Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wyk. dok. projektowej termomodernizacji bud. mieszkalnych - ul. Marszałkowska 16, ul. Marszałkowska 18, ul. Marszałkowska 22, ul. Marszałkowska 23"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 324941267 , 324941274
1.5.8.) Numer faksu: nie dotyczy
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyk. dok. projektowej termomodernizacji bud. mieszkalnych - ul. Marszałkowska 16, ul. Marszałkowska 18, ul. Marszałkowska 22, ul. Marszałkowska 23"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-454d48cb-a400-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00039468
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004440/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania Termomodernizacja budynków mieszkalnych na terenie Gminy Zawiercie – ul. Marszałkowska 16,18,22,23
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 dla osi priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki, Działanie 1.7 Kompleksowa likwidacja niskiej emisji na terenie województwa śląskiego Poddziałanie 1.7.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w województwie śląskim współfinansowanej ze środków Funduszu Spójności: KONKURS NR POIS/1.7.1/5/2020
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający złożyć ofertę (wyłącznie poprzez Platformę przetargową) – zobowiązany jestzapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej - dostępnymi pod adresem https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału SWZ.3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej – wskazane są na stronieinternetowej Platformy przetargowej - pod adresem:https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade SA ul. Legnicka 57D, lokal B/J, 54-203 Wrocław, nr tel. 71 787 35 34, e-mail: helpdesk@logintrade.net od poniedziałku do piątku (dnirobocze) w godz. 800 - 1600.5. Sposoby złożenia oferty za pośrednictwem Platformy przetargowej oraz potwierdzenia złożenia oferty (w zależności od wyboru opcji z logowaniem lub bez logowania), zostałyopisane w Instrukcjach użytkowników Platformy przetargowej.6. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art.117 ust. 4 ustawy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby”, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonychw przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.Pozostałe postanowienia zgodnie z SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z późn. zm.), dalej „RODO”, informuję, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Prezydent Miasta Zawiercie – Łukasz Konarski, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana – Michała Furgacz, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach związanych z ochroną danych osobowych w następujący sposób: e-mail: iod@zawiercie.eu, Tel. 32 494 12 00,Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Zawiercie w ramach zadania pn.: ,,Termomodernizacja budynków mieszkalnych na terenie Gminy Zawiercie – ul. Marszałkowska 16, ul. Marszałkowska 18, ul. Marszałkowska 22, ul. Marszałkowska 23” nr postępowania WIZP.271.31.2021.AS odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”; Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej; obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZP.271.31.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Zawiercie w ramach zadania pn.: ,,Termomodernizacja budynków mieszkalnych na terenie Gminy Zawiercie – ul. Marszałkowska 16, ul. Marszałkowska 18, Marszałkowska 22, ul. Marszałkowska 23”2. Opis stanu istniejącego:a) Budynek przy ul. Marszałkowska 16 w Zawierciu Budynek mieszkalny wielorodzinny częściowo podpiwniczony. Stan budynku średni, widoczne liczne pęknięcia ścian oraz nadproży (do zabezpieczenia, wzmocnienia), liczne ubytki tynku ścian zewnętrznych oraz elementów spoiwa i cegieł, konstrukcja dachu do wzmocnienia wraz z drewnianym stropem ostatniej kondygnacji, niezbędna wymiana pokrycia dachu, przebudowa kominów nad dachem oraz wzmocnienie stropu nad piwnicą.W chwili obecnej budynek ogrzewany piecami węglowymi. Ciepła woda podgrzewana elektrycznymi podgrzewaczami oraz przy użyciu piecy węglowych. Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą NR LII/499/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo–zachodnią i śródmieście - etap II budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej A3.Liczba kondygnacji–3.Lokale mieszkalne- 13Konstrukcja budynku–tradycyjna.Powierzchnia ogrzewania- 436,38 m2.Powierzchnia użytkowa części mieszkalnej- 436,38 m2.Powierzchnia zabudowy budynku- ok. 208,00 m2.Budynek przy ul. Marszałkowska 16 w Zawierciu:ul. Marszałkowska 16, dz.nr. 145, ( k. m. 31, obręb Zawiercie).b) Budynek przy ul. Marszałkowska 18 w ZawierciuBudynek mieszkalny wielorodzinny częściowo podpiwniczony. Stan budynku średni, widoczne liczne pęknięcia ścian oraz nadproży (do zabezpieczenia, wzmocnienia), liczne ubytki tynku ścian zewnętrznych oraz elementów spoiwa i cegieł, konstrukcja dachu do wzmocnienia wraz z drewnianym stropem ostatniej kondygnacji, niezbędna wymiana pokrycia dachu, przebudowa kominów nad dachem oraz wzmocnienie stropu nad piwnicą.W chwili obecnej budynek ogrzewany piecami węglowymi. Ciepła woda podgrzewana elektrycznymi podgrzewaczami oraz przy użyciu piecy węglowych.Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą NR LII/499/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo–zachodnią i śródmieście - etap II budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej A3. Dodatkowo budynek podlegający ochronie na mocy planu oznaczony na rysunku planu jako nr 6.Liczba kondygnacji–3.Lokale mieszkalne- 12Lokale użytkowe- 3Konstrukcja budynku–tradycyjna.Powierzchnia ogrzewania- 561,41 m2.Powierzchnia użytkowa 561,41 m2.Powierzchnia zabudowy budynku- ok. 253,00 m2.Budynek przy ul. Marszałkowskiej 18 w Zawierciuul. Marszałkowska 18, dz.nr. 144, ( k. m. 31, obręb Zawiercie).c) Budynek przy ul. Marszałkowskiej 22 w ZawierciuBudynek mieszkalny wielorodzinny częściowo podpiwniczony. Stan budynku średni, widoczne liczne pęknięcia ścian oraz nadproży (do zabezpieczenia, wzmocnienia), liczne ubytki tynku ścian zewnętrznych oraz elementów spoiwa i cegieł, konstrukcja dachu do wzmocnienia wraz z drewnianym stropem ostatniej kondygnacji, niezbędna wymiana pokrycia dachu, przebudowa kominów nad dachem oraz wzmocnienie stropu nad piwnicą.W chwili obecnej budynek ogrzewany piecami węglowymi. Ciepła woda podgrzewana elektrycznymi podgrzewaczami oraz przy użyciu piecy węglowych.Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą NR LII/499/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo–zachodnią i śródmieście - etap II budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej A3. Dodatkowo budynek podlegający ochronie na mocy planu oznaczony na rysunku planu jako nr 6.Liczba kondygnacji–3.Lokale mieszkalne- 6Lokale użytkowe- 2Konstrukcja budynku–tradycyjna.Powierzchnia ogrzewania- 412,33 m2.Powierzchnia użytkowa 412,33 m2.Powierzchnia zabudowy budynku- ok. 215 m2.Budynek przy ul. Marszałkowskiej 22 w Zawierciu:ul. Marszałkowska 22, dz.nr. 142, ( k. m. 31, obręb Zawiercie).d) Budynek przy ul. Marszałkowska 23 w ZawierciuBudynek mieszkalny wielorodzinny częściowo podpiwniczony. Stan budynku średni, widoczne liczne pęknięcia ścian oraz nadproży (do zabezpieczenia, wzmocnienia), liczne ubytki tynku ścian zewnętrznych oraz elementów spoiwa i cegieł, konstrukcja dachu do wzmocnienia wraz z drewnianym stropem ostatniej kondygnacji, niezbędna wymiana pokrycia dachu, przebudowa kominów nad dachem oraz wzmocnienie stropu nad piwnicą.W chwili obecnej budynek ogrzewany piecami węglowymi. Ciepła woda podgrzewana elektrycznymi podgrzewaczami oraz przy użyciu piecy węglowych.Zgodnie z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego przyjętego Uchwałą NR LII/499/18 Rady Miejskiej w Zawierciu z dnia 28 marca 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Zawiercie dla obszarów obejmujących część południowo– zachodnią i śródmieście - etap II budynek znajduje się w strefie ochrony konserwatorskiej A3.Liczba kondygnacji–3Lokale mieszkalne- 7Lokale użytkowe- 1Konstrukcja budynku–tradycyjna.Powierzchnia ogrzewania- 429,07 m2.Powierzchnia użytkowa- 429,07 m2.Powierzchnia zabudowy budynku- 259,00 m2.Budynek przy ul. Marszałkowskiej 23 w Zawierciuul. Marszałkowska 23, dz.nr. 104, ( k. m. 31, obręb Zawiercie).3. Realizacja zadania dla wszystkich powyższych obiektów obejmuje wykonanie następujących grup robót:1) Branża budowlana i instalacyjna:Zakres prac w ramach termomodernizacji obejmuje: - pełna termomodernizacja przegród budowlanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej wraz ze wzmocnieniem elementów konstrukcyjnych i wymianą pokrycia dachu przy zachowaniu zgodności z wymaganiami obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Przy zastosowaniu docieplenia ścian od wewnątrz przewidzieć renowację elewacji zewnętrznych oraz uwzględnić przeróbki instalacji wod-kan i elektrycznej wraz z dostosowaniem parapetów wewnętrznych- pełna gazyfikacja budynku z przyłączem gazu, - budowa kompleksowej instalacji co i cwu zasilanych piecami etażowymi w lokalach, wraz z kuchenkami gazowymi lub elektrycznymi do przygotowywania posiłków- przebudowa kominów nad dachem- wykonanie nowych parapetów, 2) Zakres robót towarzyszących obejmuje: - instalacja elektryczna do zasilania urządzeń co i cwu w lokalach i w częściach wspólnych oraz w wyodrębnionych węzłach sanitarnych,- wymiana rynien i rur spustowych na nowe,- wykonanie nowej instalacji odgromowej, - wydzielenie w 2 lokalach kompleksowych węzłów sanitarnych wraz z budową dla nich instalacji wod.- kan. (dot. budynku zlokalizowanego przy ul. Marszałkowskiej 16)4. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp ):4.1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.4.2. Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.5. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówieniaZ uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1A do SWZ z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu o zamówieniu