Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-06-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-06-01
  • Numer ogłoszenia566848-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 566848-N-2018 z dnia 2018-06-01 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański  8 , 59220   Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.legnica.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.um.bip.legnica.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.um.bip.legnica.eu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferty pisemne składane w siedzibie Zamawiającego - 59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208
Adres:
59-220 Legnica, Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8, pokój nr 208

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór Wykonawcy zadania pn. „Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona”
Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.299.20.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przebudowa budynku dawnego Teatru Letniego w Legnicy dla potrzeb adaptacji obiektu na Centrum Kultury, Nauki i Edukacji Witelona – obiekt wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 01.09.2015r. pod numerem A/5974, obiekt zlokalizowany przy al. Orła Białego w Zabytkowym Parku Miejskim wpisanym jest do rejestru zabytków decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu z dnia 30.03.2010r. pod numerem A/1712. Przebudowa istniejącego budynku o kubaturze 16 828,60 m3 i powierzchni użytkowej 2 425,41m2 wraz z wyposażeniem ( Etap I) , dobudowa portyku o kubaturze 3 782,78m3 i powierzchni użytkowej 479,41m2 wraz z wyposażeniem ( Etap II), zagospodarowanie dziedzińca, w tym wykonanie między innymi następujących robót: 1) przebudowa budynku istniejącego (etap I) polegająca na: • rozbiórce w części pomieszczeń piwnicy istniejących i wykonanie nowych posadzek na gruncie w postaci konstrukcyjnej żelbetowej płyty fundamentowej w systemie szczelnej wanny • wykonaniu żelbetowej ściany w systemie szczelnej wanny w części pomieszczeń piwnicy , połączonej z płytą fundamentową • wykonaniu pionowej izolacji przeciwwodnej ścian poniżej poziomu terenu • montaż urządzenia do osuszania murów, metodą magneto-kinetyczną • wymianie części zniszczonych drewnianych stropów na nowe stropy • wymianie części stropów żelbetowych nad piwnicą na nowe • wzmocnieniu i naprawie istniejących stropów drewnianych • zainstalowaniu dwóch wind osobowych dostosowanych dla osób niepełnosprawnych • dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie wyprofilowania w chodniku • ociepleniu budynku od wewnątrz • remoncie istniejących schodów drewnianych zabytkowej klatki schodowej • wzmocnieniu więźby dachowej z częściową wymianą uszkodzonych elementów • wymianie pokrycia dachowego na dachówkę układaną w koronkę • wykonaniu nowych rynien i rur spustowych oraz wymianie obróbek blacharskich • wykonaniu obudowy czerpni i wyrzutni dachowych i ściennych • wymianie istniejących świetlików na nowe • remoncie pokryć dachowych dachów niższych budynku • renowacja istniejącego stelażu stalowego podwieszanego w wiatrołapie • remoncie istniejących stropów kasetonowych, wraz z pracami konserwatorskimi przy polichromiach • utworzeniu zadaszenia na dziedzińcu od strony zachodniej • przebudowie schodów wejściowych do budynku, schodów przy tarasie oraz remont tarasu zewnętrznego • wykonaniu nowych schodów zewnętrznych • wykonanie nowych schodów wewnętrznych klatki KL1 • wykonaniu lekkich schodów stalowych z sali ekspozycyjnej na parterze na I piętro • wykonaniu schodów z sali ekspozycyjnej na scenę oraz z piwnicy do sali ekspozycyjnej • wykonaniu schodów i pochylni w konstrukcji podłogi podniesionej na I piętrze • wykonaniu przebić pod nowe otwory okienne i drzwiowe • wymianie istniejącej płyty żelbetowej zadaszenia nad portykiem wejściowym • wymianie podłogi podniesionej głównej sali ekspozycyjnej , odtworzenie drewnianego parkietu pod względem wymiarów i ułożenia • wymianie płyty stropowej istniejących balkonów zewnętrznych • wykonaniu stropu żelbetowego nad sceną, przeszklonego balkonu, wraz z przeszklonymi salami zajęć w przestrzeni sceny • wykonaniu przeszklonego wiatrołapu • wykonaniu nowych ścian zewnętrznych wraz z fundamentami kawiarni i łącznika wraz z podłogami na gruncie • przemurowanie ścian dobudówki od strony tarasu wewnętrznego oraz wykonanie konstrukcji dachu • remoncie elewacji • wymianie i renowacji stolarki okiennej • wymianie i renowacji istniejącej stolarki drzwiowej • wykonaniu ścian działowych • zabezpieczeniu elementów stalowych • wykonaniu sufitów podwieszanych w wc • wykonaniu nowych tynków wewnętrznych • przygotowaniu budynku pod planowaną rozbudowę • wyburzeniu istniejących wtórnych dobudówek oraz pozostałych pracach rozbiórkowych • prace wykończeniowe ,położenie posadzek , okładzin , tynków , malowanie • wykonaniu wewnętrznych instalacji sanitarnych, wentylacji, elektrycznych i teletechnicznych • remoncie i aranżacji wnętrza z uwzględnieniem nowej funkcji budynku Centrum, w szczególności przebudowa sanitariatów, niezbędnych przebić, zamurowań, a także usunięcie wybranych ścianek działowych, 2) przygotowanie pomieszczeń pod wyposażenie zgodnie z projektem ekspozycji : parter: rakieta Rexus 21, moduł DREAM, model wiercenia w mikrograwitacji, interaktywny model eksperymentu DREAM, interaktywna komora próżniowa, skały i minerały występujące w asteroidach, naukowe rezultaty eksperymentu DREAM, statki do wydobywania na asteroidach, stanowisko z wirtualnym oglądaniem model w 3D, parter: automat do zakupu biletów, infokiosk IK1- mapa centrum, infokiosk IK2- reklama centrum, infokiosk IK3- historia budynku i Parku Miejskiego, infokiosk IK4- historia Witelona, wyposażenie sali ekspozycyjnej - kosmos widziany z ziemi: stoły dotykowe ST1 i STII, infokiosk IK1- region-geografia, infokiosk IK2- region-kultura, infokiosk IK3- region-przemysł- technologie, infokiosk IK4- region-przemysł- wydobycie, Wyświetlacz- ekran kulisty- EK, postument lustrzany- PL, skafander rosyjski Sokol SK-1, rakieta rosyjska Wostok 1, skafander amerykański G-2G, skafander amerykański G-2G, statki Apollo- Sojuz, wahadłowce: rosyjski Buran i amerykański Atlantis, robot EuGenius, podświetlane przejście; wyposażenie sali ekspozycyjnej - widok kuli ziemskiej z kosmosu, scena: Sputnik 1, Infokiosk IK1, IK2; sala ekspozycyjna: rakieta Saturn V, replika statku kosmicznego Sojuz, modułu głównej stacji kosmicznej Mir, modułu Kwant 1, transportowego statku kosmicznego Progress, moduł Destiny- laboratorium; ekspozycja zwierzęta w kosmosie, ekspozycja urządzenie sanitarne Międzynarodowej Stacji Kosmicznej, ekspozycja żywność w kosmosie, rękawice doświadczalne, sala ekspozycyjna: stanowiska doświadczalne, pomieszczenie interaktywne stacji kosmicznej, stanowisko sterowania manipulatorem typu delta, stanowisko wirtualnej rzeczywistości, podświetlane przejście, ściana z małymi monitorami, ekspozycja projektu Frede, skafander kosmiczny do robienia zdjęć, symulator kokpitu statku kosmicznego, luneta do obserwacji ekspozycji, luneta z wyświetlanymi zdjęciami z kosmicznego teleskopu Hubble’a, luneta z wyświetlanymi zdjęciami pokazującymi obraz widoczny przez teleskop naziemny, tablice informacyjne, ekspozycja maszyna do grawerowania, ekspozycja elastyczne szkło, tablice informacyjne z ekranami dotykowymi, ekspozycja kabina kalejdoskop, ekspozycja złudzenie optyczne „okręgi i fale”, ekspozycja zoetrope, ekspozycja mieszanie barw podstawowych RGB, ekspozycja mieszanie barw wtórnych CMY, ekspozycja lusterka, ekspozycja załamanie światła, ekspozycja rozchodzenie się światła, ekspozycja Układ Słoneczny, tablice informacyjne, tablice podświetlane, Układ Słoneczny w ruchu, 3) prace związane z zagospodarowaniem terenu (etap I): • rozbiórka murowanego ogrodzenia z bramą wjazdową oraz wtórnych dobudówek od strony zachodniej • przebudowa ciągu pieszo-jezdnego od ulicy Reymonta do głównej promenady Parku Miejskiego (Aleja Orła Białego) stanowiącego dojazd do obiektu. • przebudowa parkingu dla samochodów osobowych kolidującego z projektowanym portykiem. • wycinka istniejących drzew • zagospodarowanie zieleni wokół budynku • remont i przebudowa ciągów pieszych i alei parkowych wokół budynku Centrum Witelona wraz z odwodnieniem i elementami małej architektury • budowa sieci i przyłączy: - budowa przyłączy wod.-kan, likwidacja nieczynnych odcinków - budowa instalacji drenażowej wokół budynku , oraz instalacji drenażowej podposadzkowej - budowa przyłącza energetycznego wraz z rozdzielnicą główną zlokalizowaną na terenie Palmiarni - budowa przyłącza c.o. do sieci miejskiej - budowa kanalizacji teletechnicznej do budynku z szafą dystrybucyjną - przebudowa sieci hydrantowej - ustalenie lokalizacji przyłącza światłowodowego do budynku (budowa przyłącza wraz niezbędną przebudową sieci teletechnicznej na terenie Parku będzie realizowana w terminie późniejszym w ramach odrębnego zadania inwestycyjnego – poza opracowaniem), - wykonanie instalacji oświetlenia terenu i iluminacji bryły obiektu - przebudowa sieci kolidujących z budową portyku: przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, przebudowa kanalizacji i sieci teletechnicznych 4) rozbudowa istniejącego budynku (etap II) polegająca na : • budowie portyku, wykonaniu konstrukcji nośnej portyku-słupy, płyta, fundamenty, płyta stropowa • wybudowaniu przeszklonej ściany osłonowej • wykonaniu tynków zewnętrznych • połączenie budynku istniejącego z budynkiem rozbudowanym • wykonaniu odwodnienia stropodachu i obróbek blacharskich • wykonaniu zadaszenia na dziedzińcu od strony zachodniej • aranżacji wnętrza z uwzględnieniem wielofunkcyjności sali • wykonaniu prac wykończeniowych - położenie posadzek , okładzin , tynków , malowanie • wykonaniu wewnętrznych instalacji sanitarnych, wentylacji, elektrycznych i teletechnicznych. 5) przygotowanie pomieszczenia pod wyposażenie sali ekspozycyjnej - pole marsjańskie (zgodnie z projektem wystaw), 6) prace związane z zagospodarowaniem terenu (etap II): • wykonanie dziedzińca - tarasu zewnętrznego pomiędzy budynkiem projektowanym a istniejącym, pochylni zewnętrznych, schodów zewnętrznych • zagospodarowanie zieleni wokół budynku. Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja” i Rozdział 5 siwz „Formularz cenowy” oraz przedmiary robót. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. 2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity) • prace ogólnobudowlane – robotnicy budowlani, • roboty w zakresie burzenia, roboty murarskie i murowe - robotnicy budowlani, • roboty w zakresie stolarki budowlanej – monterzy, • roboty budowlane – tynkarz, murarz, • roboty instalacji centralnego ogrzewania – monterzy, • montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej - monterzy instalacji wodno-kanalizacyjnej, • prace elektryczne – elektromonterzy, • wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty – dekarze. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby spełniającej powyższe wymagania.

II.5) Główny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45453000-7
45262700-8
45111200-0
45210000-2
45400000-1
45111291-4
45300000-0
45330000-9
45331100-6
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-11-20

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał roboty budowlane tj. budowlane tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia: polegające na przebudowie budynków objętych ochroną konserwatorską, w tym co najmniej jednego budynku wpisanego do rejestru zabytków, o kubaturze co najmniej 4 000 m3 każde, w tym przebudowa co najmniej jednego budynku o funkcji wystawienniczej. Ocena spełnienia warunku według : a) oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz oraz b) wykazu, wg wzoru załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz, robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączonymi:- dowodami tj. poświadczeniami podmiotów, na rzecz których wykazane w załączniku roboty budowlane zostały wykonane, dotyczącymi najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone lub innymi dokumentami, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń podmiotów na rzecz których wykazane w załączniku roboty budowlane zostały wykonane np. poświadczenia, referencje, protokół zdawczo-odbiorczy, zawarta umowa z potwierdzeniem jej realizacji itp. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. 2. Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik budowy: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub objętego ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 4.000 m3. b) Kierownik robót elektrycznych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r.(Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. c) Kierownik robót sanitarnych: osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji Ocena spełnienia warunku według : - oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz raz - załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz – wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2016r. poz. 290 – z późniejszymi zmianami) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im ww. funkcji. dodatkowo: - dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na 1 zadaniu polegającym na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub objętego ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 4.000 m3, wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” - Rozdział 2 siwz. Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; - w terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego na swojej stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - informacja z otwarcia ofert, Wykonawcy zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, co inny-inni składający ofertę Wykonawca/Wykonawcy– wg załącznika nr 6 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz. W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia wraz z wykazem podmiotów należących do tej grupy kapitałowej. Wykonawca wraz z w.w. oświadczeniem może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 2) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2016r. poz. 290 t.j. – z późniejszymi zmianami) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww ustawy Prawo budowlane i jest ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji; 3) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na co najmniej 1 zadaniu polegającym na przebudowie budynku wpisanego do rejestru zabytków lub objętego ochroną konserwatorską, o kubaturze co najmniej 4.000 m3 - wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 4) gwarancja jakości Wykonawcy - wg załącznika nr 7 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz; 5) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a ustawy Pzp w zakresie warunków określonych w pkt V.1. ppkt. 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz, 2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 5) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie, 6) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz, 7) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 8) Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, 9) Wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz. 10) Wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykonał co najmniej 2 zamówienia: polegające na przebudowie budynków objętych ochroną konserwatorską, w tym co najmniej jednego budynku wpisanego do rejestru zabytków, o kubaturze co najmniej 4.000 m3 każde, w tym przebudowa co najmniej jednego budynku o funkcji wystawienniczej.; wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg wzoru - załącznik nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” –Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty; 11) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie - wg wzoru załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
WADIUM – 50.000,- PLN Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin realizacji - skrócenie terminu realizacji o 1 dzień max o 120 dni 20,00
Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi powyżej 60 miesięcy- max. do 84 miesięcy 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” Rozdział 2 siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-06-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI