Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja obiektu Zgromadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja obiektu Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w Przasnyszu w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPrzasnysz
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2022-03-09
  • ZamawiającyZGROMADZENIE S.S. MIŁOSIERDZIA ŚW.WINCENTEGO A PAULO
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00063901
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja obiektu Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w Przasnyszu w systemie zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGROMADZENIE S.S. MIŁOSIERDZIA ŚW.WINCENTEGO A PAULO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00622717600166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świerczewo 9

1.5.2.) Miejscowość: Przasnysz

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ekonomat@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szarytki.waw.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Kościelna osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wybór Generalnego Wykonawcy dla zadania pn. Termomodernizacja obiektu Zgromadzenia Sióstr Miłosierdzia Św. Wincentego a Paulo w Przasnyszu w systemie zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87e747a-9357-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00063901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://sidaspzp.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://sidaspzp.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały Instrukcji użytkownika systemu pod adresem : https://sidaspzp.pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P/1/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ocieplenie stropu zewnętrznego;
• Ocieplenie stropu na strychu nieogrzewanym;
• Remont pokrycia dachowego, wykonanie podłogi na izolacji na strychu oraz wymiana 8 okien na strychu;
• Ocieplenie ścian zew. Cz. D budynku;
• Ocieplenie ścian piwnic i w gruncie;
• Wymiana stolarki okiennej w całym budynku, wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych;
• Ocieplenie ścian zew. cz. A, B oraz C budynku;
• Wymiana stolarki drzwi zewnętrznych na aluminiową ciepłą;
• Ocieplenie dachu i stropodachu wełną mineralną, wymiana pokrycia dachowego i remont więźby dachowej;
• Demontaż instalacji, montaż przewodów ciepłej wody i cyrkulacji, ocieplenie przewodów, montaż zaworów termostatycznych na cyrkulacji montaż armatury wodooszczędnej przy umywalkach, wannach i prysznicach;
• Wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych zdalnie sterowanych (radiowych), wymiana przewodów,
• Wymiana węzła cieplnego na kompaktowy;
• Modernizacja punktów świetlnych i wymiana na nowe LED oraz podpięcie do systemu zarządzania energią BEMS;
• Wykonanie instalacji fotowoltaicznej;
• Dostawa i montaż elektronicznego systemu zarządzania energią w budynku BEMS, zarządzającego wszystkimi instalacjami wewnętrznymi budynku tj. c.o., c.w.u. oświetlenie

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie
następujących kryteriów oceny ofert:
1. Kryterium: Cena 80 %.
Zamawiający dokona oceny złożonych ofert tylko w kryterium ceny. Oferta z najwyższą ilością punktów zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Punkty w kryterium ceny zostaną przyznane według następującego wzoru:
Pc = (Cmin / Cbo) x 80
Gdzie: Pc – Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – cena
Cmin – najniższa cena zaoferowana w badanych ofertach za całość zamówienia;
Cbo – cena badanej oferty za całość zamówienia.

2. Kryterium: Gwarancja 20 %
G = (Go/Gmax) x 20
Gdzie:
G - Liczba punktów przyznanych badanej ofercie dla kryterium – gwarancja
Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji to 36 miesięcy, maksymalny oceniany przez zamawiającego okres gwarancji to 60 miesięcy.
Go – oferowany okres gwarancji wyrażony w miesiącach (np. 36 miesięcy gwarancji Lp=
36)
Gmax – najdłuższy zaoferowany okres gwarancji
2.1. Punkty za kryterium okres gwarancji w miesiącach (ilość miesięcy gwarancji od daty odbioru) zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie oświadczenia dotyczącego deklarowanego okresu gwarancji zawartego w formularzu oferty. Komisja dokona oceny poszczególnych ofert w kryterium okres gwarancji w miesiącach w zakresie od 36 do 60 miesięcy . Zaoferowany przez Wykonawcę okres gwarancji w miesiącach dłuższy niż 60 nie będzie dodatkowo punktowany. Brak oświadczenia dotyczącego deklarowanego okresu gwarancji w formularzu oferty lub okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy będzie skutkował odrzuceniem oferty Wykonawcy.
3. Łączna ocena oferty:
P = Pc + G
Gdzie: P – sumaryczna ilość przyznanych punktów;
Pc – ilość punktów przyznana za kryterium – cena;
G – ilość punktów przyznana za kryterium – gwarancja.
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowić będzie końcową ocenę danej oferty. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwrancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby Oferent przed złożeniem oferty postepowaniu, przeprowadził wizję lokalną miejsc objętych niniejszym zamówieniem w obecności Zamawiającego.

Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia.
2 Ponadto o udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniżej określone warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1. Posiadanie wiedzy i doświadczenia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 takie same co do zakresu branżowego zadania jako Generalny Wykonawca, kwota minimalna kontraktu 1 000 000,- mln. PLN brutto (słownie: jeden milion złotych). Potwierdzeniem spełnienia warunku będą referencje lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie wykazanych robót, załączony do oferty. Dokumentami, o których mowa powyżej są dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, bądź oświadczenie Wykonawcy o należytym wykonaniu wykazanych robót ze wskazaniem danych podmiotu, na rzecz którego roboty były wykonane. W przypadku złożenia oświadczenia Zamawiający zastrzega weryfikację potwierdzenia należytego wykonania roboty bezpośrednio u podmiotu, na rzecz którego roboty były Wykonane.
2. Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą - posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta branży architektonicznej bez ograniczeń, konstrukcyjnej i instalacji elektrycznej , zgodnie z wymogami ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz.U. z 2018 r., poz.1202 ze zm.).
3. Wymagania, o których mowa w podstawie art. 95 ustawy Pzp,
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, dostawców urządzeń lub materiałów budowlanych.
2) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej zostały określone we wzorze umowy.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
Doświadczenie wykonawcy:
a) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
• jednej roboty budowlanej polegającej na ociepleniu przegród zewnętrznych oraz modernizacji źródła ciepła w budynku lub budynkach o łącznej powierzchni użytkowej większej niż 2000 m2.
• osoby skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia:
b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia, gwarantującymi właściwą jakość robót budowlanych, o kwalifikacjach zawodowych i doświadczeniu zawodowym nie mniejszym niż określono poniżej, tj.:
Projektant branży architektonicznej – minimum 1 osoba:
• minimalne kwalifikacje zawodowe:
uprawnienia budowlane bez ograniczeń do projektowania w branży architektonicznej.
• minimalne doświadczenie zawodowe:
10 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu w danej branży liczone od
daty uzyskania uprawnień budowlanych do projektowania.
Wymienione wyżej osoby winny posiadać uprawnienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (wg stanu prawnego obowiązującego na dzień wszczęcia postępowania) lub posiadać kwalifikacje zgodnie z postanowieniami art.12a tejże ustawy lub równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej samej specjalności.
5. Warunek dot. sytuacji finansowej lub ekonomicznej tj.:
a) wykaże dysponowanie środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 2 500 000,- PLN. ( dwa miliony pięćset tysięcy.złotych)
b) wykażą posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej w przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000 000,- zł. ( słownie: dwa miliony złotych)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ, dostępnej na SIDAS PZP – Platforma Zamówień Publicznych - https://sidaspzp.pl

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z rozdziałem VIII SWZ, dostępnej na SIDAS PZP – Platforma Zamówień Publicznych - https://sidaspzp.pl

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca wnosi Wadium w jednej z poniższych form:
• w pieniądzu,
• w gwarancjach bankowych,
• w gwarancji ubezpieczeniowej
• poręczeni udzielanym przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.).
3 Wartość wadium to 70 000,- zł ( słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych)
4 Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za skuteczne gdy zasili konto Zamawiającego do dniu poprzedzającego składanie ofert
5 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2–4 nowej ustawy Pzp, wymaga się przekazania Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej podpisanej podpisem kwalifikowanym przez osobę upoważnioną przez gwaranta jako wystawcy tego dokumentu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt VIII SWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2 W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, badanie braku podstaw do wykluczenia przeprowadzane będzie w odniesieniu do każdego z Wykonawców. Natomiast spełnianie przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie.
3 Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wg załącznika 10 SWZ - Wzór umowy §15

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-09 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://sidaspzp.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-09 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-15

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego - Kupientyn
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania22-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mobilnego zestawu solarnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI