Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"Wykonanie drogi z parkingu przy ul. Dembowskiego przez działkę 211/9, zjazdu z działki 211/9 na ul. Dembowskiego wraz z nowymi stanowiskami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną – część I"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1
1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Wykonanie drogi z parkingu przy ul. Dembowskiego przez działkę 211/9, zjazdu z działki 211/9 na ul. Dembowskiego wraz z nowymi stanowiskami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną – część I"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8649531b-f835-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00234308
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują elektronicznie za pośrednictwem strony internetowej postępowania znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”. 2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich złożenia/wysłania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zamawiającego https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl . 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. 3) Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”. 4. Zamawiający informuje, że w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca powinien skontaktować się bezpośrednio z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platforma https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl tel. (+48) 22 576 87 90 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl . 5. Szczegółowe warunki korzystania z Platformy zawarte są na stronie https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „Baza wiedzy”, która jest dostępna dla zalogowanych Wykonawców. 6. Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl: 1) komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta, 2) wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge, 3) podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe). 7. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Maciej Trąbka – Kierownik Działu Prawnego i Zamówień Publicznych, Magdalena Kalarus-Kwaśniewska – Zastępca Kierownika Działu Prawnego i Zamówień Publicznych ds. Zamówień Publicznych, Agnieszka Nakoniczewska – Specjalista ds. Zamówień Publicznych. Szczegółowe informacje dotyczące środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej znajdują się w Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KSW/2022/SIP/73
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia.
1.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie części robót budowlanych mających na celu realizację inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa parkingu przy ul. Dembowskiego na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A. dz. nr ew. 214, 39/40, 211/9, 39/39, 1765/4 w miejscowości Wieliczka obr. 1, gm. Wieliczka”, zwanych dalej „robotami budowlanymi”.
1.2. Załącznik graficzny oznaczający obszar robót budowlanych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia, stanowi załącznik nr 2 do umowy, zamieszczony na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl.
2. Szczegółowy zakres robót budowlanych.
W zakres robót budowlanych wchodzą:
1) budowa drogi wewnętrznej (manewrowej) na odcinku oznaczonym jako B-8, w zakresie obejmującym:
a) wykonanie kanalizacji opadowej z odprowadzeniem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej w ul. Dembowskiego,
b) montaż separatora z osadnikiem,
c) montaż zbiornika retencyjnego o pojemności nie mniejszej niż określona w dokumentacji projektowej,
d) wykonanie odwodnienia liniowego,
e) montaż punktowej przepompowni,
f) wykonanie konstrukcji nawierzchni,
g) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej,
2) wykonanie 35 nowych stanowisk postojowych przeznaczonych dla samochodów osobowych oraz stanowisk postojowych dla rowerów, w zakresie obejmującym:
a) wykonanie podbudowy,
b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej wibroprasowanej,
3) wykonanie instalacji elektrycznej, informatycznej i teletechnicznej, w zakresie obejmującym:
a) montaż rozdzielnicy RG2 (bez kabla zasilającego rozdzielnicę),
b) wykonanie linii kablowej od rozdzielnicy RG2 do terminalu płatniczego P2,
c) wykonanie linii kablowej od rozdzielnicy RG2 do zasilania wysepki ze szlabanem, przepompowni i do mechanizmu bramy, oraz do zestawu gniazd ZG i w rozdzielnicy elektrycznej TE, wraz z montażem TE i ZG; rozdzielnica elektryczna TE winna pozostać jako wolnostojąca, co stanowić będzie odstępstwo od dokumentacji projektowej wskazanej w punkcie 5,
d) budowę nowych linii kablowych oświetlenia w obrębie drogi,
e) budowę nowej kanalizacji telekomunikacyjnej w obrębie nowej części parkingu, wraz z punktem dystrybucyjnym LPD/Z i LPD/K,
f) wykonanie oświetlenia miejsc parkingowych i ciągów jezdnych (drogi wyjazdowej),
4) przebudowa istniejącego zjazdu z ul. Dembowskiego na działkę nr 211/9 pełniącego funkcję wyjazdu z parkingu, w zakresie obejmującym:
a) przeniesienie hydrantu podziemnego przeciwpożarowego poza wyjazd z parkingu,
b) przeniesienie studni teletechnicznej,
c) przebudowę przyłącza gazu niskiego ciśnienia,
d) wykonanie konstrukcji i nawierzchni zjazdu,
e) wykonanie bramy i fragmentu ogrodzenia w zakresie określonym w dokumentacji projektowej.
3. Dokumentacja projektowa.
Roboty budowlane powinny być zrealizowane zgodnie z:
1) projektem budowlanym pn. „Przebudowa i rozbudowa parkingu przy
ul. Dembowskiego na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.”, opracowanym przez Agencję Projektową Architektury „EKSPO” s.c., stanowiącym załącznik nr 3 do umowy,
2) projektem wykonawczym pn. „Przebudowa i rozbudowa parkingu przy ul. Dembowskiego na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.”, opracowanym przez Agencję Projektową Architektury „EKSPO” s.c., stanowiącym załącznik nr 4 do umowy,
3) Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dla zadania pn. „Przebudowa i rozbudowa parkingu przy ul. Dembowskiego na terenie Kopalni Soli „Wieliczka” S.A.”, opracowaną przez Agencję Projektową Architektury „EKSPO” s.c., stanowiącą załącznik nr 5 do umowy,
4) projektem pn. „Przebudowa istniejącego przyłącza gazu niskiego ciśnienia na działce 211/5, obręb 1 Wieliczka, przy ul. Dembowskiego w Wieliczce”, opracowanym przez Agencję Projektową Architektury „EKSPO” s.c., stanowiącym załącznik nr 6 do umowy,
5) decyzją Starosty Wielickiego nr 1388.2019 z dnia 06.09.2019 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę, stanowiącą załącznik nr 7 do umowy,
6) decyzją Gminnego Zarządu Dróg w Wieliczce nr 90/2018 znak GZD.4410.1.351.2018 z dnia 28.12.2018 r., stanowiącą załącznik nr 8 do umowy,
7) pozwoleniem nr 123/19 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 8 lutego 2019 roku, znak: OZKr.5142.1482.2018.JCh, stanowiącym załącznik nr 9 do umowy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą – wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 złotych;
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu drogi lub placu lub parkingu z nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto,
b) udokumentowanie należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie gazociągu średniego ciśnienia o średnicy minimum dn80,
b) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiada uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń, wydane w oparciu o aktualne lub uprzednio obowiązujące przepisy;
c) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót elektrycznych posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane w oparciu o aktualne lub uprzednio obowiązujące przepisy;
d) udokumentowanie, że osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji gazowych i kanalizacyjnych. posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane w oparciu o aktualne lub uprzednio obowiązujące przepisy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
2) oświadczenie potwierdzające aktualność informacji zawartych w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust 1 ustawy w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji, zamieszczonej na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) w odniesieniu do zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, w zakresie Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą - dokument potwierdzający wpis do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
2) w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjnej tego ubezpieczenia posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 złotych;
3) w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy:
a) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu drogi lub placu lub parkingu z nawierzchni z kostki brukowej betonowej o wartości nie mniejszej niż 200 000 złotych brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji, zamieszczonej na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl,
b) wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie gazociągu średniego ciśnienia o średnicy minimum dn80 wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotu, na rzecz którego robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Okres, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz ten dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji, zamieszczonej na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl,
c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony według wzoru, stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji, zamieszczonej na platformie Zamawiającego znajdującej się pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
1. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie:
1) zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy, w wysokości 20% wartości wynagrodzenia netto, określonego w § 16 ust. 1 umowy, płatnej w terminie 14 dni od daty przekazania placu budowy Wykonawcy,
2) faktury końcowej za wykonanie przedmiotu umowy w pełnym zakresie, uwzględniającej zaliczkę wypłaconą Wykonawcy przez Zamawiającego.
2. Zapłata zaliczki oraz faktury końcowej nastąpi przelewem z konta Zamawiającego na konto Wykonawcy. Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
3. W przypadku odstąpienia od umowy, niezależnie od obowiązku zapłaty kary umownej, Wykonawca jest zobowiązany do zwrotu wypłaconej zaliczki, odpowiednio, w całości lub w części przenoszącej wartość wykonanych robót określoną w protokole inwentaryzacji wykonanych prac, wraz z odsetkami ustawowymi, liczonymi od dnia wypłaty zaliczki do dnia zwrotu, w terminie 7 dni od dnia złożenia przez Zamawiającego oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zgodnie z brzmieniem art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących przypadkach:
1) przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego – dopuszcza się zmiany w zakresie terminów wskazanych w umowie,
2) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentach, o których mowa w § 4 umowy, warunków realizacji przedmiotu umowy, które groziłyby niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy przez Wykonawcę przy użyciu dotychczasowych materiałów, urządzeń lub zastosowaniu dotychczasowych rozwiązań technicznych lub technologicznych – dopuszcza się zmiany w zakresie przedmiotu umowy, terminów realizacji przedmiotu umowy oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,
3) konieczności zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy wynikającej z decyzji organów administracji publicznej lub powstałych w wyniku sprawowanego nadzoru archeologicznego – dopuszcza się zmiany w zakresie przedmiotu umowy, terminów realizacji przedmiotu umowy oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt 1 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy, roszczenia o zmianę umowy.
3. W przypadku zaistnienia, którejkolwiek z przyczyn, wymienionych w pkt 1 każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać:
1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy,
2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy.
4. Wystąpienie, o którym mowa w pkt 3 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy.
5. Oprócz okoliczności wskazanych powyżej, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w przepisach ustawy.
6. Zmiany, o których mowa powyżej będą dokonywane w formie pisemnej pod rygorem nieważności, jako aneksy do umowy, którym nadawane będą kolejne numery.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-20 11:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć wyłącznie w postaci elektronicznej na Platformie pod adresem: https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY" na zasadach i trybie określonym w części XIII SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-20 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-18
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Działając na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy i rozporządzenia Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających, Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.