Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Wieloetapowa modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji : pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, ...Pełna nazwa zamówienia znajduje się w zakładce "Pozostałe informacje "
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAMEK KRÓLEWSKI NA WAWELU - PAŃSTWOWE ZBIORY SZTUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276009
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wawel 5
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-001
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wawelzamek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wawel.krakow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,Wieloetapowa modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji : pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, ...Pełna nazwa zamówienia znajduje się w zakładce "Pozostałe informacje "
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cef53b38-fb9c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147785
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008701/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja systemów bepieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej, instalacji elektrycznych oraz wykonanie instalacji strukturalnych w Zamku Królewskiem na Wawelu
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
XXX. ŚRODKI MAJĄCE NA CELU OCHRONĘ POUFNEGO CHARAKTERU INFORMACJI ORAZ SPOSÓB UZYSKANIA TYCH INFORMACJI.
1. Zamawiający nakłada na Wykonawców wymogi mające na celu ochronę poufnego charakteru informacji, udostępnianych w toku postępowania o udzielenie zamówienia.
2. Klauzulą poufności w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została objęta część SWZ zawierająca następujący dokument: PT - instalacje bezpieczeństwa i ochrony mienia.
3. W celu uzyskania dostępu do ww. dokumentu Wykonawcy zobligowani są do złożenia oświadczenia o zachowaniu poufności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 11 do SWZ.)Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 należy złożyć w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poprzez Portal.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 musi być podpisane przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. W przypadku podpisywania oświadczenia przez osobę nieuprawnioną zgodnie z zapisami w dokumentach rejestrowych do oświadczenia należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo musi być złożone, z wymogami określonymi w rozdziale XIX ust. 10 SWZ.
6. Po złożeniu oświadczenia, według zasad określonych w niniejszym rozdziale, Zamawiający przekaże za pośrednictwem Portalu część SWZ, o którym mowa w ust. 2.
7. W przypadku zaistnienia konieczności udzielania wyjaśnień/zmian części SWZ (dokumentów), którym nadano klauzulę poufności, będą one przekazywane wg zasad określonych w ust. 6, Wykonawcom którzy złożyli oświadczenie o zachowaniu poufności, o którym mowa w niniejszym rozdziale.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty oraz wszelkich oświadczeń przez Wykonawcę, jest Portal SmartPZP dostępny pod adresem https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej, w tym informacje dotyczące wymogów użycia podpisu elektronicznego zostały szczegółowo opisane w paragrafach XVI, XVIII, XIX i XXII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamek Królewski na Wawelu - Państwowe Zbiory Sztuki, Wawel 5, 31 - 001 Kraków, www.wawel.krakow.pl;zamek@wawelzamek.pl; telefon nr 12 422 51 55; fax: (12) 421 51 77;
• kontakt z inspektorem danych osobowych: iod@wawel.org.pl;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr sprawy:DZZP-282-17/21prowadzonym w trybie podstawowym;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 oraz art. 291 ust. 1 zdanie drugie ustawy z dnia11września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019) dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia,
a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
• obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
• nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Do przetwarzania danych osobowych osób fizycznych w tym okresie Zamawiający stosuje przepisy ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (DZ.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzenia 2016/679.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą,
z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia Parlamentu
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie
zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie
niezgodnym z przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych. Wystąpienie z żądaniem ograniczenia
przetwarzania, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZZP-282-17/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-konserwatorskich wraz z instalacjami i systemami bezpieczeństwa w Zamku Królewskim na Wawelu obejmujące:
a) Etap I- przebudowę i wykonanie nowych instalacji systemów bezpieczeństwa i instalacji teletechnicznej dla poddasza, piwnic, Klatki Poselskiej, Klatki Senatorskiej oraz głównych szachtów instalacyjnych budynku (2 w skrzydle wschodnim oraz 1 w skrzydle północnym), wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
b) Etap II - przebudowę i wykonanie nowych instalacji systemów bezpieczeństwa i instalacji teletechnicznej, instalacji sieci strukturalnej, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, prace przy integracji systemów dla parteru i I piętra Zamku
c) Etap III - przebudowę i wykonanie nowych instalacji systemów bezpieczeństwa i instalacji teletechnicznej, instalacji sieci strukturalnej, wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, prace przy integracji systemów dla IIpiętra Zamku
d) Etap IV – zakończenie robót instalacyjnych systemów bezpieczeństwa, instalacji teletechnicznej, instalacji sieci strukturalnej, instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, prac integracji systemów i pozostałych robót towarzyszących.
2. Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty zgodnie z:
a) projektem umowy (załącznik nr 5 do SWZ);
b) Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 2 do SWZ)
c) Dokumentacją Projektową obejmującą następujące załączniki do OPZ (załącznik nr 2 do SWZ) :
- Projekt Architektoniczno-Budowlany
Autor: Piotr Turkiewicz, maj 2021r.
- Program prac konserwatorskich
Autor : B.Opiłło, maj 2021r.
- Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
Autor: Piotr Turkiewicz, maj 2021r.
-Projekt techniczny
Autor: P.Turkiewcz, maj 2021r.
-Przedmiar
d) tabelą równoważności stanowią załącznik do OPZ(załącznik nr 2 do SWZ).
Dla zakresu prac wskazanego w niniejszym dokumencie Zamawiający uzyskał następujące pozwolenia:
1) Pozwolenie na budowę –nr 395/6740.2/2021 z dn. 12.07.2021r., wydane przez Wydział Architektury Urzędu Miasta Krakowa;
2) Pozwolenie konserwatorskie nr 8/2021z dn. 08.06.2021r. , wydane przez Konserwatora Zabytków Wzgórza Wawelskiego.
3. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobligowany uzyskać pozwolenie na użytkowanie lub w przypadku decyzji Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Krakowie o braku konieczności wystawienia pozwolenia na użytkowanie, innych wymaganych przepisami decyzji/zgód na użytkowanie.
4. W celu wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót towarzyszących, które należy ująć w kosztach ogólnych budowy. Ponadto Wykonawcy zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentacje powykonawczą: konserwatorską, ogólnobudowlaną i branżową (w tym cześć opisową, graficzną oraz fotograficzną);
2) uzyskać wszelkie zezwolenia (o ile okażą się niezbędne) oraz ponieść koszty z tym związane, konieczne do prawidłowego prowadzenia i wykonania robót (w tym dojazd pojazdów do wykonania robót oraz inne);
3) opracować Harmonogram rzeczowo-terminowo-finansowy w oparciu o załącznik nr 5 do OPZ;
4) opracować planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ;
5) wykonać projekt organizacji robót i placu budowy;
6) opracować kosztorys ofertowy wykonany metodą szczegółową z podaniem wartości każdej pozycji wraz z narzutami, z załączonymi zestawieniami RMS oraz tabelą elementów scalonych z poddziałem na etapy i źródła finansowania;
- oraz inne szczegółowe wskazane w § 7 i w innych projektowanych postanowień umowy.
5. Wykonawcę winien przygotować komplet niezbędnych dokumentów i opracowań koniecznych do zgłoszenia zakończenia robót w organie nadzoru budowlanego.
6. Wykonawca obowiązany będzie do zgłoszenia zakończenia wykonania robót i ewentualnie uzyskanie (w imieniu Zamawiającego) pozwolenia na użytkowanie; w tym celu Zamawiający udzieli Wykonawcy stosownych pełnomocnictw po uzyskaniu od Wykonawcy informacji w tym przedmiocie.
7. Jeżeli okaże się, że do wykonania przez Wykonawcę zakresu robót objętych niniejszą umową niezbędne są jakiekolwiek uzgodnienia, opinie, dopuszczenia, Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić je na swój koszt, bez dodatkowej zapłaty, z odpowiednim wyprzedzeniem. Dokumenty te należy bez wezwania i w niezbędnej liczbie egzemplarzy dostarczyć Zamawiającemu.
8. Wykonawcę obciąża obowiązek uporządkowania terenu budowy i przywrócenia terenu robót do stanu pierwotnego.
9. Wykonanie przyłączy mediów do zasilania placu budowy i ich opomiarowanie spoczywa na Wykonawcy. Wykonawcę obciążają koszty zużytych mediów.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja o której mowa w ust. 3 oraz załącznik nr 2 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów
45212354-2 - Roboty budowlane w zakresie zamków
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
71355000-1 - Usługi pomiarowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Szczegółowy opis zakresu robót jest określony przedmiarami, stanowiącymi załącznik nr 4.1.1.oraz 4.1.2. do OPZ.
Zakres podstawowy robót został określony załącznikiem nr 4.1.1. do OPZ.
Zakres opcjonalny robót został określony załącznikiem nr 4.1.2. do OPZ.
Zamawiający podejmie decyzję o realizacji opcjonalnego zakresu robót wynikającego z przedmiarów stanowiących załącznik nr 4.1.2. do OPZ do 30 dni od podpisania umowy.
Wytyczne do harmonogramu dla opcjonalnego zakresu robót zostaną przekazane najpóźniej w terminie do 14 dni od złożenia oświadczenia w przedmiocie skorzystania z prawa opcji.
Podstawą skalkulowania ceny jest udostępniony przedmiar w formacie PDF. Dla celów pomocniczych Zamawiający udostępnia tzw. „kosztorysy ślepe”. Jeżeli Wykonawca z nich skorzysta, winien porównać pozycje z „kosztorysów ślepych” z przedmiarem.
Oferta powinna uwzględniać cały zakres zamierzenia- załącznik nr 4.1.1.oraz 4.1.2. do OPZ. Zamawiający ustala zakres gwarantowany zamówienia podstawowego –gwarantowany zakres zamówienia podstawowego to kwota stanowiąca maksymalnie 35% wartości złożonej oferty na cały zakres zamówienia.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-15
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Ofertom zostaną przyznane punkty wg wzoru:
P= C + G gdzie:P – łączna liczba punktów
C – liczba punktów w kryterium „Cena”;
G – liczba punktów w kryterium „Gwarancja i rękojmia”;
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja i rękojmia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez
Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: zdolności technicznej lub
zawodowej. Szczegółowo opisane w rozdziale X SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu został szczegółowo opisany w paragrafie XXI , XXII i XXIII SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania
warunków udziału w postępowaniu został szczegółowo opisany w paragrafie XXI , XXII i XXIII SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem sytuacji, w której Wykonawca za pośrednictwem przedmiotowych środków dowodowych wykazuje równoważność określonych materiałów/urządzeń lub norm, zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Zgodnie z postanowieniami Rozdziału IV pkt.11 SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:30.000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania oferti utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r.poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Gospodarstwa Krajowego nr rachunku 48 1130 1150 0012 1269 5620 0006z dopiskiem "Wadium-nr postępowania".
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
XIII. INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (SPÓŁKI CYWILNE/ KONSORCJA).
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie elektronicznej (opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu), składa każdy z Wykonawców tworzących Konsorcjum. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3 podlega uzupełnieniu na zasadach określonych w art. 128 ust. 1 Pzp.
5. Jeżeli Oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Zamawiający zgodnie z art. 60 Pzp nie zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie kluczowych zadań.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści Umowy, w stosunku do treści
oferty Wykonawcy. Katalog zmian określa § 29 projektu umowy (załącznik Nr 5 do SWZ).
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-08-27 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zamekkrolewskinawawelu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-08-27 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-09-25
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiający działając na podstawie uprawnienia, o którym mowa w art. 288 ust. 1 Pzp zaprosi
do negocjacji 3 (trzech) Wykonawców których oferty zostały najwyżej ocenione na podstawie
kryteriów, o których mowa w Rozdziale XXIII SWZ, z zastrzeżeniem, że w przypadku jeśli:
- liczba złożonych ofert, niepodlegających odrzuceniu będzie mniejsza niż 3 (trzy), Zamawiający
zaprosi odpowiednio mniejszą liczbę Wykonawców;
- dwóch (lub więcej) Wykonawców znajduję się na trzecim miejscu w rankingu oceny ofert, ze
względu na fakt, że oferty tych Wykonawców przedstawiają taki sam bilans kryteriów, zaprosi
odpowiednio większą liczbę.
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pełna nazwa postępowania: ,,Wieloetapowa modernizacja i budowa wewnętrznych instalacji : pożarowych, bezpieczeństwa, elektrycznych, teletechnicznych, wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, prac budowlanych oraz robót towarzyszących w Zamku Królewskim na Wawelu.’’
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
1. Termin wykonania przedmiotu umowy: do końca 42 tygodnia, nie później niż do 15.05.2022 r.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery etapy:
Etap I –do końca 7 tygodnia, nie później niż do 15.10.2021 r.
Etap II - do końca 29 tygodnia, nie później niż do 18.03.2022 r.
Etap III –końca 40 tygodnia, nie później niż do 01.06.2022 r.
Etap IV - do końca 42 tygodnia, nie później niż do 15.05.2022 r.
Ustalone terminy w ograniczeniu co do wskazanych wyżej dat wynikają z przyczyn związanych z realizacją przez Zamawiającego wystaw w ramach działalności podstawowej.
2. Wykonanie Etapu IV jest równoznaczne z zakończeniem realizacji umowy.
3. Planowany termin rozpoczęcia realizacji zamówienia: w dniu przekazania placu budowy, w terminie do 5 dni roboczych od daty zawarcia umowy.
4.Przez termin realizacji rozumie się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru robót.