Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku” Zadanie nr 1– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego” Zadanie nr 2–„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego o ul. Łukasińskiego” Zadanie nr 3– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Grabskiego” Zadanie 4 –„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa” Zadanie nr 5 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Orlej.” Zadanie nr 6–„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Rozwadowskiego do ul. Orlej.” w ramach zadania inwestycyjnego pn” Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSulejówek
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-08-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Sulejówek
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-18
  • Numer ogłoszenia590917-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590917-N-2018 z dnia 2018-07-18 r.

Miasto Sulejówek: Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku” Zadanie nr 1– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego” Zadanie nr 2–„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego o ul. Łukasińskiego” Zadanie nr 3– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Grabskiego” Zadanie 4 –„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa” Zadanie nr 5 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Orlej.” Zadanie nr 6–„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Rozwadowskiego do ul. Orlej.” w ramach zadania inwestycyjnego pn” Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku”.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Działania 4.3. Redukcja emisji zanieczyszczeń powietrza Poddziałanie 4.3.2 Mobilność miejska w ramach ZIT – typ projektów – Rozwój zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej – ZIT – ścieżki i infrastruktura rowerowa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Sulejówek, krajowy numer identyfikacyjny ---, ul. ul. Dworcowa  55 , 05-070   Sulejówek, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 7606230, e-mail zamowienia@umsulejowek.pl, faks 22 7606213.
Adres strony internetowej (URL): www.sulejowek.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.sulejowek.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.sulejowek.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w wersji pisemnej osobiście w siedzibie zamawiającego, za pośrednictwem operatora pocztowego, kurierem
Adres:
Urząd Miasta Sulejówek, ul. Dworcowa 55, 05-070 Sulejówek, Biuro Obsługi Klienta

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku” Zadanie nr 1– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego” Zadanie nr 2–„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego o ul. Łukasińskiego” Zadanie nr 3– „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Grabskiego” Zadanie 4 –„Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa” Zadanie nr 5 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Orlej.” Zadanie nr 6–„Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Rozwadowskiego do ul. Orlej.” w ramach zadania inwestycyjnego pn” Wybierzmy rower –Partnerstwo dla rozwoju komunikacji niskoemisyjnej WOF – Budowa zintegrowanego systemu dróg rowerowych w Sulejówku”.
Numer referencyjny: PRP.271.74.2018.AS
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest budowa ścieżek rowerowych i ciągów pieszo-rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 3.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części: Zadanie nr 1 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego” Zadanie będzie polegało na budowie ciągu pieszo – rowerowego oraz odcinków chodnika w ulicy Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ulicy Przybyszewskiego po wschodniej stronie jezdni. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamienny projekt oraz uzyskać zamienną decyzję na realizację inwestycji drogowej (pierwotna decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 2/2016 z dn. 11.01.2016 r.). Podstawę stanowi dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Zmiana polega na wykonaniu ciągu pieszo jezdnego po stronie wschodniej, który szerokościowo będzie dostosowany do istniejącego krawężnika oraz granicy pasa drogowego (granicy działki drogowej). Prace będą polegały na: • rozebraniu krawężnika drogowego oraz chodnika po wschodniej stronie jezdni na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego, • wykonaniu krawężnika na ławie betonowej, budowa ścieżki rowerowej i chodnika, • wykonaniu trawników, • kostkę chodnikową z rozbiórki chodnika należy ułożyć na palety (zapewnione przez Wykonawcę), zafoliować i odstawić w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Sulejówek. Wykonawca zadania nr 1 jest zobowiązany skoordynować wykonanie projektu zamiennego oraz uzyskania zamiennej decyzji na realizację inwestycji drogowej Wykonawcą zadania nr 2. Zadanie nr 2 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego o ul. Łukasińskiego” Zadanie będzie polegało na budowie ciągu pieszo - rowerowego oraz odcinków chodnika w ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego po wschodniej stronie jezdni. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamienny projekt oraz uzyskać zamienną decyzję na realizację inwestycji drogowej (pierwotna decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 2/2016 z dn. 11.01.2016 r.). Podstawę stanowi dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Zmiana polega na wykonaniu ciągu pieszo jezdnego po stronie wschodniej, który szerokościowo będzie dostosowany do istniejącego krawężnika oraz granicy pasa drogowego (granicy działki drogowej). Prace będą polegały na: • rozebraniu krawężnika drogowego oraz chodnika po wschodniej stronie jezdni na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego, • wykonaniu trawników, • wykonaniu krawężnika na ławie betonowej, budowa ścieżki rowerowej i chodnika. Wykonawca zadania nr 2 jest zobowiązany skoordynować wykonanie projektu zamiennego oraz uzyskania zamiennej decyzji na realizację inwestycji drogowej Wykonawcą zadania nr 1. Zadanie nr 3 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Grabskiego” Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej i chodnika po wschodniej stronie jezdni, kanalizacji deszczowej oraz drenażu na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Po wykonaniu kanalizacji deszczowej (w pasie jezdni ul. Grabskiego) Wykonawca po budowie kanalizacji deszczowej pośladzie wykopu wykona odtworzenie jezdni zgodnie z warunkami odtworzenia nawierzchni opisanymi w pkt. 4 Uwagi 1. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja nr 82/2016 z dn. 17.05.2016 r. Zadnie 4 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa” Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa oraz chodnika biegnącego przy ścieżce rowerowej odcinku od granicy z m. st. Warszawa do ul. Wrzosowej na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. W ramach zadanie należy wykonać przebudowę sieci elektrycznej, teletechnicznej oraz wykonać zieleńce zgodnie z załączoną dokumentacją. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r. Zadnie nr 5 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Orlej.” Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku al. Piłsudskiego do ul. Orlej oraz budowie chodnika w rejonie skrzyżowania z ul. Rozwadowskiego (dawna I Armii Wojska Polskiego) na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. W ramach zadanie należy wykonać zieleńce zgodnie z załączoną dokumentacją. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r. Wykonawca zadania nr 5 jest zobowiązany skoordynować harmonogram wykonywanych prac z Wykonawcą zadania nr 6. Zadnie nr 6 – „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Rozwadowskiego do ul. Orlej.” Zadanie będzie polegało na budowie kanalizacji deszczowej wraz wpustami w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Rozwadowskiego do ul. Orlej na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Wykonawca po budowie kanalizacji deszczowej pośladzie wykopu wykona odtworzenie jezdni zgodnie z warunkami odtworzenia nawierzchni opisanymi w pkt. 4 Uwagi 1. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r. Wykonawca zadania nr 6 jest zobowiązany skoordynować harmonogram wykonywanych prac z Wykonawcą zadania nr 5.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233252-0
45233200-1
45233222-1
45332000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6) Ustawy Pzp. Udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6), polegać będzie na powtórzeniu robót: dla zadania nr 2: roboty przygotowawcze; roboty ziemne; roboty rozbiórkowe; roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych; wykonanie podbudowy; wykonanie nawierzchni; wykonanie robót wykończeniowych; wykonanie chodników; wykonanie zjazdów; wykonanie oznakowania poziomego i pionowego; wykonanie elementów ulic; roboty inne. Zamawiający przewiduje o udzieleniu zamówienia do wysokości 500.000 zł brutto. Udzielone zamówienie będzie realizowane na zasadach umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-31
2018-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia należy wykonać w terminie do 31.07.2019 r. (dla zadania nr 1-5) i do 15.12.2018r. (dla zadania nr 6).
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia: • 300.000,00 PLN dla zadania nr 1, • 350.000,00 PLN dla zadania nr 2, • 350.000,00 PLN dla zadania nr 3, • 400.000,00 PLN dla zadania nr 4, • 300.000,00 PLN dla zadania nr 5, • 400.000,00 PLN dla zadania nr 6,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty polegające na budowie lub przebudowie ulicy o wartości robót nie mniejszej niż: • 150.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 1, • 200.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 2, • 200.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 3, • 200.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 4, • 150.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 5, • 200.000,00 zł brutto każda dla zadania nr 6, b) dysponuje, co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi:  w specjalności drogowej,  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,  jedną osoba posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,  w specjalności telekomunikacyjnej, w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 4) oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 5) oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 6) oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 7) oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, 2) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6.4. SIWZ: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
 Zadanie nr 1 – 3.300,00 PLN  Zadanie nr 2 – 4.000,00 PLN  Zadanie nr 3 – 4.000,00 PLN  Zadanie nr 4 – 4.300,00 PLN  Zadanie nr 5 – 3.300,00 PLN  Zadanie nr 6 – 4.500,00 PLN

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załączniku Nr 7A i B do SIWZ. 2. Terminy realizacji Przedmiotu Umowy mogą ulec zmianie w przypadku: (zadania nr 1-6) 1) zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, 2) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; 3) przedłużenia terminów uzgodnień i opiniowania dokumentacji projektowej przez właściwe organy bez winy Wykonawcy; a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian do Przedmiotu Umowy, na skutek wydanych decyzji lub wymogu nałożonego przez organ administracji publicznej uzyskania decyzji lub uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej modyfikacji przedmiotu Umowy; 4) przerwania realizacji prac budowlanych przez właściwe organy bądź prawomocnym wyrokiem sądu, bez winy Wykonawcy; 5) działania siły wyższej (w tym nieprzewidywalnych warunków atmosferycznych) mające bezpośredni wpływ na termin wykonania przedmiotu Umowy; 6) wykonania robót zamiennych niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej Umowy, w wyniku, których konieczne będzie wydłużenie realizacji robót, przy zachowaniu niezmienionego wynagrodzenia umownego. 3. Strony dopuszczają zmiany wynagrodzenia w przypadkach opisanych w §142 ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych. Strona wnioskująca, o zmianę wynagrodzenia na tej podstawie winna wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana czynników cenotwórczych ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawcę, Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania przedstawienia przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających zasadność złożenia takiego wniosku. Zamawiający dopuszcza również zmianę wysokości cen brutto za przedmiot Umowy jedynie jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT lub objęcia tym podatkiem sprzedaży przedmiotu Umowy. (Zadania nr 1-5)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-03, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie ciągu pieszo – rowerowego oraz odcinków chodnika w ulicy Armii Krajowej na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ulicy Przybyszewskiego po wschodniej stronie jezdni. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamienny projekt oraz uzyskać zamienną decyzję na realizację inwestycji drogowej (pierwotna decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 2/2016 z dn. 11.01.2016 r.). Podstawę stanowi dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Zmiana polega na wykonaniu ciągu pieszo jezdnego po stronie wschodniej, który szerokościowo będzie dostosowany do istniejącego krawężnika oraz granicy pasa drogowego (granicy działki drogowej). Prace będą polegały na: • rozebraniu krawężnika drogowego oraz chodnika po wschodniej stronie jezdni na odcinku od ronda Wyszyńskiego do ul. Przybyszewskiego, • wykonaniu krawężnika na ławie betonowej, budowa ścieżki rowerowej i chodnika, • wykonaniu trawników, • kostkę chodnikową z rozbiórki chodnika należy ułożyć na palety (zapewnione przez Wykonawcę), zafoliować i odstawić w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Sulejówek. Wykonawca zadania nr 1 jest zobowiązany skoordynować wykonanie projektu zamiennego oraz uzyskania zamiennej decyzji na realizację inwestycji drogowej Wykonawcą zadania nr 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego o ul. Łukasińskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie ciągu pieszo - rowerowego oraz odcinków chodnika w ulicy Armii Krajowej na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego po wschodniej stronie jezdni. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamienny projekt oraz uzyskać zamienną decyzję na realizację inwestycji drogowej (pierwotna decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 2/2016 z dn. 11.01.2016 r.). Podstawę stanowi dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Zmiana polega na wykonaniu ciągu pieszo jezdnego po stronie wschodniej, który szerokościowo będzie dostosowany do istniejącego krawężnika oraz granicy pasa drogowego (granicy działki drogowej). Prace będą polegały na: • rozebraniu krawężnika drogowego oraz chodnika po wschodniej stronie jezdni na odcinku od ul. Przybyszewskiego do ul. Łukasińskiego, • wykonaniu trawników, • wykonaniu krawężnika na ławie betonowej, budowa ścieżki rowerowej i chodnika. Wykonawca zadania nr 2 jest zobowiązany skoordynować wykonanie projektu zamiennego oraz uzyskania zamiennej decyzji na realizację inwestycji drogowej Wykonawcą zadania nr 1.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwrancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zadanie nr 3 – „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Grabskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej i chodnika po wschodniej stronie jezdni, kanalizacji deszczowej oraz drenażu na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Po wykonaniu kanalizacji deszczowej (w pasie jezdni ul. Grabskiego) Wykonawca po budowie kanalizacji deszczowej pośladzie wykopu wykona odtworzenie jezdni zgodnie z warunkami odtworzenia nawierzchni opisanymi w pkt. 4 Uwagi 1. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja nr 82/2016 z dn. 17.05.2016 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku ul. Orlej do granicy z m. st. Warszawa oraz chodnika biegnącego przy ścieżce rowerowej odcinku od granicy z m. st. Warszawa do ul. Wrzosowej na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. W ramach zadanie należy wykonać przebudowę sieci elektrycznej, teletechnicznej oraz wykonać zieleńce zgodnie z załączoną dokumentacją. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: „Budowa ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Piłsudskiego do ul. Orlej.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie ścieżki rowerowej w ul. Paderewskiego na odcinku al. Piłsudskiego do ul. Orlej oraz budowie chodnika w rejonie skrzyżowania z ul. Rozwadowskiego (dawna I Armii Wojska Polskiego) na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. W ramach zadanie należy wykonać zieleńce zgodnie z załączoną dokumentacją. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r. Wykonawca zadania nr 5 jest zobowiązany skoordynować harmonogram wykonywanych prac z Wykonawcą zadania nr 6.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-07-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: „Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Paderewskiego na odcinku od al. Rozwadowskiego do ul. Orlej.”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie będzie polegało na budowie kanalizacji deszczowej wraz wpustami w ul. Paderewskiego na odcinku od ul. Rozwadowskiego do ul. Orlej na podstawie dokumentacji projektowej firmy: Projekt Drogowiec Łukasz Milewski, ul. Zwierzyniecka 10 lok. 7, 15-333 Białystok. Wykonawca po budowie kanalizacji deszczowej pośladzie wykopu wykona odtworzenie jezdni zgodnie z warunkami odtworzenia nawierzchni opisanymi w pkt. 4 Uwagi 1. Zakres opracowania pokazany w części rysunkowej projektu. Miasto dla powyższego zadania posiada prawomocne pozwolenie na budowę – decyzja na realizację inwestycji drogowej nr 192/2017 z dn. 29.12.2017 r. Wykonawca zadania nr 6 jest zobowiązany skoordynować harmonogram wykonywanych prac z Wykonawcą zadania nr 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233252-0, 45233200-1, 45233222-1, 45332000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych - Płock
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania23-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Szukam osoby do naprawy desek tarasowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI