Wykonanie badań i analizy wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie badań i analizy wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie w ciągu ulic Ratajczaka i Niezłomnych na odcinku od ul. 27 Grudnia i Plac Wolności do ul. Stanisława Matyi w Poznaniu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPoznań
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-10-01
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Poznań
  • Data publikacji ogłoszenia2020-09-22
  • Numer ogłoszenia587236-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 587236-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Miasto Poznań: Wykonanie badań i analizy wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie w ciągu ulic Ratajczaka i Niezłomnych na odcinku od ul. 27 Grudnia i Plac Wolności do ul. Stanisława Matyi w Poznaniu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Program Centrum – etap II – budowa trasy tramwajowej wraz z uspokojeniem ruchu samochodowego w ulicy Ratajczaka.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, krajowy numer identyfikacyjny 63125782200000, ul. Plac Kolegiacki  17 , 61-841  Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 785 210, e-mail zp@um.poznan.pl, faks 61 878 50 85.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.poznan.pl
Adres profilu nabywcy: https://umpoznan.ezamawiajacy.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://umpoznan.ezamawiajacy.pl

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie, dostarczone do siedziby Zamawiającego
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Miasta Poznania, plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pokój 152, Biuro Podawcze (hol główny) na parterze przy wejściu głównym do Urzędu

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań i analizy wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki zlokalizowane w bezpośrednim sąsiedztwie w ciągu ulic Ratajczaka i Niezłomnych na odcinku od ul. 27 Grudnia i Plac Wolności do ul. Stanisława Matyi w Poznaniu.
Numer referencyjny: ZOU-XII.271.80.2020.HS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Część pomiarowa:• Wytypowanie budynków dla celów wykonania prognozy wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynkach od przejazdów tramwajów dla projektowanej linii na ul. Ratajczaka. • Określenie lokalizacji punktów pomiarowych, dla oceny wpływu drgań na konstrukcję, oraz na ludzi w budynku;• Wykonanie pomiarów drgań w minimum 4 punktach pomiarowych (każdy punkt w trzech wzajemnie prostopadłych kierunkach); • Identyfikację poszczególnych przejazdów pojazdów:o typu pojazdu,o prędkości przejazdu (o ile to możliwe);• Wykonanie analizy wpływu drgań na konstrukcję (o ile spełnia warunki punktu 6.2 normy PN-B-02170:2016-12) oraz ludzi w budynku dla punktów wewnątrz budynków (10 wytypowanych) w celu oceny wpływu drgań na ludzi w budynku;• Wykonanie kompletnego sprawozdania z badań.2. Część obliczeniowa:• Analizę wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynkach dla wybranych 10 budynków na podstawie wyników pomiarów drgań in situ;• Obliczenia symulacyjne w celu wytypowania najkorzystniejszego wariantu projektu wibroizolacji torowiska pod kątem wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynku od projektowanego torowiska tramwajowego w sąsiedztwie budynków. Wykonanie przestrzennego modelu obliczeniowego budynków (min. 10) pod kątem wykonania prognozy do oceny wpływu drgań na konstrukcję budynku i na ludzi w budynkach zgodnie z normami PN-B-02170:2016-12 i PN-B-02171:2017-06. • wykonanie oceny wpływu pomierzonych drgań od tramwajów na konstrukcje budynków nie spełniających wymagań punktu 6.2 normy PN-B-02170:2016-12 • Wykonanie sprawozdania z obliczeń symulacyjnych wraz z opisem proponowanego rozwiązania wibroizolacji, uwzględniającego jego skuteczność.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.Zamawiający wymaga udzielenia 36 miesięcy rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: - Część pomiarowa:• Wytypowanie budynków dla celów wykonania prognozy wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynkach od przejazdów tramwajów dla projektowanej linii na ul. Ratajczaka. • Określenie lokalizacji punktów pomiarowych, dla oceny wpływu drgań na konstrukcję, oraz na ludzi w budynku;• Wykonanie pomiarów drgań w minimum 4 punktach pomiarowych (każdy punkt w trzech wzajemnie prostopadłych kierunkach); • Identyfikację poszczególnych przejazdów pojazdów:o typu pojazdu,o prędkości przejazdu (o ile to możliwe);• Wykonanie analizy wpływu drgań na konstrukcję (o ile spełnia warunki punktu 6.2 normy PN-B-02170:2016-12) oraz ludzi w budynku dla punktów wewnątrz budynków (10 wytypowanych) w celu oceny wpływu drgań na ludzi w budynku;• Wykonanie kompletnego sprawozdania z badań. - Część obliczeniowa:• Obliczenia symulacyjne w celu wytypowania najkorzystniejszego wariantu projektu wibroizolacji torowiska pod kątem wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynku od projektowanego torowiska tramwajowego w sąsiedztwie budynków. Wykonanie przestrzennego modelu obliczeniowego budynków (min. 10) pod kątem wykonania prognozy do oceny wpływu drgań na konstrukcję budynku i na ludzi w budynkach zgodnie z normami PN-B-02170:2016-12 i PN-B-02171:2017-06.Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia: - Część pomiarowa:• Wytypowanie budynków dla celów wykonania prognozy wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynkach od przejazdów tramwajów dla projektowanej linii na ul. Ratajczaka. • Określenie lokalizacji punktów pomiarowych, dla oceny wpływu drgań na konstrukcję, oraz na ludzi w budynku;• Wykonanie pomiarów drgań w minimum 4 punktach pomiarowych (każdy punkt w trzech wzajemnie prostopadłych kierunkach); • Identyfikację poszczególnych przejazdów pojazdów:o typu pojazdu,o prędkości przejazdu (o ile to możliwe);• Wykonanie analizy wpływu drgań na konstrukcję (o ile spełnia warunki punktu 6.2 normy PN-B-02170:2016-12) oraz ludzi w budynku dla punktów wewnątrz budynków (10 wytypowanych) w celu oceny wpływu drgań na ludzi w budynku;• Wykonanie kompletnego sprawozdania z badań. - Część obliczeniowa:• Obliczenia symulacyjne w celu wytypowania najkorzystniejszego wariantu projektu wibroizolacji torowiska pod kątem wpływu drgań na konstrukcję i na ludzi w budynku od projektowanego torowiska tramwajowego w sąsiedztwie budynków. Wykonanie przestrzennego modelu obliczeniowego budynków (min. 10) pod kątem wykonania prognozy do oceny wpływu drgań na konstrukcję budynku i na ludzi w budynkach zgodnie z normami PN-B-02170:2016-12 i PN-B-02171:2017-06.

II.5) Główny kod CPV: 71355000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
72316000-3
71320000-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 100
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) samodzielnie lub jeden z konsorcjantów (doświadczenie Konsorcjantów nie sumuje się) w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie: a) co najmniej 3 badania i analizy wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki przy realizacji inwestycji drogowej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda. b) co najmniej 5 symulacji obliczeniowych z zakresu analiz i obliczeń dynamicznych wpływu drgań na budynki i na ludzi w nich przebywających od wymuszeń komunikacyjnych torowych (tramwaje, kolej itp.)2) posiada aktualną akredytację PCA w zakresie:- PN-B-017170:2016-12 „Ocena szkodliwości drgań przekazywanych przez podłoże na budynki”- PN-B-02171:2017-06 „Ocena wpływu drgań na ludzi w budynkach”;3) dysponuje osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu i brała udział w wykonaniu minimum dwóch wymaganych opracowaniach polegających na wykonaniu badań i analiz wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki przy realizacji inwestycji drogowej. 4) dysponuje minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do projektowania bez ograniczeń lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów w wymaganej specjalności.5) dysponuje minimum jednym narzędziem pozwalającym na jednoczesny zsynchronizowany pomiar w co najmniej w 4 punktach pomiarowych dla każdego budynku. Przez punkt pomiarowy Zamawiający rozumie trzy czujniki usytuowane we wzajemnie prostopadłych kierunkach. Wymaganie dotyczy również punktów na konstrukcji ze względu na konieczność wykonania obliczeń w celu określenia wpływu na konstrukcję budynku;Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w punkcie V.2. 3, 4 i 5 w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. „Stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku, kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wypełniony i podpisany załącznik nr 3 do SIWZ). W takim przypadku należy podać nazwy (firmy) podmiotów w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:a) wykaz wykonanych badań i analiz wpływu drgań od pojazdów komunikacji zbiorowej i samochodów na budynki przy realizacji inwestycji drogowych wykonanych w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których badania i analizy te zostały wykonane, oraz załączy dowody określające czy badania i analizy te zostały wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 6 do SIWZ wraz z dowodami.b) wykaz wykonanych symulacji obliczeniowych z zakresu analiz i obliczeń dynamicznych wpływu drgań na budynki i na ludzi w nich przebywających od wymuszeń komunikacyjnych torowych (tramwaje, kolej itp.), oraz załączy dowody określające czy symulacji obliczeniowych z zakresu analiz i obliczeń dynamicznych wpływu drgań na budynki i na ludzi w nich przebywających od wymuszeń komunikacyjnych torowych (tramwaje, kolej itp.) zostały wykonane należycie – wypełniony i podpisany załącznik nr 7 do SIWZ wraz z dowodamiDowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;c) dokumenty potwierdzające posiadanie aktualnej akredytacji PCA w zakresie:- PN-B-017170:2016-12 „Ocena szkodliwości drgań przekazywanych przez podłoże na budynki”- PN-B-02171:2017-06 „Ocena wpływu drgań na ludzi w budynkach”;d) wykaz osób: - kierownik zespołu - osoba posiadająca uprawnienia konstrukcyjno-budowlane do projektowania bez ograniczeń wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do SIWZ; e) wykaz narzędzi - wypełniony i podpisany załącznik nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty/oświadczenia składające się na ofertę:a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ;Inne dokumenty składane wraz z ofertą:b) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ;c) Wypełnione i podpisane załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy;d) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się:d.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej:- złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwalub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. d.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej:- złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: 3 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Doświadczenie kierownika zespołu wyznaczonego do realizacji zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewidują możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w § 10 umowy oraz zmiany osoby wyznaczonej do wykonania zamówienia, której doświadczenie oceniane jest w ramach jednego z kryterium oceny ofert ( zmiana jest możliwa pod warunkiem, że nowa osoba wyznaczona do wykonania zamówienia uzyskałaby co najmniej taką ilość punktów, która nie wpłynęłaby na wybór najkorzystniejszej oferty w przedmiotowym postępowaniu).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę mycie okien na nowym osiedlu deweloperskim - Koziegłowy
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę mycie okien na nowym osiedlu deweloperskim. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI