Utworzenie ścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie ścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca róznorodności biologicznej na obszarze pozamiejskim
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKętrzyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-08-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kętrzyn
  • Data publikacji ogłoszenia2020-07-30
  • Numer ogłoszenia567860-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567860-N-2020 z dnia 2020-07-30 r.

Gmina Kętrzyn: Utworzenie ścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca róznorodności biologicznej na obszarze pozamiejskim
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kętrzyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074287600000, ul. Kościuszki  2 , 11-400  Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 089 7512474 w. 17, , e-mail sekretariat@gminaketrzyn.pl, , faks 897 512 746.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.gminaketrzyn.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.gminaketrzyn.pl/3/Zamowienia_publiczne/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.gminaketrzyn.pl/3/Zamowienia_publiczne/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty mogą być składane wyłącznie w następujący sposób: drogą pocztową na adres Zamawiającego, do pokoju nr 16
Adres:
ul. Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie ścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca róznorodności biologicznej na obszarze pozamiejskim
Numer referencyjny: RGG.271.64.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2.1. Zamówienie obejmuje zagospodarowanie terenu nad jeziorem Mój z podziałem naposzczególne strefy: I) ŚCIEŻKA EDUKACYJNA 1 (tereny zalesione, nadjeziorne i okrajaki) -Ścieżka zlokalizowana jest w północno- wschodniej części terenu opracowania. Część ścieżki z płytbetonowych – 25,60 m2 oraz część ścieżki na wyniesionych podestach kompozytowych – 542,00m2,zaprojektowano ją pomiędzy grupą nadjeziornych zadrzewień. Wzdłuż ścieżki edukacyjnej nr 1zaplanowano ustawienie tablic informacyjnych oraz elementów małej architektury, takich jak hamaki,huśtawki, ławki, leżaki, kosze na śmieci. II) ŚCIEŻKA EDUKACYJNA 2 ( tereny podmokłe, łąkakwietna) - Ścieżka zlokalizowana jest w zachodniej części terenu objętego opracowaniem. Okala onaistniejący rów melioracyjny i występujące przy nim dwa podmokłe tereny, które porastajązakrzewienia wierzbowe. Planuje się wykonanie ścieżki z nawierzchni mineralno – żywicznej zobrzeżem z ekoboard’u . System ścieżek o szer. 1,5 m wykonanych z nawierzchni mineralno –żywicznej zaplanowano na łącznej powierzchni 835 m2. Wyżej wymieniona ścieżka przecina rowymelioracyjne w trzech miejscach. W związku z tym zaprojektowano tam usytuowanie drewnianychmostków. Tematyka ścieżki edukacyjnej dotyczy przede wszystkim fauny i flory. Projekt przewidujeustawienie 13 tablic edukacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do zaprojektowania i uzgodnieniatreści tablic informacyjnych z Zamawiającym. Wzdłuż ścieżki zaplanowano elementy małejarchitektury takie jak ławki i kosze na śmieci. III) STREFY DZIKIE POZOSTAWIONE DONATURALNEJ SUKCESJI. Wilgotna łąka wokół rowu melioracyjnego z zadrzewieniamiwierzbowymi. Projekt przewiduje adaptację śródpolnych zadrzewień wierzbowych i otaczających ichwilgotnych łąk. Tereny te mają być przeznaczone do naturalnej sukcesji, która będzie kontrolowana wniewielkim i wyłącznie niezbędnym zakresie. Tereny te mają stanowić dogodne miejsce doprzebywania fauny – ptaki, płazy itp. Zaplanowano wzbogacenie składu florystycznego tej częścipoprzez dodanie w wybranych miejscach gatunków zgodnych z siedliskiem i atrakcyjnych dla fauny.W luźnych grupach dosadzone zostaną m.in. kruszyny, trzmieliny i czeremchy. Warstwę roślinzielnych wzbogacą: krwawnice, kosaćce żółte, sadźce, mięty i firletki. Oprócz roślin projektuje sięrównież umieszczenie próchniejących pni drzew i kamieni polnych różnej wielkości, które przyczyniąsię do poprawienia atrakcyjności tego terenu dla fauny. Nadjeziorny las. Zadrzewiony teren nadjeziorem Mój jest również przeznaczony do naturalnej sukcesji. Projektuje się tu jedynie dosadzenianiewielkiej ilości krzewów i paproci. Krzewy projektuje się usytuować w luźnych grupach wewnątrzzadrzewienia oraz w jego okrajku. Projekt zakłada dosadzenie krzewów takich jak trzmieliny,porzeczki czarne, czeremchy, kruszyny i szakłaki. GŁAZOWISKO „POD DĘBEM”. Głazowisko „Poddębem” zaprojektowano na terenie wilgotnej łąki nieopodal rowu melioracyjnego, ponieważ jest toteren, na którym występują liczne głazy narzutowe, są to pozostałości po dawnej działalności lodowca.Po drugiej stronie jeziora znajduje się olbrzymi głaz narzutowy, który został objęty ochroną jakopomnik przyrody. W ramach przeprowadzonej inwentaryzacji analizowanych działek odnalezionoliczne mniejsze głazy, które planuje się przenieść w to miejsce. Dodatkowo projekt przewidujedowiezienie innych głazów o różnej wielkości i rozłożenie ich nierównomiernie na projektowanymtrawniku ekstensywnym. Miejsce to będzie geoogrodem o funkcji edukacyjnej. Projektuje sięusytuowanie tabliczek przy głazach z ich nazwami, a pomiędzy nimi planuje się dosadzić kwitnącerośliny zielne takie jak: krwawnik kichawiec, krwiściąg lekarski i firletka poszarpana. Projektuje się w centralnej części terenu usytuować pamiątkowy dąb szypułkowy , który będzie posadzony w dniuotwarcia inwestycji. POLANA WYPOCZYNKOWA Z HAMAKAMI. Przy okrajku jeżynowym, wpółnocnej części terenu projektuje się polanę wypoczynkową z hamakami. Znajduje się ona wzacisznym miejscu, idealnym do kontemplacji i obserwacji przyrody. Projektuje się dosadzenie dębów,głogów, janowców i porzeczek. Hamaki planuje się usytuować na piaszczystej łasze imitującejniewielką wydmę. HAMAKI W PAPROCIACH. Opracowanie projektu obejmuje również stworzeniestrefy wypoczynkowej z hamakami, która będzie usytuowana przy ścieżce edukacyjnej blisko brzegujeziora. Projektuje się stworzenie niewielkiego wnętrza, którego ściany mają tworzyć rodzime gatunkipaproci. MASAŻERY W ZAGAJNIKU SOSNOWYM. Ze względu na fakt, iż wschodnia część terenuobjętego opracowaniem jest zdecydowanie bardziej przesuszona projektuje się nasadzenia z sosen.Natomiast w warstwie podszytu zaprojektowano posadzenie kosodrzewiny oraz rodzimych gatunkówtraw. W tym miejscu projektuje się ustawienie masażerów. PERGOLA „MALINOWY CHRUŚNIAK”Projektuje się usytuowanie długiej prostej pergoli, przy której obrzeżach posadzony ma być gęsty,obustronny szpaler malin. Maliny będą idealną bazą pokarmową dla pszczół. SAD W projekcieprzewiduje się niewielki sad. Mają się w nim znaleźć stare odmiany jabłoni i wiśni w formachnaturalnych. Projektowany sad usytuowany ma być w okolicy pergoli, na skraju lasu, gdzie obecnierośnie wiele jabłoni obficie owocujących. Planuje się dosadzenie innych gatunków drzew owocowych.BRZOZOWY ZAGAJNIK Z HUŚTAWKAMI I ŁAWAMI W centralnej części projektuje siębrzozowy zagajnik, który będzie oddzielony od ścieżki janowcem barwierskim. W zagajnikuprojektuje się ustawienie huśtawek i dużych siedzisk. RONDO WOKÓŁ OLSZY Doopracowywanego terenu przylega plaża. Nad jej brzegiem rośnie okazała olsza czarna. W tym miejscuprojektuje się prostą ścieżkę prowadząca do istniejącej altany w kierunku plaży z rondem wokół tegodrzewa. ZIELONE KLASY Projekt obejmuje również urządzenie miejsc do edukacji. Strefy doedukacji ekologicznej zaplanowano w rozproszeniu na terenie całego obiektu. Projektuje sięusytuowanie dwóch altan, oraz czterech stref z zadaszonymi ławo stołami. Ponadto projektuje się przyczęści stref miejsca na ogniska. ŁĄKA KWIETNA Duża część terenu przeznaczona jest pod łąkękwietną, która ma być założona z siewu. Koszona ma być dwa razy w roku i będzie stanowić miejsceprzyjazne owadom, ptakom – miejsce lęgów i żerowania. 2.2. Ochrona różnorodności biologicznej iedukacja ekologiczna wg wytycznych projektu budowlano – wykonawczego. 2.3. Projektowanaroślinność wg wytycznych projektu budowlano – wykonawczego. 2.4. Wykonanie elementów małejarchitektury wg wytycznych projektu budowlano – wykonawczego. 2.5. Szczegóły dotyczącerealizacji zamówienia tj.: - treść tablic informacyjnych, kolor i inne szczegóły dotyczące wygląduelementów małej architektury, lokalizację poszczególnych elementów nasadzeń i zagospodarowaniaterenu Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym przed zakupem / wykonaniem, -projektowana roślinność zgodnie z projektem nasadzenia musi obejmować wszystkie gatunkiwymienione w projekcie, zmiana gatunków roślin wymaga uzasadnienia i zgody Zamawiającego, - dowykonania nasadzeń należy w szczególności przestrzegać wymogów określonych w SST, wymaganekoszenia i inne zabiegi pielęgnacyjne Wykonawca będzie wykonywał w okresie gwarancji określonymw ofercie. Zamawiający wymaga koszenia trawnika 2 razy w miesiącu w okresie od 1 maja do 30września. Ponadto na terenie projektowanego kompleksu planuje się wykonanie systemu monitoringu.Zamówienie obejmuje wykonanie projektu budowlanego i realizację robót związanych z założeniem iuruchomieniem monitoringu. Projekt budowlany należy uzgodnić z Zamawiającym, a następnie wimieniu i na rzecz Zamawiającego dokonać zgłoszenia robót budowlanych niewymagającychpozwolenia na budowę lub uzyskać pozwolenie na budowę. Prace będą mogły zostać rozpoczęte gdywłaściwy organ nie wniesie sprzeciwu do dokonane-go zgłoszenia lub decyzja o uzyskaniu pozwoleniana budowę stanie się ostateczna. Uszczegóławiając zapisy projektu budowlanego Zamawiającywymaga: - zamontowania 3 kamer na słupach wys. 6 m z zewnętrznymi oprawami oświetleniowymiled. Kamery 3 MPX przystosowane do trudnych warunków nocnych z promiennikami podczerwieni(nie mniej niż 60 m), - wykonania zasilania kablem doziemnym energetycznym prowadzonym odistniejącej tablicy rozdzielczej w budynku socjalnym, - podłączenie kamer kablem doziemnym doistniejącego rejestratora IP zlokalizowanego w budynku socjalnym, - kamery powinny byćzlokalizowane przy projektowanych ogniskach, szczegóły lokalizacji należy uzgodnić zZamawiającym, - zamówienie nie obejmuje zakupu rejestratora i komputera.

II.5) Główny kod CPV: 45233161-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
77310000-6
43325000-7
32323500-8
45311200-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6ustawy, zgodnego z przedmiotem niniejszego zamówienia, polegającego na wykonaniu pracpodobnych do objętych niniejszym zamówieniem, tj. zamówienia polegającego na powtórzeniuwszystkich lub części z rodzajów prac objętych niniejszym zamówieniem, o wielkości nie większej niż50% wartości szacunkowej brutto, ustalonej na podstawie kosztorysu inwestorskiego zamówieniapodstawowego. Warunki udzielenia tego zamówienia zgodne będą z warunkami określonymi w SIWZdla zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2021-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przezWykonawcę, że: - nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składaniaofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposóbnależyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył minimum 1 robotębudowlaną o wartości minimum 1.000.000,00 zł brutto (jeden milion i 00/100 zł) obejmującąbudowę nawierzchni mineralno – żywicznej o powierzchni minimum 500 m2. - dysponuje, dorealizacji zamówienia publicznego przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane dowykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub inne uprawnieniabudowlane umożliwiające wykonywanie tych samych czynności w aktualnym stanie prawnym, wzakresie odpowiednim do zakresu zamówienia, oraz spełniającą warunki do wykonywania tychfunkcji, tzn. będącą członkiem właściwej izby samorządu zawodowego,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- wykaz robót budowlanych według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, Wykonanych niewcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów (np. zaświadczeń, referencji), określających czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisamiprawa budowlanego i prawidłowo ukończone; z treści wykazu musi wynikać, iż Wykonawcaspełnia warunek określony w pkt 7.4 ppkt 2 lit.c tiret pierwsze; - wykaz osób według wzorustanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lubkierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,uprawnień, doświadczenia i wykształcenia nie-zbędnych do wykonania zamówienia publicznego, atakże zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowaniatymi osobami; z treści wykazu musi wynikać, iż wykonawca spełnia warunek określony w pkt 7.4ppkt 2 lit.c tiret drugie;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia,wykonawca złoży oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupykapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - w terminie 3 dni od dnia zamieszczeniana stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (z otwarcia ofert); wprzypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz zoświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcąnie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2020 do godz.12:00. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany wnieść wadium w wysokości wymaganej, tj. w wysokości: 30 000,- PLN (trzydzieścitysięcy złotych i 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jestdołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadkuformy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentupotwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3. Wadiumwnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązekzapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawieoraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4. Wadiumwnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 221160 2202 0000 0004 5328 6682, z tytułem: WADIUM „Przetarg nieograniczony na utworzenieścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca różnorodnościbiologicznej na obszarze pozamiejskim”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzuZamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie na rachunkubankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje narachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7.Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadiumna podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezZamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposóbniezgodny z wymogami SIWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena brutto 60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane i elementy małej architektury 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formiepisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicachnienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z zastrzeżeniem ust.1, napodstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) wzakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: w przypadku zmianyobowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT - wynagrodzenie brutto będzie równedotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą zzastosowania nowej stawki; b) w zakresie zmiany terminu realizacji: − w następstwie wykraczającychpoza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnychmających wpływ na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikających z przyczyn leżącychpo stronie Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanieprzedmiotu umowy; w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotuumowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania oczas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; − w przypadku wprowadzenia zmian wstosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, będących podstawą realizacjiprzedmiotu umowy, jeżeli wprowadzenie zmian wpływa na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; − wprzypadku działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe dozapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót - zmiana terminuwykonania o czas działania siły wyższej; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyćteren budowy przed niepożądanym jej działaniem; − w przypadku niesprzyjających warunkówatmosferycznych, utrzymujących się nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 dni robocze iuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub przeprowadzanie prób i sprawdzeń, wszczególności gwałtownych opadów - zmiana terminu wykonania o czas utrzymywania siępowyższych warunków; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowyprzed niepożądanym działaniem tych warunków ; − w przypadku wystąpienia konieczności wykonaniarobót dodatkowych, jeżeli te roboty mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy -zmianaterminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie robót dodatkowych; − w przypadkuwystąpienia konieczności przebudowy przyłączy lub sieci energetycznych telekomunikacyjnych,wodociągowych, kanalizacyjnych lub gazowych, jeżeli prace te kolidują z pracami objętymi niniejsząumową i wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania o czasniezbędny na prawidłowe wykonanie powyższych robót; c) w zakresie zmiany lub uzupełnieniadokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowegowykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniuprzepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że niemogą być udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,winny być one oznaczone jako niejawne, oddzielnie trwale spięte, ponumerowane i załączone dooferty (zaleca się ich umieszczenie w odrębnej kopercie wewnętrznej z napisem „Tajemnicaprzedsiębiorstwa”). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) rozumie sięnieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjneprzedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorcapodjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzecinformacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz innych informacji niestanowiącychtajemnicy przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeńniestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji spowoduje ich odtajnienie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ocieplenia domu 4 rodzinnego- Morąg
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ocieplenia domu 4 rodzinnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI