Wybór wykonawcy adaptacji pomieszczeń CARGO II na potrzeby Tymczasowego Terminalu...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór wykonawcy adaptacji pomieszczeń CARGO II na potrzeby Tymczasowego Terminalu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla całości zamierzenia budowanego na terenie MPL Katowice w Pyrzowicach.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-11-21
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGórnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-11-14
  • Numer ogłoszenia621521-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 621521-N-2019 z dnia 2019-11-14 r.

Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A.: Wybór wykonawcy adaptacji pomieszczeń CARGO II na potrzeby Tymczasowego Terminalu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla całości zamierzenia budowanego na terenie MPL Katowice w Pyrzowicach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Górnośląskie Towarzystwo Lotnicze S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27050488900000, ul. Al. Korfantego  38 , 40-161  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 3927171, 3927202, , e-mail biuro-zarzad@gtl.com.pl, ewiaderna@gtl.com.pl, awysocka@gtl.com.pl, djablonska@gtl.com.pl, astanowska@gtl.com.pl , faks 323 927 376.
Adres strony internetowej (URL): https://www.katowice-airport.com/pl/biznes/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
Zaproszenie do udziału w on-line przetargu dostępne jest na stronie internetowej https://www.katowice-airport.com/e-aukcje.php

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór wykonawcy adaptacji pomieszczeń CARGO II na potrzeby Tymczasowego Terminalu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla całości zamierzenia budowanego na terenie MPL Katowice w Pyrzowicach.
Numer referencyjny: EZ/41/DIN/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest właściwe i zgodne z zasadami sztuki budowalnej, wiedzy technicznej wykonanie inwestycji jaką jest "Adaptacja pomieszczeń CARGO II na potrzeby Tymczasowego Terminalu wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dla całości zamierzenia budowanego na terenie MPL Katowice w Pyrzowicach" w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z Przepisami Prawa Budowlanego pozwolenie na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z robotami towarzyszącymi, zagospodarowaniem terenu, wykonaniem przyłączy oraz dostawą niezbędnych materiałów i urządzeń. Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do zaproszenia do on-line postępowania.

II.5) Główny kod CPV: 45213331-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45211350-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 3675000,00
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  5   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Nie
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁANIANIA TYCH WARUNKÓW : A. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy najpóźniej do upływu terminu składania ofert w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawca najpóźniej do upływu terminu składania ofert, zobowiązany jest złożyć na platformie proe.biz.: a) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 13 ust. 1 Regulaminu Wyłaniania Wykonawców w GTL S.A. w Katowicach, złożone na formularzu oświadczeń stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia do on-line postępowania lub w formie odrębnego dokumentu. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 2.1. posiadania wiedzy i doświadczenia; Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej: - jedną robotę budowlaną polegającą na przebudowie obiektu (określonej w pkt a - g poniżej) lub budowie obiektu (określonej w pkt h - o poniżej). roboty budowlane dot. PRZEBUDOWY: a) budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. lub b) budynku centrum kongresowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub c) budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub d) budynku sklepu handlowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub e) hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub f) budynku(-ów) biurowego(-ych), przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Uwaga: w przypadku przebudowy budynków biurowych, należy wykazać przebudowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna wartość opiewa na kwotę 3 5000 zł netto. lub g) centra logistyczne, magazynowe przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; roboty budowlane dot. BUDOWY: h) obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2; lub i) budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. lub j) budynku centrum kongresowego o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub k) budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub l) budynku sklepu handlowego o powierzchni zabudowy minimum 1 000 m2 ; lub m) hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2 ; lub n) budynku(-ów) biurowego(-ych) o powierzchni użytkowej minimum 500 m2 ; Uwaga: w przypadku budowy budynków biurowych, należy wykazać budowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna powierzchnia użytkowa wynosi min. 500 m2. lub o) centra logistyczne, magazynowe o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2 ; Pojęcie budowy lub przebudowy należy rozumieć zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07.07.1994r.- Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1186 z późn. zm.). Powyższe roboty budowlane muszą zostać potwierdzone dowodami, że zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga nr 4: W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polski złoty (PLN), do przeliczenia wartości Zamawiający będzie stosował średni kurs NBP z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania. 2.2. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: A) Kierownik Budowy: a) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie: - wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07.07.1994r. - Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz.1186 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień potwierdzonej przez odpowiednie organy do tego uprawnione. b) wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w tym należy wskazać datę ważności zaświadczenia z Izby), c) posiadający ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, d) posiadający co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, w tym co najmniej przy jednej robocie budowlanej polegającej na przebudowie obiektu lub budowie obiektu jak niżej: roboty budowlane dot. PRZEBUDOWY: - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. lub - budynku centrum kongresowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku sklepu handlowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych), przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Uwaga: w przypadku przebudowy budynków biurowych, należy wykazać przebudowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna wartość opiewa na kwotę 3 5000 zł netto. lub - centra logistyczne, magazynowe przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; roboty budowlane dot. BUDOWY : - obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2; lub - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. lub - budynku centrum kongresowego o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku sklepu handlowego o powierzchni zabudowy minimum 1 000 m2 ; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2 ; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych) o powierzchni użytkowej minimum 500 m2; Uwaga: w przypadku budowy budynków biurowych, należy wykazać budowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna powierzchnia użytkowa wynosi min. 500 m2. lub - centra logistyczne, magazynowe o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2 ; B) Kierownik robót sanitarnych: a) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie: - wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1186 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień potwierdzonej przez odpowiednie organy do tego uprawnione. b) wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w tym należy wskazać datę ważności zaświadczenia z Izby), c) posiadający ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, d) posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, w tym co najmniej przy jednej robocie budowlanej polegającej na przebudowie obiektu lub budowie obiektu jak niżej: roboty budowlane dot. PRZEBUDOWY: - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. lub - budynku centrum kongresowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku sklepu handlowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych), przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Uwaga: w przypadku przebudowy budynków biurowych, należy wykazać przebudowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna wartość opiewa na kwotę 3 5000 zł netto. lub - centra logistyczne, magazynowe przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; roboty budowlane dot. BUDOWY: - obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2; lub - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych; lub - budynku centrum kongresowego o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku sklepu handlowego o powierzchni zabudowy minimum 1 000 m2 ; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2 ; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych) o powierzchni użytkowej minimum 500 m2 ; Uwaga: w przypadku budowy budynków biurowych, należy wykazać budowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna powierzchnia użytkowa wynosi min. 500 m2. lub - centra logistyczne, magazynowe o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2 ; C) Kierownik robót elektrycznych i elektroenergetycznych: a)posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie: - wcześniej obowiązujących przepisów - art. 12 ust. 1 pkt 1 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz.1186 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa ( t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725 z późn. zm.) i/lub - ustawy z dnia 22.12.2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności posiadanych uprawnień potwierdzonej przez odpowiednie organy do tego uprawnione, b) wpisany na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (w tym należy wskazać datę ważności zaświadczenia z Izby), c) posiadający ubezpieczenie z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie przez tę osobę, d) posiadający co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami budowlanymi w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, w tym co najmniej przy jednej robocie budowlanej polegającej na przebudowie obiektu lub budowie obiektu jak niżej: roboty budowlane dot. PRZEBUDOWY: - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych; lub - budynku centrum kongresowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku sklepu handlowego, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym, przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych), przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; Uwaga: w przypadku przebudowy budynków biurowych, należy wykazać przebudowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna wartość opiewa na kwotę 3 5000 zł netto. lub - centra logistyczne, magazynowe przy czym wartość umowy na wykonanie tej roboty opiewała na kwotę minimum 3 500 000 zł netto; roboty budowlane dot. BUDOWY: - obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2 ; lub - budynku centrum handlowego z placówkami handlowymi i gastronomicznymi o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2; Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych; lub - budynku centrum kongresowego o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku przemysłowego lub produkcyjno – magazynowego z zapleczem socjalno – biurowym o powierzchni zabudowy minimum 2 000 m2 ; lub - budynku sklepu handlowego o powierzchni zabudowy minimum 1 000 m2; lub - hali produkcyjnej z zapleczem techniczno-magazynowym i socjalnym o powierzchni użytkowej minimum 1 000 m2; lub - budynku(-ów) biurowego(-ych) o powierzchni użytkowej minimum 500 m2; Uwaga: w przypadku budowy budynków biurowych, należy wykazać budowę realizowaną w ramach jednej umowy a nie wykazywać kilka różnych umów, których łączna powierzchnia użytkowa wynosi min. 500 m2. lub - centra logistyczne, magazynowe o powierzchni użytkowej minimum 2 000 m2; UWAGA! Pod pojęciem centrum handlowego należy rozumieć obiekt, w którym znajduje się wiele sklepów i punktów usługowych. UWAGA! Wymieniony powyżej skład osobowy Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje całości personelu niezbędnego dla należytego wypełnienia zobowiązań Wykonawcy. W przypadku, gdy ww. osoba, biorąca udział w realizacji zamówienia, nie zna języka polskiego wymagane jest, aby Wykonawca zapewnił pełną usługę tłumaczenia na i z języka polskiego. Zamawiający wymaga, aby językiem obowiązującym podczas realizacji niniejszego zamówienia we wszelkich kontaktach był język polski. Wykonawca powinien zapewnić sobie niezbędne wsparcie i pomoc ze strony innych specjalistów, która może być niezbędna do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia. Koszty wynagrodzenia całego personelu Wykonawcy muszą być zawarte w cenie oferty. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku o którym mowa w pkt 2.1. oraz 2.2, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z e- ofertą na platformie proebiz: 1) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 3 do zaproszenia do on line postępowania. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do zaproszenie do on-line postępowania. 3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do zaproszenia do on-line postępowania. 4) Oświadczenie, że Wykonawca: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; złożone na formularzu oświadczeń stanowiącym Załącznik nr 2 do zaproszenia do on-line postępowania lub w formie odrębnego dokumentu. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń. Wykonawca nie spełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony. Oferta wykonawcy, której treść nie będzie odpowiadać treści zaproszenia zostanie odrzucona. 4. Po zakończeniu e-zapytania ofertowego, Zamawiający na podstawie załączonych dokumentów zweryfikuje czy Wykonawca, który przedstawił podczas e-zapytania ofertowego najkorzystniejszą ofertę, spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązany jest ponadto złożyć wraz z e- ofertą na platformie proebiz: 5. Tabelę ceny ryczałtowej, stanowiącą załącznik nr 8 do zaproszenia do on-line postępowania. B. Informacje dotyczące Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 4 A 1b zaproszenia składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2.Dokument, o którym mowa w punkcie 4 B 1 a) zaproszenia powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa w punkcie 4 B 1 a) zaproszenia zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Punkt 4 B 2 zaproszenia stosuje się odpowiednio. C.Informacja dotycząca składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. 2.Każdy z Wykonawców wchodzących w skład Konsorcjum zobowiązany jest złożyć dokument, o którym mowa w pkt 4.1a i b zaproszenia, pozostałe dokumenty o których mowa w pkt 2 zaproszenia mogą być złożone łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub przez pełnomocnika w imieniu całego Konsorcjum.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
https://gtl.proebiz.com/vstup/index.php
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
www.katowice-airport.com/e-aukcje.php
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy zostały określone w paragrafie 17 wzoru umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-11-21, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
W dniu 21.11.2019 o godz. 10:00 kończy się możliwość wprowadzania ofert.
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont dachu - Gliwice
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlece remont dachu w Gliwicach. Wymiana więźby 60% Ocieplenie kominów Nowe czapy betonowe Demontaz i montaż dachówki karpiowka Montaż ryny powietrza dachu 320 m2 Czekam na kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI