Wykonanie i montaż stałego urządzenia gaśniczego w Z/ I w Dylowie/ 2021

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie i montaż stałego urządzenia gaśniczego w Z/ I w Dylowie/ 2021
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBełchatów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • Zamawiający"EKO-REGION" sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028712
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie i montaż stałego urządzenia gaśniczego w Z/ I w Dylowie/ 2021

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "EKO-REGION" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590765381

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bawełniana 18

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 633 08 15

1.5.8.) Numer faksu: 44 633 08 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@eko-region.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-region.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i montaż stałego urządzenia gaśniczego w Z/ I w Dylowie/ 2021

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38fc93d4-978a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.eko-region.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje szczegółowo opisane XII i XIII SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja szczegółowo opisana w rozdziale II SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest wykonanie i montaż przez Wykonawcę stałego urządzenia gaśniczego w hali przyjęcia odpadów wraz z wykonaniem prac i infrastruktury towarzyszącej w Zakładzie/Instalacji w Dylowie, gm. Pajęczno.2. Przedmiot umowy, o którym mowa w ust. 1 winien być wykonany w oparciu o:1) umowę,2) formularz ofertowy Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi metodą kalkulacji szczegółowej, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ oraz umowy. 3) opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 95

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VIII SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.b) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000,00 zł. d) Zdolności technicznej lub zawodowej;Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi:1) Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. zrealizowania prac polegających na wykonaniu i montażu stałego urządzenia gaśniczego w hali sortowni lub hali produkcyjnej, wraz z wykonaniem prac i infrastruktury towarzyszącej (wykaz z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców), poświadczonej pozytywną referencją inwestora lub innymi dokumentami, o wartości minimum 900 000,00 zł netto każda robota (wymagane do podania w wykazie). Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 8 do SWZ.2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie:2.1. Kierownik budowy lub kierownik robót: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie); posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót w zakresie zrealizowania prac polegających na wykonaniu i montażu stałego urządzenia gaśniczego w hali sortowni lub hali produkcyjnej, wraz z wykonaniem prac i infrastruktury towarzyszącej - co najmniej dwóch, o wartości minimum 900 000,00 zł netto każda robota (wymagane do podania w wykazie); posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).2.2. Kierownik robót sieciowych: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie); posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).2.3. Kierownik robót elektrycznych: posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie); posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie (wymagane do podania w wykazie).Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 9 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz został podany w rozdziale IX. SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz został podany w rozdziale IX. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:  25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć złotych 00/100 złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj.: 23.04.2021 godz. 12:00Informacje szczegółowe zostały opisane w rozdziale XV SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Dokonanie zmian postanowień umowy jest możliwe, gdy zmiany tych postanowień nie stanowią istotnej zmiany zawartej umowy, o której mowa w art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej: ustaw Pzp). Dokonanie zmiany postanowień Umowy jest możliwe, jeżeli zachodzą okoliczności określone w ogólnie obowiązujących przepisach, w tym zwłaszcza może nastąpić w przypadkach i na warunkach określonych art. 455 ustawy Pzp. Szczegóły znajdują się w projekcie umowy paragraf 21.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: www.platformazakupowa.pl/pn/eko-region

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający przed złożeniem oferty wymaga od Wykonawców przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonania przedmiotu zamówienia, która jest niezbędna celem prawidłowego przygotowania oferty. 2. Wizja lokalna może się odbyć od następnego dnia po publikacji ogłoszenia o zamówieniu do najpóźniej na dwa dni przed terminem składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest zgłosić Zamawiającemu termin przeprowadzenia wizji lokalnej, co najmniej dzień wcześniej na adres e-mail: zamowieniapubliczne@eko-region.pl.3. Data wizji lokalnej zostanie wyznaczona na dzień następny od wpłynięcia wniosku, pod warunkiem, że dzień ten przypada w dzień pracy zakładu, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00 - 13.00 (dokładna godzina zostanie wyznaczona przez Zamawiającego po wpłynięciu wniosku od Wykonawcy).4. Wykonawca otrzyma potwierdzenie odbycia wizji lokalnej u Zamawiającego.Oferta Wykonawcy, który przed złożeniem oferty nie przeprowadzi wizji lokalnej, zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 226 ustawy Pzp.
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego- Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bełchatów: Dostawa materiałów szewnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Bełchatów: Dostawa środków kontrastowych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rozbudowa warsztatów szkolnych o halę maszyn rolniczych – I ETAP
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI