po zafiltrowaniu.
2. Obrotowo na sucho, świder rurowy i łyżka wiertnicza do rur Ø 16”, Ø 18”, Ø 20”,
3. Przewiduje się zamykanie czwartorzędowego poziomu wodonośnego poprzez pozostawienie w otworze osłonowych rur stalowych Ø 18” do głębokości 37,0 m ppt.
Wokół filtra należy wykonać obsypkę żwirową, dobranej do szczeliny filtra. Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym dobierze odpowiednią szczelinę filtra wg. ustalenia granulacji warstwy wodonośnej poprzez analizę sitową.
Nie przewiduje się likwidacji otworu. Otwór będzie przeznaczony do eksploatacji.

Pobieranie próbek
W trakcie wiercenia próbki należy pobierać do skrzynki drewnianej z każdej zmiany litologicznej oraz nie rzadziej niż co 2,0 m. Z warstwy wodonośnej należy pobrać dwie próby do badań uziarnienia gruntu, w celu doboru szczeliny filtra studziennego.

Obserwacje poziomów i pomiarów przepływu wody
Po nawierceniu do poziomu zwierciadła wody podziemnej należy przerwać wiercenie i poczekać do ustabilizowania się zwierciadła wody. Należy dokonywać pomiaru zwierciadła wody nawierconego i ustabilizowanego za pomocą świstawki studziennej. W trakcie prowadzonego pompowania należy prowadzić następujące pomiary i oznaczenia:
Poziomu zwierciadła wody w odwiercie za pomocą świstawki studziennej w stosunku do stałego punktu. Na początku każdej depresji przez okres 2 godzin, co 15 minut, następnie co 1 godzinę. Po zakończeniu pompowania należy prowadzić pomiary zwierciadła wody aż do jego stabilizacji na pierwotnym poziomie z częstotliwością, co 15 minut w początkowej fazie i dalej, co 1 godzinę aż do uzyskania stabilizacji;
Wydajności odwiertu za pomocą odczytów wodomierzy prostych Ø 80 mm z częstotliwością co 1 godzinę.
Należy wykonać próbne pompowanie oczyszczające po zabudowaniu filtra studziennego przez ok. 24 godzin, aż do całkowitego oczyszczenia wody. Dodatkowo należy wykonać pompowanie pomiarowe pojedyncze otworu, pompą głębinową zabudowaną w otworze i umożliwiającą pobór wody z wydajnością 50m3/h. Pompowanie zostanie przeprowadzone w układzie 3 x 24 h – nie krócej niż do ustabilizowania zwierciadła wody.
Energię elektryczną należy zapewnić we własnym zakresie. Wody odpompowywane z odwiertu należy odprowadzać na grunty leśne bądź rolne po uzgodnieniu z Inwestorem oraz właścicielami gruntów.
Rurociąg tłoczny z odwiertu należy wyposażyć w zasuwę odcinającą, umożliwiającą dławienie pompy głębinowej, kurek czerpany do poboru wody oraz zawór zwrotny.
Pompowanie należy wykonać przy 3 stopniach depresji po 24 godziny na jeden stopień, o następujących wydajnościach na poszczególnych depresjach:
I depresja – Q = 15,0 m3,
II depresja – Q = 30,0 m3,
III depresja – Q = 60,0 m3.
W trakcie pompowania należy prowadzić dziennik pompowania zgodnie ze wzorem załączonym do projektu geologicznego.
Po zakończeniu wierceń Wykonawca dokona pomiarów GPS wysokościowych oraz geodezyjnych.

Zakres badań laboratoryjnych
Pod koniec pompowania pomiarowego należy pobrać próbę wody dla potrzeb laboratoryjnych oraz przekazać do analizy, w celu ustalenia jej zdatności do spożycia wg wartości normowych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. 2017 poz. 2294). W szczególności parametry A i B + mangan.

Wyłoniony Wykonawca uzyska własnymi staraniami wszelkie zgody oraz pozwolenia wymagane obecnym prawem.

Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w projekcie robót geologicznych oraz został przedstawiony na mapie z projektu robót geologicznych stanowiącej załącznik nr 10 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia o określinej wartości.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na wykonaniu odwiertów lub budowie studni o określonej wartości wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
2) Spełnia warunek dotyczący zdolności zawodowej – zobowiązany jest wykazać, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby (przewidziane do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót) posiadające uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności sanitarnej

Wg wzoru załącznika nr 9 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art.. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy PZP oraz . art. 7 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
3) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na sumę 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) brutto
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
-posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności robót budowlanych polegających na wykonywaniu odwiertów lub budowie studni o wartości min. 150 000,00 zł ( brutto), wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, wg załącznika nr 4 do SWZ;
3) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
a) Kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
 Nadzorujący przebieg prac polegających na wykonywaniu co najmniej jednego zadania polegającego na wykonaniu odwiertu lub budowie studni o wartości min. 150 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
Wg wzoru załącznika nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z działem VII SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycifania oferty lub wniosku dostępnego na e-Puap i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-10

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe - Pawłowiczki
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przebudowę budynku mieszkalnego na miejsca noclegowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI