Wykonanie dwóch obserwacyjnych otworów hydrogeologicznych (piezometrów) wraz z likwidacją...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie dwóch obserwacyjnych otworów hydrogeologicznych (piezometrów) wraz z likwidacją dwóch niesprawnych otworów archiwalnych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-08-03
  • ZamawiającyPaństwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-26
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00127087
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie dwóch obserwacyjnych otworów hydrogeologicznych (piezometrów)
wraz z likwidacją dwóch niesprawnych otworów archiwalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 224592000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Instytut Badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dwóch obserwacyjnych otworów hydrogeologicznych (piezometrów)
wraz z likwidacją dwóch niesprawnych otworów archiwalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a1ff75c-ede2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00127087

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 13 SWZ - Sposób komunikacji, pkt 14 SWZ - Opis sposobu przygotowania ofert oraz wymagania formalne dotyczące składanych oświadczeń i dokumentów oraz pkt 16 SWZ - Sposób i termin składania i otwarcia ofert.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - Dane osobowe

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 24 SWZ - Dane osobowe

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EZP.26.81.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch obserwacyjnych otworów hydrogeologicznych (piezometrów) o głębokości 80 m i 95 m na terenie powiatów wałbrzyskiego i kamiennogórskiego w województwie dolnośląskim, wraz z likwidacją dwóch niesprawnych otworów archiwalnych.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
1) załączniku nr 1 do SWZ – „Opis przedmiotu zamówienia, dalej „OPZ”;
2) załączniku nr 1 do OPZ – „Projekt Dobromyśl” oraz „Projekt Łączna”;
3) załączniku nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71351910-5 - Usługi geologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 (jedną) usługę polegającą na wykonaniu co najmniej 2 otworów hydrogeologicznych o głębokości co najmniej 80 m każdy, techniką zdefiniowaną w pkt 2 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz Projektach robót geologicznych (Załącznik nr 1 do OPZ);
2) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 (jedną) osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w funkcji dozoru geologicznego, która posiada uprawnienia geologiczne kategorii V lub VI wydane odpowiednio przez Ministra ds. środowiska lub Marszałka (albo równoważne, tj. uzyskane przed wejściem w życie rozporządzenia Ministra Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych
i Leśnictwa z 28 sierpnia 1994 r. (Dz. U. 1995 poz. 52 nr 284) w sprawie kwalifikacji do wykonywania, dozorowania i kierowania pracami geologicznymi oraz rozporządzeń późniejszych). Zamawiający do realizacji zamówienia dopuszcza także osoby świadczące usługi transgraniczne mające uznane uprawnienia w zakresie geologii na podstawie ustawy z dnia 22.12.2015 r.
o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2020 poz. 220 z późn. zm.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu obejmują:
1) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 11.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych w pkt 10 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu podmiotu, o którym mowa w pkt 9.7 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia
z postępowania wskazanych w pkt 10 SWZ, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;
3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
4) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu obejmują:
1) wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 7
do SWZ (Wykaz usług);
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług lub kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 8 do SWZ (Wykaz osób).

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt 11.1. SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 9 załącznika nr 2 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-03 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-03 13:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-01

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przedmiot zamówienia zostanie wykonany w terminie: 3 miesiące od dnia zawarcia umowy, przy czym prace w miejscowości Łączną mogą się rozpocząć po 15.09.2021 r.
2021-07-26 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję brygady do prac dekarskich na budynkach zabytkowych - Warszawa, Lidzbark
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Firma poszukuje pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Warszawy, Lidzbarka. Budynki zabytkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Poprawa brd na DK 11 w Jaracz
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Cykl szkoleń w zakresie prowadzenia analiz w inżynierii mechanicznej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Poprawa brd na DK 11 w Jaracz
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: REMONT I BIEŻĄCE UTRZYMANIE DRÓG LEŚNYCH W NADLEŚNICTWIE HENRYKÓW W ROKU 2021. ETAP I.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI