Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, modernizacja wentylacji i instalacja pompy ciepła w szkole podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Kalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzgów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057827
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. 500-lecia 22
1.5.2.) Miejscowość: Rzgów
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-030
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 0 42 214-12-10
1.5.8.) Numer faksu: 0 42 214-12-07
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzgow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzgow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie instalacji fotowoltaicznej, modernizacja wentylacji i instalacja pompy ciepła w szkole podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Kalinie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-139dbf53-9b56-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033083
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004376/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla Szkoly Podstawowej im. Sw. królowej Jadwigi w Kalinie o mocy 30 kW
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://rzgow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja odbywa się za pośrednictwem Platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://rzgow.ezamawiajacy.pl oraz poczty Zamawiającego: pskiba@rzgow.pl; mtrzuskowska@rzgow.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania opisuje rozdział 11 SWZ: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający informuje, że:1) administratorem danych osobowych wykonawcy oraz osób, których dane wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu jest Burmistrz Rzgowa (Plac 500-lecia 22, 95-030 Rzgów). Więcej informacji na stronie www.rzgow.pl lub w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie - zakładka Ochrona Danych Osobowych. 2) kontakt do inspektora danych osobowych w Urzędzie Miejskim w Rzgowie: odo@rzgow.pl3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych, dalej: Pzp, w związku z wykonaniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.4) odbiorcami danych osobowych wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp, osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania na podstawie przepisów prawa (np. organom kontrolnym), inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z zamawiającym przetwarzają dane osobowe, dla których Administratorem jest zamawiający.5) dane osobowe wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;6) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;8) wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących wykonawcy. W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz jego załączników;− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wykonawcy nie przysługuje:- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP 271/6/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 243000,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej, modernizację wentylacji i instalację pompy ciepła w szkole podstawowej im. Św. Królowej Jadwigi w Kalinie.2. W ramach prac niezbędnych do wykonania w formule „zaprojektuj i wybuduj” wchodzi:1) Zaprojektowanie:a. Dokumentacji technicznej mikroinstalacji fotowoltaicznej w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia budowy i eksploatacji inwestycji,b. opracowanie dokumentacji technicznej instalacji pompy powietrznej ,w zakresie niezbędnym do rozpoczęcia budowy i eksploatacji inwestycji,c. opracowanie dokumentacji technicznej instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej w zakresie niezbędnym do wykonania przebudowy instalacji,2) Wykonanie modernizacji istniejącej w obiekcie objętym projektem instalacji ciepłej wody użytkowej (pompa ciepła):a. Demontaż zasobnika ciepłej wody użytkowej wraz z przyłączami.b. Zakup i montaż instalacji pompy ciepła zgodnej ze zdefiniowanymi w dokumentacji aplikacyjnej parametrami, wraz z niezbędnym osprzętem maszynowni kotłowni (zasobnik c.w.u, grzałki elektryczne, sterowniki), a także wraz z niezbędną do prawidłowego funkcjonowania nowego źródła ciepła armatury instalacyjnej (orurowanie, zawory, zestaw przyłączeniowy, regulacja i zabezpieczenia hydrauliczne, okablowanie elektryczne).c. Integracja nowego źródła ciepłej wody użytkowej z istniejącą, obiektową instalacją dystrybucji ciepłej wody użytkowej.d. W ramach instalacji pompy ciepła, Zamawiający we własnym zakresie oraz na własny koszt, zobowiązuje się do zapewnienia trójfazowego przyłącza dla montowanej pompy ciepła (jeśli wymagane).3) Wykonanie instalacji Odnawialnych Źródeł Energii do produkcji energii elektrycznej (instalacja fotowoltaiczna):a. Zakup i montaż nadachowej instalacji fotowoltaicznej o mocy całkowitej nie mniejszej niż 30,1 kWp i parametrach nie niższych niż wskazane w PFU, wniosku o dofinansowanie instalacji oraz audytach.b. W ramach instalacji przewidziano zastosowanie wszelkich niezbędnych do jej prawidłowego i bezpiecznego działania zabezpieczeń i przewodów elektrycznych, zarówno po stronie stałoprądowej (DC), jak i zmiennoprądowej (AC). c. Wykonanie przyłącza mikroinstalacji fotowoltaicznej po stronie zmiennoprądowej do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej budynku. d. Wykonanie konfiguracji sprzętowej inwertera oraz próbne uruchomienie instalacji i sprawdzenie poprawności jej działania.e. Wykonanie wymaganych czynności kontrolno-pomiarowych charakterystyki prądowo-napięciowej wykonanej instalacji fotowoltaicznej, wraz ze sporządzeniem protokołu wykonanych badań.f. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do przyłączenia mikroinstalacji do sieci PGE Dystrybucja S.A..g. W przypadku braku możliwości technicznych dla wykonania przyłącza do istniejącej rozdzielnicy elektrycznej, Wykonawca w uzgodnieniu i przy akceptacji Zamawiającego, oraz za dodatkową opłatą, może wykonać modernizację/wymianę rozdzielnicy, w zakresie niezbędnym do przyłączenia wykonanej instalacji fotowoltaicznej.4) Wykonanie wentylacji mechanicznej decentralnej, nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła z funkcją dogrzewu powietrza:a. Zakup i montaż wentylacji mechanicznej decentralnej, nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła z funkcją dogrzewu powietrza, w ilości 4 jednostek nawiewno-wywiewnych (4 x komplet jednostka wewnętrzna + element zewnętrzny), we wskazanych pomieszczeniach bezpośrednio w ścianie zewnętrznej budynku (konieczność wykonania w ścianach budynku otworów o określonych parametrach, odpowiednich dla instalowanego urządzenia, bez kanałów powietrznych).b. Instalacja maskownic/osłon wlotów oraz wylotów powietrza ściany zewnętrznej i wewnętrznej.c. Uruchomienie wszystkich montowanych central rekuperacyjnych.5) przekazanie pełnej zgromadzonej dokumentacji Zamawiającemu wraz z protokołem przekazania;6) przeprowadzenie prób i rozruchu technologicznego oraz przekazanie instalacji do eksploatacji;7) szkolenie dla przyszłych Użytkowników instalacji dotyczącej ich prawidłowej obsługi.Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, zawarty został w Programie funkcjonalno- użytkowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów stanowiących sumę punktów przyznanych w ramach każdego z podanych poniżej kryteriów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na wykonane roboty i urządzenia
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Współczynnik sprawności COP proponowanej pompy ciepła zgodnie z normą EN 16147 przy A7
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na panele fotowoltaiczne
4.3.6.) Waga: 10,00
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Sprawność odzysku ciepła centrali wentylacyjnej
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4