Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.Modernizacja instalacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.Modernizacja instalacji wod.-kan. i elektroenergetycznej wraz z modernizacją Oddziałów w Filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu-powtórka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
  • Termin składania wniosków2024-09-13
  • ZamawiającySzpital Wojewódzki w Poznaniu
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-29
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00477406
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.Modernizacja instalacji wod.-kan. i elektroenergetycznej wraz z modernizacją Oddziałów w Filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu-powtórka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000292209

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juraszów 7/19

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-479

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: watral@lutycka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lutycka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie dok. projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn.Modernizacja instalacji wod.-kan. i elektroenergetycznej wraz z modernizacją Oddziałów w Filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu-powtórka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2267d76f-1ed4-49ca-a49d-a3d97ee9ebc2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054712/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.32 Dokumentacja projektowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.lutycka.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z rozdziałem 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SZW/DZP/73/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej
dla inwestycji pn. ,,Modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej i elektroenergetycznej wraz z modernizacją Oddziałów w Filii nr 1 Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu"

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z rozdziałem 21 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania umowy - skrócenie

4.3.6.) Waga: 10,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie zawodowe projektanta przy realizacji podobnych projektów

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Wykaz dostaw lub usług
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca:
- Wykonawca przedstawi wykaz usług projektowych wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków
o dopuszczenie do udziału w postepowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów wykonania usług, określających czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty: co najmniej 1 usługi na wykonaniu wielobranżowego projektu budowlanego i wielobranżowego projektu wykonawczego w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji sanitarnych, instalacji c.o. i ciepła technologicznego, instalacji elektrycznych, instalacji wentylacji i chłodu, instalacji zabezpieczających, instalacji niskoprądowych, instalacji gazów medycznych, instalacji technicznych, itp. dotyczącego podmiotu wykonującego działalność leczniczą i wartości dokumentacji min 200 000,00 złotych netto - zgodnie
z załącznikiem nr 5 do SWZ
wraz z załączeniem dowodu/ów potwierdzających, że wskazana usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie
2. Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi posiadać:
- ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej za szkody powstałe w związku
z prowadzoną działalnością gospodarczą wobec osób trzecich z sumą gwarancyjną nie niższą niż 500.000,00 złotych, na jedno i wszystkie zdarzenia. Wykonawca oświadcza, iż posiadane przez niego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej obejmuje również odpowiedzialność za szkody wyrządzone działaniem osób przy pomocy których Wykonawca będzie realizował przedmiot Umowy.
Wykonawca przedstawia na wezwanie Zamawiającego:
- kopię polisy ubezpieczeniowej Wykonawcy - zgodnie z opisem jak wyżej - wraz
z ogólnymi warunkami ubezpieczenia, który stanowić będzie załącznik nr 3
do Umowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:
1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeśli dotyczy)
3. Formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ/załącznik nr 1 do umowy
4. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ
5. Wykaz osób/doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (w celu przyznania punktów w kryterium K-3)
6. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wartości oferty brutto – zgodnie z & 22 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
7. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG
8. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy - dla Wykonawców zagranicznych

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

zgodnie z rozdziałem 12 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://e-propublico.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w Szpitalu Wojewódzkim w Poznaniu celem określenia zakresu prac. Zamawiający wyznacza termin wizji na dzień 4-5 wrzesień 2024 roku.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI