Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzywidz
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2023-09-08
  • ZamawiającyGMINA PRZYWIDZ
  • Data publikacji ogłoszenia2023-08-31
  • Numer ogłoszenia2023/BZP 00375575
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYWIDZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 7

1.5.2.) Miejscowość: Przywidz

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-047

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.gminaprzywidz@kdzp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przywidz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d46882ee-470d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033545/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/810556

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/810556

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/810556
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/transakcja/810556

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Przywidz, ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz;
2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę prowadzonym w trybie podstawowym;
3. dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7. posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 adaptacja projektu dla obiektu w Pomlewie, Część 2 adaptacja projektu dla obiektu w Trzepowie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 10 do SWZ.
4. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Projektu budowlanego
b) Projektu wykonawczego
c) Przedmiaru robót
d) Kosztorysu inwestorskiego
e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych
f) Sprawowanie nadzoru autorskiego
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać
a) adaptację 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 będących w posiadaniu zamawiającego (Przyszkolna hala sportowa z zapleczem socjalnym i boiskiem wielofunkcyjnym o wymiarach 12 x 24 m w konstrukcji samonośnej) w skład projektu typowego wchodzi:
• część architektoniczno-budowlana
• część techniczna
 architektura
 instalacje elektryczne
 instalacje sanitarne
 konstrukcja
• kosztorys inwestorski i przedmiar robót
• specyfikacja
• wyposażenie
• uzgodnienia
• uprawnienia
będące załącznikiem do wzoru umowy
b) projekt budowlany
• projekt zagospodarowania tereny obejmujący obiekty nowoprojektowane i obiekt adaptowany, uzbrojenie terenu, place i dojścia utwardzone w tym droga pożarowa, ogrodzenie, zieleń i nasadzenia i inne elementy do obsługi hali sportowej
• projekt architektoniczno-budowlany obiektu adaptowanego i obiektów nowoprojektowanych,
• projekt techniczny obiektu adaptowanego i obiektów nowoprojektowanych
c) projekt wykonawczy na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
d) przedmiar robót na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
e) kosztorys inwestorski na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
6. Zadanie współfinansowane jest Programu Olimpia - program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich a dokumentacja powinna być zgodna z wnioskiem aplikacyjnym będącym załącznikiem do postępowania
7. Zamawiający oświadcza iż jest w posiadaniu i jest właścicielem dwóch projektów typowych hal sportowych odpowiadających programowi „Olimpia” oraz posiada pozwolenie na budowę dla każdej lokalizacji wydane na podstawie innego projektu hali sportowej spełniającej taką samą funkcję.
8. W ramach adaptacji projektu typowego hali sportowej projektant uwzględni:
1) Wykonanie adaptacji projektu typowego sal sportowych o wymiarach pola gry 12x24m, do wymogów Inwestora. Projektant (autor adaptacji) sporządzający projekt budowlany służący uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub zamiennym pozwoleniu na budowę w ramach adaptacji projektu typowego, na ten cel jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagania dotyczące projektu budowlanego określone w przepisach aktualnych na dzień wykonania adaptacji, min. w Prawie Budowlanym i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W szczególności w projektach architektoniczno – budowlanym i technicznym należy:
a) Wykonać sprawdzenie i adaptację projektu dostosowującą do aktualnie obowiązujących przepisów i norm, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzonych po dacie wykonania projektu typowego.
b) Dostosować projekt do warunków miejscowych i stref klimatycznych, w szczególności wykonać:
i. sprawdzenie lub przeliczenie konstrukcji budynku w zakresie jej dostosowania do obciążeń normatywnych wynikających ze strefy klimatycznej,
ii. adaptację fundamentów do lokalnych warunków gruntowych,
iii. sprawdzenie lub przeliczenie charakterystyki energetycznej budynku,
iv. sprawdzenie i adaptację projektu ochrony przeciwpożarowej.
c) Wprowadzić uzupełnienia lub zmiany wynikające z docelowego przeznaczenia obiektu.
d) Dostosować projekt i uzyskać wymagane przepisami uzgodnienia związane z docelowym przeznaczeniem obiektu i lokalizacją.
e) Podpisać projekt, jako projektant (autor adaptacji) budynku do konkretnej lokalizacji z podaniem rodzaju i numeru posiadanych uprawnień projektowych.
f) Zapewnić sprawdzenie projektu przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego.
g) Dołączyć do projektu oświadczenie o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej podpisane przez projektanta i sprawdzającego.
9. Zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt. V.1 obejmuje:
1) adaptację typowego projektu hali sportowej i zaprojektowanie obiektów i instalacji wchodzących w skład zagospodarowania terenu :
a) budynek hali sportowej z zapleczem
b) łącznik z istniejącym budynkiem szkoły
c) przyłącza instalacji do budynku hali
d) pompa ciepła
e) wjazd na działkę
f) parking
g) drogę pożarową
h) instalację fotowoltaiczną naziemną
i) ogrodzenie.
2) Wykonanie projektów przyłączy do budynku hali obejmuje instalację i sieć gazową z zbiornikiem LPG, przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i kanalizację deszczową, przyłącza energetyczne i telekomunikacyjne ( niskoprądowe),
3) Adaptację pomieszczeń budynku hali wykonać zgodnie z wymaganiami inwestora spisanych w protokole typowania robót
4) Ogrzewanie pomieszczenia boiska sportowego zmienić na ogrzewanie podłogowe w przestrzeni legarowej podłogi sportowej oraz zastosowanie dodatkowo pompy ciepła.
5) Wykonać uzgodnienie projektów przyłączy u gestorów sieci oraz przygotowanie i złożenie kompletnych wniosków o przyłączenie,
6) Uzgodnić projekt z rzeczoznawcami ów, w zakresie sanitarnym, bhp i p.poż
7) Przygotować i złożyć do właściwego organu kompletnego wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielenia pozwolenia na budowę lub zamiennego pozwolenia na budowę,
8) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, lub zamiennego pozwolenia na budowę,
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego, zasadami programu Olimpia i wnioskiem o dofinansowanie i umową na dofinansowanie inwestycji , zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową zgodnie z wymogami bezwzględnie obowiązującego prawa w szczególności art. 99-103 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019).
12. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na Zamawiającego oraz do pełnienia nadzoru autorskiego.
13. W zakresie pełnienia nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonaną w oparciu o wykonaną dokumentację, zakres nadzoru autorskiego Wykonawcy obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( j.t. Dz.U.2021 poz. 2351 z późn. zm).
14. Dodatkowo w ramach sprawowania nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności:
1) udzielanie, na wniosek Zamawiającego, odpowiedzi na pytania oraz wszelkich wyjaśnień dotyczących treści opracowanej dokumentacji w trakcie przeprowadzanego przez Zamawiającego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek udzielić odpowiedzi do końca drugiego dnia roboczego od dnia przekazania pytań przez Zamawiającego.
2) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, na każde Jego wezwanie,
3) udział (na ewentualne wezwanie) w odbiorach częściowych, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym,
4) udział w próbach instalacji i rozruchach,
5) udział w uzgodnieniach możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych czy konieczności wykonania zamówień dodatkowych oraz opiniowanie propozycji,
6) aktualizacji kosztorysu inwestorskiego.
15. Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
16. Projektant będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych.
17. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie adaptacji 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 oraz uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę
2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 adaptacja projektu dla obiektu w Pomlewie, Część 2 adaptacja projektu dla obiektu w Trzepowie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na wszystkie części zamówienia.
3. Szczegółowy opis znajduje się w Załączniku nr 10 do SWZ.
4. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie:
a) Projektu budowlanego
b) Projektu wykonawczego
c) Przedmiaru robót
d) Kosztorysu inwestorskiego
e) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot budowlanych
f) Sprawowanie nadzoru autorskiego
5. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać
a) adaptację 2 projektów typowych hal sportowych z boiskiem 12 x 24 będących w posiadaniu zamawiającego (Przyszkolna hala sportowa z zapleczem socjalnym i boiskiem wielofunkcyjnym o wymiarach 12 x 24 m w konstrukcji samonośnej) w skład projektu typowego wchodzi:
• część architektoniczno-budowlana
• część techniczna
 architektura
 instalacje elektryczne
 instalacje sanitarne
 konstrukcja
• kosztorys inwestorski i przedmiar robót
• specyfikacja
• wyposażenie
• uzgodnienia
• uprawnienia
będące załącznikiem do wzoru umowy
b) projekt budowlany
• projekt zagospodarowania tereny obejmujący obiekty nowoprojektowane i obiekt adaptowany, uzbrojenie terenu, place i dojścia utwardzone w tym droga pożarowa, ogrodzenie, zieleń i nasadzenia i inne elementy do obsługi hali sportowej
• projekt architektoniczno-budowlany obiektu adaptowanego i obiektów nowoprojektowanych,
• projekt techniczny obiektu adaptowanego i obiektów nowoprojektowanych
c) projekt wykonawczy na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
d) przedmiar robót na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
e) kosztorys inwestorski na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych na obiekt adaptowany i projekty nowoprojektowane
6. Zadanie współfinansowane jest Programu Olimpia - program budowy przyszkolnych hal sportowych na 100 lecie pierwszych występów reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich a dokumentacja powinna być zgodna z wnioskiem aplikacyjnym będącym załącznikiem do postępowania
7. Zamawiający oświadcza iż jest w posiadaniu i jest właścicielem dwóch projektów typowych hal sportowych odpowiadających programowi „Olimpia” oraz posiada pozwolenie na budowę dla każdej lokalizacji wydane na podstawie innego projektu hali sportowej spełniającej taką samą funkcję.
8. W ramach adaptacji projektu typowego hali sportowej projektant uwzględni:
1) Wykonanie adaptacji projektu typowego sal sportowych o wymiarach pola gry 12x24m, do wymogów Inwestora. Projektant (autor adaptacji) sporządzający projekt budowlany służący uzyskaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub zamiennym pozwoleniu na budowę w ramach adaptacji projektu typowego, na ten cel jest zobowiązany spełnić wszystkie wymagania dotyczące projektu budowlanego określone w przepisach aktualnych na dzień wykonania adaptacji, min. w Prawie Budowlanym i w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego. W szczególności w projektach architektoniczno – budowlanym i technicznym należy:
a) Wykonać sprawdzenie i adaptację projektu dostosowującą do aktualnie obowiązujących przepisów i norm, ze szczególnym uwzględnieniem zmian wprowadzonych po dacie wykonania projektu typowego.
b) Dostosować projekt do warunków miejscowych i stref klimatycznych, w szczególności wykonać:
i. sprawdzenie lub przeliczenie konstrukcji budynku w zakresie jej dostosowania do obciążeń normatywnych wynikających ze strefy klimatycznej,
ii. adaptację fundamentów do lokalnych warunków gruntowych,
iii. sprawdzenie lub przeliczenie charakterystyki energetycznej budynku,
iv. sprawdzenie i adaptację projektu ochrony przeciwpożarowej.
c) Wprowadzić uzupełnienia lub zmiany wynikające z docelowego przeznaczenia obiektu.
d) Dostosować projekt i uzyskać wymagane przepisami uzgodnienia związane z docelowym przeznaczeniem obiektu i lokalizacją.
e) Podpisać projekt, jako projektant (autor adaptacji) budynku do konkretnej lokalizacji z podaniem rodzaju i numeru posiadanych uprawnień projektowych.
f) Zapewnić sprawdzenie projektu przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego.
g) Dołączyć do projektu oświadczenie o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej podpisane przez projektanta i sprawdzającego.
9. Zakres przedmiotu zamówienia określony w pkt. V.1 obejmuje:
1) adaptację typowego projektu hali sportowej i zaprojektowanie obiektów i instalacji wchodzących w skład zagospodarowania terenu :
a) budynek hali sportowej z zapleczem
b) łącznik z istniejącym budynkiem szkoły
c) przyłącza instalacji do budynku hali
d) pompa ciepła
e) wjazd na działkę
f) parking
g) drogę pożarową
h) instalację fotowoltaiczną naziemną
i) ogrodzenie.
2) Wykonanie projektów przyłączy do budynku hali obejmuje instalację i sieć gazową z zbiornikiem LPG, przyłącze wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i kanalizację deszczową, przyłącza energetyczne i telekomunikacyjne ( niskoprądowe),
3) Adaptację pomieszczeń budynku hali wykonać zgodnie z wymaganiami inwestora spisanych w protokole typowania robót
4) Ogrzewanie pomieszczenia boiska sportowego zmienić na ogrzewanie podłogowe w przestrzeni legarowej podłogi sportowej oraz zastosowanie dodatkowo pompy ciepła.
5) Wykonać uzgodnienie projektów przyłączy u gestorów sieci oraz przygotowanie i złożenie kompletnych wniosków o przyłączenie,
6) Uzgodnić projekt z rzeczoznawcami ów, w zakresie sanitarnym, bhp i p.poż
7) Przygotować i złożyć do właściwego organu kompletnego wniosku o wydanie decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielenia pozwolenia na budowę lub zamiennego pozwolenia na budowę,
8) Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocnej decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, lub zamiennego pozwolenia na budowę,
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami Zamawiającego, zasadami programu Olimpia i wnioskiem o dofinansowanie i umową na dofinansowanie inwestycji , zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami i normami.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację projektową zgodnie z wymogami bezwzględnie obowiązującego prawa w szczególności art. 99-103 ustawy z dnia 19 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019).
12. Przedmiot zamówienia obejmuje także przeniesienie autorskich praw majątkowych do opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań na Zamawiającego oraz do pełnienia nadzoru autorskiego.
13. W zakresie pełnienia nadzoru autorskiego wielobranżowego nad inwestycją wykonaną w oparciu o wykonaną dokumentację, zakres nadzoru autorskiego Wykonawcy obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane ( j.t. Dz.U.2021 poz. 2351 z późn. zm).
14. Dodatkowo w ramach sprawowania nadzoru autorskiego Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności:
1) udzielanie, na wniosek Zamawiającego, odpowiedzi na pytania oraz wszelkich wyjaśnień dotyczących treści opracowanej dokumentacji w trakcie przeprowadzanego przez Zamawiającego postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych na podstawie wykonanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek udzielić odpowiedzi do końca drugiego dnia roboczego od dnia przekazania pytań przez Zamawiającego.
2) udział w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego, na każde Jego wezwanie,
3) udział (na ewentualne wezwanie) w odbiorach częściowych, odbiorach robót zanikających oraz odbiorze końcowym,
4) udział w próbach instalacji i rozruchach,
5) udział w uzgodnieniach możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych czy konieczności wykonania zamówień dodatkowych oraz opiniowanie propozycji,
6) aktualizacji kosztorysu inwestorskiego.
15. Dokumentacja projektowa, jako opis przedmiotu zamówienia, powinna spełniać wszystkie wymogi ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
16. Projektant będzie zobowiązany do uzgodnienia z Zamawiającym projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych.
17. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego wykonania dokumentacji projektowej objętej przedmiotem zamówienia. Wszelkie utrudnienia wynikające z warunków realizacji przedmiotu zamówienia należy uwzględnić w cenie podanej w ofercie. Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie przed przystąpieniem do przygotowania oferty, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie ponosi Wykonawca.
18. Wykonawca udzieli gwarancji jakości dla dokumentacji projektowej stanowiącej przedmiot umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolności technicznej i zawodowej – dotyczy obu części zamówienia
W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na obie części, warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże się spełnieniem poniższych warunków.
Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dokumentację projektowo – kosztorysową budowy obiektu kubaturowego, w zakres którego wchodził projekt zagospodarowania terenu oraz projekty branżowe: architektoniczny, konstrukcyjno-budowlany sanitarny, elektryczny i AKPiA, teletechniczny i drogowy
i
b) skieruje do realizacji zamówienia projektantów posiadających ważne uprawnienia budowlane do projektowania w następujących specjalnościach:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- sanitarnej,
- elektrycznej,
- teletechnicznej,
- drogowej.

Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów.

Wskazany wyżej wykaz personelu Wykonawcy stanowi jedynie minimalne wymagania dla spełnienia warunku udziału w postępowaniu. W celu wykonania zamówienia Wykonawca, bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia, winien zapewnić udział w jego realizacji zarówno projektantów innych branż, potrzebnych do opracowania projektu, jak i innych specjalistów, których udział w realizacji zamówienia będzie niezbędny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – według wzoru nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wykaz usług – według wzoru załącznika nr 6 do SWZ - wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy
2 wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia – według wzoru załącznika nr 7 do SWZ – w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej:
1) Zmiana terminu realizacji Umowy:
a) w przypadku następstwa działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; zmiany wydanych wcześniej przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; o ile ww. okoliczności nie są następstwem winy umyślnej lub nieumyślnej Wykonawcy i o ile opóźnieniom tym Wykonawca nie mógł zapobiec działając z najwyższą starannością.
2) zmiana warunków płatności w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji Umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT.
2. Wykonawca wnioskujący o zmianę Umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 powyżej mogą nastąpić wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-08 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty nalezy składać na platformie zakupowej zamawiajacego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-08 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-07

NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych - Gdańsk
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania21-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukamy ekipy do budowy domów jednorodzinnych Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI