„Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. „
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-08
  • Numer ogłoszenia570577-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 570577-N-2019 z dnia 2019-07-08 r.

Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich: „Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. „
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Zarząd Dróg Miejskich, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Chmielna  120 , 00-801  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 55 89 000, e-mail zzp@zdm.waw.pl, faks 228 909 211.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.zdm.waw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.zdm.waw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Oferta musi być sporzadzona w języku polskim w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Adres:
Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, Kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. „
Numer referencyjny: ZDM/UM/DZP/64/PN/56/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części 2
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 1 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 2 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią II – Dzielnica Rembertów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 3 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią III – Dzielnica Ursus i Włochy wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 4 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią IV – Dzielnica Wola i Bemowo wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 5 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią V – Dzielnica Wawer wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 6 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VI – Dzielnica Mokotów i Wilanów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Część 7 Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VII – Dzielnica Praga Południe i Wesoła wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza równowartość kwoty 30 000 EURO a jest mniejsza niż równowartość kwoty 221 000 EURO

II.5) Główny kod CPV: 71354000-4
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.: 1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) - dla każdej części.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje): Wykonawca wykaże się doświadczeniem z zakresu wykonania dokumentacji obejmującej ustalenie przebiegu pasa drogowego o łącznej długości min. 3000 mb (w tym wykonania mapy (map) nieruchomości zajętych pod drogę publiczną o łącznej długości min 500mb w trybie art. 73 lub 60 ustawy z dnia 13 października 1998r. – Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133 poz.872 ze zm.) UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia należy wykazać spełnianie warunku osobno dla każdej z części zamówienia. 2. Wykonawca ma do dyspozycji osobę legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do stanowiska, jakie zostanie jej powierzone, w szczególności określonymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.), zgodnie z poniższym wykazem: Lp. - Stanowisko - Wymagana liczba osób - Okres posiadania wymaganych uprawnień (w latach) – Doświadczenie zawodowe (liczba lat pracy na danym stanowisku) – podstawa dysponowania. 1.Kierownik odpowiedzialny za cały zakres prac objętych Umową – Uprawnienie w dziedzinie geodezji w zakresie: 1. geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, 2. Rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, Sporządzenie dokumentacji geodezyjno – prawnej obejmującej ustalenie przebiegu granicy pasa drogowego, w liczbie opracowań dla min. 50 działek w tym (dla min. 20 działek¹ ) wykonanie map nieruchomości zajętych pod drogi publiczne w trybie ustawy z dnia 13.10.1998. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną – minimum 1 osoba na każdą część - 5 lat – podstawa dysponowania. 2. Osoba do prac polowych – Geodezyjne pomiary sytuacyjno – wysokościowe, inwentaryzacja elementów pasa drogowego oraz obiektów związanych z pasem drogi - minimum 2 osoby na każdą część - Wykształecenie geodezyjne (technik inżynier), – 3 lat – podstawa dysponowania. 3. Osoba do prac kameralnych – Prace związane ze sporządzaniem analizgeodezyjnych na potrzeby regulacji stanów prawnych, przeprowadzanie kwerendy dokumentów archiwalnych, sporządzanie dokumentacji związanej z podziałami nieruchomości. Wykszałcenie geodezyjne lub studia I stopnia – minimum 2 osoby na każdą część – 3 lata – Podstawa dysponowania 1 W przypadku opracowań geodezyjnych map nieruchomości zajętych pod drogi publiczne należy podać nr Id operatu przyjętego do Państwowego Zasobu Geodezyjno – Kartograficznego. W przypadku postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych oraz wykonanie dokumentacji projektowej, osoby wskazane do pełnienia stanowisk wymienionych w powyższej tabeli muszą mieć wymagane dla przedmiotowych stanowisk uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 1278 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, a także posiadać zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1725 z późn. zm.). Stanowiska określone w powyższej tabeli mogą zostać również powierzone obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz innych krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz z przepisami ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272). UWAGA: W przypadku ubiegania się o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia należy wykazać spełnianie warunku osobno dla każdej z części zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia : W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, które potwierdzają okoliczności spełniania warunków udziału w postępowaniu tj.: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 7.2.1.1. SIWZ - dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego(zawierających potwierdzenie zapłaty ubezpieczenia). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku, o którym mowa w pkt 7.2.2.1. SIWZ - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane - załącznik nr 2 do SIWZ („Doświadczenie Wykonawcy”). Do powyższego wykazu powinny być dołączone dowody określające, czy wymienione w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń ciągłych lub okresowych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku o którym mowa w pkt 7.2.2.2 SIWZ - wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 3 („Wykaz osób”). 4. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów, oraz którego oferta zostanie oceniona najwyżej, powinien przedłożyć w odniesieniu do tych podmiotów te same dokumenty, na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, które jest zobowiązany złożyć wykonawca, jak również te same dokumenty dot. potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, które wykonawca wykazuje z powołaniem się na zasoby tego podmiotu. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie (oryginał) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej przedstawia Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej. 2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2.4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2., nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości : Część 1: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Część 2: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). Część 3: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100). Część 4: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100). Część 5: 4 100,00 zł ( słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100). Część 6: 4 600,00 zł ( słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100). Część 7: 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje istotne zmiany zawartej umowy dotyczące odpowiednio wartości zamówienia lub terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia następujących okoliczności: 1) zaistnienie nieprzewidzianych sytuacji, takich jak brak możliwości pozyskania informacji/dokumentacji z Urzędów z uwagi na zmianę ich siedziby, co uniemożliwi udzielenie odpowiedzi zgodnie z terminami określonymi w k.p.a. Zaistnienie takiej sytuacji, musi zostać potwierdzone przez Urząd na piśmie; 2) wystąpienie nieprzewidzianych zjawisk atmosferycznych, takich jak np. wichury, ulewy, śnieżyce, lub konieczność wstrzymania wykonywania usług; 3) podjęcie decyzji przez władze Miasta Stołecznego Warszawy o wykonaniu remontu lub przebudowy infrastruktury technicznej miasta, skutkującej koniecznością wstrzymania wykonywania usługi; 4) w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem naruszającym dyscyplinę środków publicznych, o ile ww. okoliczności mają wpływ na wykonanie zamówienia; 5) w następstwie wykraczających poza terminy określone w k.p.a. procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnych urzędowych mających wpływ na termin realizacji zamówienia o ile ich przyczyną nie są zaniedbania lub zaniechania Wykonawcy; 6) ograniczenia środków budżetowych przeznaczonych na realizację zamówienia - odpowiednio do tego, jaki wpływ na te zmiany będą miały wyżej wymienione przypadki. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego, przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie (odpowiednio) co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w ust. 1. Protokół zmiany umowy będzie załącznikiem do aneksu do umowy. 3. Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z wyłączeniem §6 ust. 3.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosown
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości : Część 1: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).


Część nr: 2 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią II – Dzielnica Rembertów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga r
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią II – Dzielnica Rembertów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 2: 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).


Część nr: 3 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią III – Dzielnica Ursus i Włochy wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią III – Dzielnica Ursus i Włochy wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 3: 3 900,00 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset złotych 00/100).


Część nr: 4 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią IV – Dzielnica Wola i Bemowo wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wyma
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią IV – Dzielnica Wola i Bemowo wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 4: 3 400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100).


Część nr: 5 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią V – Dzielnica Wawer wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regula
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią V – Dzielnica Wawer wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 5: 4 100,00 zł ( słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100).


Część nr: 6 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VI – Dzielnica Mokotów i Wilanów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VI – Dzielnica Mokotów i Wilanów wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 6: 4 600,00 zł ( słownie: cztery tysiące sześćset złotych 00/100).


Część nr: 7 Nazwa: Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VII – Dzielnica Praga Południe i Wesoła wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno -
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Wykonanie analizy geodezyjno-prawnej dotyczącej ustalenia przebiegu linii granicznych pasa drogowego drogi publicznej (zgodnie z częścią VII – Dzielnica Praga Południe i Wesoła wyszczególnionych w OPZ) w rozumieniu art. 4 oraz Rozdziału 4 ustawy o drogach publicznych (Dz.U.2018.2068 -t.j. z późn. zm.) (dalej udp), ze szczególnym uwzględnieniem skrzyżowań dróg w rozumieniu Rozdziału 3 udp, w odniesieniu do granic nieruchomości oraz ich stanu prawnego, wytypowanie gruntów, których stan formalno - prawny wymaga regulacji, wskazanie trybu takiej regulacji oraz przygotowanie stosownych projektów wniosków o uregulowanie tych praw na rzecz Zarządu Dróg Miejskich.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71354000-4,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
wydłużenie terminu rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości :Część 7: 3 300,00 zł (słownie: trzy tysiące trzysta złotych 00/100).






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20 - Pułtusk
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę naprawę pieca Termet Ecocondens silver 20. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI