Wykonanie audytów energetycznych i programów funkcjonalno-użytkowych

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie audytów energetycznych i programów funkcjonalno-użytkowych
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2020-10-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-10-13
  • Numer ogłoszenia596504-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 596504-N-2020 z dnia 2020-10-13 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy: Wykonanie audytów energetycznych i programów funkcjonalno-użytkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 010836340, ul. ul. Trakt Lubelski  353 , 04-667  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 277 35 00, , e-mail wawer.zgn.nz@um.warszawa.pl, , faks 22 277 35 67 .
Adres strony internetowej (URL): zgn-wawer.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
zgnwawer.bip.um.warszawa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie audytów energetycznych i programów funkcjonalno-użytkowych
Numer referencyjny: 521/NZ/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Krótki opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp. Zakres i forma audytów energetycznych winna być zgodna z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.3.2.2. Na bazie wykonanych audytów energetycznych Wykonawca opracuje i wykona programy funkcjonalno-użytkowe dla 41 budynków wraz z uwzględnieniem wyboru optymalnych wariantów przdsięwzięcia termomodernizacyjnego dla tych budynków. 3.2.3.Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć koszty planowanych prac projektowych i robót budowlanych obejmujących wykonanie termomodernizacji budynków, doposażenia budynków i lokali w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła. Wartość szacunkową należy wyliczyć dla każdego budynku oddzielnie przy uwzględnieniu optymalnych rozwiązań technicznych. Ponadtto Wykonawca zobowiązany jest do:- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.3.3. Zamawiający wyraża zgodę na udział podwykonawców w realizacji zamówienia. W przypadku zamiaru powierzenia podwykonawcy wykonania części robót, wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym zamawiającego poprzez dokonanie stosownego zapisu w poz. 16 formularza ofertowego oraz poprzez podanie w poz. 17 nazw, adresów podwykonawców, dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, którym zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia

II.5) Główny kod CPV: 71000000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
71000000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 48
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (związanej z przedmiotem zamówienia), dotyczącej odpowiedzialności cywilnej za wszelkie zawinione przez Wykonawcę szkody osobiste i majątkowe wobec osób trzecich, które mogą powstać w związku z wykonywaniem niniejszej umowy na kwotę nie niższą niż 100 tysięcy złotych. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie ksero dokumentu potwierdzającego wniesienie ubezpieczenia OC.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 2 osobami w pionie bezpośredniego wykonawstwa), które posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania audytów energetycznych i opracowania programów funkcjonalno użytkowych tj posiadają uprawnienia budowlane:- ProjektowaniaA w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – co najmniej w zakresie ograniczonym oraz,- Projektowania w specjalności architektonicznej. Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie przedłożonego w ofercie stosownego oświadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ), że osoba lub osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający w celu weryfikacji posiadanych uprawnień może wezwać na podstawie art. 26 ust 1 pkt 4 Wykonawcę do przedstawienia oryginałów posiadanych uprawnień przez osoby, które będą wykonywać zamówienie.6.1.3. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonali (lub nadal wykonują), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, (przedstawić pełny wykaz wykonanych usług), w zakresie realizacji, stanowiących przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca lub podwykonawca – w tym co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu audytów energetycznych budynków mieszkalnych oraz 1 usługę polegającą na opracowaniu i wykonaniu programów funkcjonalno użytkowych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto. Spełnienie tego warunku Zamawiający oceniał będzie na podstawie załączonego do oferty wykazu, określonego w pkt. 9.2.1 SIWZ, opracowanego wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji oraz dokumentów (zaświadczenia lub poświadczenia) potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością oraz z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru; w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. Dokument składany bez wezwania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacji z sesji otwarcia ofert) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi złożyć każdy wykonawca. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale w punkcie podawczym Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy przy ul. Trakt Lubelski 353.UWAGA! Jeżeli wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, ww. oświadczenie zawierające taką informację (zaznaczony wariant pierwszy w polu wyboru) może złożyć wraz z ofertą.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz usług, że w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonali (lub nadal wykonują), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, (przedstawić pełny wykaz wykonanych usług), w zakresie realizacji, stanowiących przedmiot zamówienia jako generalny wykonawca lub podwykonawca – w tym co najmniej 1 usługę polegającą na wykonaniu audytów energetycznych budynków mieszkalnych oraz 1 usługę polegającą na opracowaniu i wykonaniu programów funkcjonalno użytkowych, każde o wartości nie mniejszej niż 50 tysięcy złotych brutto oraz dowody, potwierdzające, że roboty zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, złożonych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza - załącznik nr 6.Dowodami, o których mowa powyżej są: 1) referencje; 2) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane; 3) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w pkt 1 i 2. 9.2.2. Wykaz, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (minimum 2 osobami w pionie bezpośredniego wykonawstwa), które posiadają stosowne uprawnienia do wykonywania audytów energetycznych i opracowania programów funkcjonalno użytkowych tj posiadają uprawnienia budowlane:- Projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych – co najmniej w zakresie ograniczonym oraz,- Projektowania w specjalności architektonicznej - załącznik Nr 9 do SIWZ.Uwaga: Wykonawca wykazując się doświadczeniem uzyskanym w ramach konsorcjum może się nim wykazać jedynie w takim zakresie w jakim był bezpośrednim wykonawcą części wskazanego zadania. Przez zadanie rozumie się zawartą umowę.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Ilość lat zajmowania się wykonywaniem dokumentacji projektowej 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na zasadach określonych poniżej 1) wystąpieniem zdarzeń losowych i warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie prac polegających m.in. na: wystąpieniu opadów atmosferycznych w postaci deszczu (w ilości powyżej 30 mm na godzinę), gradu lub śniegu (w ilości powyżej 35 cm w ciągu 24 godzin), wiatru o średniej prędkości przekraczającej 15 m/s lub wiatru w porywach ponad 20 m/s. Termin zakończenia prac ulega przedłużeniu o ilość dni podczas których Wykonawca udokumentował zaistnienie przeszkody do wykonania przedmiotu Umowy; 2) koniecznością wykonania usług dodatkowych w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania oraz zakończenia przedmiotu zamówienia i wynikającej stąd zmiany terminów wykonania Umowy oraz wynagrodzenia przy zachowaniu jednocześnie następujących przesłanek:a) zmiana wykonawcy nie może być dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego.b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego a wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.c) zmiana wartości przedmiotu zamówienia w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia polegające na zmniejszeniu ilości budynków administrowanych przez Zamawiającego oraz odpowiedniego zmniejszenia z tego tytułu ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy.d) Zmiana wartości przedmiotu zamówienia waloryzacja w przypadku znaczącego wzrostu wartości składników cenotwórczych takich jak (zmiana minimalnego wynagrodzenia, zmiana składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne). Zmiana umowy nastąpi w przypadku wejścia w życie zmiany ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę lub zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wejście w życie zmiany stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne.3) działalnością ze strony osób trzecich lub użytkowników nieruchomości przyległych do terenu prac, mającą bezpośredni lub pośredni wpływ na zakres rzeczowy prac, sposób ich wykonania, terminy wykonania prac będących przedmiotem niniejszej Umowy; 4)innymi przypadkami, gdy zmiana pozostaje w bezpośrednim związku przyczynowo-skutkowym z wystąpieniem danych okoliczności i nie wykracza poza to, co konieczne w celu przeciwdziałania skutkom takiej zmiany okoliczności; 5) zmianą adresów budynków objętych admistrowaniem przez ZGN;6) zmianą wartości Umowy wynikającą ze zmiany stawki podatku VAT w trakcie trwania Umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła oraz opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych ul. Garncarska 46, ul. Garncarska 59, ul. Jagody 14, ul. Junaków 20, ul. Patriotów 139, ul. Rozkoszna 2, ul. Wielostronna 26, ul. Wielowiejska 6, ul. Wielowiejska 6A, ul. Zasadowa 50
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp. Zakres i forma audytów energetycznych winna być zgodna z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.3.2.2. Na bazie wykonanych audytów energetycznych Wykonawca opracuje i wykona programy funkcjonalno-użytkowe dla 41 budynków wraz z uwzględnieniem wyboru optymalnych wariantów przdsięwzięcia termomodernizacyjnego dla tych budynków. 3.2.3.Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć koszty planowanych prac projektowych i robót budowlanych obejmujących wykonanie termomodernizacji budynków, doposażenia budynków i lokali w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła. Wartość szacunkową należy wyliczyć dla każdego budynku oddzielnie przy uwzględnieniu optymalnych rozwiązań technicznych. Ponadtto Wykonawca zobowiązany jest do:- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 78000000-8, 78000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-11
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Ilość lat zajmowania się wykonywaniem dokumentacji projektowej 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła oraz opracowanie programów funkcjonalno-użytkowych ul. Agrestowa 25, ul. Arniki 11, ul. Izbicka 13, ul. Kąkolowa 30, Ul. Kąkolowa 52, ul. Kąkolowa 52A, ul. Patriotów 102, ul. Patriotów 116A, ul. Wilgi 34, ul. Frenkla 12, ul. Kłodzka 87
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp. Zakres i forma audytów energetycznych winna być zgodna z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.3.2.2. Na bazie wykonanych audytów energetycznych Wykonawca opracuje i wykona programy funkcjonalno-użytkowe dla 41 budynków wraz z uwzględnieniem wyboru optymalnych wariantów przdsięwzięcia termomodernizacyjnego dla tych budynków. 3.2.3.Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć koszty planowanych prac projektowych i robót budowlanych obejmujących wykonanie termomodernizacji budynków, doposażenia budynków i lokali w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła. Wartość szacunkową należy wyliczyć dla każdego budynku oddzielnie przy uwzględnieniu optymalnych rozwiązań technicznych. Ponadtto Wykonawca zobowiązany jest do:- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 78000000-8, 78000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Ilość lat zajmowania się wykonywaniem dokumentacji projektowej 0,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła oraz opracowanie programów funkcjonalno-użytkowychul. Ciepielowska 12, ul. Bysławska 69, ul. Derkaczy 38, Dmuchawcowa 9A, ul. Młoda 6, ul. Patriotów 49, ul. Początkowa 11, ul. Popradzka 3, ul. Popradzka 3A, ul. Żywokostowa 6
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp. Zakres i forma audytów energetycznych winna być zgodna z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.3.2.2. Na bazie wykonanych audytów energetycznych Wykonawca opracuje i wykona programy funkcjonalno-użytkowe dla 41 budynków wraz z uwzględnieniem wyboru optymalnych wariantów przdsięwzięcia termomodernizacyjnego dla tych budynków. 3.2.3.Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć koszty planowanych prac projektowych i robót budowlanych obejmujących wykonanie termomodernizacji budynków, doposażenia budynków i lokali w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła. Wartość szacunkową należy wyliczyć dla każdego budynku oddzielnie przy uwzględnieniu optymalnych rozwiązań technicznych. Ponadtto Wykonawca zobowiązany jest do:- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 78000000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Ilość lat zajmowania się wykonywaniem dokumentacji projektowe 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła oraz opracowanie programów funkcjonalno-użytkowychul. II Poprzeczna 10, ul. Karpacka 9, ul. Korkowa 9B, ul. Łozinowa 3, ul. Rolnicza 6, ul. Rolnicza 9, ul. Stylowa 14, ul. Widoczna 61, ul. Żegańska 2C, ul. Podkowy 17
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Krótki opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1 Wykonanie audytów energetycznych dla 41 budynków mieszkalnych przed ich termomodernizacją i doposażeniem w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp. Zakres i forma audytów energetycznych winna być zgodna z Rozporzadzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 17 marca 2009 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy audytu energetycznego oraz części audytu remontowego, wzorów kart audytów, a także algorytmu oceny opłacalności przedsięwzięcia termomodernizacyjnego.3.2.2. Na bazie wykonanych audytów energetycznych Wykonawca opracuje i wykona programy funkcjonalno-użytkowe dla 41 budynków wraz z uwzględnieniem wyboru optymalnych wariantów przdsięwzięcia termomodernizacyjnego dla tych budynków. 3.2.3.Wykonawca zobowiązany jest wyliczyć koszty planowanych prac projektowych i robót budowlanych obejmujących wykonanie termomodernizacji budynków, doposażenia budynków i lokali w instalację gazową , instalację centralnego ogrzewania, instalację ciepłej wody użytkowej wraz z montażem pieców gazowych lub pomp ciepła. Wartość szacunkową należy wyliczyć dla każdego budynku oddzielnie przy uwzględnieniu optymalnych rozwiązań technicznych. Ponadtto Wykonawca zobowiązany jest do:- zastosowania optymalnych rozwiązań konstrukcyjnych, materiałowych i kosztowych, w celu uzyskania nowoczesnych i właściwych standardów dla rodzaju zadania inwestycyjnego, które ma zostać wykonane na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego,- ustalanie z Zamawiającym na każdym etapie opracowania programu funkcjonalno-użytkowego sposobu rozwiązań technicznych oraz zastosowanych materiałów, które mają być przyjęte w dokumentacji technicznej i przy wykonywaniu robót budowlanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 78000000-8, 78000000-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 40
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 10,00
Ilość lat zajmowania się wykonywaniem dokumentacji projektowej 30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI