„Wykonanie bloku foliowego w systemie zaprojektuj i wybuduj” - 2

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie bloku foliowego w systemie zaprojektuj i wybuduj” - 2
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-10-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Zieleni Miejskiej
  • Data publikacji ogłoszenia2019-10-04
  • Numer ogłoszenia606094-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 606094-N-2019 z dnia 2019-10-04 r.

Zakład Zieleni Miejskiej: „Wykonanie bloku foliowego w systemie zaprojektuj i wybuduj” - 2
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Zieleni Miejskiej, krajowy numer identyfikacyjny 35457111011220, ul. ul. Tadeusza Kościuszki  138 , 40-523  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 515 186, e-mail zzm_katowice@pro.onet.pl, faks 322 515 081.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.katowice.eu/jednostki/zzm

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie bloku foliowego w systemie zaprojektuj i wybuduj” - 2
Numer referencyjny: NZI.261.28.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: „Wykonanie bloku foliowego w systemie zaprojektuj i wybuduj” - 2 2. Przedmiot inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, ul. Szopienicka 69 na działce o numerze 1206/86, której właścicielem jest Miasto Katowice. Wymiary obiektu: Szerokość nawy 9,50 – 10,50 m; Ilość naw sztuk 1 Odległość między słupami 2,50 m - 3,00 m; Wysokość skrajna (do rynny) 6,00 m - 6,50 m; Wysokość w najwyższym miejscu 8,50 m – 10,00 m; Obciążenie co najmniej 70 – 90 kg/m2; Obciążenie wiatrem co najmniej 125 km/h. Blok foliowy oparty o konstrukcję stalową z profili stalowych ocynkowanych ogniowo, drzwi ramowe aluminiowe. Zalecane jest zamontowanie dodatkowego wzmocnienia wiatrowego. Konstrukcja drzwi – dwuskrzydłowe o wymiarach minimum 3,00 m x 4,00 m, ramy drzwi pokryte poliwęglanem komórkowym zamontowane w jednej ze ścian szczytowych, drzwi wzmocnione blachą np.: ryflowaną od dołu oraz docieplane. Drzwi wyposażone w zamek oraz komplet kluczy. Dopuszcza się montaż drzwi na prowadnicy górnej lub dolnej. Fundamenty - fundament wykonany z betonu; dopuszcza się fundamenty punktowe – stopy fundamentowe pod słupy stalowe konstrukcji nośnej. Elementy konstrukcyjne nośne – wykonane jako konstrukcja typu lekkiego z profili stalowych ocynkowanych. Słupy - oparte na stopach fundamentowych betonowych wykonane z profili stalowych ocynkowanych o przekroju prostokątnym lub okrągłym spełanijące normy wytrzymałościowe. Ściany szczytowe i boczne - mają za zadanie połączyć elementy pomiędzy słupami minimum w trzech miejscach górnym, dolnym i środkowym wraz z zastosowaniem stężeń ścian zgodnie ze wskazaniami w projekcie. Elementy wykonane ze stali ocynkowanej. Rynny rury spustowe - wykonane z blachy ocynkowanej. Wentylacja – wietrzenie górne; dopuszcza się jednostronne otwieranie minimum za pomocą jednego motoreduktora. Folia – wielosezonowa; okres użytkowania minimum 6 do 10 lat, podwójna pompowana, umieszczona na konstrukcji nośnej szczyty, boki oraz dachu, dedykowana do pokrywania obiektów do produkcji kwiatów, materiału szkółkarskiego. Parametry: - Grubość 150- 200 µ - Warstwa antykondensacyjna; - Domieszkę antykurzową ; - Rozpraszająca światło około 30%; - Z filtrem UV Instalacja elektryczna – doprowadzenie kabla zasilającego do budynku. Doprowadzenie instalacji zewnętrznej z budynku ZZM. Wykonanie rozdzielnicy wraz z zabezpieczeniem różnicowoprądowym. Wykonanie instalacji oświetleniowej wraz z oprawami. Instalacja wodna – doprowadzenie wody do obiektu. Doprowadzenie instalacji wodnej z budynku ZZM. Wykonanie instalacji do napełnienia powietrzem folii – podłączenie i montaż pompy lub pomp. Zasłony cieniująco -termoizolacyjne - wykonanie systemu zasłon cieniująco termoizolacyjnych. Sterowanie automatyczne. Dopasowane do potrzeb użytkowania, między innymi do przechowywania dużych gabarytowo roślin. Tkanina rozwijana w oparciu o mechanizm oparty np.: na zastosowaniu motoreduktorów. Ogrzewanie – wykonane w oparciu o nagrzewnicę gazową o mocy około 90-100 kW, przystosowaną do gazu ziemnego oraz propanu, z zamkniętą komorą spalania. Wykonanie instalacji kominowej oraz doprowadzenie gazu do obiektu i montaż jednego lub dwóch zbiorników gazu. Odprowadzenie wody deszczowej – wykonanie dwóch zbiorników na deszczówkę w celu pozyskania wody do podlewania roślin. Blok foliowy wyposażony zostanie w sterownik przygotowany do sterowania wywietrznikiem górnym, pompowaniem folii, sterowaniem systemem zasłon cieniująco – termoizolacyjnych z możliwością podłączenia sterowania wilgotnością. Prace wchodzące w skład realizacji inwestycji: 1) Projekt, 2) Roboty ziemne, przygotowanie terenu, wykopy jamiste pod stopy fundamentowe, korytowanie pod ciąg technologiczny i wjazd do obiektu. Wykonanie prac rekultywacyjnych wokół obiektu po zakończeniu budowy, 3) Roboty brukarskie, wykonanie podbudowy, obrzeży oraz ułożenie kostki betonowej o grubości minimum 8 cm w ciągach komunikacyjnych umożlwiający wjazd samochodu ciężarowego powyżej 3,5 tony, 4) Wykonanie fundamentów, 5) Montaż konstrukcji nośnej bloku foliowego, konstrukcji typu lekkiego wraz z wyposażeniem oraz folią, 6) Wykonanie prac elektrycznych, wodno -kanalizacyjnych, grzewczych zgonie z opisem powyżej. 5. Etap I obejmuje: 1) Przedmiotem zamówienia w Etapie I jest usługa obejmująca opracowanie wielobranżowej, kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego wraz z uzyskaniem dokumentu właściwego organu administracji architektoniczno - budowlanej, warunkującego możliwość przystąpienia do robót budowlanych objętych Projektem, w podanej powyżej lokalizacji. 2) Opracowanie dokumentacji projektowej (PROJEKT) obejmuje wykonanie: a) projektu budowlanego (PB), b) projektów wykonawczych, branżowych (PW), c) kosztorysów inwestorskich (KI), przedmiarów robót (PR), d) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) oraz e) pozyskanie innych dokumentów wymaganych obowiązującymi przepisami prawa (warunki zabudowy, pozwolenia wodnoprawnego, uzyskanie mapy do celów projektowych, uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami techniczno – budowlanymi opinii, warunków, uzgodnień i pozwoleń, warunkujących zatwierdzenie projektu budowlanego przez organ administracji architektoniczno – budowlanej, ocenę oddziaływania inwestycji na środowisko naturalne wraz z decyzją o środowiskowych uwarunkowaniach o ile będzie wymagana). 3) Zamawiający w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia wymaga uzyskania dokumentu właściwego organu administracji architektoniczno – budowlanej warunkującego możliwość przystąpienia do robót budowlanych objętych Projektem, zgodnie z postanowieniami postępowania przetargowego (pozwolenie na budowę, potwierdzenie przyjęcia bez sprzeciwu przez właściwy organ administracji architektoniczno – budowlanej zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę). 4) Projektant zobowiązany jest do: a) uzyskania akceptacji Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Katowicach b) przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie wraz z przedstawicielami Zamawiającego, c) przedstawienia do wglądu Zamawiającemu pełnego projektu (kompletnej dokumentacji) przed ostatecznym złożeniem do Urzędu Miasta, 5) Źródło finasowania - Budżet Miasta Katowice. 6) Dokumentację projektową oraz pozostałe dokumenty wchodzące w skład przedmiotu zamówienia należy opracować zgodnie z następującymi aktami prawnymi: - ustawa - Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, - rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowalnych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, - rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych. 7) Wymogi Zamawiającego wobec Wykonawcy w zakresie realizacji projektu: - Wykonawca na bieżąco winien informować Zamawiającego o przebiegu wykonywanych prac. - Wykonawca będzie występował jako Pełnomocnik Zamawiającego w zakresie uzyskania wszelkich niezbędnych uzgodnień, opinii, warunków, decyzji wyłącznie w przedmiocie realizacji niniejszego zamówienia. - Wykonawca nie będzie mógł zaciągać żadnych zobowiązań finansowych w imieniu Zamawiającego oraz składać oświadczeń o prawie dysponowania nieruchomością na cele budowlane. - Przy projektowaniu poszczególnych rozwiązań technicznych i technologicznych, Wykonawca uwzględni aspekty ekonomiczne pozwalające na minimalizowanie kosztów budowy i przyszłej eksploatacji obiektów, instalacji i urządzeń. - Wykonawca sam i na własny koszty realizuje wszystkie czynności niezbędne dla powstania prawidłowej Dokumentacji Projektowej - Po zakończeniu prac projektowych Projektant winien wydać oświadczenie o kompletności dokumentacji projektowej. 8) Wszystkie koszty materiałów niezbędnych do projektowania, a w tym map i dokumentacji geotechnicznej oraz opłaty związane z pozyskiwaniem decyzji i uzgodnień ponosi Projektant Wykonawca i muszą być one wliczone w cenę ryczałtową kontraktu. 9) Zamawiający ze względu na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują znamion stosunku pracy, nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2019r., poz. 1843). 10) Projektant otrzyma od Zamawiającego stosowne pełnomocnictwa w celu prowadzenia uzgodnień związanych z opracowaniem dokumentacji projektowej oraz do reprezentowania Zamawiającego przed właściwymi organami. 6. Etap II obejmuje : wykonanie wszelkich robót budowlanych wraz z przyłączami i na podstawie sporządzonej w ramach Części I dokumentacji projektowej, uzyskanych decyzji, opinii, ekspertyz. 1) Zakres prac obejmuje także: a) dostawę niezbędnego wyposażenia i sprzętu wraz z jego instalacją i uruchomieniem, b) sporządzenie powykonawczego operatu geodezyjnego, c) wykonanie dokumentacji powykonawczej zawierającej również instrukcję użytkowania, wykaz zamontowanych urządzeń, sprzętu, armatury, harmonogram obsługi serwisowej.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71220000-6
71320000-7
71248000-8
45330000-9
45310000-3
45100000-8
45111200-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 245
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
245

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia będzie liczony od dnia podpisania umowy z Wykonawcą.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100),
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 2 roboty budowlane związane z wykonaniem prac o tako samym lub podobnym charakterze polegającym na montażu obiektów dla ogrodnictwa, wykonywanie i montaż elementów instalacyjnych, prace elektryczne,) o wartości co najmniej 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda. Nie dopuszcza się sumowania zamówień o mniejszej wartości w celu uzyskania żądanej wartości. Prace zostały wykonane w systemie zaprojektuj i wybuduj lub wybuduj (wykonawca winien wykazać się również w doświadczeniu związanym z projektowaniem obiektów budowlanych zbliżonym charakterze). 2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania o specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej bez ograniczeń, Osoba ta powinna: a) posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831), na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1186 z póżn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. 2016 poz.1725 z późn. zm.), c) spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1117) („świadczenie usług transgranicznych”) oraz - jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Budowy - to jest osobą posiadającą uprawnienia pozwalające na kierowanie wyżej wskazanymi robotami, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę, Osoba ta powinna: a) posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z zapisami rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju w sprawie przygotowania do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831), na podstawie art. 12, art. 12a i art. 14 ust. 1 ustawy. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1186 z póżn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, b) być zrzeszona we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2019r. poz. 1117), c) spełniać warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2019r. poz. 1186 z późn. zm.), tj. osoba, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz.U. z 2019r. poz.1117) („świadczenie usług transgranicznych”).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)


Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)



Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu: a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust .5 pkt 1 ustawy Pzp; d) oświadczenie Wykonawcy o: - braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.);
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót (Załącznik Nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem w formie tabeli ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; Zakresy robót budowlanych, powinny odpowiadać wymaganiom określonym w Rozdziale V pkt 3.2. ppkt 1) SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji potwierdzających dokumentów. b) wykaz osób (Załącznik Nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia. Zarówno Projektant jak Kierownik Budowy, muszą posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz poświadczoną przynależność do właściwej dla swej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. c) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500.000,00 złotych (pięćset tysięcy złotych 00/100), d) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO – (Załącznik Nr 9 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Wykonawca powinien złożyć: a) Wykaz – zgodnie z Załącznikiem Nr 4, 4a,4b do SIWZ, b) Dowody – referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty określające czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, a w szczególności zawierające informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone,
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) wraz z ofertą (wzór OFERTY stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ): a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ). b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ). c) Pełnomocnictwo (powinno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza) dla osoby podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia, jeżeli umocowanie nie wynika z przepisów prawa lub innych złożonych dokumentów, ustanowionego do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) – Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. e) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – Załącznik Nr 9 do SIWZ, f) Do wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, należy dołączyć kalkulację robót projektowych i budowlanych. 2. Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy przedstawia: 1) informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o jakim mowa w Rozdziale VIII pkt 1. ppkt 1) lit. a) i lit. b) SIWZ, 2) dokumenty określające w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane roboty dotyczą, 3) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że podmiot zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 5) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 6) oświadczenie podmiotu o: - braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; - niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.). 4. Podmioty zagraniczne 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 ppkt 2 a)-c) SIWZ, dokument lub dokumenty potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymagania dotyczące okresu ważności tego dokumentu stosuje się odpowiednio. 3) W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Dokumenty składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Konsorcjum firm: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną, b) ten sam Wykonawca może być członkiem tylko jednego konsorcjum, c) oświadczenia, o których mowa w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 1) lit. „a)” (Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wykonawca wchodzący w skład konsorcjum, d) oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale pkt 1 ppkt 1) „b)” (Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ustanowiony pełnomocnik konsorcjum, e) dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 2) lit. „a)-d)” składa każdy Wykonawca, f) dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 3) lit. „a)-d) składa ustanowiony pełnomocnik konsorcjum, g) oświadczenie o grupie kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ) składa każdy Wykonawca. 2) Spółka cywilna: a) Wspólnicy ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną, b) ten sam Wspólnik może być członkiem tylko jednego konsorcjum, c) oświadczenia, o których mowa w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 1) lit. „a)” (Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy Wspólnik, d) oświadczenia, o których mowa w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 1) „b)” (Załącznik nr 3 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ustanowiony pełnomocnik spółki, e) dokumenty i oświadczenie wymienione w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 2) lit. „a)-d)” składa każdy Wspólnik, f) dokumenty, oświadczenia i wykazy wymienione w niniejszym Rozdziale pkt 1 ppkt 3) lit. „a)-d) składa ustanowiony pełnomocnik spółki, g) oświadczenie o grupie kapitałowej (Załącznik nr 6 do SIWZ) składa każdy Wspólnik. 6. Do wypełnionego formularza oferty zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ, należy dołączyć kalkulację robót projektowych i budowlanych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Tak
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji w miesiącach 20,00
termin wykonania zamówienia w tygodniach 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie, gdy: a) nastąpi zmiana przepisów prawa mająca wpływ na projektowany przedmiot lub na przedmiot wykonania umowy, b) niesprzyjające warunki atmosferyczne (m. in. ulewne deszcze, śnieżyce, powodzie, gwałtowne wichury i inne anomalia pogodowe) uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych przez okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych; c) zaistnieją okoliczności leżące wyłącznie po stronie Zamawiającego (np. wstrzymanie robót) lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, wpływających na termin realizacji przedmiotu umowy, d) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z realizacją umowy. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 niniejszego paragrafu zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności lub czas potrzebny do ukończenia inwestycji. 4. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Podstawą zmiany umowy będzie protokół konieczności określający przyczyny zmiany, zatwierdzony przez obie strony umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram - Myszków
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie montażu automatyki do bram. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI