Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni w obrębie skrzyżowania ul. 1-go Maja, ul. Daszyńskiego, ul Wrocławskiej i ul. Parkowej w Sycowie łącznie z wykonaniem oznakowania poziomego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SYCÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855370
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Syców
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: +48627855115
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sycow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sycow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni w obrębie skrzyżowania ul. 1-go Maja, ul. Daszyńskiego, ul Wrocławskiej i ul. Parkowej w Sycowie łącznie z wykonaniem oznakowania poziomego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7ac62a7-9208-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00026264
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001319/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni w obrębie skrzyżowania ul. 1-go Maja, ul. Daszyńskiego, ul Wrocławskiej i ul. Parkowej w Sycowie z wykonaniem oznakowania poziomego
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów luboświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawiep.z.p., odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacjielektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344). 1.1.Komunikacja ustnadopuszczalna jest tylko w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotycząogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, potwierdzenia zainteresowania. 2.Ogłoszenie ozamówieniu zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych, udostępnianym na stronach portaluinternetowego Urzędu oraz na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.sycow.pl 3.Wymagane jest złożenie oferty oraz oświadczenia o których mowa w art. 125 ust 1 Ustawy Pzp wformie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4.W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https: //eo4iy2u03l/skrytka oraz poczty elektronicznejzp@sycow.pl 5.Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego, musi posiadać konto na ePUAP. 6. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń orazinformacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemuminiPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP). 7. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopiidokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu PrezesaRady Ministrów z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji orazwymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówień publicznych lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Na podstawie art. 13 Rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), przekazujemy Pani/Panu poniższe informacje związane zprzetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:Urząd Miasta i Gminy w Sycowie ul. Mickiewicza 1 56 – 500 Syców reprezentowany przez BurmistrzaMiasta i Gminy Syców
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ITI.271.04.P.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie bieżącej konserwacji nawierzchni w obrębie skrzyżowania ul. 1-go Maja, ul. Daszyńskiego, ul Wrocławskiej i ul. Parkowej w Sycowie łącznie z wykonaniem oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowejZakres prac obejmuje:a) roboty przygotowawczeb) nawierzchniec) oznakowanie
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.Zamawiający przyzna zamówienie Wykonawcy, który złoży ofertę niepodlegającą odrzuceniu, i która zostanie najwyżej oceniona (uzyska największą liczbę punktów przyznanych według kryteriów wyboru oferty określonych w SWZ). Zamawiający nie przewiduje prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4