Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Zamówienia publicznego
Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz
1.1.11 Wsparcie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Latowicz
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
polski
1. Budowa kanalizacji sanitarnej do w Wężyczynie wraz z kanałem łączącym z miejscowością Latowicz o długości ok . 5 645 m, w systemie „Zaprojektuj i wybuduj.
Zadanie będzie realizowane w trybie "zaprojektuj i wybuduj". Zadaniem wykonawcy będzie, uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, pozwoleń, decyzji, opinii itp. wynikających z przepisów obowiązującego prawa, w tym uzyskanie ostatecznego pozwolenie na budowę. Zamawiający przekaże wykonawcy do dalszych prac:
1) mapy do celów projektowych na cały przebieg kanalizacji,
2) ostateczną decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
3) program funkcjonalno-użytkowy
Wykonawca zobowiązany jest dokonać uzgodnień z zamawiającym na etapie koncepcyjnym wykonania dokumentacji projektowej
Wykonawca wykona projekt budowlany (5 egz) i wykonawczy (5egz) na cały zakres kanalizacji przedstawiony na załączonych mapach i uzgodniony z właścicielami działek. Wykonawca wykona pozostałe opracowania projektowe tj . specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (5 egz) oraz szczegółowe przedmiary robót ( 2egz) i kosztorys inwestorski (2egz). Wszystkie opracowania również w wersji elektronicznej na płycie CD.
Po opracowaniu dokumentacji projektowej, przed złożeniem jej w organie administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskiem o pozwolenie na budowę, wykonawca przedłoży całość dokumentacji zamawiającemu w wersji papierowej lub elektronicznej i uzyska akceptację zamawiającego w kwestii zgodności z wymaganiami zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym i swz. Dopiero po uzyskaniu akceptacji zamawiającego wykonawca jest uprawniony do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na budowę. Wykonawca w terminach wyznaczonych przez organ administracji dokona poprawy, uzupełnień złożonej dokumentacji. Na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji wykonawca wystąpi do Starosty Mińskiego organu administracji architektoniczno-budowlanej i uzyska ostateczne pozwolenie na budowę. Zamawiający udzieli pełnomocnictwa projektantowi działającemu w imieniu wykonawcy.
Zamawiający wyznacza termin pośredni (kamień milowy kontraktu) - opracowanie dokumentacji projektowej , wystąpienie z wnioskiem o pozwolenie na budowę i uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę w najpóźniej w terminie do 14.10.2022r.
Po uzyskaniu ostatecznego pozwolenia na budowę wykonawca ustanowi kierownika budowy oraz dopełni innych warunków formalnych wynikających z treści pozwolenie na budowę i przystąpi do wykonywania robót budowlanych przy budowie kanalizacji. Przed rozpoczęciem robót wykonawca zawiadomi nadzór budowlany o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót.
Roboty budowlane będą wykonywane zgodnie z dostarczonym przez zamawiającego programem funkcjonalno-użytkowym, zatwierdzoną przy pozwoleniu na budowę dokumentacją projektową oraz projektem wykonawczym.
Uwaga!
Zakres kanalizacji do wybudowania został zaznaczony opisany na załączonych mapach i wstępnie obejmuje budowę ok. 5 645 m kanalizacji.
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
Modernizacja poprzez przebudowę i rozbudowę SUW Chyżyny
Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie modernizacja poprzez przebudowę i rozbudowę SUW Chyżyny został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji projektowej w tym projekcie wykonawczym przebudowy i rozbudowy SUW Chyżyny, załączonych przedmiarach robót i dokumentach STWiORB. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia, tzn. wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane wyszególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w rodzaju lub ilości robót do wykonania wyszególnionych w tych dokumentach, nadrzędne znaczenie ma w kolejności: 1) projekt wykonawczy 2) projekt budowlany zatwierdzony decyzja STAROSTY MIŃSKIEGO nr 274/2022 z dnia 04.04.2022r. 3) SWZ 4) STWIORB, 5) przedmiary robót.
W trakcie realizacji zadania Wykonawca winien utrzymać ciągłą, nieprzerwaną dostawę wody do sieci wodociągowej, w koordynacji z personelem obsługi SUW. Jednocześnie Wykonawca jest zobowiązany w okresie od 04 maja 2023r umożliwić montaż instalacji fotowoltaicznej oraz skoordynować jej uruchomienie z pracą SUW.
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
Budowa instalacji fotowoltaicznej a) przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Latowiczu i b) Stacji Uzdatniania Wody w Chyżynach.
Przedmiotem zamówienie jest budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 42 kWp przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Latowiczu przy ul. Mostowej oraz budowa instalacji o mocy 20 kWp przy Stacji Uzdatniania Wody w Chyżynach.
Dokumentacja opisująca przedmiot zamówienia
Przedmiot zamówienia w zakresie Budowy instalacji fotowoltaicznej przy Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Latowiczu i Stacji Uzdatniania Wody w Chyżynach został szczegółowo opisany w załączonej dokumentacji projektowej, załączonych przedmiarach i dokumentach STWiORB. Dokumenty te łącznie opisują przedmiot zamówienia, tzn. wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane wyszególnione chociażby w jednym z tych dokumentów. W przypadku niespójności w rodzaju lub ilości robót wyszególnionych w tych dokumentach, nadrzędne znaczenie ma w kolejności: 1) projekt wykonawczy 2) projekt budowlany 3) SWZ 4) STWIORB, 5) przedmiar robót.
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
Zakup i dostawa ciągnika rolniczego
Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego (rok produkcji min. 2021 r.) Przedmiot zamówienia winien spełniać n/w parametry techniczne:
1) Silnik: wysokoprężny, 4 lub 6 cylindrowy z turboładowaniem chłodzony cieczą spełniający normy emisyjności spalin STAGE V, o mocy 130 KM do 145 KM, o pojemności od 4100-6800 cm3
2) Kabina: 6-słupkowa z klimatyzacją i ogrzewaniem, drzwi kabiny otwierane z prawej
i lewej strony, szyba tylna uchylna, wycieraczka przedniej i tylnej szyby, siedzenie kierowcy pneumatyczne, siedzenie pasażera, rejestracja ciągnika na 2 osoby,
3) Skrzynia biegów: mechaniczna, synchronizowana o przełożeniach minimum 16 przód i 16 tył,
4) Sprzęgło: tarczowe suche
5) Układ napędowy: 4x4 z blokadą mechanizmu różnicowego załączanego przyciskiem,
6) Układ hamulcowy: tarczowy mokry, hamulec ręczny mokry tarczowy sterowany dźwignią,
7) WOM tylny:540/540E/1000/1000E lub 540/540E/1000
8) Pompa hydrauliczna: niezależna o wydajności minimum 70l/min i ciśnieniu roboczym na szybkozłączu minimum 150MPa lub pompa zębata o wydajności 113 l/min
9) Udźwig podnośnika tylnego: minimum 5000kg,
10) Sterowanie hydrauliką: elektrohydrauliczne,
11) Zewnętrzne sterowanie podnośnikiem: przyciskami na błotnikach,
12) Rozdzielacz hydrauliki: tył: 6+1 przód : 4,
13) Pneumatyka: jednoobwodowa i dwuobwodowa fabrycznie zamontowana,
14) Układ kierowniczy: hydrostatyczny z oddzielnym układem hydraulicznym i wspomaganiem,
15) Ogumienie: przód minimum 420/70r24 spawane felgi, tylne minimum 520/70r38 spawane felgi,
16) Zaczep tylny: transportowy na sworzeń lub automatyczny
17) Zaczep tylny dolny: wymiennymi końcówkami na sworzeń o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg na hak
lub zaczep kulowy K80 o dopuszczalnym obciążeniu pionowym minimum 3000kg,
18) Tylny TUZ: kategorii II z hakami,
19) Przedni TUZ: o udźwigu minimum 2500kg, oryginalny stosowany przez producenta,
20)Przedni WOM: lewoobrotowy (stojąc przodem do ciągnika) końcówka 6-rowkowa, obroty: 540/1000 obr/min.
21) Zbiornik paliwa: minimum 150 litrów,
22) Instalacja elektryczna: 12V, akumulator min. 160Ah, alternator min. 90A,
23) Deska rozdzielcza: powinny znajdować się wskaźnik: liczby motogodzin, poziomu paliwa, temperatury cieczy chłodzącej, ciśnienia oleju, obrotomierz
24) Wyposażenie: przednie i tylne lampy robocze, światło ostrzegawcze obrotowe- 2 szt. gaśnica, trójkąt ostrzegawczy,
25) Maszyna: fabrycznie nowa, nieużywana, sprawna, nigdy wcześniej nie rejestrowana ciągnik rok produkcji 2021,2022
26) Wszystkie podzespoły montowane fabrycznie,
27) Okres gwarancji: udzielony przez Sprzedawcę minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin, serwis gwarancyjny sprawowany bezpośrednio przez Sprzedającego,
28) Dostarczony ciągnik musi być wyposażony w następujące dokumenty: a) świadectwo homologacji na terenie RP b) gwarancje, c) fabryczne instrukcje obsługi w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji
d) książki serwisowe w języku polskim.
Wymagania dodatkowe:
1) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na minimum 12 miesięcy bez limitu motogodzin. Okres gwarancji liczony będzie od daty sporządzenia bezusterkowego protokołu zdawczo-odbiorczego przedmiotu zamówienia.
2) Przeglądy gwarancyjne wraz ze wszystkimi niezbędnymi materiałami eksploatacyjnymi (oleje, płyny, filtry itp.) wykorzystanymi w czasie przeglądów będą bezpłatne i odbywać się będą zgodnie z harmonogramem wynikającym z warunków udzielonej przez producenta gwarancji, na wniosek Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni nie dłuższy niż maksymalnie 72 godzinny czas reakcji serwisu od momentu powiadomienia przez Zamawiającego (faksem, e-mailem). W przypadku opóźnienia w rozpoczęciu naprawy, tj. nie rozpoczęcia jej w ciągu 72 godzin od momentu powiadomienia Wykonawcy o awarii, Zamawiający wezwie inny podmiot świadczący usługi z tego zakresu a koszty naprawy obciążą Wykonawcę.
4) W przypadku wystąpienia w okresie gwarancji wad, usterek w przedmiocie zamówienia, Zamawiający zawiadamia Wykonawcę o powstałych wadach, a Wykonawca zobowiązuje się w terminie uzgodnionym przez strony do ich bezwzględnego i bezpłatnego usunięcia. Niedotrzymanie uzgodnionego terminu upoważnia Zamawiającego do ich usunięcia na koszt Wykonawcy.
5) Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
6) O dostawie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić pisemnie/fax/e-mail Zamawiającego, z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
7) Odbiór - przekazanie ciągnika nastąpi na Gminnej Oczyszczalni Ścieków Komunalnych w Latowiczu przy ul. Mostowej w obecności upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy wraz z przekazaniem Zamawiającemu kompletu dokumentów pojazdu i kluczyków.
8) Wykonawca zapewni na własny koszt szkolenie pracowników w zakresie obsługi i eksploatacji dostarczonego przedmiotu zamówienia.
9) Pozostałe warunki, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
10) Zamawiający zobowiązuje się do wykonania rejestracji ciągnika oraz do zawarcia umowy ubezpieczenia w zakresie: AC, OC, NNW.
11) Zamawiający przewiduje że rocznie użytkowanie ciągnika nie przekroczy 1000 motogodzin.
Dostawa do Gminna Oczyszczalnia Ścieków Komunalnych w Latowiczu przy ulicy Mostowej. Dostawa ciągnika w terminie od 01.12.2022r. 20.12.2022r
Wybrany wykonawca (dostawca) przed podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym termin dostawy ciągnika (miesiąc, rok).
Zakup i dostawa wozu specjalnego asenizacyjnego z funkcją wuko niezbędnego do obsługi (udrażniania) sieci kanalizacyjnej oraz transportu ścieków na oczyszczalnię
Zamówienie obejmuje zakup z dostawą wozu specjalnego (asenizacyjnego) z funkcją wuko z możliwością agregowania do ciągnika rolniczego opisanego w cz. 4 zamówieni niezbędnego do obsługi (udrażniania) sieci kanalizacyjnej oraz transportu ścieków na oczyszczalnię.
Specyfikacja wozu (asenizacyjnego) specjalnego:
1. Zbiornik o pojemności 10 000 l
2. Zbiornik oraz dennice zbiornika wykonane z blachy gr. min. 5mm
3. Zbiornik ocynkowany ogniowo
4. Zbiornik podzielony na dwie części:
10 000 ( 2000l na czystą wodę i 8000l na nieczystości)
5. Tylny właz fi 700 mm , zamontowany na tylnej dennicy-otwierany mechanicznie
6. Boczne króćce do zasysania nieczystości
7. W zbiorniku na czystą wodę do napełniania złączka W75
8. Zbiornik osadzony na podwoziu ramowym, w skład którego wchodzi:
a. rama wykonana z kształtownika zamkniętego
b. rama ocynkowana ogniowo
c. zestaw kołowy jednoosiowy
d. Rozmiar opon 600/55 x 26,5
e. układ hamulcowy dwu przewodowy pneumatyczny
f. hamulec ręczny postojowy
g. błotniki ocynkowane
h. mechaniczna stopa podporowa
i. sprzęganie z ciągnikiem przy pomocy dolnego zaczepu hitch
9. Wyposażona w zestaw składający się z kompresora oraz wysokociśnieniowej pompy
10. Kompresor:
a. Głębokość zasysania min. 6m - licząc od poziomu zasuwy bez zastosowania dodatkowych urządzeń wspomagających,
b. Napęd 1000 obr/min
c. Zabezpieczenie przed przelaniem za pomocą zaworu dwukulowego na szczycie zbiornika oraz syfonu z zaworem spustowym
d. wyposażenie w manowakuometr
e. dwa zawory bezpieczeństwa , nadciśnieniowy 0,05Mpa oraz podciśnieniowy -0,07Mpa
f. Odolejacz-mokry filtr powietrza, tłumik
g. wyposażenie w inżektor zwiększający głębokość zasysania
11. Pompa ciśnieniowa:
a. szybkość przepływu 120l/min
b. ciśnienie 130 bar
c. zawór bezpieczeństwa
12. Zwijadło z wężem wysokociśnieniowym:
a. długość węża wysokociśnieniowego 80mb średnica 3/4"
b. zwijadło hydrauliczne
c. głowice kanałowe do czyszczenia kanalizacji
d. pistolet wysokociśnieniowy
13. Główna zasuwa spustowa w pokrywie tylnego włazu średnicy 4'' sterowana hydraulicznie
14. Wzierniki 3szt -w zbiorniku na nieczystości
15. Rurowy wskaźnik - w zbiorniku na czystą wodę
16. Instalacja elektryczna 12V
17. Reflektory do oświetlania miejsca pracy po obu stronach zbiornika
18. Pomarańczowe światło ostrzegawcze na szczycie zbiornika
19. Wąż ssawny 4" o długości 6m
20. Wąż strażacki W75-20m z przyłączeniami
21. Uchwyt na wąż ssawny
22. Walek przekaźnika mocy
23. Gwarancja min. 12 miesięcy, w okresie gwarancji bezpłatne przeglądy gwarancyjne na wezwanie zamawiającego z wymianą olejów i płynów i innych wymaganych warunkami gwarancji materiałów eksploatacyjnych (jeśli dotyczy)
Dostawa do Gminna Oczyszczalnia Ścieków Komunalnych w Latowiczu przy ulicy Mostowej. Dostawa wozu specjalnego w terminie nie później niż od 01.12.2022r. 20.12.2022r
Wykonawca (dostawca) po podpisaniu umowy uzgodni z Zamawiającym termin dostawy w/w sprzętu (miesiąc, rok).
16000000-5 - Maszyny rolnicze
Uslugi hydrauliczne
Ząbki (mazowieckie)
Pranie tapicerki meblowej kanapy, narożniki, fotele
Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowe wykończenia wnętrz
Sulejówek, Halinów (mazowieckie)
Elektryk radom
radom (mazowieckie)
Eleganckie Stoły - Wyjątkowe Stoły do Każdego Wnętrza
Warszawa (mazowieckie)
Osuszanie budynków Wykończenia wnętrz FAVORIT
Wróble-Wargocin (mazowieckie)
Montaż serwis naprawa okien i drzwi
Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Budowa domów jednorodzinnych
Warszawa, Piaseczno, Pruszków, Piastów, Sękocin (mazowieckie)
Instalacje Elektryczne teletechniczne Fotowoltaiczne Zasilanie awaryjn
Garwolin (mazowieckie)