Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru aktywności gospodarczej w rejonie ulic: Nasiennej, Hangarowej i Myrka"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLegnica
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-07-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPrezydent Miasta Legnicy
  • Data publikacji ogłoszenia2020-06-25
  • Numer ogłoszenia553915-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 553915-N-2020 z dnia 2020-06-25 r.

Prezydent Miasta Legnicy: Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru aktywności gospodarczej w rejonie ulic: Nasiennej, Hangarowej i Myrka"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Legnicy, krajowy numer identyfikacyjny 39064725100000, ul. pl. Słowiański  8 , 59-220  Legnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 767 212 100, e-mail im@legnica.um.gov.pl, faks 767 212 115.
Adres strony internetowej (URL): www.um.bip.legnica.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.platformazakupowa.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.platformazakupowa.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta pisemna na adres Zamawiającego Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, portiernia, parter
Adres:
Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7, portiernia, parter

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy zadania inwestycyjnego pn. „Budowa układu komunikacyjnego dla obszaru aktywności gospodarczej w rejonie ulic: Nasiennej, Hangarowej i Myrka"
Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.325.6.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę drogi klasy Z na odcinku od skrzyżowania z ul. Myrka (bez skrzyżowania) poprzez ul. Hangarową do wlotu ul. Nasiennej do ronda Bitwy Legnickiej 1241r. wraz z chodnikami, ścieżkami rowerowymi, oświetleniem ulicznym, odwodnieniem drogi, przebudową przejazdu kolejowego, usunięciem kolizji z istniejącym uzbrojeniem podziemnym i naziemnym wraz z docelową organizacją ruchu oraz uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie w tym m.in.:1) Przygotowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu.2) Część drogową: Etap I - od km 0+0 do km 0+560 od Ronda Bitwy Legnickiej 1241r. przez ul. Nasienną wraz z rondem oraz Etap II – od km 0+560 do km 2+755 od ronda przez ul. Hangarową do skrzyżowania z ul. Myrka:a) budowę i przebudowę jezdni kategorii Z – wykonanie nawierzchni bitumicznej,b) przebudowa przejazdu kolejowego kategorii D w km 0+350,63 w ul. Nasiennej,c) budowa ciągów pieszo-rowerowych, chodników i ścieżek rowerowych, d) budowa zatok autobusowych,e) zagospodarowanie pasów zieleni, f) wycinkę drzew i krzewów,g) montaż elementów małej architektury (wiaty, kosze uliczne).3) Docelową organizacja ruchu drogowego – aktualizację, zatwierdzenie i wprowadzenie. 4) Część elektryczną:• budowa sieci oświetlenia ulicznego wraz z przyłączeniem do sieci TAURON,• usunięcie kolizji z istniejącymi sieciami elektroenergetycznymi.5) Budowę i przebudowę kanalizacji deszczowej w tym: przepustów, zbiorników retencyjnych wraz z dojazdami serwisowymi.6) Budowę kanalizacji na cele szerokopasmowej sieci kanalizacji teleinformatycznej LEGMAN.7) Budowę sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (na rzecz LPWiK S.A.).8) Uwzględnienie i koordynację prac z podmiotami wykonującymi uzbrojenie podziemne, naziemne i nadziemne.9) Uwzględnienie i zorganizowanie prac w sposób zapewniający dostęp do posesji, dojazd obiektów użyteczności publicznej, punktów handlowych, usługowych lub produkcyjnych; zapewnienie dojazdu dla pojazdów uprzywilejowanych np. pogotowie, straż pożarna, policja, oraz zachowania zasad bezpieczeństwa poprzez np. zabezpieczenie wykopów, oznakowanie, kładki i przejścia itp.10) Po zakończeniu budowy przywrócenie istniejących dróg, wykorzystywanych jako dojazd do budowy, do stanu nie gorszego niż sprzed rozpoczęcia robót.11) Uzyskanie wszelkich uzgodnień niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przekazaniem obiektu Zamawiającemu z uprawomocnionym pozwoleniem na użytkowanie.Zgodnie z załączoną dokumentacją tj. Rozdział Nr 4 siwz „Dokumentacja”, projekt umowy – Rozdział 3 siwz i Rozdział 5 siwz. Sugerowany podział na części do realizacji/odbioru w harmonogramie rzeczowo-finansowym – załącznik nr 11 do 'Instrukcji dla Wykonawców" - Rozdział 2 siwz.Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane w siwz. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność materiałów lub rozwiązań. UWAGA:1) Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica;2) Podczas realizacji inwestycji Wykonawca zobowiązany jest – w ramach tymczasowej organizacji ruchu – do zapewnienia dojazdu do posesji mieszkańców oraz firm. 3) Zamawiający zastrzega możliwość aktualizacji i urealnienia harmonogramu do możliwości finansowych budżetu Miasta Legnicy i Legnickiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji S.A.(LPWiK S.A.) w danym roku budżetowym po Uchwaleniu Budżetu lub jego zmiany.2. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudniania przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 poz. 108 – tekst jednolity)- wykonywania robót drogowych,- wykonywania robót sanitarnych,- wykonywania robót elektrycznych. Wykonawca lub Podwykonawca będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania ww. robót/czynności na cały okres realizacji zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45233100-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45111200-0
45316213-1
45230000-8
45231300-8
45231400-9
45231600-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2022-05-31

II.9) Informacje dodatkowe: a) Etap I wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - max. do dnia 21.12.2020r.b) Etap II wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie - max. do dnia 31.05.2022r. – punktowane kryterium wyboru ofert.Termin zakończenia II Etapu: min. 31.01.2022r. - max do 31.05.2022r. Punktacja: max 20 pkt - termin zakończenia do 31.01.2022r. – 20 pkt - termin zakończenia do 28.02.2022r. – 15 pkt - termin zakończenia do 31.03.2022r. – 10 pkt - termin zakończenia do 30.04.2022r. – 5 pkt - termin zakończenia do 31.05.2022r. – 0 pkt
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.Wykonawca, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej:1.1) dwa zamówienia: polegające na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.), o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne – każde, w tym: jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami; oraz 1.2) min. jedno zamówienie polegające na przebudowie/budowie sieci wodociągowej z rur PEHD o średnicy min. 125 mm i długości nie mniejszej niż 100 mb – wykazać można odrębnie lub w którymś z zadań sprecyzowanych w ppkt 1.1)Ocena warunku według:- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz- załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – wykaz robót wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. „…Teren zabudowy – rozumie się przez to teren leżący w otoczeniu drogi, na którym dominują obszary o miejskich zasadach zagospodarowania, wymagające urządzeń infrastruktury technicznej, lub obszary przeznaczone pod takie zagospodarowanie w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124- t.j.)….”2. Wykonawca dysponuje niżej wymienionymi osobami, które skieruje do realizacji zamówienia:1) Kierownik budowy - koordynator:osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 – tekst jednolity z późn. zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji, która posiada kwalifikacje i doświadczenie, polegające na tym, że była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na dwóch zadaniach polegających na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” – Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.) o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne - każde; w tym: jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami. Ponadto dodatkowo punktowane będzie (pkt XIV. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz) doświadczenie, polegające na tym, że ww. osoba była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu-zadaniach obejmującym/ych przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. kategorii D.2) Kierownik robót elektrycznych:osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2019r. poz. 1186 – tekst jednolity z późn. zmianami) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.3) Kierownik robót sanitarnych:osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) i ubezpieczona od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji.Ocena spełnienia warunku według :- oświadczenia Wykonawcy – wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz oraz- załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz – wykaz osób wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, - oświadczenia, że wskazane w załączniku nr 4 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994r. (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że jest wpisana na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im ww. funkcji. dodatkowo:- dla kierownika budowy informacji potwierdzających, że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na dwóch zadaniach polegających na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.) o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne - każde; w tym: jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami. Ponadto dodatkowo punktowane będzie (pkt XIV. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz) doświadczenie, polegające na tym, że ww. osoba była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu-zadaniach obejmującym/ych przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. kategorii D.wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą - załącznik nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.Osoby na stanowiskach wymienionym powyżej mogą być obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państwa Członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 7 września 2005r., w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczeń. Ocena spełnienia warunków według przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów określonych w pkt. VI. A „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Punktowane- kryterium wyboru ofert:Doświadczenie kierownika budowy – koordynatora – wymagane pkt V. ppkt 1.3.2 ppkt 1) IDW - waga 10%Punktacja: max 10 pkt Zamawiający przyzna za wskazane w ofercie zadania punkty jak niżej: 2 zadania = 0 pkt 3 zadania = 5 pkt 4 i więcej zadań = 10 pkt;Doświadczenia kierownika budowy – koordynatora - dodatkowo za każdą przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. klasy D - waga 5%Punktacja: max 5 pkt 1 zadanie = 2 pkt 2 zadania = 3 pkt 3 i więcej zadań = 5 pkt
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.2) oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art. 14 RODO – wg załącznika nr 10 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;3) w sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 22a w zakresie warunków określonych w pkt. V ppkt 1.3 „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) gwarancja jakości Wykonawcy – karty gwarancyjne wg załącznika nr 7a, 7b,7c i 7d do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz;2) wypełniony „Harmonogram rzeczowo-finansowy” - wg załącznika nr 11 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz oferty wg załączonego wzoru – Rozdział Nr 1 siwz,2) oświadczenia Wykonawcy - wg załącznika nr 1 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,3) oświadczenia Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wg załącznika nr 2 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,4) Pełnomocnictwo dla osób podpisujących ofertę,5) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 6) oświadczenie, że wskazane w załączniku nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają ww. wymagane uprawnienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z 07.07.1994 (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 – tekst jednolity) oraz że są wpisane na listę członków izby samorządu zawodowego zgodnie z zapisami Rozdziału 2 ww. ustawy Prawo budowlane i są ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przypisanych im funkcji;7) informacje, że osoba wskazana jako kierownik budowy - koordynator posiada wymagane doświadczenie zawodowe tj. że był kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na dwóch zadaniach polegających na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - (Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.) o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne - każde; w tym: jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami. Ponadto dodatkowo punktowane będzie (pkt XIV. „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz) doświadczenie, polegające na tym, że ww. osoba była kierownikiem budowy lub inspektorem nadzoru na zadaniu-zadaniach obejmującym/ych przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. kategorii D.- wg załącznika nr 4 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz; 8) wykaz robót budowlanych wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie tj. wykaz co najmniej:8.1) dwa zamówienia: polegające na przebudowie/budowie drogi klasy min. L/Z (w rozumieniu ustawy z dnia 21 marca 1985r. o drogach publicznych Dz. U. z 2020r., poz. 470 i 471- t.j. oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 02 marca 1999r. „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie” - Dz. U. z 2016r. poz. 124-t.j.), o nawierzchni bitumicznej, o długości min. 300m w terenie zabudowy wraz z uzbrojeniem obejmującym kanalizację deszczową/kanalizację sanitarną i oświetlenie uliczne – każde, w tym jedno zadanie obejmujące dodatkowo również usuwanie kolizji z sieciami niezwiązanymi z drogami; oraz 8.2) min. jedno zamówienie polegające na przebudowie/budowie sieci wodociągowej z rur PEHD o średnicy min. 125 mm i długości nie mniejszej niż 100 mb – wykazać można odrębnie lub w którymś z zadań sprecyzowanych w ppkt. 8.1)wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane wg załącznika nr 3 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, których mowasą referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 9) Dowód wpłaty wadium w wymaganej wielkości i formie,10) Wypełniony i podpisany wzór umowy – Rozdział Nr 3 siwz wraz z załącznikiem nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz „Warunki zmian umowy”.11) Oświadczenie Wykonawcy – wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom- wg załącznika nr 5 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.12) wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy - wg załącznika nr 8 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz,13) wypełniony i podpisany formularz cenowy – Rozdział Nr 5 siwz.14) oświadczenie - zgoda Wykonawcy na warunki zmian w umowie – wg załącznika nr 9 do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium w wysokości 50.000,00 PLN (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych) . 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin zakończenia II Etapu: min. 31.01.2022r. - max do 31.05.2022r. 20,00
Doświadczenie kierownika budowy – koordynatora – wymagane pkt V. ppkt 1.3.2 ppkt 1) IDW 10,00
Doświadczenia kierownika budowy – koordynatora - dodatkowo za każdą przebudowę/budowę przejazdu kolejowego min. klasy D 5,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi: min 60 miesięcy – max. 84 miesiące 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Załącznik nr 9 "WARUNKI ZMIAN UMOWY" do „Instrukcji dla Wykonawców” – Rozdział 2 siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-10, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zadanie będzie finansowane i rozliczane zgodnie z umową zawartą pomiędzy Europejskim Bankiem Inwestycyjnym (EBI) oraz Miastem Legnica.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę, montaż i serwis agregatu prądotwórczego - Bolesławiec
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam firmy która sprzeda, zamontuje i serwisuje agregat prądotwórczy w domu jednorodzinnym. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI