„Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoDrohiczyn
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2021-01-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Drohiczyn
  • Data publikacji ogłoszenia2020-12-30
  • Numer ogłoszenia775448-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 775448-N-2020 z dnia 30.12.2020 r.

Gmina Drohiczyn: „Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia będzie dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu „Ochrona Nadbużańskiej Bioróżnorodności Naszym Dziedzictwem” poprzez Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Drohiczyn, krajowy numer identyfikacyjny 50659059000000, ul. ul. Kraszewskiego  5 , 17-312  Drohiczyn, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 856 557 135, e-mail burmistrz@drohiczyn.pl, faks 085 655 70 80.
Adres strony internetowej (URL): www.drohiczyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.um.drohiczyn.wrotapodlasia.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Oferty należy złożyć/przesłać na poniższy adres.
Adres:
Urząd Miejski w Drohiczynie, ul. J.I. Kraszewskiego 5, 17-312 Drohiczyn, pokój nr 12 - sekretariat.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie”
Numer referencyjny: RG.271.23.2020.AŻ
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie. Zamówienie podzielone jest na 2 części.Część 1„Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami (ścieżki i parkingi z kostki betonowej) oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie”ZAKRES RZECZOWY ROBÓT W zakresie ścieżek pieszo-rowerowych z kostki brukowej betonowej roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,- humusowanie gr. 10cm wraz z obsianiem trawą,- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,- oznakowanie pionowe i poziome ścieżek pieszo-rowerowych i pasów ruchu dla rowerów.W zakresie parkingów dla samochodów osobowych i pojazdów kamperowych roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 - 20cm,- wykonanie płyty zlewnej żelbetowej gr. 20-35cm na podsypce piaskowej gr. 10cm,- humusowanie gr. 10cm wraz z obsianiem trawą,- zamontowanie i uzbrojenie kolumny serwisowej dla pojazdów kamperowych wyposażonej w szufladę do opróżniania kaset WC oraz w kratkę ściekową 50x50cm z syfonem,- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,- oznakowanie pionowe i poziome parkingów.Uzbrojenie parkingu dla kamperów (przyłącze wodociągowe i kanalizacja) obejmuje:- roboty ziemne,- uzbrojenie kolumny serwisowej dla pojazdów kamperowych wyposażonej w szufladę do opróżniania kaset WC oraz w kratkę ściekową 50x50cm z syfonem, podłączone do przepompowni za pomocą rur PVC SN8 fi 160. Na trasie między kolumną serwisową, a przepompownią zaprojektowano studnię rewizyjną fi 1000,- budowa przyłącza wodociągowego z rur PE fi 32 mm klasy PN 10 SDR17 długości 67,00m do kolumny serwisowej pojazdów kamperowych,- budowa przyłącza sieci sanitarnej z rur PE fi 90 (kanał ciśnieniowy), włączone do projektowanej przepompowni ścieków. W zakresie przebudowy odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie w rejonie skrzyżowania z drogą podporządkowaną.Zakres robót obejmuje wyposażenie drogi w dodatkowe pasy ruchu do skrętu w lewo/prawo w drogę podporządkowaną (dojazd do cmentarza).Na przedmiotowej drodze do wykonania:- nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm – warstwa ścieralna - nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm – warstwa wiążąca - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. do 5cm,- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. śr. 5cm,- wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego, gr. 10cm – w miejscu pełnej podbudowy, na poszerzeniach nawierzchni bitumicznej - wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego z wykorzystaniem rumoszu bitumicznego z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, gr. 20cm – w miejscu pełnej podbudowy, na poszerzeniach nawierzchni bitumicznej - wykonanie wysp dzielących pas ruchu z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo– piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego gr. 10cm, szer. 0,75m,- ustawienie krawężników betonowych 15x30cm i 15x22cm,- remont istniejących 2 szt. przykanalików fi 40cm wraz z wpustami,Część 2:„Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Drohiczynie (ścieżki z kruszywa)”.ZAKRES RZECZOWY ROBÓTW zakresie ścieżek pieszo-rowerowych z kruszywa roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 - 20cm,- oznakowanie pionowe ścieżek pieszo-rowerowych i pasów ruchu dla rowerów.UWAGA:Mała architektura (zarówno dla części 1 i części 2) nie wchodzi w zakres przedmiotowego zamówienia. Małą architekturę stanowią: ławki, wiaty edukacyjne, stojaki na rowery, kosze na śmieci, tablice ze stelażami, gry terenowe, ławostoły, fotościanki, puzzle z ławką. UWAGA:Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, w skład której wchodzą również załączniki: przedmiary, dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Podstawą do wyceny robót jest dokumentacja projektowa, STWiORB i wymagania Zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ.Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z lokalnymi warunkami realizacji przedmiotu zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do właściwego przygotowania oferty i prawidłowego zaprojektowania i wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji w terenie poniesie Wykonawca.WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A ustawy pzp (zatrudnianie osób na umowę o pracę)1) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj. wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych, operatorów sprzętu (jeżeli nie wykonują oni pracy na zasadzie samozatrudnienia). Obowiązek, o którym mowa w zdaniach poprzednich nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (kierujących budową), wykonujących obsługę geodezyjną, operatorów sprzętu budowlanego wykonujących prace na zasadzie samozatrudnienia, dostawców materiałów budowlanych.2) Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane czynności.3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony będzie do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że ujęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;5) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.6) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45233162-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233120-6
45233290-8
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 30.11.2021

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Posiadanie doświadczenia zawodowego Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. 19.5 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy pzp stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: tego oświadczenia nie należy dołączać do oferty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 5. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 i III.5 ogłoszenia o zamówieniu, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust.1 ustawy pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt 1 i pkt 3 ustawy pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne i ważne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp określa okoliczności zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Okoliczności dopuszczające możliwość zmiany umowy określone zostały we wzorze Umowy stanowiącym Część II SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.01.2021, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami (ścieżki i parkingi z kostki betonowej) oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą i parkingami (ścieżki i parkingi z kostki betonowej) oraz przebudowa odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie.ZAKRES RZECZOWY ROBÓT.W zakresie ścieżek pieszo-rowerowych z kostki brukowej betonowej roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,- humusowanie gr. 10cm wraz z obsianiem trawą,- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,- oznakowanie pionowe i poziome ścieżek pieszo-rowerowych i pasów ruchu dla rowerów.W zakresie parkingów dla samochodów osobowych i pojazdów kamperowych roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm,- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej gr. 5cm, na podsypce cementowo - piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 - 20cm,- wykonanie płyty zlewnej żelbetowej gr. 20-35cm na podsypce piaskowej gr. 10cm,- humusowanie gr. 10cm wraz z obsianiem trawą,- zamontowanie i uzbrojenie kolumny serwisowej dla pojazdów kamperowych wyposażonej w szufladę do opróżniania kaset WC oraz w kratkę ściekową 50x50cm z syfonem,- ustawienie krawężników i obrzeży betonowych,- oznakowanie pionowe i poziome parkingów.Uzbrojenie parkingu dla kamperów (przyłącze wodociągowe i kanalizacja) obejmuje:- roboty ziemne,- uzbrojenie kolumny serwisowej dla pojazdów kamperowych wyposażonej w szufladę do opróżniania kaset WC oraz w kratkę ściekową 50x50cm z syfonem, podłączone do przepompowni za pomocą rur PVC SN8 fi 160. Na trasie między kolumną serwisową, a przepompownią zaprojektowano studnię rewizyjną fi 1000,- budowa przyłącza wodociągowego z rur PE fi 32 mm klasy PN 10 SDR17 długości 67,00m do kolumny serwisowej pojazdów kamperowych,- budowa przyłącza sieci sanitarnej z rur PE fi 90 (kanał ciśnieniowy), włączone do projektowanej przepompowni ścieków. W zakresie przebudowy odcinka drogi gminnej Nr 109561B (ul. Nieznanego Żołnierza) w Drohiczynie w rejonie skrzyżowania z drogą podporządkowaną.Zakres robót obejmuje wyposażenie drogi w dodatkowe pasy ruchu do skrętu w lewo/prawo w drogę podporządkowaną (dojazd do cmentarza).Na przedmiotowej drodze do wykonania:- nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm – warstwa ścieralna - nawierzchnia bitumiczna z masy mineralno-asfaltowej gr. 4cm – warstwa wiążąca - frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej na gł. do 5cm,- wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym gr. śr. 5cm,- wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego, gr. 10cm – w miejscu pełnej podbudowy, na poszerzeniach nawierzchni bitumicznej - wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa łamanego z wykorzystaniem rumoszu bitumicznego z frezowania istniejącej nawierzchni bitumicznej, gr. 20cm – w miejscu pełnej podbudowy, na poszerzeniach nawierzchni bitumicznej - wykonanie wysp dzielących pas ruchu z kostki brukowej betonowej gr. 6cm na podsypce cementowo– piaskowej gr. 5cm oraz podsypce piaskowej 2 x 5cm,- wykonanie pobocza z kruszywa łamanego gr. 10cm, szer. 0,75m,- ustawienie krawężników betonowych 15x30cm i 15x22cm,- remont istniejących 2 szt. przykanalików fi 40cm wraz z wpustami,Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233162-2, 45233120-6, 45233290-8, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 30.11.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Drohiczynie (ścieżki z kruszywa)”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Utworzenie ścieżek dydaktycznych pieszo – rowerowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Drohiczynie (ścieżki z kruszywa)”.ZAKRES RZECZOWY ROBÓTW zakresie ścieżek pieszo-rowerowych z kruszywa roboty budowlane obejmują:- roboty ziemne,- wycinkę kolidujących krzewów i krzewów,- wykonanie nawierzchni z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10cm,- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z dodatkiem 50% łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15,- wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr. 10 - 20cm,- oznakowanie pionowe ścieżek pieszo-rowerowych i pasów ruchu dla rowerów.Szczegółowy opis zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233162-2, 45233120-6, 45233290-8, 45111291-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.07.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania24-11-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie fundamentów żelbetowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI