Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji sygnalizacji systemu p.poż wraz z wymianą drzwi
do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 – nr postępowania PWK.ZP.271.02.2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
1.3.) Oddział zamawiającego: PWK OHP
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001036744
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Grunwaldzka 56
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-241
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pomorska.ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/pomorskie
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji sygnalizacji systemu p.poż wraz z wymianą drzwi
do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 – nr postępowania PWK.ZP.271.02.2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1417bd-2faa-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403381
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239019/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie instalacji sygnalizacji systemu p.poż wraz z wymianą drzwi do serwerowni w budynku w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3 – nr postępowania PWK.ZP.271.02.2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-af1417bd-2faa-11ef-b373-0e435a8a43bc
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: e-zamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Windows 7 lub nowsze wersje
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga złożenia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PWK.ZP.271.02.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie postepowania p.n. Wykonanie instalacji sygnalizacji systemu p.poż wraz z wymianą drzwi do serwerowni w budynku
w Słupsku przy ul. Dunikowskiego 3– nr postępowania PWK.ZP.271.02.2024.
Usługa nie będzie realizowana w częściach.
Przedmiotem zadania jest wykonanie robót ogólnobudowlanych
i instalacyjnych (telekomunikacyjnych i elektrycznych) związanych z wykonaniem systemu sygnalizacji pożaru w budynku przy ul. Dunikowskiego 3 w Słupsku.
Roboty ogólnobudowlane polegają na wykonaniu remontu pomieszczenia rozdzielni (serwerowni) tj. m.in. wykonaniu nowej ściany z drzwiami EIS60, wydzielenia pożarowego pomieszczenia wraz z robotami instalacyjnymi. W całym obiekcie należy wykonać system sygnalizacji pożaru. Szczegóły dot. zakresu robót
do wykonania zostały określone w projekcie technicznym i wykonawczym specyfikacji technicznej i przedmiarze załączonych wraz z dokumentacją postepowania.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby skierowanej do wykonywania zamówienia w latach osoby skierowanej do wykonywania zamówienia na robotę budowlaną jako Kierownik robót branży konstrukcyjno-budowlanej: osoba posiadająca uprawnienia budowlane w zakresie wykonywanych prac branży konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodnych lub podobnych z przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. Warunki udziału w postępowaniu:
1.1. Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w zakresie:
a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
b) posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
c) sytuacji finansowej lub ekonomicznej.
1.2. Zdolność techniczna lub zawodowa
a) wiedza i doświadczenie
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie instalacji systemu sygnalizacji pożaru o wartości co najmniej 100.000,00 zł brutto (dla robót budowlanych rozliczanych w innych walutach niż PLN równowartość co najmniej 100.000,00 PLN brutto wg średniego kursu NBP na dzień zawarcia umów).
W przypadku podania wartości usługi w walucie innej niż zł, w celu oceny spełniania ww. warunku Zamawiający dokona przeliczenia wskazanej kwoty na zł według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego obowiązującego w dniu powierzenia tego zamówienia.
Warunek jest spełniony, jeżeli jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub podmiot, na potencjale którego polega wykonawca spełnia warunek samodzielnie (zakaz łączenia potencjałów). wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ- na wezwanie Zamawiającego.
b) dysponowanie osobami o odpowiednim doświadczeniu i niezbędnych kwalifikacjach zawodowych oraz doświadczeniu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiających realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:
Opis spełnienia warunku:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą – posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - uprawnienia budowlane do Kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika robót budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ. – na wezwanie Zamawiającego.
oraz co najmniej jedną osobą – Kierownikiem robót, który posiada: uprawnienia budowlane
do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą – posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, przy czym osoba ta musi posiadać co najmniej 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót budowlanych, liczone od dnia uzyskania uprawnień i należeć do Izby inżynierów i techników budownictwa . Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ – na wezwanie Zamawiającego.
Wykazana osoba musi wykonywać przedmiot zamówienia, jej zamiana jest możliwa wyłącznie
w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba). W takich sytuacjach wykonawca zobowiązany jest zapewnić zastępstwo osoby spełniającej ww. wymogi.
Warunek jest spełniony, jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo wykonawca (ew. wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) wraz z podmiotem na potencjale którego polega spełniają warunek łącznie (możliwość łączenia potencjałów).
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 ustawy Pzp.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wykluczy Wykonawcę zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie pkt 7 oraz rozdziału V pkt 2 i 3.
7. Strony przewidują, zgodnie z art. 436 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, możliwość wprowadzenia zmian Umowy w stosunku do treści oferty
w przypadku, gdy:
1) nastąpi zmiana stawki podatku VAT – szczegółowe warunki wprowadzenia zmiany określone
są w § 6 ust. 4 Umowy,
2) nastąpi zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2207 ze zm.) o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z wyłączeniem roku 2023, którego zmiana została uwzględniona w ofercie przez Wykonawcę, co Wykonawca potwierdza (ustalone zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2021r. Dz.U. z 2021r., poz. 1690),
3) nastąpi zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokość stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne – szczegółowe warunki wprowadzenia zmiany określone są w § 6 ust. 4 Umowy,
4) nastąpi zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1342) – szczegółowe warunki wprowadzenia zmiany określone są w § 6 ust. 4 Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-24 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-24 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni