IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na każde z oferowanych do realizacji zadań w wysokości odpowiednio:Zadanie nr 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł);Zadanie nr 2 - 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset 00/100 zł);Zadanie nr 3 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 zł);Zadanie nr 4 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł);Zadanie nr 5 - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 zł);Zadanie nr 6 - 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset 00/100 zł);Zadanie nr 7 - 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 zł);Zadanie nr 8 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące 00/100 zł);Zadanie nr 9 - 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt 00/100 zł);Zadanie nr 10 - 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy 00/100 zł);Zadanie nr 11 - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście 00/100 zł);Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;3) gwarancjach bankowych;4) gwarancjach ubezpieczeniowych;5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). Okres ważności wadium powinien obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:Pekao S.A. Oddział w Przysusze ul. Krakowska 33, Nr rachunku: 90 1240 5703 1111 0000 4903 1652 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione skutecznie wówczas, gdy przed upływem terminu do złożenia ofert nastąpi uznanie rachunku zamawiającego. Uwaga: Wyklucza się dokonywanie wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego niezależnie od tego, czy wpłata taka dokonywana byłaby w kasie banku prowadzącego rachunek zamawiającego, czy też innego banku.Zamawiający postuluje załączenie do oferty potwierdzonej kopii dokumentu stwierdzającego dokonanie przelewu na rachunek bankowy zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w innej formie wykonawca załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a. ustawy Pzp.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie Art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ust1 pkt1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wystąpienia:1) Zmiany zakresu zamówienia spowodowane zmianą dokumentacji technicznej skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego,2) Zmiana sposobu wykonania zamówienia, materiałów budowlanych, sprzętu, urządzań, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie, stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie,3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych udokumentowanych w formie pisemnej,c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,d) konieczności uzyskania zmian lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania,f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,g) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót objętych niniejszą umową, h) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających, związanych z realizacja zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia) , i) wstrzymania realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów i/lub niewypałów,j) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy, k) Wystąpienia odmiennych od zakładanych warunków geologicznych i/lub terenowych,l) Wystąpienia przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych , nie zawinionych przez Wykonawcę,ł) Wystąpienia innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych kontraktem W/w zmiany do umowy dopuszczalne są na następujących warunkach:a) – ad. Pkt1) – zmniejszenie zakresu przedmiotu umowy w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego,b) – ad. Pkt2) – zmiana na materiały, urządzenia i sprzęt posiadające co najmniej takie same parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty oraz zmiana sposobu wykonania zamówienia powodująca usprawnienie procesu budowy, zwiększenia bezpieczeństwa na budowie pod warunkiem nie zwiększenia ceny, c) – ad. Pkt2) – w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy określonego w niniejszej umowie, d) – ad. Pkt3):- lit. a) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania- lit. b) – o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają wykonanie zamówienia, - lit. c), d), e), f), g), h), i), j), k), l), ł) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych przedmiotem umowy, lub czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania dodatkowych ekspertyz, badań.W przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej wyżej termin okresu przewidzianego na ukończenie robót może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty nie dłużej jednak niż okres trwania tych okoliczności. Pozostałe zmiany:a) Zmiany dotyczące zatrudnienia podwykonawców w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę osobiście,b) Zmiany dotyczące rezygnacji z podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca oświadczył, iż wykona umowę przy pomocy podwykonawców,c) Zmiany podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa w przypadku gdy Wykonawca wykonuje umowę przy pomocy podwykonawców, przy czym zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca na potencjale którego opierał się Wykonawca składając ofertę będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które były wymagane przez Zamawiającego w ogłoszeniu i SIWZ. d) Zmiany osób wymienionych w §5 umowy (inspektor nadzoru, kierownik budowy) w przypadku zaistnienia takiej konieczności (choroba, śmierć, inne zdarzenia losowe) Warunki dokonania zmian: A. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, B. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni zaistnienie powyższych okoliczności, C. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być sporządzony na piśmieWszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-06-09, godzina:
09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje Zamawiający oraz Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 poz. 2188 t.j. ze zmianami), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksem lub drogą elektroniczną, za wyjątkiem oferty, umowy oraz oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdziale 6) SIWZ (również w przypadku ich złożenia w wyniku wezwania o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP) dla których przewidziano wyłącznie formę pisemną.2. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca winien posługiwać się numerem sprawy określonym w SIWZ.3. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę pisemnie winny być składane na adres: Powiat Przysuski, Siedziba Władz Powiatu Aleja Jana Pawła II 10, 26-400 Przysucha, pokój nr 32 (Sekretariat).4. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez Wykonawcę drogą elektroniczną winny być kierowane na adres: zp@powiatprzysuski.eu – dokumenty powinny być zeskanowane po ich podpisaniu przez uprawnioną osobę, a faksem na nr (48) 675 36 72.5. Wszelkie zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazane za pomocą faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wymagają na żądanie każdej ze stron, niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania.6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. 7. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa terminu składania ofert Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynie po upływie terminu, o którym mowa powyżej, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień albo pozostawić wniosek bez rozpoznania. Zamawiający zamieści wyjaśnienia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ. 8. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w rozdz. 7) 7 SIWZ.9. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SIWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.10. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców.11. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Grzegorz Borycki – e-mail: zp@powiatprzysuski.eu ; faks (48) 675 36 72. Unieważnienie postępowania: Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (całego postępowania lub poszczególnych jego części), w przypadku jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane (na podstawie art. 93 ust. 1a Ustawy Pzp).
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Zadanie nr 1 Remont drogi powiatowej Nr 3301W Skrzynno - Borkowice - Bryzgów od km 4+093 do km 5+297, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr1 Remont drogi powiatowej Nr 3301W Skrzynno - Borkowice - Bryzgów od km 4+093 do km 5+297;KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie nawierzchni bitumicznej, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, odtworzenie podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 - 63 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 15 cm po zagęszczeniu, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta +profilowanie i zagęszczanie podłoża, pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, oznakowanie pionowe ze słupkami oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.1) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.1) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Zadanie nr 2 Remont drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 5+434 do km 7+274, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 2Remont drogi powiatowej Nr 3303W Ruszkowice - Zdonków - Ryków od km 5+434 do km 7+274,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie na złączach nawierzchni bitumicznej, rozbiórka przepustów rurowych o śr. 40 cm i nawierzchni zjazdów uszkodzonych i niedostosowanych do niwelety rowu z wywozem materiału z rozbiórki na odl. do 10 km, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 125 kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), wykonanie koryta pod pobocza i nawierzchnię zjazdów w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczanie podłoża, pobocza i nawierzchnia zjazdów z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, regulacja rowów bocznych koparkami z odwozem ziemi na odl. 5 km, oznakowanie pionowe ze słupkami oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.2) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.2) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Zadanie nr 3 Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko od km 5+355 do km 6+512, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 3 Remont drogi powiatowej Nr 3329W Potworów - Jamki - Skrzyńsko od km 5+355 do km 6+512, KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie nawierzchni bitumicznej na połączeniach, rozbiórka przepustu dwuotorowego rurowego o śr. 2x100 cm wraz z nawierzchnią bitumiczną i podbudową, z wywozem materiału i z rozbiórki na odl. do 10 km z utylizacją, remont przepustu dwuotworowego pod drogą z wymiana rur na nowe - rury z tworzywa sztucznego o śr. 100 cm + odbudowa konstrukcji drogi, odtworzenie podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 - 63 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 15 cm po zagęszczeniu, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) + korekta skrzyżowania z drogą gminną, pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, oznakowanie pionowe ze słupkami oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.3) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.3) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Zadanie nr 4 Remont drogi powiatowej Nr 1686W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin od km 2+691 do km 3+287, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 4 Remont drogi powiatowej Nr 1686W gr. woj. - Myślakowice - Różanna - Wysokin od km 2+691 do km 3+287,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:mechaniczne karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia, frezowanie na złączach nawierzchni bitumicznej, oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna), pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, uzupełnienie poboczy z zagęszczeniem i uformowaniem skarpy uszkodzonych przez zwierzęta gospodarskie (str. lewa)- uzupełnienie gruntem pozyskanym na miejscu, oznakowanie pionowe oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.4) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.4) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Zadanie nr 5 Remont drogi powiatowej Nr 3322W dr. Nr 3313W - Bieliny - Gielniów od km 1+978 do km 2+345, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 5Remont drogi powiatowej Nr 3322W dr. Nr 3313W - Bieliny - Gielniów od km 1+978 do km 2+345,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:rozebranie ręczne nawierzchni z kostki betonowej szarej i czerwonej na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem, z wykorzystaniem ponownym pozyskanego materiału min. 80%- remont chodnika, rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie betonowej z wykorzystaniem ponownym pozyskanego materiału min. 80%- remont chodnika, rozebranie obrzeży 6x20 cm na ławie betonowej z wykorzystaniem ponownym pozyskanego materiału min. 80%- remont chodnika, frezowanie nawierzchni bitumicznej na grubości śr. 3 cm (początek frezowania 22,0m od początku robót) z wywiezieniem urobku na bazę PZDP, rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 5,0 cm z ponownym wykorzystaniem uzyskanego materiału na miejscu, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych gr. 10 cm z wykorzystaniem materiału pozyskanego na miejscu po uzupełnieniu kruszywem łamanym 0 - 31,5mm, chodniki z kolorowej kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem z wykorzystaniem ponownym pozyskanego materiału min. 80%- remont chodnika (przełożenie), chodniki z szarej kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo- piaskowej 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem z wykorzystaniem ponownym pozyskanego materiału min. 80%- remont chodnika (przełożenie), wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2 od km 2+000,+ korekta skrzyżowania z drogą gminną, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) + korekta skrzyżowania z drogą gminną pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, oznakowanie pionowe oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.5) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.5) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45110000-1, 45233140-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Zadanie nr 6 Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48-Podczasza Wola-Kozieniec-dr. Nr 48 od km 0+164 do km 0+768, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 6Remont drogi powiatowej Nr 3326W dr. Nr 48-Podczasza Wola-Kozieniec-dr. Nr 48 od km 0+164 do km 0+768,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie na złączach nawierzchni bitumicznej, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, odtworzenie uszkodzonych odc. krawędzi jezdni - warstwa odsączająca w korycie - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 - 63 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie - podbudowa z krusz1ywa łamanego 0-31,5 - grubość 15 cm po zagęszczeniu, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 100 kg/m2 + korekta skrzyżowania z drogą gminną, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych - grubość 4 cm po zagęszczeniu (warstwa ścieralna) + korekta skrzyżowania z drogą gminną, wykonanie koryta pod pobocza i nawierzchnię zjazdów w gruncie kat. II-IV – 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczanie podłoża, pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, pionowe znaki drogowe ze słupkami - znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne ręczne malowanie strzałek i innych symboli na jezdni - linia P-17 oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.6) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.6) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Zadanie nr7 Remont drogi powiatowej Nr 1694W Nowe Miasto nad Pilicą - Ulów od km 7+120 do km 8+768, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr7Remont drogi powiatowej Nr 1694W Nowe Miasto nad Pilicą - Ulów od km 7+120 do km 8+768,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie na złączach nawierzchni bitumicznych, roboty rozbiórkowe, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, odbudowa uszkodzonych odc. krawędzi drogi - warstwa odsączająca w korycie - grubość warstwy po zag. 10 cm, odtworzenie - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 - 63 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 15 cm po zagęszczeniu, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno warstw konstr. nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym-100kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm, wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zageszczanie podłoża, pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm (kruszywo 0/31,5), przepusty rurowe pod drogą - rury z tworzywa sztucznego o śr. 50 cm, oczyszczenie rowów z namułu o grub. 30 cm z wyprofilowaniem skarp rowu, oznakowanie pionowe oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.7) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.7) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Zadanie nr8 Remont drogi powiatowej Nr 3334W Wir - Goszczewice - Przytyk od km 0+000 do km 0+454, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr8Remont drogi powiatowej Nr 3334W Wir - Goszczewice - Przytyk od km 0+000 do km 0+454,KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:frezowanie na złączach nawierzchni bitumicznych, roboty rozbiórkowe, usunięcie uszkodzonej krawędzi jezdni wraz z krawężnikiem i podbudową w gruncie kat. II-IV - 35 cm głębokości koryta, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne przy remoncie krawędzi jezdni, odbudowa uszkodzonych odc. krawędzi drogi - warstwa odsączająca w korycie - grubość warstwy po zag. 10 cm, odtworzenie - podbudowa z kruszywa łamanego 31,5 - 63 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, odtworzenie - podbudowa z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 15 cm po zagęszczeniu, mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno warstw konstr. nawierzchni, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltowa z wbudowaniem mechanicznym -100kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszcz. 4 cm, ustawienie krawężnika 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni na zjazdach, wykonanie koryta pod pobocza w gruncie kat. II-IV - 10 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczanie podłoża, pobocza z kruszywa łamanego - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm (kruszywo 0/31,5), przepusty rurowe pod drogą - rury z tworzywa sztucznego o śr. 50 cm, wykonanie kanału deszczowego - rury z tworzywa sztucznego o śr. 40 cm, umocnienie wylotów przepustu - płyty ażurowe, oznakowanie pionowe oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.8) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.8) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2, 45233290-8
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
9 |
Nazwa: |
Zadanie nr 9 Przebudowa drogi powiatowej 1108W Olszowa - Ulów - Klwów (chodnik w m. Głuszyna), |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 9Przebudowa drogi powiatowej 1108W Olszowa - Ulów - Klwów (chodnik w m. Głuszyna),KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, 34922100-7 Oznakowanie drogowe,Zakres zamówienia obejmuje przebudowę drogi powiatowej 1108W Olszowa - Ulów - Klwów (chodnik w m. Głuszyna) od km 8+571 do km 8+692.W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:rozebranie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej szarej wraz z transportem materiału na bazę PZDP, rozebranie obrzeży 8x30 cm na ławie betonowej z wraz z transportem materiału na bazę PZDP, warstwy odsączające zagęszczane mechanicznie o gr.10 cm, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr. 10 cm – chodnik, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr. 20 cm – zjazdy, ustawienie krawężnika 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, ustawienie obrzeży 20x6 na ławie betonowej z oporem, ustawienie obrzeży 30x8 cm na ławie betonowej z oporem, umocnienie skarp i dna rowu - płyty ażurowe, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem- zjazdy, chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,rozebranie i ponowne ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej, rozebranie i ustawienie krawężników 20x30 cm, montaż znaków drogowych ze słupkami - znaki informacyjne D-6 o pow. do 0.3 m2, mechaniczne grubowarstwowe malowanie linii na przejściach dla pieszych i linii warunkowego zatrzymania, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową pod remont nawierzchni, remont nawierzchni przy krawężniku mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową w ilości 125kg/m2, montaż znaków drogowych ze słupkami - znaki informacyjne D-6 o pow. do 0.3 m2, mechaniczne grubowarstwowe malowanie linii na przejściach dla pieszych i linii warunkowego zatrzymania oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.9) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.9) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233222-1, 45100000-8, 45111240-2, 34922100-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
10 |
Nazwa: |
Zadanie nr 10 Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów – Brogowa - Janików od km 0+585 do km 1+085 i od km 4+380 do km 5+380 oraz od km 7+160 do km 8+168, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 10Rozbudowa drogi powiatowej Nr 3311W Rusinów – Brogowa - Janików od km 0+585 do km 1+085 i od km 4+380 do km 5+380 oraz od km 7+160 do km 8+168,KOD CPV:45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu, 45233300-2 Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45233140-2 Roboty drogowe, 45233290-8 Instalowanie znaków drogowych, 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót:karczowanie drzew o średnicy 16-35cm, wywożenie: karpiny, gałęzi rozebranie: podbudowy z kruszywa łamanego lub naturalnego, z tłucznia kamiennego z odwiezieniem materiału z rozbiórki, rozebranie: nawierzchni z tłucznia kamiennego z betonu asfaltowego z betonu z odwiezieniem materiału z rozbiórki, przebrukowanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej, roboty rozbiórkowe: krawężników, obrzeży, barier ochronnych stalowych, przepustów, słupków do znaków drogowych, ścianek czołowych przepustów z betonu, ław podkrawężnikowych z betonu, wykonywanie wykopów, ułożenie warstwy geowłókniny wzmacniającej grunt (separacyjnej) pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie przepustów, wykonanie studni rewizyjnych, wykonanie studzienek kontrolnych, wykonanie studzienek ściekowych, regulacja studzienek, czyszczenie przepustów pod zjazdami i drogami, wykonywanie koryta wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża na całej szerokości jezdni i chodników, profilowanie i zagęszczenie podłoża mechanicznie pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy odsączającej z piasku, grubość warstwy 15cm, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych nieulepszonych mechanicznie, oczyszczenie warstw konstrukcyjnych bitumicznych mechanicznie, skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych niebitumicznych emulsją asfaltową, skropienie mechanicznie warstw konstrukcyjnych bitumicznych emulsją asfaltową, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubość warstwy 10cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5mm grubość warstwy 15cm, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego frakcji 0-63mm grubość warstwy 20cm, wykonanie umocnienia pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5mm, grubość warstwy 10cm, wyrównanie podbudowy mieszankami mineralnobitumicznymi AC16W, średnio 100kg/m2, wyrównanie podbudowy mieszankami mineralnobitumicznymi AC16W, wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego, warstwa górna, grubość warstwy 10cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa wiążąca z AC16W, grubość warstwy 8cm, wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego warstwa ścieralna z AC11S, grubość warstwy 4cm, wykonanie frezowania korekcyjnego nawierzchni asfaltowych na zimno, średnia grubość warstwy 3cm, odwiezienie urobku, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej grafitowej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej czerwonej o grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, rozłożenie siatki wzmacniającej z włókna szklanego przed spękaniami odbitymi na krawędzi połączeń istniejącej i nowej nawierzchni przy wykonaniu poszerzenia, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą akrylową białą), linie ciągłe segregacyjne i krawędzie, malowane mechanicznie, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą akrylową białą), linie przerywane segregacyjne i krawędzie, malowane mechanicznie, oznakowanie poziome jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą akrylową białą), linie na skrzyżowaniach i przejściach, malowane mechanicznie, umocnienie dna i skarp rowów z kamienia narzutowego (polnego) o gr. 16-20cm na podsypce cementowopiaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, umocnienie dna i skarp rowów płytami ażurowymi 60x40x10cm, wypełnienie wolnych przestrzeni humusem i bsianie trawą, podsypka piaskowa 5cm, ułożenie przepustów rurowych f 40cm wraz ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi ze skrzydełkami, pod zjazdami, ścinanie poboczy mechanicznie, grubość warstwy ścinanej 10cm, wraz z odwiezieniem ścinki na odkład, oczyszczenie rowów z namułu z profilowaniem dna i skarp rowu, grubość namułu do 30cm, wraz z odwiezieniem materiału, ustawienie słupków z rur stalowych f 50mm dla znaków drogowych, z wykonaniem fundamentu z betonu oraz wykonaniem i zasypaniem dołów i ubiciem warstwami, przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich typ A (trójkątny o boku 900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen., przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich typ A (trójkątny o boku 900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa II gen., przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich typ B dużych (kwadratowy) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa II gen.,przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich i małych typ D (prostokątny 600x900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen., przymocowanie tarcz znaków drogowych średnich i małych typ D (prostokątny 600x900mm) z blachy ocynkowanej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,przymocowanie tablic znaków drogowych kierunkowych typ E z blachy ocynkowanej, odblaskowych o pow. do 4,5m2 do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen., przymocowanie tablic znaków drogowych uzupełniających typ F z blachy aluminiowej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,przymocowanie tabliczek do znaków drogowych typ T z blachy aluminiowej, odblaskowych do gotowych słupków, folia odblaskowa I gen.,wykonanie azylu drogowego z elementów prefabrykowanych z granulatu gumowego o wym. 50x50cm wraz z przytwierdzeniem do nawierzchni, ustawienie słupków przeszkodowych (pylonów ostrzegawczych) U-5b zespolony ze znakiem C9 Ø600mm,. ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych bezprzekładkowych, ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na ławie z oporem, ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25cm na ławie zwykłej z betonu, ustawienie krawężników betonowych wtopionych o wymiarach 12x25cm na ławie z oporem z betonu,wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grafitowej o grubości 6cm, na podsypce cementowopiaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej o grubości 6cm, na podsypce cementowopiaskowej, spoiny wypełnione piaskiem, ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 8x30cm na ławie z oporem z betonu , spoiny wypełnione zaprawą cementową oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą części dokumentacji projektowej z przedmiarem robót w kilometrażu wskazanym w nazwie zadania - załącznik nr 4 (4.10) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.10) do SIWZ. Zakres robót objętych zamówieniem zawarty został w przedmiarze robót.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233220-7, 45111200-0, 45111240-2, 45233300-2, 45233140-2, 45233290-8, 45233222-1
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-05-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
11 |
Nazwa: |
Zadanie nr 11 Remont drogi dojazdowej do ZOL w Borkowicach od km 0+000 do km 0+192, |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań)
a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie nr 11Remont drogi dojazdowej do ZOL w Borkowicach od km 0+000 do km 0+192, KOD CPV:45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę, 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg, 45111240-2 Roboty w zakresie odwadniania gruntu,W ramach realizacji zamówienia należy wykonać między innymi następujące rodzaje robót: rozebranie nawierzchni z płyt drogowych z utylizacją, frezowanie nawierzchni bitumicznej z wywozem materiału z rozbiórki, wykonanie koryta pod pobocze utwardzone w gruncie kat. II-IV - 20 cm głębokości koryta + profilowanie i zagęszczanie podłoża, warstwa odsączająca zagęszczana mechanicznie o gr.10 cm po zagęszczeniu, warstwa podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 gr. 20 cm po zagęszczeniu, obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową, pobocze z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowopiaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem warstwa podbudowy z kruszyw łamanych średnia gr. 10 cm, oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowych, wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką minerano-bitumiczną asfaltową mechaniczne - 75 kg/m2, skropienie międzywarstwowe emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna), koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm w gruncie kat. II-VI + profilowanie i zagęszczanie podłoża, pobocza z kruszywa łamanego 0-31,5 - grubość 10 cm po zagęszczeniu, bariery jednostronne typu Sp-09 o rozstawie słupków co 4,0 m, ułożenie ścieków prefabrykowanych oraz roboty towarzyszące.Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.11) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.11) do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45100000-8, 45111240-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
Cena brutto za realizację zamówienia |
60,00 |
Okres gwarancji |
40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: