Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDopiewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-08-23
  • ZamawiającyGmina Dopiewo
  • Data publikacji ogłoszenia2024-08-14
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00459036
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dopiewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258738

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna 1c

1.5.2.) Miejscowość: Dopiewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-070

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@dopiewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dopiewo.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4c20ed6-9fa2-497c-8ce3-db49986a7bbc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00459036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042325/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Utworzenie ścieżek edukacyjnych i ogródka dydaktycznego w Szkołach Podstawowych w Gminie Dopiewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej.
2. Preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywała się w formie elektronicznej za pośrednictwem
platformazakupowa.pl i formularza "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
3. Strona internetowa prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo. Przez
środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o
świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 344). Zamawiający dopuszcza komunikację za pośrednictwem
poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami:
agnieszka.lewandowska@dopiewo.pl
Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zostały zawarte w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego
dalej RODO niniejszym informujemy, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Dopiewo, reprezentowana przez Wójta Gminy Dopiewo, 62-070
Dopiewo, ul. Leśna 1c, NIP: 7773133416 (dalej: Administrator).
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) Administratora jest możliwy za pomocą adresu e-mail: iod@dopiewo.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu przepisy Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”.
5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane odbiorcom w państwach spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą profilowane i nie nastąpi zautomatyzowane podejmowanie decyzji.
8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres co najmniej 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli zobowiązania wskazane w ofercie i umowie przekraczają w/w przedział czasowy, okres przechowywania
obejmuje ten termin.
9. Pani/Pana dane osobowe są przetwarzane w systemie, w którym zastosowano środki techniczne i organizacyjne zapewniające
ochronę przetwarzanych danych zgodne z wymaganiami określonymi w przepisach powszechnie obowiązującego prawa.
10. Posiada Pani/Pan:
1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROA.271.22.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej nr 1 w Skórzewie obejmuje:
• montaż drewnianych gier plenerowych
• montaż drewnianych tablic edukacyjnych
• dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń

na szkolnym terenie zewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

a) Cena – „C”
b) Okres gwarancji – „G”

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :

a) kryterium – cena „C” :

Kryterium Waga % Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena „C” 60 % 60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu
C = ------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena brutto oferty badanej
niepodlegająca odrzuceniu


Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.

Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.

b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady:

G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.

gdzie :
- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja,
- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,
- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie

Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie 2 polegające na wykonaniu ogródka dydaktycznego w Zespole Szkolno-Przedszkolnym
w Więckowicach obejmuje:
• montaż drewnianych gier plenerowych
• montaż drewnianych tablic edukacyjnych
• montaż zewnętrznej tablicy kredowej
• montaż ławostołów zapewniających miejsce do przeprowadzania lekcji na świeżym powietrzu
• montaż domków dla owadów
• montaż karmników dla ptaków
• montaż „zielonej klasy” – zadaszonej konstrukcji składającej się z 4 słupów z rozpiętym pomiędzy nimi dachem z materiału, zapewniające miejsce do stworzenia klasy na świeżym powietrzu
• dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń


na szkolnym terenie zewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

a) Cena – „C”
b) Okres gwarancji – „G”

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :

a) kryterium – cena „C” :

Kryterium Waga % Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena „C” 60 % 60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu
C = ------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena brutto oferty badanej
niepodlegająca odrzuceniu


Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.

Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.

b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady:

G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.

gdzie :
- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja,
- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,
- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie

Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie 3 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej w Dopiewcu
obejmuje:
• montaż drewnianych gier plenerowych
• montaż drewnianych tablic edukacyjnych
• montaż zewnętrznej tablicy kredowej
• montaż ławostołów zapewniających miejsce do przeprowadzania lekcji na świeżym powietrzu
• montaż rzeźb ryb i motyla wraz z tablicami informacyjnymi
• dostawę, rozładunek oraz montaż urządzeń


na szkolnym terenie zewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

a) Cena – „C”
b) Okres gwarancji – „G”

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :

a) kryterium – cena „C” :

Kryterium Waga % Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena „C” 60 % 60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu
C = ------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena brutto oferty badanej
niepodlegająca odrzuceniu


Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.

Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.

b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady:

G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.

gdzie :
- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja,
- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,
- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie

Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

- Zadanie 4 polegające na utworzeniu ścieżki edukacyjnej w Szkole Podstawowej w Dąbrowie
obejmuje:
• montaż metalowych tablic edukacyjnych


na szkolnym terenie zewnętrznym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-04

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:

a) Cena – „C”
b) Okres gwarancji – „G”

Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru:

Całkowita ocena punktowa = ocena „C” + ocena „G”

Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie wyliczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia dogrywki w formie aukcji elektronicznej.

2. Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie :

a) kryterium – cena „C” :

Kryterium Waga % Liczba punktów Sposób oceny wg wzoru
Cena „C” 60 % 60 Najniższa cena ofertowa brutto niepodlegająca odrzuceniu
C = ------------------------------------------- x 60 pkt.
Cena brutto oferty badanej
niepodlegająca odrzuceniu


Ocenie zostanie poddana cena brutto za realizację zamówienia, wynikająca z formularza ofertowego. Liczba punktów, którą można uzyskać w tym kryterium zostanie obliczona wg powyższego wzoru.

Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium cena wynosi: 60 pkt.

b) kryterium okres gwarancji ( waga 40 %), będzie wyliczona wg następującej zasady:

G = (Gx/Gmax) x 40 pkt.

gdzie :
- G – liczba punktów przyznana ocenianej ofercie w ramach kryterium gwarancja,
- Gmax – gwarancja maksymalna w oferowanych ofertach,
- Gx – gwarancja oferowana w badanej ofercie

Okres gwarancji w formularzu ofertowym należy podać w pełnych miesiącach.
Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego wynosi 24 miesięcy.
Maksymalny okres gwarancji wynosi 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaproponuje w ofercie okres gwarancji dłuższy niż 48 miesięcy, termin ten będzie wiążący dla Wykonawcy, jednakże do oceny ofert w kryterium okres gwarancji zostanie przyjęty okres maksymalny określony w SWZ, czyli 48 miesięcy.
Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące jego oferta zostanie odrzucona.
Maksymalna ilość punktów, jaką można uzyskać w kryterium okres gwarancji wynosi: 40 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1.1. Formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ, w przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu ofertowym.
1.2. Oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1:
1.2.1. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy Wykonawca.
1.3. Pełnomocnictwa upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
1.4. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
* dotyczy także spółek cywilnych

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Ze względu na ograniczoną ilość znaków, Zamawiający informuje, że szczegółowy zakres i rodzaj zmian umowy oraz
warunków ich wprowadzania zostały uregulowane w projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik nr
2 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/dopiewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-23 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-21

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Niniejsze przedsięwzięcie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska
i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone w 2 częściach, zgodnie z art. 30 ust. 2 PZP (Dz.U.2023.1605 t.j.).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy - Konin
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania19-09-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę obłożenie styropianem - płot betonowy. Przyklejenie styropianu, zatapianie siatki klejem, 120 m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI