Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych. Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na: https://www.uzp.gov.pl
„Wykonania otworu wentylacyjnego między poziomami 340 m i 500 m dla SRK S.A. Oddział w Katowicach KWK „Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I” Ruch „Mysłowice-Wesoła I”
Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
MiastoBytom
WojewództwoŚląskie
Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
Termin składania wniosków2021-02-23
ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
Data publikacji ogłoszenia2021-02-04
Numer ogłoszenia2021/BZP 00005446
TREŚĆ PRZETARGU
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00005446 z dnia 2021-02-04
Ogłoszenie o zamówieniu Roboty budowlane „Wykonania otworu wentylacyjnego między poziomami 340 m i 500 m dla SRK S.A. Oddział w Katowicach KWK „Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I” Ruch „Mysłowice-Wesoła I”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276902504
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.srk.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Górnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonania otworu wentylacyjnego między poziomami 340 m i 500 m dla SRK S.A. Oddział w Katowicach KWK „Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I” Ruch „Mysłowice-Wesoła I”
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.srk.com.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://efo.coig.biz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Inne wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopiidokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu PlatformyZakupowej:Dopuszczalne przeglądarki internetowe:przeglądarka internetowa z włączoną obsługąJavaScript: Internet Explorer wersja 10 lub 11, Mozilla Firefox od wersji 50 (bez wsparcia dla wersjibeta), zainstalowane darmowe oprogramowanie JAVA (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze stronydostawcy Java, minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania 1366x786.Pozostałe wymagania techniczne:1) dostęp do sieci Internet, komputer klasy PC komputer klasy PC zjednym z następujących systemów operacyjnych: Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparciadla Windows XP, Vista)
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-MW-0015/20
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
. Opis przedmiotu zamówienia:Wykonanie otworu wentylacyjnego między poziomami 340 m i 500 m zgodne z wariantem IV opracowania pt.: Analiza możliwości uproszczenia sposobu lub zaprzestania odwadniania SRK S.A. Oddział KWK „Boże Dary - Mysłowice-Wesoła I” Ruch „Mysłowice-Wesoła I”, sporządzonym przez Konsorcjum PHU GEO-EKO-WIERT Katowice i Główny Instytut Górnictwa w Katowicach. Zakres prac obejmować będzie między innymi: - wzmocnienie wyrobisk w miejscu wiercenia otworu szerokodymensyjnego,- orientację geodezyjną poziomą i pionową wyrobisk górniczych poz. 340 m i 500 m i obsługę mierniczo-geologiczną,- przygotowanie stanowisk wiertniczych na poziomach 340 m i 500 m, wiercenie kierunkowe i poszerzanie otworu, dostawa rur okładzinowych, zarurowanie otworu rurami o średnicy 1200 mm, podbudowę i cementację rur.Zakres przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o posiadane przez Zamawiającego dokumentacje techniczne oraz Plan Ruchu. Wszelkie roboty, prace instalacyjne, prace dodatkowe, czynności, materiały, rozwiązania, etc. nieopisane lub nie wymienione w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub w dokumentacjach technicznych posiadanych przez zamawiającego, a konieczne do przeprowadzenia, z punktu widzenia przepisów prawa, norm, sztuki i praktyki muszą być przewidziane przez Wykonawcę w ofercie cenowej. W wycenie robót Wykonawca (Oferent) powinien ująć koszt wszystkich prac, materiałów, sprzętu, czynności niezbędnych dla prawidłowego i bezpiecznego wykonania robót w celu osiągnięcia pełnej funkcjonalności otworu wentylacyjnego miedzy poziomami 340 m i 500 m.Szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ .
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie zamówienia może się ubiegać wykonawca spełniający następujące warunki:8.1.1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się:1. wpisem do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania8.1.2. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej i zawodowej jeżeli wykonawca wykaże się:1. należytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej jedną robotą lub robotami polegającymi na :- opracowanie projektu technicznego wraz z technologią wykonania otworu ,- wiercenie otworu o średnicy co najmniej 1200 mm i długości co najmniej 150 m,- wiercenie otworu z zastosowaniem systemu kierunkowego o długości co najmniej 150 m,- wykonanie orientacji geodezyjnej poziomej i pionowej wyrobisk górniczych.dla podziemnego zakładu górniczego o wartości minimum 2 500 000,00 zł brutto wraz z dowodami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie. 2. dysponowaniem następującymi osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrole jakości lub kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje w zakresie:- minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji osoby wyższego dozoru ruchu w podziemnym zakładzie górniczym w specjalności górniczej, - minimum 3 osoby posiadające stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu w podziemnym zakładzie górniczym w specjalności górniczej, - minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu w zakresie bezpieczeństwo i higiena pracy lub specjalisty w dziedzinie BHP, - minimum 3 osób z ukończonym kursem górnika,- minimum 3 osoby z ukończonym kursem wiertacza lub kurs górników wiertaczy dołowych, - minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie kwalifikacji osoby dozoru ruchu o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, - minimum 1 osoba posiadająca świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania stanowiska elektromontera maszyn i urządzeń elektrycznych o napięciu do 1kV,- minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie przez Prezesa WUG kwalifikacji mierniczego górniczego,- minimum 1 osoba posiadająca stwierdzenie przez Prezesa WUG kwalifikacji geologa górniczego.UWAGA: W przypadku Wykonawców zagranicznych, Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w Ustawie z dnia 09 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz.U. Nr 163, poz. 981), z uwzględnieniem postanowień Ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 18 marca 2008 r., Nr 63, poz. 394). Szczegółowe zasady postępowania znajdują się na stronie internetowej Wyższego Urzędu Górniczego: „Uznawanie kwalifikacji do wykonywania górniczych zawodów regulowanych” - http://www.wug.gov.pl/main/szukaj/wszedzie/VXpuYXdhbmllIGt3YWxpZmlrYWNqaSBkbyB3eWtvbnl3YW5pYSBnw7NybmljenljaCB6YXdvZMOzdyByZWd1bG93YW55Y2g/18.2. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu –stanowiące załącznik nr 1 do „Formularza Ofertowego”2) oświadczenie podmiotu udostępniającego o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, jeżeli wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do tych podmiotów; stanowiące załącznik nr 2 do „Formularza Ofertowego”3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów stanowiące załącznik nr 3 do „Formularza Ofertowego”. Zobowiązanie do oddania do dyspozycji zasobów – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt 8.1.3 i 8.1.4 polega na zdolnościach innych podmiotów, z którego będzie wynikać:1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.2.1. dokument potwierdzający, że wykonawca jest wpisany do jednego rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem;9.2.2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.9.2.3. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
5.1.1. Oświadczenia w zakresie ochrony środowiska i gospodarowania odpadami załącznik nr 5 do Formularza Ofertowego5.1.2. Oświadczenie zawarte w Formularzu Ofertowym dotyczące gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia wwyznaczonym terminie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom Zamawiający żąda, wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw podwykonawców, o ile są znane na etapie składania ofert zgodnie z załącznikiem nr 6 do Formularza Ofertowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Tak
22.1. Zgodnie z art. 281 ust. 17 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, żew niniejszym postępowaniu przewiduje aukcję elektroniczną.22.1.1. po dokonaniu badaniazłożonych ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty przeprowadzona zostanie aukcjaelektroniczna, jeżeli w postępowaniu złożone zostaną co najmniej dwie oferty niepodlegająceodrzuceniu,22.1.2. w toku aukcji elektronicznej stosowane będzie kryterium ofert – zgodnie zzapisami w SWZ – w toku aukcji licytowana będzie tylko cena,22.1.3. sposób oceny ofert w tokuaukcji elektronicznej będzie obejmował przeliczanie postąpień na punktową ocenę oferty, zuwzględnieniem punktacji otrzymanej przed otwarciem aukcji,22.1.4. w trakcie aukcji każdemuwykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawcapowinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanychprzez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji,22.1.5.aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakciedogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną pięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadzaograniczeń co do liczby dogrywek,22.1.6. gdzie postąpienie zostanie określone na poziomie niemniejszym niż 0,1 % ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jakonajkorzystniejsza.22.2. Adres Portalu Aukcji Publicznych, na którym będzie prowadzona aukcjaelektroniczna: https://laip-srk.coig.biz/22.2.1. Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacjiWykonawców: a) Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zawierające między innymikomplet: login i hasło (umożliwiające zalogowanie do systemu aukcyjnego), zostanie przesłaneWykonawcom za pośrednictwem Portalu Aukcji Publicznych, na adres e-mail Wykonawcy,wskazany w formularzu ofertowym.22.2.2. Zalecane wymagania techniczne urządzeńinformatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilnewspółdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych:a) Szerokopasmowe łącze internetowe,b)Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, WindowsVista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP);c) Stabilne wersje(bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11.Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmoweoprogramowanie Java (JRE) – zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java,d) Ważny podpiselektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno znastępujących centr certyfikacji:• Cencert,• Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.,• PWPW,• Certum•EuroCert.e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanegoważnym kwalifikowanym certyfikatem,f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana dopoprawnego wyświetlania portalu to 1366x768,g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczącew/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale „Informacjepodstawowe” oraz instrukcji obsługi w dziale „Instrukcja obsługi” (dostępnej pozalogowaniu).22.3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikającez korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane.22.4. Akceptacjaregulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszegologowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu.22.5. Wykonawca ma możliwośćzalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanegooraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnegoidentyfikatora (komplet login-hasło).22.6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpiselektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany dodostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
16.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium na całość przedmiotu zamówienia w kwocie: 61.800,00 złotych (słownie złotych: sześćdziesiąt jeden tysięcy osiemset złotych.)
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z pkt 26 SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-02-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy Zakupowej działającej pod adresem: https://efo.coig.biz poprzez Elektroniczny Formularz Ofertowy
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-02-23 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-03-24
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej - Zabrze
Lokalizacja zleceniaśląskie
Data dodania29-11-2024
Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej.
Zainteresowanych proszę o kontakt.
Pozdrawiam.