IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 14.08.2020 do godz.12:00. 2. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jestzobowiązany wnieść wadium w wysokości wymaganej, tj. w wysokości: 30 000,- PLN (trzydzieścitysięcy złotych i 00/100), w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: 1) pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tymże poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa wart. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wymagane jestdołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę w przypadkuformy pieniężnej wadium. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentupotwierdzający wniesienie wadium Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty. 3. Wadiumwnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązekzapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawieoraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. 4. Wadiumwnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 221160 2202 0000 0004 5328 6682, z tytułem: WADIUM „Przetarg nieograniczony na utworzenieścieżki edukacyjnej w Czernikach, gmina Kętrzyn w ramach ochrony miejsca różnorodnościbiologicznej na obszarze pozamiejskim”. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzuZamawiający uzna wadium, które w wymaganym terminie znajdować się będzie na rachunkubankowym Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje narachunku bankowym. 6. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 7.Zatrzymanie wadium nastąpi w przypadkach wynikających z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy. 8.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadiumna podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostaławybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przezZamawiającego. 9. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą wadium w sposóbniezgodny z wymogami SIWZ, zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena brutto |
60,00 |
Okres gwarancji jakości i rękojmi na roboty budowlane i elementy małej architektury |
40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zgody obu stron umowy w formiepisemnego aneksu podpisanego przez obie strony umowy i dopuszczalne są wyłącznie w granicachnienaruszających art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Z zastrzeżeniem ust.1, napodstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy dopuszczalne są następujące zmiany zawartej umowy: a) wzakresie zmiany wynagrodzenia w związku ze zmianą stawki Vat: w przypadku zmianyobowiązujących przepisów dotyczących podatku VAT - wynagrodzenie brutto będzie równedotychczasowemu wynagrodzeniu netto, powiększonemu o kwotę podatku Vat, wynikającą zzastosowania nowej stawki; b) w zakresie zmiany terminu realizacji: − w następstwie wykraczającychpoza terminy określone w KPA procedur administracyjnych oraz innych terminów formalno-prawnychmających wpływ na terminy wykonania przedmiotu umowy, a niewynikających z przyczyn leżącychpo stronie Wykonawcy –zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanieprzedmiotu umowy; w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotuumowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania oczas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; − w przypadku wprowadzenia zmian wstosunku do dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, będących podstawą realizacjiprzedmiotu umowy, jeżeli wprowadzenie zmian wpływa na termin wykonania przedmiotu umowy -zmiana terminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy; − wprzypadku działania siły wyższej (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe dozapobieżenia), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót - zmiana terminuwykonania o czas działania siły wyższej; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyćteren budowy przed niepożądanym jej działaniem; − w przypadku niesprzyjających warunkówatmosferycznych, utrzymujących się nieprzerwanie przez okres co najmniej 3 dni robocze iuniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub przeprowadzanie prób i sprawdzeń, wszczególności gwałtownych opadów - zmiana terminu wykonania o czas utrzymywania siępowyższych warunków; w takiej sytuacji wykonawca jest obowiązany zabezpieczyć teren budowyprzed niepożądanym działaniem tych warunków ; − w przypadku wystąpienia konieczności wykonaniarobót dodatkowych, jeżeli te roboty mają wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy -zmianaterminu wykonania o czas niezbędny na prawidłowe wykonanie robót dodatkowych; − w przypadkuwystąpienia konieczności przebudowy przyłączy lub sieci energetycznych telekomunikacyjnych,wodociągowych, kanalizacyjnych lub gazowych, jeżeli prace te kolidują z pracami objętymi niniejsząumową i wpływają na termin wykonania przedmiotu umowy - zmiana terminu wykonania o czasniezbędny na prawidłowe wykonanie powyższych robót; c) w zakresie zmiany lub uzupełnieniadokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych, jeżeli jest to niezbędne dla prawidłowegowykonania przedmiotu umowy lub uzasadnione ze względów technicznych lub użytkowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, w rozumieniuprzepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których wykonawca zastrzega, że niemogą być udostępniane oraz wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa,winny być one oznaczone jako niejawne, oddzielnie trwale spięte, ponumerowane i załączone dooferty (zaleca się ich umieszczenie w odrębnej kopercie wewnętrznej z napisem „Tajemnicaprzedsiębiorstwa”). Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) rozumie sięnieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjneprzedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorcapodjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzecinformacji, o których mowa wart. 86 ust. 4 ustawy Pzp oraz innych informacji niestanowiącychtajemnicy przedsiębiorstwa. Zastrzeżenie informacji, danych, dokumentów lub oświadczeńniestanowiących tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwejkonkurencji spowoduje ich odtajnienie.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2020-08-14, godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe: