Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach znajdujących się w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawa.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 223903609
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach znajdujących się w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawa.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74293f5-5439-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299246
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004619/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach znajdujących się w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W
postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa
się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz
poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamawiający. Wykonawca posiadający
konto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz
do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania
dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych
przy ich użyciu zostały opisane na Platformie eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując do
niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy eZamawiający oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegać
postanowień opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem
dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innych
informacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadku
przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłania
będzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwera
pocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający przekazuje link do postępowania
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania ZGN/PZP/27/2021jako załącznik do
niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście przetargów PZP, przetargi
„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentów
elektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz
przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza
dostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej korespondencji związanej z
niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej,
email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do
oferty)
oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem
Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww.
dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą poczty
elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentów
elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiami
określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
wskazanych w SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna
dotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych
jestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery
1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się
zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adres
email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.
1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia
publicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek
prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywający
naZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,
którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza
4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podania
przezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy
Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.
15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16
RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie zprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku
postępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na
podstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celuzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasu
zakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub
e RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1
lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu
obowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co
najmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/27/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonane bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży ogólnobudowlanej w nieruchomościach znajdujących się w zasobach Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawa w latach 2022 - 2024 r. Szczegółowy zakres zamówienia określony został w załączniku Nr 7do SWZ – Katalogu Norm Rzeczowych, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik Nr 5 do SWZ oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik Nr 6 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45422100-2 - Stolarka drewniana
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podjęcia działań zmierzających do usunięcia awarii od otrzymania zlecenia
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli
zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
b) wykazu robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik
do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Do
wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót
wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do
udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w
wykonaniu części zamówienia;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy
Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia).
d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wzakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZ
e) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i
Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub
ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.
Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli
zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile
wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
b) wykazu robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik
do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały
wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Do
wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót
wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do
udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w
wykonaniu części zamówienia;
c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których
mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy
Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych
podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia).
d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną
określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZ
e) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie podmiotowych środków dowodowych
oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W
przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta
wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następujące
wymagania:
a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ,
b) sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotyczące własnej firmy,
takie jak np.: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców
składających ofertę wspólną we własnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz
ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną;
c) kopie dokumentów dotyczących każdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą
być poświadczone za zgodność z oryginałem
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający zastrzega prawo do zmiany:
1) maksymalnej kwoty wynagrodzenia, w przypadku:
a) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług,
b) zbycia nieruchomości objętej Umową,
c) przejęcia w zarząd i administrowanie nieruchomości na obszarze miasta stołecznego Warszawy,
2) terminu obowiązywania Umowy, w przypadku:
a) niewyczerpania się maksymalnej kwoty wynagrodzenia, o której mowa w § 11 ust. 1, do upływu terminu obowiązywania umowy określonego w § 2,
3) Podwykonawcy - w przypadku rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą, jego likwidacji lub nienależytej staranności przy realizacji robót stwierdzonej przez Zamawiającego, pod warunkiem wykazania przez nowego podwykonawcę spełniania warunków w zakresie nie mniejszym niż dotychczasowy podwykonawca.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-16